Jump to content

laci1978

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    221
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

laci1978 last won the day on Június 25 2013

laci1978 had the most liked content!

Hírnév

24 Segítőkész

laci1978 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1978-02-05

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Szigetszentmiklós

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra G z14xe Comfort 2002-es évjárat
  • Város
    Szigetszentmiklós

Legutóbbi látogatók

1.685 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    Igen INA tőkék mentek bele! Egyszer próbáltam Castrol olajjal azzal is kopogott! Sőt szerintem hangosabb volt mint most!
  2. Általános műszaki problémák!

    Épp itt a baj hogy nem tudja megmondani a szerelő konkrétan hogy mi a baja a hengerfejnek. Azzal kezdte hogy tuti hidrotőke. Ki lettek cserélve a tőkék le lett mérve a vezérműtengely bütyke hogy nem e az is el van kopva de azt jónak ítélte.Összerakta de kopog. Akkor jött az hogy nincs megfelelő olajnyomás és mérjünk nyomást és cseréljem ki a nyomás szabályzó szelep rugót mert biztos az lágyult ki. Csak rugót nem kaptam így vettem egy komplett olajszivattyút és annak a rugója lett berakva. Így is kopog. Végső ötlete most az volt hogy cseréljem le a két vezérműtengelyt mert akkor azok még sem jók. Na a két tengely 60 ezer lenne és mi a garancia hogy nem fog kopogni utána is. Így is 100 ezer ft körül tartok csak anyagköltségben. Olvastam itt valahol hogy ha a hidrotőke fészke van kikopva akkor kuka a hengerfej. Akkor meg kár bele ölnöm ebbe feleslegesen a lóvét ha utána úgy is kuka lesz a hengerfej. 200 ezer km van az autóba(tényleg ennyi mert újonnan vettem szalonban) 8 ezrenként cseréltem az olajat és csakis Fuchs titan gt1 pro flex 5w30 ment bele. Ezért jutottam arra az elhatározásra hogy lehet jobban járok egy komplett bontott hengerfejjel .
  3. Általános műszaki problémák!

    Hát igen ez egy jó kérdés! Beépítési garanciát aki mer rá vállalni az már talán rossz nem lehet! Találtam most egyet Siófokon csak az Z16XE 100 ezret ment autóról való! 40 ezerét el tudnám hozni a komplett hengerfejet szelepekkel vezérműtengelyekkel tőkékkel. Csak azt nem tudom biztosan hogy Z16XE hengerfeje azonos e a Z14XE hengerfejével!?
  4. Általános műszaki problémák!

    Szia! A tőkéket csak akkor cseréld ha tuti az a baja! Én is kicseréltem a tőkéket most 3 hónap múlva ugyanúgy kopog .Nem jönnek rá hogy miért is van ez.Így most eljutottam oda hogy inkább veszek egy komplett jó állapotú hengerfejet(ezt kellett volna már az elején a tőkék árából). Ha tehát tuti csak a tőke szar akkor Ina tőkét kell venni az van benne gyárilag is.
  5. Általános műszaki problémák!

    Szia. Milyen kutyacsontokat használsz? Érdemesebb a magasabb árút venni vagy ennek tök mindegy úgy is cserélni kell 2 évente? Én párban vettem akkor Lemfördert az ára majdnem a gyárival megegyező volt talán 2 ezer ft volt köztük a különbség.
  6. Általános műszaki problémák!

