Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Big Boss

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    426
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Big Boss névjegye

  • Születésnap 1989-07-22

Elérhetőség

  • MSN
    kolevjav@hotmail.com
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Honda Civic 1.8
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

2.905 profile views

Big Boss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Hírnév

  1. Olvastasd ki a hibakódot, vezérműtengely-jeladó is tud ilyet produkálni pl.
  2. Digit klímásnál ha benyomod az ablakrafújást akkor bekapcsolja azt a programot ami a leggyorsabban leszedi a párát az ablakról. (ez autómata venti szabályozást is jelent, ezért ír ott A betűt) Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy benyomja a klímát és maxon fújja az ablakot. Amíg nálam volt az autó sztem kb 1perc után mindig visszakapcsoltam a rendes "auto" módra mert kb annyi bőven elég volt mindig, de emlékeim szerint ha úgyhagyod akkor egy idő után úgy dönt h páramentesítve van és lejjebb tekeri a fújást.
  3. Big Boss

    Elektromos

    Ebay-en keress rá angliából elég sok vectra alkatrész megrendelhető, én is onnan szereztem anno z18xe köteget ami itthon sehol nem volt :) Új kábelre ne is gondolj ha esetleg felmerült, aranyárban vannak :D
  4. Big Boss

    Elektromos

    A gyári rádió kiküldi a fedélzeti comp. kijelzőre az információit mivel magán a rádión nincs display. Mivel nem gyári a rádiód, ezért nem küld ki semmilyen jelet, viszont a computer érzékeli, ha be van kapcsolva, és olyankor leszedi a dátumot a kijelzőről. Ezt programozással lehet állítani, de el fognak kérni érte neked minimum 5ezer forintot ami szerintem teljesen fölösleges, ha most vetted az autót kb 1hónap múlva már fel sem fog tűnni. (A gagyi kínai op-comokkal nem is lehet állítani, ezért a legtöbb "szaki" nem fogja tudni megcsinálni). Ne szedd ki a rádiót tök fölösleges. De ha nagyon zavar szerezd be a jó kis kazettás gyári rádiót, ha azt berakod akkor a dátum helyett az aktuális rádió nevét fogja írni.
  5. Big Boss

    Elektromos

    Nálam ez úgy működött h erősen kellett nyomni és egy bizonyos pozícióban néha érzékelte a gombot. Szóval szerintem nálad is ugyanaz a történet, "érzéketlen" a gomb :) A nem gyári rádió nem befolyásolja.
  6. A fékek lesznek a bűnösök, gondolom ha kicsit is rányomsz a fékre egyből megszűnik a hang.
  7. Anno voltam lézeres futóműállításon a B vectraval az egyik nagyobb futómű barkácsolás után és akkor a hátsókat is állították, emlékszem a szerelő direkt mondta, hogy az egyik hátsó nagyon nem úgy állt ahogy kell neki. Úgyhogy biztosan állítható a hátulja (legalábbis a B2-nél, azt nem tudom, hogy ott a hátsó futóműnél történt-e átdolgozás).
  8. Ha nem világít az abs visszajelző lámpája amikor ráadod a gyújtást, akkor az előző tulaj/kereskedő valószínűleg tudta, hogy bibis és kiszedte a visszajelző lámpáját. Első körben kivillogtatnám a hibakódokat/kiolvastatnám, utána okosabbak leszünk.
  9. Hát megosztom veletek mi történt hátha más látott ilyet és nem csak én vagyok szerencsétlen :) Megyek haza szép nyugodtan, indulnék a lámpánál, 1-es, elkezd gurulni, csatt, hajtásnak könnyes búcsút intek. Ami a legjobb volt, hogy a hangja normális volt, a féltengelyek a helyükön voltak látszólag, a kuplung+váltó is működni látszott, kis aprósággal, hogy a váltáshoz nem kellett kuplungozni, és sok hatással nem volt a haladásra. Tréler...szerelő...féltengely. Nem is akárhogy, nem a csuklója, magának a tengelynek majdnem a legvége olyan szépen lehasadt, hogy flex-el se tudtam volna szebben elvágni. El nem tudom képzelni mitől tud így eltörni egy tengely 13évnél biztos kevesebb idő kellett volna neki ha anyaghibás lett volna.
  10. Berakod 3-asba a váltót, felhúzod a szoknyát, a váltókar legalján keresd, egy fém "gyűrű" van rápattintva a váltókarra, egy csavarhúzóval oldalra ki tudod pattintani aztán kihúzni a pöcköt ami alul tartja a váltókart. Valahol 1-2 éve még fényképes leírást is írtam valahova ide, csak nem találom.
  11. Kipattintod a szegecset ami tartja alul, kihúzod a váltókart, bezsírozod, rárakod a zsugorcsövet azt melegíted, bezsírozod, kipróbálod, ha még lötyög raksz rá még egy réteget. Kb 1év után kopik ki nekem a zsugorcső de biztos van jobb fajta is ami tovább bírja. Kb 6-7cm átmérőjű kell asszem (lapítva)
  12. Big Boss

