Tiu

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    2.562
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    5

Tiu last won the day on October 31 2016

Tiu had the most liked content!

Hírnév

109 Segítőkész

Tiu névjegye

  • Felhasználói rang
    Tiu

Város, Autók

  • Autó(k)
    '95 Astra C14SEdan
  • Város
    Kaposvár

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kaposvár

Legutóbbi látogatók

6.627 profile views
  1. Itt később semmit nem kell, amúgy a sorrend és a nyomaték rajt van a csomagoláson pl. Elringnél is.
  2. Persze ha 8V. A nyomaték 25Nm + 3 x 60 fok.
  3. http://www.opelforum.hu/cikkek/en-autom-magazin/tuning-gepek-magazin/ilyés-zsolt-astra-f-14-tuning-r209/
  4. Hol vetted a kábeleket?
  5. Nem fordítva van? Kipufogónál van és szívónál nincs? Úgy kéne lennie.
  6. Tempomathoz ha elolvasod ezt, http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1236&&page=10 12.oldalig (ha jól emlékszem) akkor kb. képben leszel. Kuplung pedálkapcsoló kelleni fog, ezt lehet mikrokapcsolóval is helyettesíteni. Amit még lehet, mert természetesen az f astra pedálkapcsolói nem olyanok mint az omegáé, berelézni a kapcsolókat. Nálam a féknél ez van, így megmaradt az eredeti féklámpa kapcsoló és a vezetékeit megcsapolva működtet egy relét. Ugyanezt el lehet játszani a kuplunggal is, ha megnézed, ugyanolyan kapcsoló betehető a kuplunghoz is, mint a féklámpáé. A bontás attól függ, honnan veszed a sebességjelet. Ha a váltóba teszel elektronikus jeladót, akkor a km spirál helyén be is mehetnek a vezetékek, csak a kmó-t kell kivenni, hogy kényelmesebben lehessen szerelni. Van még itt rajz: http://www.motor-talk.de/bilder/tempomat-einbauen-nachruesten-g48587580/tempomat-schalter-alte-und-neueren-baujahre-i205221404.html
  7. Ez melyik hengerfejből való?
  8. Letelt a 20 perc. Ezzel a tengellyel érdemes lenne kipróbálni, mert most több levegő megy be. Hátha nem is kell hengerfejet cserélni. (ezcsakviccvót)
  9. Elvégre unatkoztál, legalább volt mit csinálni. Még próbálgatni kell attól függetlenül, hogy 1,4-től nem kell csodát várni. Aztán még visszavan a szívócső, meg a hengerfej, amiben nagyobb szelepek vannak mint a mostani, szóval kell még küzdeni a +20 körüli lóhoz.
  10. Többet láttunk volna, ha profilból fényképezed a bütyköket, úgy mint itt:
  11. Nincs mit. Ennyi infó van ami itt: http://workshop-manuals.com/vauxhall/astra-f/j__engine_and_engine_aggregates/ohc_petrol_engine/cylinder_head/specifications/technical_data_cylinder_head/ A fokolásról nem találtam adatot, ezt a kettőt tudom, amit lemértem. (meg a KENT AST1-et, de az annyi, mint amit a gyártó megadott )
  12. Szimmetrikusak a tengelyek, ezeknek a fordítottja.
  13. A tuningosoknak: C14SE veztengely 240 fokos, 7/53 időzítéssel. C16SE vez.tengely 260 fokos. Időzítést nem mértem pontosan, de 15/65 körüli.
  14. Neked olyan nem kell.