Jump to content

corsarulez

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    7.463
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

corsarulez last won the day on December 28 2016

corsarulez had the most liked content!

Hírnév

40 Segítőkész

corsarulez névjegye

  • Felhasználói rang
    Mindigútonlevő
  • Születésnap 1976-11-16

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Calibra C20NE, Opel Calibra X20XEV, Opel Astra G Caravan, Skoda 445, motor: MZ ETZ 150
  • Város
    Magyarország

Elérhetőség

  • MSN
    sared@citromail.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    autó, motor, veterán, youngtimer

Legutóbbi látogatók

6.523 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    Igen, ő az, de az akksi szerintem rendben van, mínusz 10 fokban is több heti állás után szépen beindítja a kocsit. Mint írtam, minden funkció tökéletesen működik. Régebben is láttam már ilyet, tavaly télen is, csak most kérdeztem rá
  2. Általános műszaki problémák!

    Nekem szóról szóra ez a bajom, egyelőre kicseréltek egy kis stiftet a váltóban, ami az üres és egyes közt van, mert törött volt, de nem orvosolta a bajt Minden egyéb fokozatot szépen vesz, nem csúszik, hátramenet is tökéletes Vissza kell vinnem a szervízbe....
  3. Általános műszaki problémák!

    Astra G (1999, X16XSZ), következő problémát (?) produkálja: hidegben, az indulás utáni pár másodpercben nagyon halványan felvillan a folyadékszintjelző, de igen rövid ideig, már egy perces járás után nem látszik. A vízszint tökéletes, nem fogyaszt semmit, idén tavasszal minden át lett nézve, kivízkőtlenítve, motorhűtés tökéletesen működik, bár az utastéri fűtés nem annyira, mert a fűtőradiátor be van rakódva, már tisztították, de igazából cserélni kell. Nyáron volt egy hűtőventillátor kapcsoló hiba, akkor is mindent átnéztek hivatalos szervízben, azóta is tökéletesen megy minden. Klímás. Klíma is tökéletes, pillanatok alatt jéghideget csinál, gázt 4 év után is minimálisat kellett tölteni rá. Szóval, miért villanhat egy pillanatra a szintjelző?
  4. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Köszönöm a válaszokat R15-ös minden gumim, kivéve a fekete Calibrán a 16-os BBS-,de az meg oda való Szóval a gumiknak sem veszem nagy hasznát, ejnye
  5. Egyebek

    A v6 teljes vezérléscsere nem olcsó dolog, de a helyedben nem spórolnék rajta, mert ha baj van, akkor 24 szelep csinál csúnya dolgokat.... Én anno azért nem vettem v6-ot, mert azt mondták, nehéz szerelni (a többi Calibra motorhoz képest), ezért lett c20NE és x20 xev.
  6. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Ajaj, pedig pont Caravant akarok És van itthon két plusz szett 4 csavaros felnim, gyári Opel mind. Sajnálni fogom a c20Xe felnit, azt akartam télinek
  7. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Egy fontos kérdés: minden H Astra 5 csavaros felnis?
  8. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Nem lenne baj, ha nem kéne szerelőhöz hordanom a kocsit, a jelenlegi két Calibrám gondoskodott eddig, hogy ne unatkozzak De egy ilyen komplikált motorba már végképp nem merek belenyúlni köszönöm a tanácsokat jelentkezem, amint megvan a kocsi
  9. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Igen :D és nagyon hasznos a cikk. Az itteni profilképemen látható Astrát cserélnem majd egy fiatalabbra
  10. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Köszönöm, közben máshol is ezt linkelték, elolvastam és szerintem az XER motor mellett döntök majd Köszönöm a segítséget
  11. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Egyedül vagyok. Egyszemélyes autó lesz,de azért kell Caravan,mert néha Calibra alkatreszeket hordok a115 lovas az xer motor? Ha megbizható,akkor jó lenne az 1.4 is
  12. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Üdv! G Astrámat cserélném H-ra a közeljövőben Melyik motort ajánlanátok? Fő a megbízhatóság, illetve,hogy benzines legyen 2009-es évjárattól nézegetem őket.
  13. Általános műszaki problémák!

    Ha kopott volna a motor, akkor megnőne a fogyasztás is, nem? 6.5-et eszik, pedig általában 110-120-al járok vele, szépen húz, gyorsul (összehasonlításképpen ott a x20xev calibrám, ami 20 lóerővel több, mégis kb egyformának érzem őket ). Hétvégén takarítva lesznek a csövek, jön egy kedves autószerelő barátom, aki majd ítéletet mond....
  14. Általános műszaki problémák!

    Kedves Mindenki! Problémám van a c20ne motorral (igaz, nem vectra, hanem calibra, de ez a topic jobban pörög) Szóval, észrevettem, hogy veszít az erejéből a motor. A vastag levegőcsövet leszedve azt láttam, hogy tele van olajjal, sőt, a pillangószelep környéke is. Eztán le lett szedve a szelepfedél, az eltömődött kartergázszűrőt, a kis csövet fent kitakarítottuk. Ezután már kicsit megint jól ment, de kb 200 km után a gumi kartergázcsőnél borzasztóan elkezdte kinyomni a gázt megint. Azt cseréltük ma. A két fém cső, amire rámegy ez a gumi, totál el volt vastagon tömődve, kormolva, de nem volt idő kitakarítani, így csak össze lett dugva a cső és rá a bilincsek.Próbakörnél viszont megint gyenge az autó, lassítás után gázt adva kipufogószag (?) jön be a szellőzőn át, a garázshoz visszaérve pedig le is fulladt a motor alapjáraton..... Olajat, vizet nem eszi. Fogyasztása 6,5 literes, nagyon megbízható kis motor volt eddig Mi lehet a baj ?
  15. Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    Amúgy az enyém is Elegance felszereltség és évjáratban is stimmel a tiéddel csicsó :) az enyém Caravan, elöl-hátul elektromos ablakemelő, sportülés, combtámasz, deréktámaszos ülés :)
×