Jump to content

Tiu

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    2.565
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    6

Tiu last won the day on Augusztus 9

Tiu had the most liked content!

Hírnév

111 Segítőkész

Tiu névjegye

  • Felhasználói rang
    Tiu

Város, Autók

  • Autó(k)
    '95 Astra C14SEdan
  • Város
    Kaposvár

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kaposvár

Legutóbbi látogatók

6.699 profile views
  1. Corsa C - Általános -

    Gondolom így nem maradhat... A legkevesebb pénz, a szelepvezető dörzsárazás és venni 3 szelepet. Csergőben adnak akár 1-et is. Én gyárit vettem még ha drágább is, és gyáriban előfordul túlméretes is. Akkor ahhoz jól be tudják állítani a szelepvezető méretét is dörzsárazáskor. (és nem 5mm lesz, hanem 5,25 ) Ha már megszorult, a hf. levételt úgysem lehet megúszni. Kicsit többért jön az előző + vezető csere. Azután a másik hf. amit úgyis érdemes átnézni/felújítani. Az EGR lezárást pont azért érdemes megcsinálni mert szinte új a motor. Miért kell korommal összekenni a szívó oldalt? Minél előbb le van zárva, annál kevesebb a gond. Olajat mindenképp cserélni kellene, max. a 3 liter újat önteném bele, mindenféle adalék nélkül.
  2. Corsa C - Általános -

    Ott valami anyagminőségi probléma van (szelep/szelepvezető), vagy túl szorosra készült az illesztés. Lehet dörzsárazni a szelepvezetőt, de attól még ugyanaz az anyag marad és ha azzal volt gond, akkor később is megszorulhat. Lehet cserélni is a vezetőket, de ha nem tudod magad megcsinálni, az nem kevés pénz újra. Tényleg a legjobbnak tűnő megoldás, venni egy másik komplett hengerfejet, ami jó. Én vennék még bele egy EGR emulátor-t és le is falaznám, akkor nem fogja a kipufogógázt visszaadagolni, és tényleg nem lesz mi lerakódjon a szelepszáron, a kartergázon kívül. Ugyanezt a márkát tettem x14xe-be, azóta korom mentes a szívócső és sárga lámpa sincs. Valamint mindegy milyen olajat használsz, cserélném valami más márkára, ami dexos2-es.
  3. Motor

    Itt később semmit nem kell, amúgy a sorrend és a nyomaték rajt van a csomagoláson pl. Elringnél is.
  4. Motor

    Persze ha 8V. A nyomaték 25Nm + 3 x 60 fok.
  5. Motor

    http://www.opelforum.hu/cikkek/en-autom-magazin/tuning-gepek-magazin/ilyés-zsolt-astra-f-14-tuning-r209/
  6. Általános műszaki problémák

    Hol vetted a kábeleket?
  7. Motor

    Nem fordítva van? Kipufogónál van és szívónál nincs? Úgy kéne lennie.
  8. Elektromos

    Tempomathoz ha elolvasod ezt, http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1236&&page=10 12.oldalig (ha jól emlékszem) akkor kb. képben leszel. Kuplung pedálkapcsoló kelleni fog, ezt lehet mikrokapcsolóval is helyettesíteni. Amit még lehet, mert természetesen az f astra pedálkapcsolói nem olyanok mint az omegáé, berelézni a kapcsolókat. Nálam a féknél ez van, így megmaradt az eredeti féklámpa kapcsoló és a vezetékeit megcsapolva működtet egy relét. Ugyanezt el lehet játszani a kuplunggal is, ha megnézed, ugyanolyan kapcsoló betehető a kuplunghoz is, mint a féklámpáé. A bontás attól függ, honnan veszed a sebességjelet. Ha a váltóba teszel elektronikus jeladót, akkor a km spirál helyén be is mehetnek a vezetékek, csak a kmó-t kell kivenni, hogy kényelmesebben lehessen szerelni. Van még itt rajz: http://www.motor-talk.de/bilder/tempomat-einbauen-nachruesten-g48587580/tempomat-schalter-alte-und-neueren-baujahre-i205221404.html
  9. Egyéb csevegés

    Ez melyik hengerfejből való?
  10. Motor

    Letelt a 20 perc. Ezzel a tengellyel érdemes lenne kipróbálni, mert most több levegő megy be. Hátha nem is kell hengerfejet cserélni. (ezcsakviccvót)
  11. Motor

    Elvégre unatkoztál, legalább volt mit csinálni. Még próbálgatni kell attól függetlenül, hogy 1,4-től nem kell csodát várni. Aztán még visszavan a szívócső, meg a hengerfej, amiben nagyobb szelepek vannak mint a mostani, szóval kell még küzdeni a +20 körüli lóhoz.
  12. Motor

    Többet láttunk volna, ha profilból fényképezed a bütyköket, úgy mint itt:
  13. Motor

    Nincs mit. Ennyi infó van ami itt: http://workshop-manuals.com/vauxhall/astra-f/j__engine_and_engine_aggregates/ohc_petrol_engine/cylinder_head/specifications/technical_data_cylinder_head/ A fokolásról nem találtam adatot, ezt a kettőt tudom, amit lemértem. (meg a KENT AST1-et, de az annyi, mint amit a gyártó megadott )
×