Jump to content

pszilaj

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3.684
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    4

pszilaj last won the day on December 28 2017

pszilaj had the most liked content!

Hírnév

101 Segítőkész

pszilaj névjegye

  • Felhasználói rang
    darkos master a trance világából
  • Születésnap 1977-02-19

Elérhetőség

  • MSN
    trancemaster
  • Weboldal URL
    http://
  • Skype
    pszilaj

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Debrecen/Balkány
  • Érdeklődés
    Psychedelic Trance :-D

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra F 1.4i 16V Hatchback 1996
  • Város
    Balkány

Legutóbbi látogatók

3.337 profile views
  1. Egyéb csevegés

    Azért egy 5000 forintos teleszkóhoz képest azért drága. De szerintem megéri. Sokkal jobb az úttartása és kanyarban sokkal nehezebben dől meg a kasztni. De messze nem ráz úgy, mint egy TA nevű tyúning vacak. Érződik rajta, hogy neves a gyártó. Gondolom az lenne a legjobb, ha Koni rugókkal lenne összerakva, de sajna nem az van. De így nagyon klafa! :D Hátulra azért elgondolkodtam mostanság, hogy lehet inkább a citromsárga teló kellene. Mert ha beül hátra két ember, plusz csomag, akkor átfordítom a keménység választót, és a gyárihoz képest már 60% lesz, és nem leng akkorát a segge egy döccenőnél...
  2. Egyéb csevegés

    Én ilyet használok! Eleinte széria rugóval és azzal is jól megállta a helyét.
  3. Egyéb csevegés

    Az én évi 12 ezer kilométeremmel, még eltart egy darabig a 400000... :D Jelenleg 223000 km van benne...
  4. Fék, futómű, kormánymű

    Ez ugye relatív. Kipróbálva lehet megtudni, hogy a tiedhez képest mennyivel másabb egy ilyen cucc. Én a Koni gátlókat csak dicsérni tudom. Kipróbáltam a TA Tecnix-et is. Hát az utóbbi is fogja a kanyarban a dőlését, viszont úgy ráz, mintha fixre lenne hegesztve. A Koni is ugyanúgy fogja a kanyarban, viszont nem ráz annyira. Sokkal élhetőbb, ráadásul a Koni normál hosszúságú, míg a TA rövidített. Szerintem megérik az árukat. A nagy tárcsás nyergek+kengyelek nem kerülnek annyiba, ha bontóból veszed. Szerencsém volt, mert kb 1000 km-es tárcsástól, betétestől 18e volt, plusz a főfékhenger, kb 7e. A rugó kovácsolás azért lehet nyerőbb mint az új, mert az új nem lesz magasabb/erősebb. Tapasztalat. A kovácsnak meg azt mondod, hogy 5 centivel legyen magasabb a talicska, akkor úgy alakítja ki a rugót... ;)
  5. Fék, futómű, kormánymű

    Errefelé talán 5e/db áron újrakovácsolják a rugót, magasabbra...de az ár nem biztos. Az ablakra pedig szerintem a csomagtartó sínnél folyik be...de nem biztos. Ezt Zotya jobban tudja...neki van ilyen tehergépjárműve! :D
  6. Fék, futómű, kormánymű

    Én most fogom majd nyáron vizsgára készíteni. A gömbcsuklókat rendszeresen cserélem, kb két évente. A rugót 2016-ban cseréltem ki, A Vectra GT rugókra. Azelőtt a stab rudat cseréltem 22-re, meg Koni narancssárga lengéscsillapítókat kapott elől. Kapott 256-os fékeket, nagy főfékhengerrel. Az idén a kasztni jön, meg első futómű, hátsó fékdob/fékbetét szett. Aztán ha marad még pénzem, akkor hátra is Koni csillapítók, mert kicsit más a Monroe Reflex. Gondolkodom hátulra az állítható Konikban, mert ha beülnek hátra is, akkor nagyon nem bírja megfogni a csillapító. De nyilván kell számolni azzal, hogy most meddig is tartsam meg a szerencsétlent. Jó lenne cserélni olyan 3 év múlva. Sajnos a kasztni csak egy darabig lehet javítgatni. Ráadásul pereg most már róla a lakk réteg is. Az újra lakkozás egy kisebb vagyon, a teljes festés egy nagyobb vagyon az autó értékéhez képest.
  7. Fék, futómű, kormánymű

    Majdnem ajánltam, hogy az A Vectra erősített rugóival nem lenne ilyen, de a kombi alá nem jók...
  8. Fék, futómű, kormánymű

    Én hetekig használtam így. Amúgy ha jó bontót találsz,, akkor 2-4e HUF per darab áron lehet venni...bár érdemes párba venni. (Nekem annyi szerencsém bolt, hogy otthon megcsináltuk.) Amúgy a 7-8 éves autónál is jönnek az ilyenek, csak nem ennyibe lesz az alkatrész...plusz nem nagyon lesz otthoni szerelgetés. Igaz, egy 1millás autónál ha rá kell költeni 2-300 ezret, nem akkora százalékban, mint ezeknél. De az összeg annyi...
  9. Fék, futómű, kormánymű

    Lazán bizony. Ha szorul, akkor esély van rá, hogy behúzva megszorul és jól besül a fék!
  10. Fék, futómű, kormánymű

    Ilyentet még nem láttam! Csak normál, alsó, kicsi karika letörést! De ez dulván lelök a padlóla...
  11. Fék, futómű, kormánymű

    Az ilyen csörömpölő hang inkább rugótörés szokott lenni... eddig kétszer volt nekem és mindig az alsó karikája tört el és az csörömpöl... Lehet vele járni, csak ki kell szedni, hogy ne csörömpöljön...
  12. Egyéb csevegés

    Itt egy antenna az Astrához. ;-)
  13. Egyéb csevegés

    Azokban még megvan a kraft. Amúgy meg ne tévesszen meg,hogy a szubcsővagy mi 1000 wattos. Az a maximum amit bír. Szinuszos(azaz folyamatos) terhelése nincs ennyi. Egy egy nagyom mély frekvencia(dob vagy hasonló) képes akkora kilengést produkálni a membránon, hogy kiszakadjon 500 wattnál is. Arról nem beszélve, hogy hogy egy ezer wattos erősítőt ha kihajtasz 500 wattra, akkor ugye kb.(500W/13,6Volt) 36 amper áramfelvételt jelent. Ezekre is kell gondolni, mielőtt nagyon leterheli az ember a 70 amperos generátort...
  14. Egyéb csevegés

    Szerintem használtan végy egy kb. 2*100 vagy 2*200W-os erőlködőt, amit hídba kötve rászórsz a szubcsőre. Az első(akár a hátsó) ajtó hangszórókat pedig a fejegységről. Maximum annyit kell majd tenned, hogy az ajtóban lévő csiporgókat kicseréled valami jobbra/erősebbre, mert a szub el fogja nyomni. Nekem így megy, egy DAEWOO márkájú 2*80W-os erősítő hídban hajtva és bőven elég volt ahhoz, hogy a bal fülem elmenjen... :O
  15. Motor

    Üdv! Benzinszűrő mikor volt cserélve? Mert nagy fordulaton sok kaja kellene neki és ha nem megfelelő az áteresztőképessége, akkor nyilván nem tud olyan fordulatot tudni, sokáig...
×