Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

steve78

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    377
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

steve78 last won the day on Február 27 2014

steve78 had the most liked content!

steve78 névjegye

  • Születésnap 1978-05-22

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Debrecen

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Z17DTL Caravan
  • Város
    Debrecen

Legutóbbi látogatók

2.456 profile views

steve78's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

19

Hírnév

  1. Mikor Én jártam így, akkor a tartály teljes feltöltésekor a pálca maradéka megjelent a betöltő nyílásnál. Csak meg kellett fogni, és kijött.
  2. Tisztelt Urak! Ne feledjétek, hogy hamarosan itt a tél. Készüljetek fel, +7 fok Celsius alatt váltsatok téli gumira. Itt egy kihagyhatatlan ajánlat: http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/4x100_R15_Gyari_Opel_lemezfelni_185_65r15_teli_gumival_elado_50942131.htm
  3. Egy MK4-es 2,0 TDCI Ford Mondeo Turnier-t vettünk az Astra helyett.
  4. Uraim (és Hölgyeim, bár ilyen nemű felhasználót nem igazán ismerek, de nem akarok diszkriminálni )! A közelmúltban elváltak útjaink az Astra-val, tekintettel arra, hogy kinőttük. Köszönöm mindenkinek a fórumon töltött idő alatt adott tanácsát, hozzászólását segítségnyújtását. Nem hagyom el teljesen a fórumot, visszajárok majd olvasni, és ha tudok, akkor segíteni a cartársaknak. Mindenkinek további sok hiba- és balesetmentes kilométert kívánok! István
  5. Helló! Én tavaly augusztus óta küzdök ezzel a problémával. Ha megoldást találok rá, megosztom Veled.
  6. Ezzel a hozzáállással akkor 10.000 km után ne is cseréljünk olajat, úgyis lecseréltünk menet közben, mindig "friss olajjal fut a kocsi".
  7. Úgy néz ki, megoldódott a probléma. Az előttem hozzászólókkal egyetértve (BIG, tgabika) napokig túrtam a netet, és a hasonló hibajelenségeket megosztók tapasztalataiból arra a következtetésre jutottam, hogy valamilyen okból kifolyólag a motor alapjáraton és főleg hidegen beindítva nem kap elég üzemanyagot, ezért áll le. Több esettanulmány elolvasása után gondoltam úgy, hogy nem cserélek railnyomás szabályzót (egy alkalommal tárolt hibaként ki lett olvasva a működési zavara), hanem egy rendszertisztítást csináltatok. Az üzemanyag tartályból ki lett véve a szivattyú és az ahhoz tartozó szűrő, melyben elég sok dzsuva volt található. Ennek kitakarítása, valamint a kisnyomású rendszer átmosása után megszűnt a hiba, jelenleg problémamentesen üzemel a kocsi. Öröm-bódottág. Én is azon a véleményen vagyok, hogy akinek gondja van, az megoszthatja itt, hátha találkozott már valaki olyannal és javasol megoldást, de ezt nem lehet kikövetelni, és sokszor fenntartásokkal kell kezelni a jó szándékkal adott javaslatot is. Tessék olvasni és keresgélni a neten, mert elég sok problémára van megoldás, csak keresni kell.
  8. Helló! Igen, ez már közös nyomócsöves, nincs adagoló. Szűrőcsere korábban volt, a szívósor takarításig nem volt probléma. Holtpont jeladót kizárnám, mert nagyon valószerűtlennek tűnik, hogy éppen a tisztítással egy időben adja meg magát. Tegnap átnéztem a szűrőtől a nyomócsövekig a csatlakozásokat, átmozgattam az elektromos csatlakozókat, mindet befújtam kontakt spray-vel. Azóta kétszer indítottam, mindkét alkalommal pöcc-röff indulás, és nem állt le. Nem tudom, mitől javult meg, illetve megjavult-e egyáltalán, de remélem így marad.
  9. Ha már szívósor takarítás. Az én autómon -Z17DTL- is ki lett takarítva a fojtószelep ház, az EGR, valamint a komplett szívósor, mivel igencsak füstölt, akkor is, ha állandó sebességgel közlekedtem. A takarítás után jelentkezett a probléma, miszerint a kocsi beindul -egy kicsit tovább kell "tekertetni", mint korábban- alapjáraton jár, apróbb ingadozásokat lehet érezni, majd kb. 20-25 másodperc után leáll, mintha kifogyott volna az üzemanyag. Ezután már nagyon nehezen lehet beindítani, kétszer-háromszor is kell indítózni, mire nehezen beindul. Amikor beindul, utána már normálisan jár. Hibakód nincs. Teljesen random módon játssza ezt el, van amikor reggel az első indulásnál, de olyan is előfordult már, hogy egész napon utazás után, üzem meleg motornál a parkolóból elindulva. Az akkumulátor saru már többször is levételre került, hogy az ECU álljon vissza alapbeállításra, de ez nem oldotta meg a problémát. Olyan az egész, mintha levegősödne a rendszer, de a motortérben nincs gázolajszag. Egyébként a füstölés megszűnt. Mitől lehet ez a probléma? Segítségeteket előre is köszönöm!
  10. Helló! Igen, Én megcsináltattam tavaly ősszel, de le is lett fóliáztatva utána. Nekem bevált.
  11. steve78

    Fogyasztás

    Egy hosszabb út utáni összesítés: Magyarország-Görögország oda-vissza 2445 km (kb. 50 % autópálya, 25-25 % országút és város), 4 személy, telepakolt csomagtartó, az út 3/4-én klíma használat. A felhasznált üzemanyag mennyisége 130 liter, ami 5,3 l/100 km-es fogyasztásnak felel meg.. Meg vagyok elégedve a kocsi fogyasztásával. :D
  12. Helló! Engem is elért az egyik Astra "népbetegség", tekintettel arra, hogy a légzsákburkolat a bal oldali dudagomb mellett -nem tudom jobban megfogalmazni- felfeslett. Ezt is csak cserével lehet orvosolni, ha jól láttam. Megéri megvenni az ebay-ről vagy a jófogásról a gyárinak hirdetett utángyártott burkolatokat, vagy pedig vadásszak egy jó állapotú bontott gyárit, illetve mennyire bonyolult ezt otthon kicserélni? Segítségeteket előre is köszönöm!
  13. Hát ezért políroztattam és fóliáztattam le inkább a gyári lámpákat.
  14. Helló! Váltóméret kalkulátor a gyári 195/60R15-ös gumiabroncs mérethez a 195/65R15-ös méretű abroncsot nem ajánlja, mivel nagyobb az eltérés 2,5 %-nál, azonban a szintén gyári 185/65R15-ös mérethez már azt írja, hogy nyugodtan felcserélhető, mivel tűréshatáron belül van. Árban kedvezőbb a 196/65R15, mint a /60-as. A kérdéseim: Most akkor nyugodtan feltehető a 195/65R15-ös méretű gumi, vagy sem? Okoz-e valamilyen problémát, ha ezt a méretet használja valaki? Köszönöm a választ!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.