Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

fahee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    220
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Nagykanizsa

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra A Gt
  • Város
    Nagykanizsa

fahee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. fahee

    Egyéb csevegés

    Lényegében ugyanaz a művelet, mint a lámpa polirozásnál. Amúgy nem gondoltam, hogy ennyi mindenkit foglalkoztat a téma :D
  2. fahee

    Egyéb csevegés

    Hát nálunk ilyenből még nem volt probléma, fényezés után minden autóból a folyást- porszemeket kiszedjük, bár mondjuk 5 év az sok idő, az alatt én az enyémet kb 3szor telibe polirozom. :D De elméletileg nem mattulhat vissza, meg talán attól is függ, mivel mosod, milyen vegyszerekkel, stb. A lámpa az viszont kb egy év után vissza mattul. Metabo az azért nem az olcsóbb kategória. Nekem itthon egy kis Einhell van, azért nem összehasonlítható egy 100-150ezres géppel (ez azért megérzi a terhelést), de arra hogy havonta pár autot itthon megcsináljak tökéletes. Hát, ha annyiból kijön egy fújás akkor tényleg érdemesebb.
  3. fahee

    Egyéb csevegés

    Köszi! Valamennyi tapasztalatom van benne:) Vissza "mattulni" nem tud ( persze azért az se mindegy, hogy milyen terméket használsz), mivel ugye a polirozással a lakkréteget, vagy akrilnál a festék réteget koptatod, addig még a csiszolás nyoma benne van. Ha port akarsz csiszolni akkor 1500-2000 vizesen kb 4szer átmész rajt polirral és jó lesz, én az egész autót becsiszoltam (persze géppel) ez pedig 3000 trizact-al ( igy kb 2szer elég volt átmenni rajta). Szóval nyugodtan polirozhatod, némileg olcsóbban jössz ki mint egy elem fújással, na meg ugye utána azt is rendbe kell rakni. Sajnos nálam a polir egymagába kevés volt, és szerintem egy flakon pasztát nyugodtan elnyomhattam volna rá, hogy legyen valami tükrös formája, ez miatt lett becsiszolva az egész. 3M termékeket használok mindenből az ára lehet kicsit sok, bár ha azt nézed 5-6 autóra elég egy kilós kiszerelés akkor már barátibb, természetesen gépi polirozásról van szó :icon1: Ha esetleg van valami kérdés nyugodtan, ha tudok segítek. :D
  4. fahee

    Egyéb csevegés

    Hétvégén kicsit én is dolgoztam, talán van valami látszata:) 6 óra alatt végeztem is vele, csak egy polirnak indult, de csiszolás nélkül sajna nem úsztam meg.
  5. Az pedig egybe van a motorral. Ezen más a ventilátor, ez a fajta van a nem klímás vectrákban.
  6. Van két lába az ellenállásnak, és van két vezetéked kis saruval a végén. Igy a pozitiv-negativot feltudod cserélni.
  7. Ugye itt az előtét ellenállás nem a motoron van rajta, hanem külön és a motor vezetékét rákell dugni. Ha forditva teszed rá , úgy visszafele fog forogni. Én meg nem néztem, hogy merre forog, gondoltam ahogy a régi volt rádugva, ez is úgy jó.
  8. Meglett a probléma. Fordítva forgott a fütőmotor, és azért nem nagyon tolta a levegőt:)
  9. Hátha valaki tud segiteni. Klímás box lett belerakva a kocsiba, viszont, a levegő elég gyengén jön (4es fokozat kb mint a régi 2en), a fütőmotor pörög, de a levegő nem igen akar jönni. Pollenszürő nincs benne. Valami megoldás rá?
  10. fahee

    Egyéb csevegés

    Klima beépítés megtörtént, így hosszú idő óta, összeállt. Sajnos amivel szívni lehetett, azzal én szívtam. Megvettem a komplett klíma szettet (minden jó), kezdésnek új klímahütő kellett hozzá. Utána, hogy ne legyek nyugodt, a fütőradiátor is eresztett (ebből sikeresen 2-t rendeltem mert a drágábbik, nem passzolt bele), a belső elpárologtató is eresztett, az egyik cső is javitásra szorult, és a fütőmotor lapátja is törött volt, ezért egy másik fütőmotor is kellett. Szóval maga az egész mutatvány, alkatrészekkel klimás töltés- nyomáspróbákkal, 115e-be került. A beépités, és az elektromosság az már nálunk történt. http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0228_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0320_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0618_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Pár kép.
  11. Nem kell véletlenül betanitani? Nekünk akksi levétel után az egyik autonk csinálja ezt, alsó- és felsőpontban nyomva tartjuk a kapcsolót és utána jó lesz.
  12. Köszi, de már sikerült megoldani. J.Deus márkának a méretei jók lettek, bár a tömités nem passzolt, ugy hogy dupla lett belerakva, most jónak tünik.
  13. Valaki cserélt már klimás fütőradiátort? Vettem egy másikat, Nissens-t. Ez viszont laposabb, mint a gyári, lötyög a boxban, és a fedelet se lehet rátenni. Ma voltam 2 helyen is, hogy GM szám alapján nézzenek, de se az Unixban, se a Bárdi adatbázisban nem találtak ilyen számot. Rendeltem egy másik márkát, megnézésre, de méretek alapján ez is alacsonyabb lesz. A gyári GM szám: 90306403, 90347557 Tud valaki valami okosat mondani? http://kepfeltoltes.hu/140102/DSC_0518_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
  14. Kilehet, elektronikus. Általában bevan vezetékelve a ford.szám kábel. A piktogram pedig automatikusan müködik, ha összedugod a csatlakozókat
  15. Fűtőradiátornál cserélt valaki már tömitést? Opelbe bementem, rendeltem hozzá gyárit, de nem passzol bele, túl vastag.. http://kepfeltoltes.hu/131215/DSC_0427_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.