    Tavasszal volt futómű beállítás mikor az új nyári gumikat rakták fel és jobb oldalon cserélték a kormányösszekötőt.Monroe Reflex van most fent. Érdekes hogy a bal oldali ment tönkre és nem a jobbos ami a jó magyar szar utak szélén megy. Ki lehet ezt méretni hogy tényleg az a szar? A hatásfokát tudják mérni de azt is meg tudják mérni ezzel hogy szar a lengéscsillapító és az kopog. Sachs-ot néztem most 16 ezer ft darabáron.
  7. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! A minap vettem észre egy marha szar úton hogy az autó bal elejéről kopogó hang jön. Tegnap feldobáltam a téli gumikat és nézegettem rángattam feszegettem de nem találtam semmit sem ami lötyögne vagy ki lenne kopva és az miatt kopogna.Stab pálcák 2 éve lettek cserélve akkor lett a kormányösszekötő és a talpasok és toronycsapágy is cserélve benne. A lengéscsillapító az öregebb az kb 5-6 éves. Mi okozhat még kopogó hangot a futóműnél? Meghalt volna a lengéscsillapítóm? Ki milyen típusú lengéscsillapítót használ és van véleménye róla?
  8. Általános műszaki problémák!

    Elég nehezen jön ki a az a fele. Kissé oldalra és felfele kell húzni! Visszarakni is marha szar mikor már ki van nyomva oda a tömítőanyag is! Bár azt nem tudom hogy 100% megegyezik a két motor szelepfedele(z14xe és a x14xe)
  9. Általános műszaki problémák!

    Szia! Nekem ugyan Z14XE röl van nem is olyan régi tapasztalatom de szerintem szinte mindegyiken ugyanúgy jön le! Vedd kia az összes csavart kösd le az összes kartel csövet és ha nem mostanában volt leszedve akkor bizony feszegetni kell de csak óvatosan hogy el ne törd! Elég keményen oda volt sülve az enyém is! A vezérműkereketől le kell hogy jöjjön!
  10. Általános műszaki problémák!

    Köszi! Délután meg lesz a mérésem! Ha jó a nyomás akkor jön majd komoly dilemma hogy mi is lehet a gond. Bár itt a fórumot böngészve olvastam valahol hogy ha nem jó a nyomás akkor rendellenes kopás lenne látható a vezérműtengely bütykein vagy annak a csapágy részén a vezérműtengelyen. Én végéig mértem az összes bütyköt és szinte századra egyforma volt és kopás szinte alig látszódott rajta. Bár az érdekes hogy régen ha levettem az olajbetöltő sapkát menet közben akkor rendese spriccelt az olaj ki rajta most meg semmi ki nem jön.
  11. Általános műszaki problémák!

    Valaki le tudná írni hogy mennyinek kell lennie hidegen melegen alapjáraton és emelt fordulatszámon a 2002-es z14xe olajnyomása? Délután kapok kölcsön egy olajnyomásmérőt megmérném akkor a nyomást.
  12. Általános műszaki problémák!

    Van ötleted hogy hol tudnám ezt megtenni Pest megyében vagy Pesten?
  13. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok. Létezhet hogy gyárilag szar lenne egy két új INA tőke? Honnan tudhatom meg hogy olajozási gond van e és azért nem tölt fel rendesen a tőke? Ha kivenném újra a vezérműtengelyeket akkor kiderülne hogy melyik tőke nem végzi megfelelően a feladatát? Elköltöttem egy rakás pénzt(most már 100 felett járok) Jó lett volna ha megoldódik ez a kopogás. Azt hittem azzal megoldódik ha kicserélem a tőkeéket újra, csendesebb is lett de kopog még mindig.
  14. Általános műszaki problémák!

    Na ez is kipipálva! Szétszedtem ezt a szívcsonkos gyújtócsövet! Hát semmi nem volt eltörve benne és a csavarok sem voltak fellazulva amik a terelőlemezeket tartják benne! Marha retkes volt az az egy biztos de hibátlan szóval ez tuti nem kopog. Most már ötletem sincs hogy mi kopoghat még! Létezhet hogy akkor most már tényleg csak a szelepek vannak kikopva és ezek okozzák a kopogást. Ezen gondolom csak a komplett hengerfej felújítás segíthet akkor?
  15. Általános műszaki problémák!

    Ma délután lekapom akkor a szívócsonkot is és megnézem hogy mi kopoghat abban. Van ennek a leszereléséről valamiféle leírás a neten? Azt láttam hogy két félből van. Ha szétszedem ott is találok tömítést? Mert nem igen látok hozzá sehol ilyen tömítést.
×