Jump to content

bonat

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    136
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

bonat last won the day on Április 12 2016

bonat had the most liked content!

Hírnév

28 Segítőkész

bonat névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1,4 16V Z14XE
  • Város
    Budapest
  1. Általános műszaki problémák!

    és te akkor konkrétan velük javíttattad? hétfőn megyek majd hozzájuk...remélem kapok javítás idejére egy csere ECU-t....
  2. Általános műszaki problémák!

    fejlemény van...... az üzemanyagra gyanakodtam eddig, mert a múltkori tankolás után 1 nappal jött elő az eset... tegnap kifogyott a nafta és mpost Shell V-Power-t tankoltam tele 30km elteltével kicsit meg is szünt a dolog, de lehetett még kicsit észlelni a hibát... ma este szépen jövünk hazafele és azt vettem észre hogy elment az erő a motorból, hiába pörgetem, Check Engine kivillan! a gázpedálon és a kormányon is éreztem joban a dadogást, itthon álló helyzetben kiszálltam és így dadog a kipufogónál is...dö...dö..dö, mint egy kis traktor kiolvastam azonnal a hibát...P0352 + P353... szóval most itt tartok... kinek mi a fentivel kapcsolatban a véleménye? szerelőhöz így is mentem volna kedden vezérlés cserére....felhívtam, azt mondta, lehet fent ragadt egy szelep, nyomjak bele szeleptisztítót azonnal és menjek vele magas fordulaton hátha megoldódik most neten azt találtam 80%-ban, hogy ilyenkor sajnos valami tönkrement a motorvezérlőben.... rákerestem és közel hozzánk találtam az autodigit.hu-t ahol javítanak motorvezérlőket.... azt nem tudom mi legyen....szeleptisztító és had szóljon...vagy inkább menjek el hétfőn megnézetni vezérlőt....
  3. szia igen tegnap voltam szerelőnél...ő is ugyan ezt csinálta!!! minden jó, csak a mágnestekercs lehet! szóval felújítás lesz majd január-február környékén
  4. megvártam ezt a jó időt...tegnap 11 fok volt délután sajnos 11fokban sem kapcsol be a klímakompresszorom belül megnyomom a gombot...belső biztosítéktáblán kattan a relé...megemelkedik az alapjárati fordulat kicsit, de kint a klímakompresszor nem kapcsol be megnéztem OP-Com-al a kinti hűtőventi mind a 3 fokozata működik.....szóval ezt is kizárnám, de mivel nem is megy a kompresszor nem is indulna el mivel nem nő meg a nyomás a rendszerben akkor lehet hogy kevés gáz van benne és e miatt nem indul a kompresszororm?
  5. Általános műszaki problémák!

    Mondjuk múltkor a folytószelep tisztításnál szétszedtem....meg raktam a légszűrőház új 3db gumit is.... megnézem...
  6. Általános műszaki problémák!

    az vajon mitől lehet, hogy kb 3 napja berángat 1-et a motor 1500-2000 között padlógázkor? többségében csak 2.-ban , de volt már szerintem 3.-ban is ha szép fokozatosan gyorsítok akkor semmi gond, de ha padló akkor ráng egyet
  7. na, rágugliztam.. lehet benne valami, találtam olyat hogy 5 fok alatt nem kapcsol be, más autóknál meg 4 fokot írtak, szóval akkor megnyugodtam!
  8. nekem is ugyan ez a helyzet.... januárban megy vizsgára...akkor megkérdezem majd
  9. hát csak nincs még olyan hideg..... :D sztem -3 fokig biztos működik, bár nemtudom....
  10. Most hogy bejött a hideg....elkezdtem megint használni a klímát, hogy ne csak nyáron legyen bekapcsolva. Azt vettem észre, hogy nem kapcsol be a hűtőventi 1 percen belül, pedig nyáron mindig bekapcsolás után (ugye megnő a nyomás) kb 40-50mp után bekapcsolt alapjáratra a venti. Most hidegbe nem kapcsol be még 2 perc elteltével sem, ez normális????? Megnézem majd holnap OpCom-al, hogy rendesen működik e a venti minden fokozatban....
  11. Általános műszaki problémák!

    Nekem most polírozták 2 hete a fényszórókat összesen 8000-ért a kettőt! Jó lett!
  12. Általános műszaki problémák!

    na akkor majd délután én is megnézem, mi hogy is néz ki...le van e pattogva vagy sem de nem hiszem, hogy ugyanúgy lenne lepattogva kettőnknek....szerintem ez gyárilag ilyen... én sima HELLA H7-es izzót használok
  13. Általános műszaki problémák!

    ez nekem is ilyen...ma megnéztem...csak akkor van ha 3m-e vagy az előtted lévőtől...a felett már nem látszik szerintem az az izzó csúcsának a vége vagy valami hasonlóóó
  14. Általános műszaki problémák!

    Megszűnt a motor csörgésem a fojtószelepház tisztítás-dugulás tisztítása óta!!! :D Rendesen mormog a motor helyette.. :D
  15. Általános műszaki problémák!

    Megnéztem tgabika76 leírását a fojtószelep tisztításáról. Én is elvégeztem hétvégén a műveletet, csillog villog most belül minden. A kérdésem az lenne, hogy ha szemből nézzük a szelepházat, akkor jobb oldalt a vízcső előtt van egy cső ami a motor felől megy bele a házba. Tudja valaki, hogy ez mit csinál, mi van ha eldugul?? Azért kérdezem , mert ez nálam nagyon el volt dugulva! A belső oldalán egy kicsi lukra szűkül, csak egy hústűvel tudtam kipucolni, meg némi oldószerrel! Mintha jobban muzsikálna a motor a tisztítás óta!
×