TomTech

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    578
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

19 Segítőkész

TomTech névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Pilisszentkereszt

Legutóbbi látogatók

3.052 profile views
  1. Tolok pár képet. https://goo.gl/photos/gMKNwFQ2qcxYQRZFA https://goo.gl/photos/ajej9DPJWJPbNM7B6 https://goo.gl/photos/nvUpw13BWJqixdWb7 https://goo.gl/photos/EDKUfwEt9SxfzyM28 https://goo.gl/photos/6byHMD6dPLeKmPsG6 https://goo.gl/photos/4uawRZqiXTAR1pmp9 https://goo.gl/photos/Y41Rm78t1HBXLuLj8 https://goo.gl/photos/NrvKEkjkd7j7DGP47 https://goo.gl/photos/Ww3dnyvaxa9BWkoU9 https://goo.gl/photos/5LPnK95feUj632nv5 https://goo.gl/photos/4zy7FRHeo3Q2HJRz8 https://goo.gl/photos/vMjSraD8TAvqFCDJ9 https://goo.gl/photos/YoaXJzyyDUH5QTwu6 https://goo.gl/photos/xDRC3f8wQgoZ3SnEA
  2. A hibakod kiolvasas a legfontosabb, de ilyen berangatast nekem is a legtomegmero okozott. Kapott masikat es ujra jo lett.
  3. En meg tudnam mutatni hogy epitem at a kocsimat szelesebbre hosszabb lengokarokkal feltengelyekkel, masik kerekcsapaggyal, jobb fekkel lotus elise-bol, milyen 300 fok feletti veztengelyeket tesztelek, mit hoz az elektromos vizpumpa a motorteljesitmenyen, stb, de az enyem csak corsa, meg csak gsi sem, es meg turbom sincs, se 16v, igy biztos senkit sem erdekel.
  4. 12ST a motorkód. Nem túl gyakori, de azért lehet találni. Én a helyedben avval mennék neki, és hanyagolnám a mostanit. Írj privátba egy telszámot és felhívlak.
  5. Perselyeztétek a blokkot, hogy kisebb legyen a furat? Én inkább a 62,9-es löketű főtengely tettem volna be és a 13S dugóját, vagy annak akár 2 túlmérettel nagyobb 76mm-es változatát. Nagyobb furat barátságosabb, és akkor fel lehet tenni a c14se hengerfejét, ott mégicsak 38/31mm a szelepek mérete, nem 33/29, sokkal jobban lehet etetni, nem beszélve arról, hogy a rövid löket miatt simán el lehet forgatni 9000-ig minden baj nélkül. Itt találsz képeket az olcsó mechanikus tőke verzióról: http://www.pngclub.com/forum/showthread.php?211686-20SEH-20NE-18SE-2-0-litre-and-1-8-litre-8v-performance-parts Lehet elég kemény és simán nem fúrod bele a menetet, akkor vagy tömbözni vagy marni kell bele. A 190mm-es kuplung 130 lótól kezd el csúszni, addig bírja a kiképzést. Nekem most 200-as van erősített szerkezettel, sima utcai sachs tárcsával, eddig még nem volt vele gond.
  6. 1.2-es kategóriára készülsz? Ha nem akkor inkább az 1.3 dugóit is használd, nagyobb furat, nagyobb erő. 11,7-es emelést még elviselte a gyári rugó hosszú távon nekem c16se-nél, de 5-6 km komoly meghajtásnál már minden bajuk volt a hidrotőkéknek. Én inkább a mechanikust javasolom ha komolyabb teljesítményt szeretnél. Gyárit át lehet alakítani, 1x beállítod és nincs gondod többet. Nekem van 2 köszörült tengelyem, amik nagyot emelnek, illetve egy Kent cams AST18 amit nem használok ha érdekel, utóbbinál már nem megy hidrotőkével, és másik rugó is kell hozzá. Méretileg a c20xe rugója megfelelő, de meg kell mérni, hogy milyen erős, én sosem használtam.
  7. En most 1 hete vettem ki a Konikat, elotte TA technix volt. Amikor bekerult a Koni azt hittem ez a tuti, vazze milyen jol fogja a kocsi az utat, persze ott volt a hatranya is, hogy minden utott mint atom. Az osszes uthibat ereztem. Most elolre H&R coilover kerult, racing verzio, hatra pedig GAZ coilover. Egyszeruen ossze se lehet hasonlitani az eddigiekkel. Mehetek at ezerrel mindenen, es kisimitja szinte az osszes uthibat, katyut, minden szart, es mocskos gyorsan lehet haladni vele minden fele uton, nem csak a sima jo aszfalton. Elol kb 4 cm kell normal allapotban, hogy beerjen a kerek, es nem er be sehol. Teljesen ujra alkottam a velemenyem a futomuvekrol. Ami kemeny es ut mindenhol, az egy kalap szar, semmi koze a valoban jo futomuvekhez.
  8. Nekem is kellett bele uj DVD, amin rajta van kelet europa is. Azota mutat mindent.
  9. http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/477691-powercap-c20xe-worth.html
  10. http://www.migweb.co.uk/forums/projects-restorations/738201-sleeper-corsa-b.html#post5508081 Engem is foglalkoztatott a tema, de europaban eleg ritka a z24se vagy z24sed blokk amiben ilyen fotengely van. Ugyanaz a blokk mint a 2.2-esnel, a hajtokar is, csak a fotengely lokete 100-as illetve a dugo alacsonyabb. A hosszu loketu motorok szeretik a nagyobb nyitasu veztengelyeket, de ettol meg gyari cuccokkal is menne, csak hozza kene programozni. A kerdes mindig az mi a cel, de gondolom nem versenymotort akarsz, hanem utcan kozlekedni. Utcara ha haladosabbat akarnek akkor 270 koruli tengelyek, rendes leomlo. Minden egyeb mar tul nagy nyomatekot hozna az elsokerekekre. Ezeket versenyre kivetel nelkul hatsokerekesekbe teszik, Escort MK2, Ascona B, Kadett C.
  11. http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/opel-astra-opc-an-bastler/388765364-216-1434
  12. Ember, én még akkor írtam 5-ös matek és fizika felvételit a BME-re, amikor annak súlya is volt, esetleg még tudom is miről beszélek. Majd ha te is ott tartasz, hogy a motorod teljesítménye a duplája az eredetinek, kompresszor és turbo nélkül, akkor ostobázhatsz személyesen.
  13. Kasza videoit folyton nézem a facebookon. :) Jól megy a gép. ;) Nem apróztátok el a pillangót.