Jump to content

gezoli

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.539
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    68

gezoli last won the day on Október 23

gezoli had the most liked content!

Hírnév

790 Lelkes-segítőkész

1 követő

gezoli névjegye

  • Felhasználói rang
    gezoli

Város, Autók

  • Város
    Szolnok

Személyes információ

  • Neme
    Nem adja meg
  • Lakhely
    Szolnok

Legutóbbi látogatók

6.340 profile views
  1. Astra gyári "HIFI"

    Igen. Az egyik a gyújtás 12V a másik pedig állandó 12V. Ez lesz majd a memóriáért felelős, hogy ne felejtse el a beállított frekvenciákat.
  2. Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Gyertya mikor volt cserélve? Milyen típusú?
  3. Astra gyári "HIFI"

    Leválasztod a fölsőt és kész. A piros és a sárga táp vezetékkel kell egy kicsit variálnod. Föl kell cserélni!
  4. Általános műszaki problémák!

    Elem tartó törött a forrasztásnál.
  5. Általános műszaki problémák!

    Elem tartó törött a forrasztásnál.
  6. Gumi, felni kérdések

    Én azt gondolom, hogy bármelyik téli gumi jobb a nyárinál télen. Persze nem a kínai óccóra gondolok. Ma láttam egy 530d-t Ling-Long gumikkal. Természetesen sötét bőrű honfitársunk vezette. 2x2 sávos úton a belsősávban haladót balról előzte.
  7. Nekem 15-ből meg volt programozással.
  8. Általános műszaki problémák!

    Ilyen hozzászólásokat szeretnék látni!!!! Ennek van értelme!
  9. Általános műszaki problémák!

    Akkor elmesélem, hogy én hogyan csináltam az EGR takarítását. Azt tudni kel. hogy az EGR-nek 5db pin-je van az elektromos csatlakozóban. Ha a két szélsőt megtáplálod +12V-tal akkor ki fog nyitni. Ez egy elektromágnes így nem szereti a folyamatos tápot. Ezért kerítettem két szál vezetéket és az egyikbe bekötöttem egy nyomógombot (direkt nem kapcsolót). Az autó aksijáról tápláltam meg. Satuba befogtam a szelepet úgy hogy a talpa fölfelé álljon. Befújtam féktisztítóval vagy WD-40-nel stb. Majd a nyomógomb segítségével megjárattam a szelepet. Mindezt addig míg nem járt a szelep akadásmentesen. Azt viszont tudni kell, hogy a rossz szelepet hiába fordítod ki, ugyanúgy dobni fogja a hibakódot. Végül én vettem egy új gyári szelepet és azt fordítottam ki. Ez kb. 6 éve történt. Azóta nincs gondom az EGR-rel.
  10. Sokan örülnénk, ha a továbbiakban ott osztanád az észt!
  11. Általános műszaki problémák!

    6 éve járok kifordított EGR-rel minden hibakód nélkül. Így megy műszakira is, az emissziós értékekkel sincs probléma. Hozza a paramétereket.
  12. Nekem kb. 25 Eft + 2 teljes nap a beépítés.
  13. Általános műszaki problémák!

    De nem a "Z"-s motoroknál!
×