Jump to content

Tiu

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    2.603
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    7

Tiu last won the day on November 12

Tiu had the most liked content!

Hírnév

119 Segítőkész

Tiu névjegye

  • Felhasználói rang
    Tiu

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kaposvár

Város, Autók

  • Autó(k)
    '95 Astra C14SEdan
  • Város
    Kaposvár

Legutóbbi látogatók

6.911 profile views
  1. Egyéb csevegés

    Majdnem írtam, hogyha végleg kivonatod, akkor megveszem, de igazán csak a klíma lenne érdekes... Az viszont plusz súly és nincs kedvem küzdeni se vele. A második autó télre és a rossz időre jó ötlet.
  2. Gumik, felnik

    Nem rossz választás.
  3. Gumik, felnik

    Igen, ez az egyszerre dugni és szűznek is maradni, tipikus esete. Ettől még lehet találni jó megoldást. Sajnos konkrét márkában nem tudok segíteni, de 195/50R15-ös méretben 14e.Ft/db-ig is vannak már jó gumik (Barum Bravuris, Toyo CF2), de Toyo T1R is van 16e. körül, amit páran sportos vezetéshez használnak. Ez is olyan mint az olaj, kinek mi jön be. Szerintem a mennyit megyek egy évben és a mire használom kérdésre kell jól válaszolni és persze a mennyit szánok rá is fontos. Ha 4-6 évre veszünk gumit, mert FB szerint utána gyilkos vagy, akkor a kopás csak akkor lesz szempont, ha sokat mész. Évi 10-15e km-nél majdnem mindegy. Innentől az a kérdés, hogy mennyire szeretnénk kihasználni a gumiban rejlő lehetőségeket. Egy kemény gumival nem lehet eredményesen versenyezni, egy puhával pedig fogyasztási versenyt nyerni. Még itt érdemes nézelődni (persze nem az egyéni leírások részleteiben elveszve), a nagyszámú teszt alapján elég jól látszik az összegzésben, hogy egy gumi miben jobb/rosszabb. https://www.tirerack.com/content/tirerack/desktop/en/tires/by-brand.html http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/
  4. Motor

    Lehet a tömítés minőségétől vagy anyaghibájától kezdve szerelési hibáig bármi, ami nem a blokk miatt van. Ha jó minőségű cuccokkal raktátok össze és nem eszi az olajat, akkor azt a blokkot meg kell tartani és egyelőre menni vele. Másikat venni úgy, hogy nem látsz bele nagy lutri, de az már egy másik történet.
  5. Motor

    Értem, de ha az volt a bemaródás ami a legutóbbi képeden volt, attól semmi gond nem lehet, ha minden jól lett megcsinálva és összerakva. Persze felkészülni nem árthat, ha hosszabb távra tervezel vele. (nekem is van eltéve másik blokk)
  6. Motor

    Mindegyik 1,6-os blokk egyforma. Sőt 1,2-1,8-ig a kisblokkok egyformák, a furatot kivéve. (na jó, az 1,8-asban van még egy bemarás az olajpumpának) Az 1,6 SE hengerfej viszont más mint a többi. Mi nem jött össze?
  7. Motor

    Nincs annak a blokknak semmi komoly baja, ha sík. Az, hogy a víztérben van kráter semmit nem jelent. Meg lehet kézzel is csiszolni finoman a blokk tetejét egy széles lappal, a 320-as vagy 400-as papír jó erre. Arra kell figyelni, hogy egyenletesen, körkörösen legyen csiszolva, és nem sokat kell, csak épphogy egyenletes legyen (ahol most kráter van a víztérben ott az is fog maradni ez nem gond, de a felület legalább tiszta lesz). Azután zsírtalanítani és mehet is össze, jó lesz az.
  8. Elektromos

    Egyforma a szívócső, így az injektor távolság is. Passzolni fog.
  9. Elektromos

    6203 és 6303
  10. Egyéb csevegés

    Itt is sok adat van. Lenyitva a menüket, rengeteg más infó is van. pl. -> http://www.opel-infos.de/modelle/astra_f1.html
  11. Egyéb csevegés

    Nálunk meg nincs egy ideje Opel szervíz bár igaz, nem érint.
  12. Motor

    Lehet a befecskendező pisil össze-vissza, nehéz ezt már így megmondani videón keresztül. Esetleg az injektor o-gyűrűjét lehetne megnézni, ha úgyis gond van az üzemanyag ellátással. Nem hiszem, hogy a csapágy szorulna.
  13. Egyéb csevegés

    Még mindig. :) Szerk.: A Loctite 5910 és a Reinz ( VR 70-24571-20 ) is kapható Láng-nál. Reinz a gyári elvileg.
  14. Motor

    Ott ahol jelölted. Az 1,4-esnél 77,6mm a dugó és a henger távolság pedig 86mm. Nincs ilyen széles rész a csapágyhelyeknél, ugye az egyik fele a blokkon van, csak a másikat lehet lecsavarozni a csapágyaknál. Szerk.: Másképp, a dugattyúk közt 8,4mm távolság van, a csapágybak a motoröntvényen pedig ennél szélesebb.
×