Jump to content

nagy istván

MVOK klubtag
  • Hozzászólások

    2.808
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

21 Segítőkész

nagy istván névjegye

  • Felhasználói rang
    kilométerfaló
  • Születésnap 1976-05-25

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    balatonfüred-Budapest-szilvásvárad
  • Érdeklődés
    opelok!!!!!

Város, Autók

  • Autó(k)
    már gyülnek ismételten a "romok" :)
  • Város
    ászár

Legutóbbi látogatók

15.495 profile views
  1. Rekord-Senator-Monza

    a verda anno szép és jó is volt......bringás laca csinálta magának.nagy getrag,sperr meg hasonlók.a kaszkadőr megvette és kiszedte belőle a sperr-t meg a nagy váltót.a többi nagyjából maradt.viszont élőben mára már igencsak lehangolós sajnos....
  2. Rekord-Senator-Monza

    optimista......nekem itt pesten 1 év alatt két komplett garnitúrát szereltek le a verdáról...azóta inkább fel sem rakom. érdekes a b senator-ról nem szedik le....igaz arról sokkal nehezebb is.
  3. Rekord-Senator-Monza

    a motor alapvetően jó konstrukció csak idehaza szeretik lelakni ezeket is a népek......a váltó meg tényleg nem ér sajnos pénzt. eladni szinte csak a motort lehetne,de csak akkor ha tudod milyen belülről.ergo vagy bevállalod talonra h jó és eladod vakon aztán vagy bejön vagy nem vagy szétszeded és utána okos leszel. szóval ha adsz 2 kilót a 4 villanyablakért meg műfalért(mondjuk digi és az azért pénzt ér) meg a többiért akkor gyere el hozzám és azt szedsz ki egy senator-ból 1.5 kilóért amit akarsz a motor kivételével. :) ez konkrétan a harmadát ha éri.......és azt is csak akkor ha a motor elindul és jó hangja van.
  4. Rekord-Senator-Monza

    bírom az ilyen embereket akik azt hiszik van egy 30 éves autójuk és mindjárt egy vagyont ér emiatt. azt elfelejtik h ahhoz nem ártana ha nem enné a rozsda és amúgy alkalmas lenne a szűkített napi járásra. odaírja h állapot:kitűnő! na ha ezt telefonon is elmondja és mondjuk elmegyek 250 km-t emiatt és az általad leírtak fogadnak akkor kicsit hajlamos vagyok morcosnak lenni. aki ezt megveszi max alkatrésznek és akkor is nem sok mindene használható.....klíma nincs....automata(tudok ilyen váltót adni vagy 10 db-ot....ingyen is akár),nem recaro a bele....és még a motorról nem is beszéltem.
  5. Rekord-Senator-Monza

    ha egy szakadtat veszel akkor nem kis szopó rendbe rakni....gondolj a rekordodra.... :) mondjuk a leírásba nem szerepel h szakadék....
  6. Monza

    mások meg mindenféle hüleséget ráirogatnak..... :)
  7. Monza

    gondolod te.....kis naív.... :)
  8. Monza

    nem feltétlen,mert a 2.5-ös motorba simán befűzhető a 3.0 bele....és akkor a blokk marad ugyebár.... sztem a seggén 2.5 van....bár elég szar a kép.
  9. Commodore

    biztos lehet benne... :)
  10. Commodore

    én már párat megépítettem és bár nem járok állandóan mutogatni őket akik ismernek tudják mik vannak a birtokomban. egy E reki összerakása úgy,hogy tényleg magam csináltam a kaszni meg a fény kivételével 10 éve volt olyan 1.5 millben.és hidd el mindenből nem 1 és nem is 5 db van polcon nálam...egy C commo 5 éve 2 felett állt meg(igaz ebben van minden ami csak létezett és nem csak felaggattam rá a felszereltségjelzőt mint itt egyesek...). most csinálok egy A2-es monza cabriot.csak a kasznimunka eddig 1 misi(ebben benne a gyári javítók ára persze) és még csak a rongytető van bent.a tüzfaltól előre még van meló.a fény lesz sztem 300 de a festő nekem szinte ingyen fest.gyerekkori barátom.és ha megvan a fény akkor már minden van a raktáramban,de úgy is fog vagy 4-5 kilóban fájni.mindig kell ez-az.
  11. Commodore

    x2 és nem lőttem felé egyáltalán....de majd meglátod.ez úgysem kiszámolós....
  12. Commodore

    szerintem egy c20ne omi tudja országúton a 7 litert,de a többi nem hinném. mindenki autója termeli a cuccot csak az enyém eszi meg a fél opec államok termelését...de a kútnak nem lehet hazudni.meg a brifkónak sem.... a másfél misi meg erősen optimista.....egy jó fényezés,hangsúlyozom:JÓ!!!! 4-500-nál kezdődik.egy becsületes lakat ezeknek csak munkadíjban szintén 3-500+anyag,taposók,nyúlványok,küszöb...stb.a foltozást nem tartom lakatolásnak csak gánynak.ezek is simán benne vannak 2-300ban mire megvan minden. a kárpitozás sem olcsó és még sorolhatnám...egy becsületes újáépítés,és nem feltétlen ot-ra gondolok,simán karcolja a 3 milkát.és még nem is extráztam. persze meg lehet csinálni olcsóbban is....van aki 100ért fest kompletten.....no comment.
  13. Commodore

    azért hamar el lehet tapsolni 5-6e eurót.....és csak alkatrészekről beszélek....ha 7 litert akarsz főleg városban akkor suzuki....vagy matiz..... nem értem a dolgot...alkatrészre nem sajnálod a pénzt,mert szerinted már vágod mi kellhet és mi az ára....de a fogyi aggaszt.... vagy nem eredetire szeretnéd építeni és akkor akár fosvágen ajtókárpit is jó a verdába vagy nem jól gondoltad végig a dolgot. én szeretném ha lenne még egy autó ami öreg és naponta használják nem csak nyalogatják.
  14. Commodore

    úgy 2 hónapja mentem vidékre és elnéztem az órát.sikerült 2 órával korábban elindulnom 250km távolságra.na mondom én meg nem álok inkább sétában megyek.város 50 azon kívűl max 90 volt a tempó.....8.5 lett gázból....de szinte nem befelé nyomta a gázpedált hanem az ülés felé húztam.
  15. Commodore

    az első mondatában van a baj:a fogyasztás aggasztja....a rekit ha tolom város 16 pálya dettó......a senator 20-24 város pályán 16-18l gázból.....jó igaz,nem 130al.... :) ritkán tart tovább hazaszaladni pestről 75-80 percnél.a balatonhoz.....árpádföldről..... :)
×