Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

nnazgul

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    35
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    HU

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G Caravan Z12XE
  • Város
    Bp

nnazgul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Tisztelt fórumosok! BUÉK mindenkinek! Idei első autós élményem már a mai napon megvolt: Délután 4 körül indítottam volna az astrát, de a motor nem indult be, Akksi rendben volt, indítózott, ahogy kell. Kínlódtam vele jópár percig, aztán kínomban bikázni is próbáltuk - hátha mégis akksi - de úgy sem ment. Miután röviden betoltuk, a motor elsőre beindult, majd az előttünk álló 300 km-t rendben, probléma nélkül abszolválta. Hibajelzés nincs, látszólag minden ok. Volt már egy ilyen eset korábban, kb egy hónapja, akkor többszöri próbálkozás után a motor beindult. Már az is rendkívül szokatlan volt, az autó addig mindig hibátlanul indult. Van-e esetleg valakinek valami ötlete, hogy mit kellene ellenőrizni? Eddig különösebb gond nem volt az autóval, és nem szeretném, ha otthagyna valahol, vagy pont akkor nem indulna, mikor a legnagyobb szükség lenne rá.
  2. Háát, nekem spec 1 éves Bosch Silver van benne, és többnyire hosszú utakra használom, csodálkoznék ha az lenne a nyűgje. Szerintem önindítós gond sanszosabb, kíváncsi vagyok a következő rajtnál, mi lesz a helyzet.
  3. Ez nekem kenyai :lol: Mi az a bendix? És mit takarítsak? (Tényleg nagy dzsuva van a kocsiban, de nem tudtam, hogy ilyet is okozhat :lol: ) Kösz
  4. Üdv mindenkinek! Tegnap estefelé -10 fokos időjárásban indítottam a gépjárművet, és elég furcsa dolog történt. Olyan volt, mint amikor lemerül az akku, szóval a motor felől 1 kattanás-szerű hallatszott ("köszörülés" nem volt), aztán semmi. A különbség az volt, hogy áram volt, minden működött (tehát aksi elvileg rendben, 1 éves), de indítózás nem volt. Három-négy próbálkozás után kicsit vártam, a gyújtást rajtahagytam kb 10-15 másodpercig, aztán megint próbáltam, ekkor már - ugyan nem a szokásos eleganciával - de beindult a motor. Kérdésem az lenne, hogy lehetséges pusztán a hideg miatt ilyen, hogy nincs indítózás? Vagy valami hiba okozta? Nagyon csodálkoztam, mert eddig mindig pöccre indult a gép. Mentem vele 250 km-t, hibajelzés nincs. Az autó G astra (ki gondolná? :lol: ) Z12XE 160e km-rel. Köszönet
  5. nnazgul

    Astra gyári "HIFI"

    Bocs az előző hozzászólásért, tárgytalan, sikerült kicserélnem, ráadásul működik is a cucc. :devlish: Pofonegyszerű dolog volt ez kérem szépen.
  6. nnazgul

    Astra gyári "HIFI"

    Üdv! Ma kicserélném CAR300-amat egy Kenwood KDC 4047-re. Lenne pár alap, gyakorlati kérdésem, hogy ne ott kelljen improvizálnom. A Blau keretét (nem a fejegységet, azzal nincs gond) hogyan kell kiszedni, hogy betehessem az újat? Visszahajtogatom a füleket? Ugye nem kell csavarokkal, kábelekkel bűvészkedni, csak kiveszem-beteszem-összedugom a mutatvány? ISO átalakítót adtak kenwoodék adtak a fejegységhez, szóval azzal nem lesz gond. Viszont, ha jól látom az antennához is adapter kell. Ez nincs a dobozban, nyilván utólag beszerezhető. Kösz a segítséget
  7. nnazgul

    Astra gyári "HIFI"

    :rolleyes: Vettem. De akkor még mindig: mi a baj a Blaupunkttal? :)
  8. nnazgul

    Astra gyári "HIFI"

    Alpine, Pioneer nem jönnek ki 30ból, Sonyról jókat nem hallottam, JVC-t nem ismerem :) Blauval mi a baj? Ezért kérdem, hogy ha Blaut vennék, kell e a kerettel bajlódni, vagy csak kiveszem-beteszem? Ezen is gondolkozom, elviselhető áron kivitelezhetőnek érzem
  9. nnazgul

    Astra gyári "HIFI"

    Üdv! Elérkezettnek érzem az időt, hogy megváljak jó öreg CAR 300-asomtól. Agyamra megy, hogy csak rádió van (kazi már rég nincs), nem tudok mp3-azni :) , mindenféle kütyüvel, adapterrel meg nem szeretnék bajlódni. Annyi lenne a kérdésem, ha egy Blaupunkt fejegységet vennék, kell-e buherálni a beszerelésnél, vagy csak kiveszem a régit-berakom az újat és kész? Mindenképp egy olcsóbb kategóriában gondolkozom, 30 e alatt, SD kártyás cuccokat nézegetem. Javaslatokat szívesen vennék :rolleyes:
  10. Szia! Ez egy Kenwood fej, de van ISO adapterem hozzá.
  11. Íme: http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/200...calculator.html (nekem ez működött) http://www.eserviceinfo.com/download.php?fileid=5544 (van egy ilyen is, a BP gyári számosoknak) A fejegységet pedig én szeretném kipróbálni, nekem van egy, azért lenne jó tudni, mit hova, hogy kössek :rolleyes:
  12. Ok, félreérthető voltam, az olajperiódus volt 13 e, az autóban majdnem 127e van :rolleyes:
  13. 2001-es Z12XE Astra G Caravan, 126.700 km van benne (használtan vettem 2006 októberében 98e km-rel, előttem egy tulaja volt, nem hinném, hogy buherált lenne az órája) Finoman, takarékosan és gyáván :rolleyes: vezetek, 3000 fölé nagyon ritkán pörgetem, alapvetően hosszú távon, városban ritkábban
  14. Uraim! Olacsere 13,1 e km után, olaj fekete, szűrő koszos. Az olajfogyasztás a periódus alatt kb. 1,4 l volt, ami 1000 km-en kb. 1 dl-t jelent. Ezért nem vagyok boldog, de könyv szerint belefér. A használt olaj Mobil Synth S 5W-40 volt, és újra ilyet raktam bele. Adalékot nem használok, sehol senki nem javasolta, Opel könyv sem, ráadásul szerintem felesleges is.
  15. Valóban, köszönöm. A rádió kódja nincs meg, az előző tulaj nem adta hozzá a kártyát, én meg akkor nem tudtam, hogy ilyen is kell, szóval nem is kértem. Szerencsére a neten minden van, egy ügyes programmal sikerült kikódolnom a cuccot. :rolleyes: Még egy kérdés, hogy ne unatkozzatok :) Ki szeretnék próbálni egy fejegységet anélkül, hogy az autómba beraknám, meg egyáltalán hozzányúlnék az autóhoz. Magyarul: hogy lehet kipróbálni egy autórádiót "szárazon"?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.