Jump to content

gezoli

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.656
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    81

gezoli last won the day on Március 24

gezoli had the most liked content!

Hírnév

839 Lelkes-segítőkész

1 követő

gezoli névjegye

  • Felhasználói rang
    gezoli

Személyes információ

  • Neme
    Nem adja meg
  • Lakhely
    Szolnok

Város, Autók

  • Város
    Szolnok

Legutóbbi látogatók

6.677 profile views
  1. A multitimernek semmi köze a vezérléshez. A potival szabályozod a relé intervallumát. A fekete-sárga vezetéket nem kell elvágni.
  2. Térképolvasós lámpa bekötése: (MJ2003) 1-es láb: MUT (1423) GY0.5; eredeti lámpa szürkéje 2-es láb: 15, F3.42, 5A, X1/10 (231); BK1; behúzott 3-as láb: -- 4-es láb: -- 5-ös láb: TEST, közösítve a 8-as lábbal 6-os láb: -- 7-es láb: -- 8-as láb: TEST (tető furat) 9-es láb: 30, F1.28, 5A, X1/76 (419); BK1; behúzott
  3. Általános műszaki problémák!

    Úgy látom ismét okosabbnak gondolod magad mint valójában vagy (talán a sokéves Skodás tapasztalat teszi). Arra nem gondolsz, hogy esetleg már találkoztam ezzel a helyzettel és ezért írtam amit írtam? Miért van az, hogy megcáfolod a hozzászólásokat úgy, hogy valós információ, sőt tapasztalat nincs is a birtokodban? Csak halkan megjegyzem, hogy legalább 2 féle kulcselektronika létezik G Astrához, amelyek működési frekvenciában különböznek egymástól. Akkor még nem is vettem figyelembe, hogy az újabbakból kihagyták a LED-et. Szóval deeee!
  4. Általános műszaki problémák!

    Ez azért nem teljesen így van!
  5. Astra G szervízelés

    Itt a leírásom: https://docs.google.com/file/d/0B282mpwg7ZdONTYzaEZRaGkwTjg/edit
  6. Igazad lehet részben, mert az Omegaban az intervallum poti miatt van 6 érintkező (már amelyikben van mert létezik poti nélküli kar is). Az Astraba viszont azért nem került ilyen kar mert ezekbe már esőérzékelő került.
  7. Érden van egy bontó, a Jófogáson megtalálod az elérhetőségüket. Rengeteg elektromos alkatrészt árulnak. Próbáld meg Őket. Egyébként szerintem az Astrákat is nézegedheted amiben BC-s kar van. Külön ilyen csatit szerintem nem fogsz újat kapni, mert ez benne van a kábelkötegben. Komplett köteget kellene megvenni. A bontósok nem szivesen vágják le a kötegről.
  8. Általános műszaki problémák!

    Hogy lehet ugyanaz az a gyertya jó egy Skodába és egy Suzukiba? Főleg úgy, hogy a Skodáé rövid menetes a Suzukié pedig hosszú! Az Opelről pedig még nem is beszéltünk. Sántít nekem az a 2-300000 km is.
  9. Általános műszaki problémák!

    Hogyan tudod a 280-as tárcsát föltenni a 256-os helyére? Nem lesz útban a féknyereg?
  10. Általános műszaki problémák!

    Inkább nagyobb féktárcsák! A 4 csavaros 256mm az 5 csavaros 280mm az átmérője az elsőknek. A hátsóknak 264mm ill. 240. Nagyobb tárcsával jobb lesz a fékhatás, csak ahhoz kerékagyat is kell cserélni.
  11. Úgy hívják, hogy termosztát csere!
  12. Általános műszaki problémák!

    Az első lökös belső oldalán középen.
×