Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

setupman

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    168
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

setupman névjegye

  • Születésnap 1985-12-31

Elérhetőség

  • MSN
    hnorbi_egom@hotmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1.2 Viva (2004)
  • Város
    Esztergom

setupman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Ez már a világvége, mélyponton a válság. :D :lol: http://velvet.hu/blogok/gumicukor/2009/06/...a_valsag_miatt/
  2. Ami elromolhat az el is romlik általában sajnos. :lol: Emberek szerelték össze azt is(asszem :lol:).
  3. Nekem Delphi rendszerű a szellőzésem, klímám és a kesztyűtartó mögött van a ventillátor háza, de szerintem a Behr-nél is ott van. Szerintem csak úgy fogsz hozzáférni a tengelyéhez ha azt onnan kiszeded, de lehet, hogy elég csak kiszedni a kesztyűtartót majd a "kuktát" szétcsavarozni.
  4. Olyan extra biztos, hogy van, hogy Opel gyerekülést érzékel és akkor nem nyit. Lehet, hogy sima utasérzékelő is van, de most lusta vagyok előkeresni a kezelésit. <_<
  5. Ha jól emlékszem nekem 1500ft volt metálfekete autóhoz a szín is és a lakk is. 2000ft-nál több nem volt.
  6. Én a szivacsot javaslom, mert kényelmesebb is, de az szerintem alaposabb öblítést is kíván, mert több kosz szemcse maradhat alatta, mint a kefe esetén. Szarvasbőrt próbáltam nemegyszer, nem igazán vált be, de biztos nem úgy csináltam pontosan, ahogy az a Nagykönyvben vagyon. ;) Szóval foltos maradt, ráadásul fekete az autó. Engem amúgy már nem igazán izgat, hogy kívülről mennyire makulátlan az autó, csak ne legyen nagyon retkes mert az gáz. Belül mindig rend, tisztaság van és ez bőven elég ;) Bocs a többlet infókért. ;)
  7. LOOOOL!!!!! Ez nagyon jó! ;) A magyar nyelv a legjobb világon én mindig is tudtam, még káromkodni is ezen a nyelven lehet a legjobban. :lol:
  8. Nekem is ez volt a bajom a téli gumimmal. 120-as előzés után úgy elkezdett rázkódni az autó, hogy még a slusszkulcs lánca is remegett. Másnap elvittem gumishoz, kicentrírozták a két első kereket, egy napig jó volt utána megint csinálta. A végén már annyira, hogy nekem is remegett a kormány, sőt egy kicsit az ablakok is úgy 60km/h-tól. Mikor visszarakattam a nyárit, kiderült, hogy a bal hátsó kerekem volt szálszakadásos. Úgyhogy óvatosan kolléga!
  9. Na ezt a "vitát" most lezártuk, mert semmi jó nem fog születni belőle, nincs értelme folytatni, de azért ez övön aluli volt: "El akarod veszejteni Miautónk városát?". :) Mindenki azt vesz amit akar, nem? :lol:
  10. A világ úgy halad előrébb ha mindig új, ismeretlen dolgokat próbálunk ki. :lol:
  11. Hát én se látok benne realitást de mégis itt van előttem a kezelési kézikönyv 55. oldalán: " A következő okok miatt tapasztalhatja, hogy a központi zár nem működtethető a távvezérlővel: . . - A távvezérlőt túl sokszor működtették hatótávolságon kívülről (túl messziről), szinkronizálja a távirányítót - lásd következő oldal. . "
  12. Értem, köszönöm!
  13. Esküszöm kölcsönadom valamelyikőtöknek pár körre az autóm aztán majd meglátjuk, hogy úgy fogja-e visszaadni, hogy "Jézusom ez mekkora sz@r, biciklivel gyorsabb vagyok!" :lol: Ha békét akartok készülhettek a háborúra! ;)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.