Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

nagyc

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    145
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

nagyc last won the day on Július 3 2013

nagyc had the most liked content!

nagyc névjegye

  • Születésnap 1978-08-17

Elérhetőség

  • MSN
    nagycsb@hotmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Dány

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra H/Zafira B
  • Város
    Dány

Legutóbbi látogatók

2.935 profile views

nagyc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

14

Hírnév

  1. Szia! Idén volt hasonló problémám a generátorral (motorkód ugyan az). 13.5 V-nál nem volt magasabb töltőfeszültség menet közben, indítás után egy darabig csak 12V környéke. A hibát a generátor hátuljára szerelt vákuum szivattyú okozta, a szimeringnél áttermelte az olajat a generátorba. Szimering csere és generátor felújítás lett a vége, azóta stabilan 14.1V a töltőfesz.
  2. Köszi a tippet, bár ma reggel nem volt töltésem, így bármi probálkozás előtt generátor felújítás lesz elősször, hátha ez a hibák oka. Ha kész lesz akkor tesztelem, hogy a hiba megmaradt e.
  3. Sziasztok! A következő hibával küzdök. Az autó egy 2007-es 1.7-es DTH motorkódú Astra H. Az autó menet közben ABS hibát jelez, ezzel egyidőben a kilométer mutató 0-ára esik és a fedélzeti computer minden adata helyén "F" betű jelenik meg. A hiba, van amikor pár perc után magától megszűnik, van amikor csak újraindítás segít, van amikor napokig nem jelentkezik a hiba. OP-COM-os hibakódok a következők: U210870 CAN BUSZ nincs komunikáció ABS-sel P05007E Jármű sebességjel nincs névleges tartományban P05007F Jármű sebességjel nincs névleges tartományban U210877 CAN BUSZ nincskomunikáció ABS/TC felé P05005b Jármű sebességjel nincs névleges tartományban U210500 CAN BUSZ nincs komunikáció ECM-felé U210570 Can busz CIM üzenet nincs névleges tartományban P055071 kilométeróra áramkör nincs névleges tartományban U213971 Érvénytelen adat CIM-től 210000 Nincs komunikáció can busszal (nagy sebességű) Ha nincs hiba az ABS teszi a dolgát. Ha a hiba jelen van az autó teljesítményével minden rendben van. Találkozott már valaki hasonló hibajalenséggel, mi lehet a gond? Segítséget, tippeket előre is köszönöm.
  4. Sziasztok! Az alábbi hibát jelzi ki az OP-COM 1.7-es DTH Astra H REC modulon. Minden működik az autóban. "B1385 - 15A kapocs áramkör működési hiba" Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Mi lehet ez? Segítséget előre köszönöm.
  5. Van itt valakinek 2014.08 után gyátrott gyári tolatóradaros B Zafirája? Ha igen legyen szíves nézze meg nekem a tolatóradar vezérlő számát. (elvileg egy 8 számjegyből álló azonosító) Előre is köszönöm.
  6. Tolatóradar vezérlőt is le kell tanítani a donor autóról, hogy egy másikban használható legyen?
  7. http://gumipont.hu/ árat telefonban mondtak. Már csak azt kellene megtudnom, kerékszétszedetés nélkül, hogy az enyémet eredetileg AC vagy AD-s szenzorral szerelték?
  8. Köszi! Na úgy látom a gumis, ahol az után gyártott szenzorok felől érdeklődtem, nagyon vissza akarja hozni a TPMS programozója árát. :/ Most így visszagondolva amikor defektem volt és feltettem a pótkereket, pár km után megszűnt a hibajelzés, és jól mutatta az értéket, szóval akkor azt is megtanulta, és nem azért mert hozzá volt tanítva. Ez jó hír. Cáfolj meg ha ezt sem jól tudom, de akkor több betűkódolású van a gyári szenzorokból? Mindegy hogy milyen a kódolás működni fog?Olvastam itt valahol a fórumban hogy valakinek a Cromax cserélte emiatt az új szenzorait. Ha így van honnan tudható meg nekem milyen kell? Láttam én is a 2004-es hirdetést, de azt talán már öreg.? Ahol érdeklődtem ott 10000-ret mondtak a gyári új szenzorra és 6000-ret a használtra, ez viszont barátinak tűnik.
  9. TPMS-t szeretnék használni külön a téli és külön a nyári kerék szetthez. Jelenleg a téliben van, és ugye egyszerre csak az egyik garnitúra lehet gyáriból felprogramozva A kérdésem, a gyári szenzorok tanítását meg lehet csinálni op-com-mal? Vagy csak TPMS programozó és TECH2 tudja? Másik megoldás lenne a jelenlegi szenzorok clonozása univerzális szenzorokra. Gyári felé jobban hajlanék, de félévente 5000Ft-ot nem áldoznék, hogy egy gumis áttanítsa a szenzorokra az autót.
  10. nagyc

    Zene

    Nem, a CD30 az előlapja mögött 2DIN-es házzal rendelkezik, a touch&connect viszont csak 1DIN-es az előlap mögött, ezért más a rádió tartó/rögzítő keret, mert az tartja középen is a rádiót,
  11. nagyc

    Zene

    Szia! Ha a Car Pass-on meg van a rádió kódja akkor igen, touch&connect nincs párosítva az autóhoz mint a CDxx verziók, Első bekapcsoláskor kéri a kódot, amíg a tápellátás (pl akku lemerülés) nem szakad meg addig nem kéri újra. A rádió beépítéshez viszont vidd a rádióval a rögzítőkeretet is, mert az sem egyezik. AUX kábel bemenet is máshol van.
  12. Nálam a kábel nem a rács alatt volt közvetlenül. A pollenszűrőház felett volt egy kábelköteghez hozzákötözve, onnan kellett még felküzdenem a rács alá. Nagyon nehezen elérhető, még azután is miután endoszkóp kamerával már láttam, hogy hova is rögzítették. Nem tudom, hogy minden autóban benne van-e gyárilag, vagy csak mákom volt.
  13. Anno az 1.4-esem csinált ilyet, a ventilátor fokozatait biztosító ellenállás halt meg, ezért csak a legnagyobb sebességen ment a ventilátor. Azt mondták, hogy ez a 10 másodperces üzem, valami vész üzem. Az 1.4-esen nem lehetett az ellenállást külön cserélni, csak ventilátorral együtt.
  14. Az alap kürtös verzióban, tudtommal nincs, a szirénás verzióban van.
  15. A riasztónak külön van egy kürt, nem a "rendes" kürtöt használja. El van rejtve, a rendes kürt könnyen elérhető, gyorsan ki lehetne iktatni. A riasztónál "alap" a kürt, az extra a sziréna. Ha érdekel, privátban megírom, hogy hol van a riasztó kürtje.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.