Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

madár

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

madár's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok. Z14xep. Kettes, hármas, esetleg négyesben is, de abban nem vagyok biztos, alacsony fordulaton finoman rángat. Nem gyorsításkor, hanem ha tartom a fordulatot.Gázadásra kisimul. Hibakód nincs. Közben volt egy motorgenerál, ahol elméletileg ki tisztították mindent, új gyertya, gyűrű, vezérlés, stb. Azt gondoltam, ez után elmúlik a hiba, de maradt. Ahogy hallottam másoknál is előfordul ilyesmi, de megoldást nem találtam. Köszi.
  2. Szia. Nekem ugyan így csörög. Z14xep láncos motor, új hosszbordás szíj, új feszítő. Tehát szerintem semmi köze semmilyen görgőhöz. És számos meg se lehet nézni, hogy mi az, mert alapjáraton semmi.
  3. Ha jól emlékszem,akkor kis foglalattal ellátott rizs izzó van benne, 2db. Az enyémbe (áll) faburkolat van, lehet hogy más típusoknál más az osztás. Először hamutartó ki, csavar ki. 2. Rádió ki,(tok is) 2csavar ki. Fűtés és egyéb kapcsológombok le Ha ki lehet hajtani az egész borítást alulról magad felé, úgy hogy csak a kijelző tartsa,akkor magad felé húzva kell kipattintani. Jó munkát. L
  4. Sziasztok. x17 dtl-es motornál a klímakompresszor ékszíjfeszítő görgőjét kéne kicserélnem, de nem látom át teljesen, hogy honnan férek hozzá. Fölöslegesen meg nem akarnék mindent lebontani, ha nem muszáj. Ha valaki tudna némi segítséggel szolgálni, azt megköszönném! Laci
  5. Sziasztok. x17 dtl-es motornál a klímakompresszor ékszíjfeszítő görgőjét kéne kicserélnem, de nem látom át teljesen, hogy honnan férek hozzá. Fölöslegesen meg nem akarnék mindent lebontani, ha nem muszáj. Ha valaki tudna némi segítséggel szolgálni, azt megköszönném! Laci
  6. Sziasztok. A hűtő ventilátoraim (klima) állandóan mennek. Ha a termosztát melletti jeladóról lehúzom a csatlakozót még nagyobb fordulaton megy. Állítólag van még egy hőpatron valahol, és az lesz a rossz. Az alkatrész boltba azt mondták hogy fogalmuk sincs róla hogy van e-olyan, vigyem szervizbe! Ha lehet kicserélném én, de nem tudom hogy van e, és hogyha van, hol? 17 dtl
  7. Sziasztok. A hűtő ventilátoraim (klima) állandóan mennek. Ha a termosztát melletti jeladóról lehúzom a csatlakozót még nagyobb fordulaton megy. Állítólag van még egy hőpatron valahol, és az lesz a rossz. Az alkatrész boltba azt mondták hogy fogalmuk sincs róla hogy van e-olyan, vigyem szervizbe! Ha lehet kicserélném én, de nem tudom hogy van e, és hogyha van, hol? 17 dtl
  8. Sziasztok. A hűtő ventilátoraim (klima) állandóan mennek. Ha a termosztát melletti jeladóról lehúzom a csatlakozót még nagyobb fordulaton megy. Állítólag van még egy hőpatron valahol, és az lesz a rossz. Az alkatrész boltba azt mondták hogy fogalmuk sincs róla hogy van e-olyan, vigyem szervizbe! Ha lehet kicserélném én, de nem tudom hogy van e, és hogyha van, hol? 17 dtl
  9. Sziasztok. Műszerfalon néha felvillan egy sárga(azt gondolom) hűtőt ábrázoló jelenség. ugyanakkor beindul a hűtő ventilátor is. hűtő folyadék van, túl melegedés nincs Jéghideg motornál is csinálja. Gondolom valami jeladó hiba vagy ilyesmi. De hol találok jeladót? 17dtl klímás. Ha van ötlet, vagy tapasztalat megköszönném!
