Jump to content

gezoli

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.596
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    78

gezoli last won the day on Január 16

gezoli had the most liked content!

Hírnév

818 Lelkes-segítőkész

1 követő

gezoli névjegye

  • Felhasználói rang
    gezoli

Személyes információ

  • Neme
    Nem adja meg
  • Lakhely
    Szolnok

Város, Autók

  • Város
    Szolnok

Legutóbbi látogatók

6.487 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    Szerintem csak elektromágnes.
  2. Általános műszaki problémák!

    https://www.google.hu/search?q=astra+g+egr&client=firefox-b&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiZyYDt_NzYAhXphaYKHZZqBVMQsAQIJg&biw=1366&bih=628#imgrc=Z-jyXoofp8-5ZM: Azért mert ha a rossz EGR-t fordítod ki akkor tulajdonképpen nem csináltál semmit. Ugyanúgy rángatni fog. Ha a rozsdás bontós szar hibátlanul működik akkor az is jó, de hol találsz ilyet? Nekem kb. 6 éve működik így az autó, ugyanúgy hozza az emmissziós normákat műszakin és azóta nincs rángatás. A 2004-es autókból kihagyták az EGR-t, sőt az ECU szoftveréből is. Utána újra visszakerült.
  3. Általános műszaki problémák!

    Azért, hogy az új EGR ne menjen tönkre ki kell fordítani a helyéről, viszont a helyét le kell vakolni. Erre már a gyár is dolgozott ki lezáró lemezt. https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kipufogogaz_szelep_alkatreszei/zarofedel_egr_lezarashoz_opel_60476 Azért, hogy az ECU ne vegye észre, hogy kifordítottuk az EGR-t nem szabad az elektromos csatlakozót lekötni. A lezáró lemezt az EGR helyére kell rakni és az EGR-t az egyik rögzítő furatánál ki kell oldalra fordítani. Ugyanúgy fog működni mintha benne lenne a kipufogórendszerben. Így nem lesz hibakód sem. https://www.google.hu/search?q=astra+g+egr&client=firefox-b&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiZyYDt_NzYAhXphaYKHZZqBVMQsAQIJg&biw=1366&bih=628#imgrc=Z-jyXoofp8-5ZM:
  4. Általános műszaki problémák!

    Alapvetően nem az a problémám, hogy tévedsz. Ez az emberek velejárója, ahogy a régi magyar szólás is említi. Az a gondom, hogy valaki segítő szándékkal leír valamit és Te egyből próbálod az ellenkezőjét állítani úgy, hogy utána leírod ezt a mondatot. (Lásd fent!) Ne haragudj meg, de már kissé unalmas számomra ez a stílus. Miből gondolod, hogy macerás a kiszerelés? 2db torx csavar és egy elektromos csatlakozó okoz gondot egy majdnem autószerelőnek? Feltehető, hogy a kipufogógáz vissza-szabályozása okán kissé kormos lehet a dolog, de hogy utána mindettől annyira elduguljon, hogy bármi problémát okozzon? Igen, feltehető! Nézz meg egy metszetet az EGR-szelepről és akkor nyilvánvalóvá válik, hogy a hibát nem dugulás okozza, hanem a szelep tengelyének kokszosodása amely ezután megragad és akadozva fog nyitni-zárni. És végül, de nem utolsó sorban a videó teljes pontossággal mutatja be az EGR-szelep tisztítását. Ha jól megnézed akkor még az is benne van, hogy az 5db elektromos láb közül melyik kettőt kell megtáplálni ahhoz, hogy ki tudd nyitni a szelepet. Én is pontosan így csináltam addig amíg a szelep teljesen meg nem adta magát. Azóta vettem egy gyári szelepet amit kifordítottam és levakoltam a helyét. Ha kell akkor ezt is le tudom írni részletesen. Hidd el én is sokat tudok a G Astráról, de nem mindent!!!! 15 éve van meg a jelenlegi autóm és már előtte is F Astrám volt. 2004-ben regisztráltam a fórumon és azóta is napi szinten olvasom. Ami plusz extra belekerült ahhoz a segítséget mind itt kaptam nálam okosabb emberektől. Voltak már itt mások is akik hasonló stílussal próbálkoztak, de Ők mind elkoptak. Nem akarlak megbántani, de ez már kikívánkozott belőlem. Természetesen ezek után is szívesen segítek, ha tudok.
  5. Nekem Plug&Play volt. Mindent a helyére, a kábelköteget cseréltem és működött. Talán még egy biztosíték kellett a táblába. Én megvettem a műanyag ajtóbehúzókat is.
  6. Általános műszaki problémák!

    Nagyon nagyot tévedsz!
  7. Nincs vele bajom, jól elvagyunk egymással.
  8. Általános műszaki problémák!

    Nekem is Bosch rendszerű tárcsafék van hátul. Az új betétekhez adnak betétenként 2-2db rugót. A képen látszik. Ez fogja eltolni a tárcsától a betétet.
  9. Általános műszaki problémák!

    Ezért van a szimering. Mivel úszónyerges a fékrendszer ezért kenőanyag mindenképp kell a féknyereg vezetőhöz. A legjobb megoldás a szilikonos zsír, ez távol tartja a nedvességet. A dugattyú és a fékbetét érintkezési felületét pedig rézpasztával a legjobb megkenni. Így elkerülhető a nyikorgás. Én a betétet és a nyerget is ezzel kenem meg, azt a részt ahol a betét mozog a nyereg "sínen".
  10. Utastér,Belsőtér

    Az izzó tipusát meg tudod mondani? Szeretnék ebbe is LED-et. Köszi!
  11. Utastér,Belsőtér

    Nekem ugyanígy van bekötve és hiba nélkül működik. Talán annyi, hogy az 1-es lábra az eredeti lámpa szürke vezetékét kötöttem, nem húztam be plusz szálat. De szerintem ez nem számít, mert ez csak a halványítást végzi.
  12. Általános műszaki problémák!

    De azért sok segítséget nyújt a hiba behatárolásához.
  13. Általános műszaki problémák!

    Mindenképp kellene hibakód, mert így nagyon nehéz kitalálni.
  14. Astra G LEDezés

    Nem! Sajnos a termékei között nem találtam meg, ezért javasoltam a kapcsolatfelvételt. Kinézetre hasonló, egy lencse van a LED előtt. Nagyon jó fénye van.
×