Jump to content

pszilaj

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3.644
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

pszilaj last won the day on Január 13

pszilaj had the most liked content!

Hírnév

99 Segítőkész

pszilaj névjegye

  • Felhasználói rang
    darkos master a trance világából
  • Születésnap 1977-02-19

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra F 1.4i 16V Hatchback 1996
  • Város
    Balkány

Elérhetőség

  • MSN
    trancemaster
  • Weboldal URL
    http://
  • Skype
    pszilaj

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Debrecen/Balkány
  • Érdeklődés
    Psychedelic Trance :-D

Legutóbbi látogatók

3.251 profile views
  1. Motor

    Nem semmi vagy! A hátam közepére sem kívánnék egy újabb hengerfejszerelést, pedig anno ketten csináltuk és garázsban...
  2. Egyéb csevegés

    Miért? 13 év alatt, mióta nálam van a kocsi, már a második olajsapka tömítés van benne...
  3. Egyéb csevegés

    Akkor nagy a "szerencse"...
  4. Egyéb csevegés

    Akkor ez sem lesz teljes papíros... :D :D
  5. Egyéb csevegés

    Amúgy ezt mi okozta vagy okozhatta?
  6. Általános műszaki problémák

    Leginkább egy vákuumos érzékelő a szívótorok oldalán és a vezérlő...asszem... ILYEN
  7. Board Computer

    Hát akkor nem veszek BC-t... C20XE motorosból lett volna...
  8. Egyéb csevegés

    A fosvágen nem is való másra... :D :D
  9. Board Computer

    Szerintem nem igazán... már csak a gyújtásuk is más...
  10. Board Computer

    Sziasztok! BC-t lehet programozni OP-COMmal? Egyik motorkódról másikra... Köszi!
  11. Motor

    Szia! Leginkább abban a kb 200 köbcenti lökettérfogat különbségben. Amúgy szinte minden azonos a két motorban, csak a C16NZ-ben nagyobb a furat átmérője és nyilván ehhez másik hengerfej megy. Talán még a főtengely is ugyanaz...
  12. Elektromos

    Valószínűleg elkötöttél valami. A négyes fokozatnak a vezetékét rákötötted a motortól kijövő test kábelra. Így egyik fokozatban sincs meg az áramkör, csak a négyesnél, amikor meg rövidzár van... Amúgy a kapcsoló előtt van a bizti, így elvileg azt is védi.
  13. Motor

    Ááá... akkor kicsit félre értettem... én a szelepek becsiszolása utáni próbát gondoltam... De akkor nem arról volt szó!
  14. Motor

    A nyomáspróbát nem úgy szokták csinálni, hogy beletett szelepekkel feltöltik az égésteret benzinnel? Majd figyelik, hogy szivárog-e. De lehet, rosszul tudom...
  15. Általános műszaki problémák

    Igen, alapból relés, a nagy áramfelvétel miatt. Én a manuális betápot a relé és a biztosíték közé kötöttem be. Így a pumpa még mindig bizti védett lesz...
×