Jump to content

webshark

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    663
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

webshark névjegye

  • Felhasználói rang
    smucig férj
  • Születésnap 1976-07-26

Város, Autók

  • Autó(k)
    F astra, matiz
  • Város
    Siófok

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    messze
  • Érdeklődés
    Kislányom, kocsi, számítógép, munka. néha más sorrend

Legutóbbi látogatók

1.922 profile views
  1. Motor

    Btw mennyi hely van a főtengely himbák és a dekli/olajteknő alja között? ( sikerült az olajba beleverni a rendes leeresztő-csavart, azonos menetű csak kb 45 mm hosszú volt, így kivadásztam, nem mertem kockáztatni, hogy menjek is vele.)
  2. Elektromos

    Ha van azonos értékű, akkor cseréld meg, (nekem is már volt olyan hogy a jó volt ránézésre és kuka volt.)
  3. Elektromos

    Neked is kell egy poroltó (a matizomban ott figyel két kicsi 1 vagy 2 kgos) A balabbik az a bemenő, a tűzfal felé néző az pedig a visszamenő ág? A nyilak mit jelölnek?
  4. Elektromos

    Nem tudom. Nem hinném hogy felcserélte volna őket. De nincs kizárva. És a pumpánál nem lehet sorrendet téveszteni? Vagy máshol? Annyit azért tudok, hogy az injektor tömítésre gyanakszik az öreg(alászorult a fejnek/háznak), vagy magára a fejre. Az akkusaru lerázódás nálam is volt párszor, de van 10 es kulcs kéznél
  5. Elektromos

    Nem tudom. Nem értem. Van egy sematikus rajzod? Az utolsó állás szerint a nyomásmérő rá volt kötve, és nem volt benya Na most ilyenkor sorba van kötve ? - pumpa ->bejövő ág->mérőműszer -> folytószelepház->injektor Vagy a csővégen a mérő, mint a keréknyomás mérő úgy van?
  6. Elektromos

    Szombaton el akartam hozni, de sajnos neki sem indult akkor. Pumpát cserélt és többször kipróbálta mindkettővel is, erre amikor mentem érte, megint nem volt meg a nyomás. Velem együtt felemelte,én meg adtam neki gyújtást indítást ő meg kocogtatta. Odáig jutottunk, hogy ő is levette a fojtószelepház burkolatát, injektort kiszedte- aztán hol telenyomta a torkot benyával hol nem ( ami neki volt kéznél bontott, nem adott egy cseppet sem) Ő is azt mondja, összetett. Most az ecu" a levegőben lóg". ( mondjuk én bontottam le a a burkolatot róla)
  7. Elektromos

    Kb 2- 3 km tudtam vele menni, aztán ő már nem tudta indítani. Ma már bevitte.
  8. Elektromos

    A benzinellátás, mert utána megint nem indult. Lehetőségek: Relé (cserélve) Pumpa (kb 4 éves),előszűrő- dugulás? Csövek dugulása, szürő megtelt, Injektor (kiszedtem de nem láttam szennyezettnek, másikkal nem próbáltam) + ezernyi helyen lehet kontakt hiba.
  9. Elektromos

    Gyerekek annyi rotor, meg fedél van hogy boltot nyithatnék belőle, (+ még 2 jónak tűnő trafó)
  10. Elektromos

    Elindult kb 6 hét tespedés után. Az ecut fedő műanyagokat kibontottam előzőleg megrángattam , de akkor nem lett jobb. Most az elosztónál kicsit b*zeráltam, meg az előgyújtáson állítottam, ill 2 kábelt megcseréltem 1324,<->1342 sorrendekre. Erre beröffent és átvittem lábon a szerelőhöz. Igaz közben nem nagyon volt alapjárat.
  11. Board Computer

    Esetleg érdekel. (PM ben is leírhatod, hogy mennyiért. Egy fotó sem ártana + száma)
  12. Motor

    Hálás köszönet. Most hagyom picit száradni (kevés időm van rá) A 3 k összeg az vállalható, + azt vettem észre hogy a betáp melletti tömítés is duzzadt (lehet hogy az meg annyira visszatolja, hogy nem kap miatta áramot?) Kínomban el kezdtem lecsekkolni, hol lehet kontaktos. (Strobim nincs,hát majd veszek egyet) Van még egy közérdekű hírem, az itthoni árakkal ellentétben találtam elég kellemes áron MAP szenzort (10 EUR körül) . Mo-i webshopokban 12 de inkább 16.000 Ft ért adják. (Kínai webshop)
  13. Motor

    Hálás köszönet. Most hagyom picit száradni (kevés időm van rá) A 3 k összeg az vállalható, + azt vettem észre hogy a betáp melletti tömítés is duzzadt (lehet hogy az meg annyira visszatolja, hogy nem kap miatta áramot?) Kínomban el kezdtem lecsekkolni, hol lehet kontaktos. (Strobim nincs,hát majd veszek egyet) Van még egy közérdekű hírem, az itthoni árakkal ellentétben találtam elég kellemes áron MAP szenzort (10 EUR körül) . Mo-i webshopokban 12 de inkább 16.000 Ft ért adják.
  14. Motor

    Sikeresen kiszedtem az injektort a házából. Visszarakni már nem olyan könnyű, a Torx csavar által tartott lefogóval, hogyan kell úgy visszatenni, hogy az illeszkedjék is? Létezik külön tömítés-készlet az injektorhoz? A gyikben nincs leírva hogyan lehet megnézni a nyomást . (leszed a fedél és figyel hogy indításnál dől e a nafta? Kapható- e a map szenzorhoz vezető gumicső külön?( vagy lehet mással pótolni? Résolajcső?) A híd alatt van az a kerek nyomásszabályozó (nem nagyon merek hozzányúlni, de muszáj lesz) - lehet hogy van köze a nem indul tünetnek hozzá?
  15. Board Computer

    Lehet, hogy kell még egy BC-t néznem a kocsimhoz. (C14NZ Bosch 94\12) kb mennyibe kerül egy bontott? (A másik az injektorfej, meg egy benyapumpa, ami karácsonyi kívánságlistán van)
×