Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

pszilaj

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3.707
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    5

pszilaj last won the day on Március 23 2018

pszilaj had the most liked content!

pszilaj névjegye

  • Születésnap 1977-02-19

Elérhetőség

  • MSN
    trancemaster
  • Weboldal URL
    http://
  • Skype
    pszilaj

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Debrecen/Balkány
  • Érdeklődés
    Psychedelic Trance :-D

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F 1.4i 16V Hatchback 1996
  • Város
    Balkány

Legutóbbi látogatók

4.044 profile views

pszilaj's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

102

Hírnév

  1. pszilaj

    Motor

    Hát így:
  2. pszilaj

    Motor

    Na, ma készen lett a gép. Sikeresen elégett egy darab a kettes henger egyik kipufogó szelepjéből. Ha tört is, akkor tutira kifelé köpte, mert sem a dugó, sem a henger fala nem sérült. Összerakás és röffentés után kicsit elkedvetlenedtem, mert ehhez képest az MTZ egy villanyautó...Csattogott a szerencsétlen mint a traktor. Legalább fél percig kellett 2-2,5 ezren pörgetni, mire a hidrotőkék feltöltődtek és elhallgatott. Ráadásul a hengerfejben voltak gyertyák is. Hidegen nem tudtam(nem is nagyon erőltettem) kitekerni. Üzemi hőmérsékleten is csak negyvencentis krova szárral sikerült. De kijöttek. Volt benne 1 db 3 pólusú Audi gyertya, 1 db NGK 1 pólusú és 2 db 3 pólusú Brisk vagy mi. Volt is egy furcsa járása velük... Beleraktam az Opel gyertyákat és láss csodát még szebb hangja lett. Holnap próbakör. Reményem szerint talán jött vissza egy kicsi a régi erejéből is. Ugyanis szemre is látszik, hogy a régi hengerfejben lévő vezérműtengelyek bütykei kerekebbek mint a "új" hengerfejben lévők. Majd holnap kiderül... Azért jó érzés volt, mikor első próbára beindult... :D
  3. pszilaj

    Motor

    Hát valami ilyesmire gondoltam én is... Majd kiforogja magát...ha nem is tiltásig...eleinte... ;-)
  4. pszilaj

    Motor

    Hát ahogy utánanéztem a neten, azt találtam, hogy van 3 féle GM számú hengerfej, ami az X14XE/X16XE/X16XEL motorokra jók. Mindegyik mindegyikre...
  5. pszilaj

    Motor

    Sziasztok! Nagyon régen nem jártam errefelé...ment a sas, ment az élet...egy darabig... Az lenne a kérdésem, hogy az X14XE motorkódú motor hengerfeje egyezik-e az Astránál, a Corsánál és a Tigránál? Röviden annyi miatt kérdezem, hogy ki kell cseréljem a hengerfejet és egy Tigráét vettem meg. De most láttam, hogy a GM számuk nem igazán egyezik. Nekem szemre egyformák. Előre is köszi a választ...
  6. Sziasztok! Tegnap sikeresen lecseréltem a hétfőn leszakadt hátsó kipufogó dobot. Meglepően egyszerű volt. Semmi gikszer. Csodálkoztam is. Végre szép hangja lett és most már 2500-as fordulat alatt is van vonóerő...
  7. pszilaj

    Fogyasztás

    Azért a nagy hideg éreztette hatását. A 6,5-es fogyasztás felment 7,2-re... De vegyesben még ez sem rossz.
  8. pszilaj

    Motor

    Én sima villáskulccsal tekertem ki. Ha üzemmeleg a kipufogó, akkor szinte erő nélkül kijön, a gyári meg főleg, mert az üveggyöngy a menetek között van és elgördül rajta.-
  9. pszilaj

    Motor

    Üzemi hőmérsékleten az alapjáratot már a lambda-szonda jele is befolyásolja... ;-) Leállítás után 10 percig ugyancsak nem figyeli a vezérlő a lambdát, csak ha már minden feltétel meg van hozzá. Lehet, hogy ott a gond... Mikor ingadozik, le kell húzni a szonda kábelét és figyelni. Ha nem érzékeli a lambdát a vezérlő, akkor beáll egy közép értékre. Akkor elvileg nem lenne szabad ingadozni az alapjáratnak, hanem olyannak kellene lennie mint hidegen. Ott is középértékkel számol...
  10. Nekem amolyan üreges tengely volt benne..
  11. Elméletileg a tekerő kijön tengelyestől és visszalehet dugni a másik oldalról. Olyan furaalakú tengely van benne, amit csak egyféleképpen lehet beletolni. Viszont a műanyagokat az eredeti ülésről kell átrakni...
  12. Én meg egy bőrös fickótól vettem vagy 1000 forintért UV bőr darabokat és abból varrtam rá egyet...
  13. Én a gumicsövet el szoktam szorítani karosszériás fogóval. A fékcsőkulcsokban csalódtam. Eddig mind szétnyílt. A "vízpumpafogó" vagy csőrös fogó viszont nekem bevált...
  14. pszilaj

    Motor

    A zenyém kisblokkos, csótányseggű, de gyárilag 1020 kg az önsúlya... :D
  15. Csak mondom, hogy nekem sincs hidegen nyomás az üzemanyagrendszerben. Mégis indul pár fordulatra. Én azért megnézném azt a kétvezetékes érzékelőt hidegen, hogy mennyi az ellenállása... Nálam inkább félmelegen van gond. Ha pölö üzemmelegen leállítom és kb fé-egy óra múlva indítok, akkor 3-4 másodpercig is kell tekertetnem, hogy beinduljon... De még nem tudtam rájönni a nyitjára...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.