Jump to content

Tiu

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    2.617
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    7

Tiu last won the day on November 12 2017

Tiu had the most liked content!

Hírnév

120 Segítőkész

Tiu névjegye

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kaposvár

Város, Autók

  • Autó(k)
    '95 Astra C14SEdan
  • Város
    Kaposvár

Legutóbbi látogatók

7.016 profile views
  1. Egyéb csevegés

    Lemförder jó minőség, nekem még gyári van, nem volt baj vele.
  2. Egyéb csevegés

    Várjuk a fejleményeket.
  3. Egyéb csevegés

    Ha a Te autód van a képen, akkor ez a toronyszilent tényleg megérett a cserére.
  4. Egyéb csevegés

    Van az 7 csavar is, mert a tágulási és az ablakmosó tartályt is fel kell lazítani.
  5. Egyéb csevegés

    Legolcsóbb megoldás, és legalább halad is.
  6. Egyéb csevegés

    Motorra mi a terv, melyik lesz a befutó?
  7. Motor

    Akkor most már van tapasztalat, ha beteszed az SE cuccokat érdemes lenne vele együtt meggyűrűzni és a hajtókar csapágyakat kicserélni.
  8. Egyéb csevegés

    Így sokat nem dob, de hozhat valamit. Először én megnézném mi változik most, hogy sokminden új lesz, aztán ha beesik valami jó vétel rúdra, akkor még lehet azt cserélni. Ahogy írtam is ennek a cseréje független a többitől, kivéve a bekötőt. Amúgy van 24-es stab.rúd is, csak calibrában kell keresni. Tényleg , nekem ilyen van, de őszintén, nem vettem észre lényeges változást vele. Persze lehet sokat számít, hogy ez került be utoljára és már előtte is oda ment az autó, ahova kormányozva lett.
  9. Egyéb csevegés

    Az szuper, szépen egyben lesz. Csak traktor ne jöjjön...
  10. Egyéb csevegés

    Mikor lesz kész?
  11. Egyéb csevegés

    Korrekt. Stab.rudat leméred egy tolómérővel, 16, 18, 20 vagy 22mm-es. Ezzel a mérete megvan. Elfordítod a kereket és megnézed a bekötését. Ha gömbfejes és anyával van rögzítve a stab.rúdhoz, akkor a gömbfejes változat kell. https://www.pieseauto.ro/poze/brat-bieleta-suspensie-stabilizator-opel-astra-f/brat-bieleta-suspensie-stabilizator-opel-astra-f-9113d4a5e39d8777aa-196-146-2-95-1.jpg Ha rá van tolva a rúdra akkor olyan kell. https://zsu.hu/cikkkepek/kepek/as_tcd_kepek2_original/023/915373__pr_ruville_stabilizator_opel_.jpg szerk.: ja és itt találod az alsó lengőkaron bekötve: https://lh3.googleusercontent.com/-VnuIqkM3ClI/VgrXAc1uW1I/AAAAAAAAAME/Z0-iqEtfvdc/s640-Ic42/jobb.jpg
  12. Egyéb csevegés

    Monroe is jó, az is neves márka. Állapotot majd felmérik vagy már fel is mérték, ki fog derülni mi cserés. 1 nap alatt nehéz mindent megoldani, pl. volt most Koni első ültetőrugó FB-n, ami 30mm-ig még pont jó napi használatra is. Lejjebb engedni nem igazán jó szerintem, itt egész jól le is írták ezt, de a Koni ért valamit a futóművekhez, ezt tapasztalatból is mondom. Persze a saját rugó is jó, ha gyorsan kell és nincs idő összeszedni a dolgokat, mert a rugóhoz, csillapítóhoz mindig szét kell szedni a futóművet és utána újra beállítani. Amit később is megtehetsz, hogy beszerzel 22-es stab.rudat. Lehet szerelőnél kell berakatnod, mert parkolóban macerás, de nem lehetetlen. Csak annyit kell leengedni a bölcsőt, hogy beférjen a rúd, de a bölcső csavarjaihoz kell jó kulcs meg hosszabbító és összerakáskor menetrögzítőzni sem árt. Ezt is meg lehet most kérdezni mennyiért cserélnék ha lesz. Amúgy az új futómű a régihez képest ég és föld lesz a normál cuccokkal is.
  13. Egyéb csevegés

    Ez csak a bekötő. A stab.rúd a jobb és bal lengőkarokat köti össze, fastránál a futómű mögött. Érdemes foglalkozni vele, sokat számít. Ha találsz, akkor a felfogató lemezkék mindenképp kellenek hozzá, mert minden méreté más. http://www.ndsmondeo.hu/fitting/silen/silen.htm
  14. Egyéb csevegés

    Tavaly volt Kárászy-nál Koni-ra 25%-os akció. Meg kell kérdezni nem lehetne-e... Amúgy a normál neves csillapítók 6-12e/db közt vannak kedvezménnyel. De pl. Magnum Technology ami lengyel az egész jó és kemény is. https://www.autoalkatreszonline24.hu/opel/astra-f-kombi-51-52/1826/10221/lengescsillapitoe?sort_supplier[0]=11006 Koni-ban a narancs már egy következő kategória árban, egész jól használható. Ahogy látjuk is 16e/db, de nincs caravanba hátsó.. A sárga Koni még tud 30%-ot keménységben, de az ára az előző duplája (30-38e/db. Kérdés megéri-e, mert keményíteni inkább pályanapon érdemes, mivel a lengéscsillapító a rugóerővel szemben dolgozik. A berugózás mindig a rugótól fog függeni. (kivétel persze ami oda-vissza dolgozik, de most nem azokról van szó) Az állíthatók közül beszerelve állítható és kiszerelve állítható van Koni-ban. Amelyik beszerelve állítható, azt lehet állítani, nem kell hozzá semmi csak a tekerője. Ami kiszerelve állítható, azt meg ki kell szerelni állításhoz, mert általában összenyomva lehet állítani. Persze eldönteni, hogy mi kell még attól függ, mi a használat módja. Normál használat mellett valami neves normál csillapítót érdemes venni (a Magnum Technology-t azért írtam mert nem volt vele rossz tapasztalat), esetleg előre a narancs Konit, és akkor akár 2x vagy 3x is lehet cserélni ugyanabból a pénzből, mintha a sárgát vennéd, ami nem lesz kihasználva, mert felkeményítve pattogni fog. Amúgy is kell még felütközésgátló, porvédő, bár esetenként ez benne van a csomagban. Ezen kívül a billegést még a stabilizátor rúd is befolyásolja, ezt érdemes kicserélni 22-esre. (bontó, gsi stabrúd) Ez sokat tud segíteni a billegésen. Igaz kell hozzá a bekötő is, de van amikor rajt van a stabrúdon. Mondjuk stabrúd cseréhez le kell engedni a bölcsőt, de megéri betenni.
  15. Egyéb csevegés

    Majdnem írtam, hogyha végleg kivonatod, akkor megveszem, de igazán csak a klíma lenne érdekes... Az viszont plusz súly és nincs kedvem küzdeni se vele. A második autó télre és a rossz időre jó ötlet.
×