    Elektromos

    Szia, nekem sem tetszett anno milyen erős a xenon fénye, ezért keresgélni kezdtem. Akkoriban szerencsém volt 5perc autókázásra volt a xenon.hu boltja ahol a weboldalon láttam, hogy ingyenes fényerőmérést csinálnak. El is mentem nézték, a fényerő elvileg jó, kb kimaxolta a mérőt (nem akarok hülyeséget mondani azt hiszem 2000 lumen körül volt de lehet 3000). Na kb 1év telt el utána és egyszercsak elgezdtek kialudni a xenonok, főleg rázkódástól, először az egyik majd pár hónap múlva mindkettő. Az elején még csak egy villantás volt mert azonnal visszagyújtotta de a végefelé már kialudt rendesen. Ez kb tavaly ősszel volt. Gyors konzultáció után arra jutottunk a szerrelőmmel, hogy szétrohadt a trafókban valami és ki kéne cserélni. Kb 20e dbja ami óccó, de mivel már ősz volt és egyre többet vezettem este hazafele sötétben nem jó móka ha kialszik a fényszóró. Rendeltünk megjött kicseréltük és nahát, nemhogy nem alszik ki de kb 2szer jobban látok azóta is. Nem mondom, hogy tökéletes, de nem gyenge. Persze az izzó is öreg már (vszinüleg még gyári), a computer azóta is azt írja folyton, hogy check low beam (gondolom valami ellenállást mér és az új trafó+régi izzó kiakasztja), viszont működik, még nem akarok izzókra beruházni. A lencse is valóban elég fehérkésnek tűnik ahogy írtad. De gyakorlatilag az egész úgy van megtervezve, hogy ne legyen időálló. A lecse koszos lesz, a trafó alul van becsavarva, beázik, és szétrohad, az izzó meg ugye öregszik, bár nem ég ki :) U.I.: Ha esetleg megpróbálnád kipucolni a lencsét, valami leírásfélét összedobnál? A végeredmény érdekelne.
  13. Big Boss

    Motor

    Ha jól értem akkor 6liter ment bele üresen, és 4000 km után dobott egy check lámpát, hogy nézd meg az olajszintet? Vagy elírtad és 6decit akartál írni. Na mindegy, a lényeg, hogy nézd meg pálcával, nekem már a felénél kezd bevillanni a check lámpa. Ha meg új nálad az autó, érdemes megmérni mennyi olaj fogy, nálam ez kb 1-1.5deci/1000km az olajkedvelő ecotec benzinmotorral.
  14. Működnie kell lámpa nélkül, ha kivették akkor szinte biztosan gond van az abs-eddel (magától nem esik ki). Tegnapelőtt a tükörjégen hazafele minden fékezésnél bevibrált a fékpedál szóval a mostani időjárásnál érezned kell, működik-e rendesen. Azt viszont nem tudom, hogy ha nálad csak működés közben van hiba akkor alapból bejelez, vagy csak akkor, ha fékezéskor érzi, mégse stimmel valami a rendszerrel.
  15. Nézd meg a bal hátsó ajtóba menő kábeleket azok szoktak megtörni és kontaktosak lenni. Az abs lámpáját meg a kereskedők ki szokták szedni, hogy ne világítson ha szar az abs, olcsóbb mint megjavíttatni. Az mondjuk érdekes, hogy ha elforgatod a kormányt leesik a fordulat, ugye a szervópumpa akkor elkezd dolgozni az igaz, de az alapjáratot nem szabadna megfeleznie majdnem. Na valaki okos meg majd mond a többire is valamit :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.