  10. Köszönöm a segítségeket, végül is megoldódott a dolog, ugyanis a mikor a szerelő elkezdte lebontani a szívósort, hogy megnézzük az agr-t, akkor észre vettem hogy már le van zárva a turbóból kivezető kipufogógáz cső. Az autót 7 éve vettem Belgiumból, és ez azóta le volt zárva. A lényeg az hogy kivettük a lemezt, össze raktuk, és hibátlanul üzemel.Tehát a lemezelés lehet jó is, meg rossz is
  11. Köszi. Ennél a típusnál is le lehet lemezelni az AGR szelepet?
  12. Üdvözlök mindenkit. Új ember vagyok itt, de olvasgattam sokat, és látom hogy elég sok hozzá értő van itt, gondoltam be állok én is a segítség kérők táborába. 17dtl astra elkezdte a füstöt kibocsátani, én meg jól elvittem egy adagolós emberhez. aki nagyon jól elhárította a hibát, nem füstölt, jól indul, és a csekély ló mennyiséghez képest jól is megy, csakhogy ahogy elhoztam egyből fel villant a "sárga veszedelem". El kezdtem figyelni hogy vajon mitől, és rájöttem hogy kb 2000 ford körül gyullad ki, és csak akkor ha megtartom a fordulatot. Azután ég mindig, de ha meg állok, és ujra elindulok,(1,2,stb) tehát felpörgetem a motort akkor elalszik, aztán 2000 környékén megint virít! Szerelőhöz vissza, homlok ránc, hagyja itt. o.k. D.u. érte, meg van a hiba, a vákumcső olajos volt! ( Tényleg, csak én már kipucoltam egyszer, és mégis rossz volt!) Autóba be monodom majd meglátjuk. Hát megláttam (a sárgát) de az igazi meglepi akkor ért, amikor sárga fény mellet vad előzésbe kezdtem, csak az autó nem akart. a 68 lóbol kb 40 bealudt az én előzésemből meg csak egy szerény sávváltás lett. Most itt tartok. holnap vissza a szerelőhöz, de nem remélek semmi jót. Ha van valami ötlet, vagy szerelő cím aki tényleg érti, örömmel fogadnám!
  13. Üdvözlök mindenkit. Új ember vagyok itt, de olvasgattam sokat, és látom hogy elég sok hozzá értő van itt, gondoltam be állok én is a segítség kérők táborába. 17dtl astra elkezdte a füstöt kibocsátani, én meg jól elvittem egy adagolós emberhez. aki nagyon jól elhárította a hibát, nem füstölt, jól indul, és a csekély ló mennyiséghez képest jól is megy, csakhogy ahogy elhoztam egyből fel villant a "sárga veszedelem". El kezdtem figyelni hogy vajon mitől, és rájöttem hogy kb 2000 ford körül gyullad ki, és csak akkor ha megtartom a fordulatot. Azután ég mindig, de ha meg állok, és ujra elindulok,(1,2,stb) tehát felpörgetem a motort akkor elalszik, aztán 2000 környékén megint virít! Szerelőhöz vissza, homlok ránc, hagyja itt. o.k. D.u. érte, meg van a hiba, a vákumcső olajos volt! ( Tényleg, csak én már kipucoltam egyszer, és mégis rossz volt!) Autóba be monodom majd meglátjuk. Hát megláttam (a sárgát) de az igazi meglepi akkor ért, amikor sárga fény mellet vad előzésbe kezdtem, csak az autó nem akart. a 68 lóbol kb 40 bealudt az én előzésemből meg csak egy szerény sávváltás lett. Most itt tartok. holnap vissza a szerelőhöz, de nem remélek semmi jót. Ha van valami ötlet, vagy szerelő cím aki tényleg érti, örömmel fogadnám!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.