Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

spooky

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    55
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Lakhely
    Magyar

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G 1.7dti
  • Város
    Debrecen

Legutóbbi látogatók

1.445 profile views

spooky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok. Adott egy 2000 évjáratú b corsa z12xe motorkódú. Olaj van a kiegyenlít tartályban. A kérdés annyi volna hogy mindenképpen hengerfejes az autó vagy van valami egyébb hiba is ami okozhat hasonló tünetet??? A válaszokat előre is köszönöm.
  2. Szia Elméletben hengerfej levétel nélkül is ki lehet cserélni ugy tudom!(De ha már odáig le van bontva majdnem mindegy ha hengerfejtömítést is cserél az ember szerintem,de ez csak az én véleményem) A menetéről nem tudok nyilatkozni én már csak a végeredményt láttam kivéve a helyéről Üdv
  3. Szia Hát pedig a porlasztó hüvelynél viztér van! Nyomáspróbánál derült ki ugye hogy szivárog :icon4: :icon4: Ezért volt mindíg 1 nagyonkevés olaj a kiegyenlítőtartályomba.(olajhűtőt kb 1 éve cseréltem) Láttam szétszedve az "o" gyürüje ennek is ki volt keményede nem kicsit magyarul elöregedett. A rajzon a 10. az o gyürü a 9. a hüvely aza 8 db gyürü sajna 12.000 ftba került. :D
  4. Szia Nekem is fogyott a vizem kb 5-6 hónapig csak nagyon kevés 1000 km-ként 2dl aztán egyre több !Sajnos a hengerfejben a porlasztócsúcs hüvely "O" gyürüje engedett átt de ha már lent volt a hengerfej akkor átnézettem síkoltattam kapott új hengerfej tömítést és vezérlést is!Összerakás után ugye nagyobb lett a nyomás a rendszerben mert nem tudott szivárogni sehol ezért elkezdett a leggyengébb ponton a fűtőradiátor csatlakozónál óvatosan szivárgni azokat az "o" gyürüket is kicseréltem (elvoltak öregedve szinte málott a kezemben az o gyürü) most teljesen jó az autó nem fogyik nem szivárog a hűtőfolyadékom sehol!
  5. Sziasztok Simán az EGR-re rámenő vákumcsövet dugóztam le és nem ad hibaüzenetet!!Haveromé ugyan igy megoldva az sem ad hibát,pedig volt már benne pálya autóút és város is a kb 800 km-ben miótta ki van takarítva átalakítva és le van dugózva!!! Mondjuk az övén és az nyémen is 1 2002-es motorvezérlő van!!! <_< :D
  6. Én is csak csatlakozni tudok AtiZafi tapasztalataihoz az én y17dt-en is át lett alakítva ez a lemez és még az EGR vákumcsövét is ledugóztam a vezérlő szelep után megelőzvén az újra lekormolódást a szívtorokban,egetrengető változás nincs de sztem jobban "autózható" igy a négykerekűl! <_< :D :D
  7. Szia Nekem y17dt-m van ugyanez a hibajelenségem volt és az önindító fölött lévő forgattyúsházba rögzített jeladó volt a hibás ami a főtengely fordulatszámát érzékeli!Bár hangsúlyozom Y17DT volt!!
  8. Hát néha az sem ártana :lol: :lol: :excl:
  9. Nem a J0hnny kollegája!!! :( :lol:
  10. Szép napot vagyis estét Mr. J0hnny :o Az a helyzet hogy tegnap túl voltam a 14. munkaórámon mikor írtam gondolom nem kell bemutatnom milyen az :D :( ,de ígérem ezentúl odafigyelek mégha félig alszom is!!! :excl: :lol: :lol: :lol: Egyébként nincs valami ötleted a felvetett kérdésre??
  11. Szia ez 1 kb 4mm vastak alu lemez minden második szívószelepnél le van szűkítve mind a 2 oldalán van tömítés!a hengerfej és a szívótorok között van!!!!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.