Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

szgabor

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    37
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • ICQ
    125184515

szgabor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. szgabor

    Kadett E

    Bocsi, nemtudom hogy kell átrakni. Jogos a kérés.
  2. szgabor

    Kadett E

    Na le lett cserélve az olaj (Valvoline MaxLife 15w-40) Castrol GTX Protection + 15w-40 (szervízolajra) és a tapasztalatok: - szebb hangja van a motornak - megszűnt az olajnyomásprobléma - előbb elhallgat a hidrotőke Mindenképpen jobban jártam. Üdv. Szenti
  3. szgabor

    Kadett E

    Az enyémben nem volt. Hát akkor nemtudom:) Azt megnézné valaki, hogy meleg motornal, ha leállította az autót, kihúzza a nívópálcát, gőzölög-e neki? Köszi
  4. szgabor

    Kadett E

    Na igen :( Csak a Tiéd jó pár évvel fiatalabb változat. Találtam olajat jó áron. www.totalcar.hu Hétvégén csere lesz.
  5. szgabor

    Kadett E

    Az LS felszereltséget jelöl. Az enyém is LS, azt hiszem ez a legpuritanabb valtozat volt. Se fordulatszammero, se csomagtartóvilágítás semmi nem volt benne. Pár dolgot pótoltam már.
  6. szgabor

    Kadett E

    Köszi a válaszokat. Szerintem visszatérek a Castrol-hoz, mert most Valvoline van benne. Üdv. Szenti
  7. 1 deci hiányzik kb a maxtól. Az mitől lehet szerinted, hogy csak nagyon meredek hegyre menet csinálja ezt, kinyomott kuplunggal (üresben nem). A légszűrőm olajos szokott lenni, mert a kartergázt oda nyomja, szelepszálszimeringek cserélve lettek. Erről is írnál valamit? Ha veszek új olajat, akkor milyen jelölésűt vegyek? Jó az SF,SG vagy valami jobbat? Üdv.
  8. Azt hol tudom megnézni? Mértünk olajnyomást, leírtam az értékeket az előbb, bár az igaz, hogy azt nem tudom mi a normális nyomás. Amúgy Castrol GTX-re gondoltam 15w40-esre. Ebben a Valvoline olajban 4000 km van. Ajánlatos lecserélni ha ilyen jelenség van? Köszi a gyors választ.
  9. Sziasztok, Van egy 85-ös Kadettem 1.3 NB -s motorral. 6000 km-rel ezelőtt volt főtengelyköszörülés, és csapágyazás. Utána mentem 2000 km-t, aztán olajcsere, és most Valvoline Maxlife 15w-40 van benne (4000 km), de olyat vettem észre ebben a melegben, hogy amikor nagyon meredek hegyre megyek felfele, és kinyomom a kuplungot sokáig (sima vezetés nem indokolná, csak így vettem észre) felvillan az olajnyomásvisszajelző. Alapjáraton lett emelve, most már csak az igazán nagy emelkedőnél csinálja és csak akkor amikor meleg a motor. Az egyik szerelő gyári Opel olajat ajánlott (10w-40), de ha a 15w-40-es valvoline ilyen melegben veszít a viszkozitásból (gondolom ezért villan be néha az olajnyomás visszajelző, mert nyomás van (alapjáraton 1 bar, terhelve 3bar)). Én szerintem reálisabb lenne Castrol 15w-40 ásványi olaj bele, mert az még vastagabb mint a valvoline. Nagyon megköszönöm mindenkinek a hozzászólását. Kérlek írjátok le mi a véleményetek. Üdv. Szenti
  10. szgabor

    Kadett E

    Hali, A fenti címen, csak Astrasok írnak, de az enyém az egy 85-ös régi kadett motor, főtengely felújítva. Csak adott az a probléma, hogy ha bemelegszik rendesen a motor (ebben a melegben) hegynek felfele kinyomott kuplungal (tudom hogy értelmetlen, de ekkor csinálja) felvillan az olajnyomás visszajelző. Valvoline MaxLife 15W-40 van a motorban, de szerintem ilyen melegben elveszti a viszkozitasat es ezért villan fel a visszajelző alapjáraton. Ezért lennék arra kíváncsi, hogy a Kadettesek milyen olajat használnak, mert ugye az ASTRA motor mégis fejlettebb mint ez. Köszi.
  11. szgabor

    Kadett E

    Sziasztok, Lenne egy ilyen kérdésem, hogy ki milyen motorolajat használ? Illetve szokott-e olyan jelenség lenni, hogy ha egy nagyon meredek emelkedőn sokáig kinyomjátok a kuplungot bevillan az olajnyomásvisszajelző. Kérem aki tud írjon. Köszi Szenti
  12. szgabor

    Kadett E

    Nem tudom sajnos, de szerintem annyira nem lehet drága, szerintem biztos 5 rugo alatt van.
  13. szgabor

    Kadett E

    Szia panelproli, Nekem is ez volt a bajom, kicseréltem a feszstabIC-t és semmi nem változott, nekem az oldotta meg a dolgot, hogy a tankban lévő jeladót cseréltem ki. Azóta teljesen korrekt értéket mutat. (Rekordból raktam át a jeladót (apámnak volt egy tartalék:) ). Üdv. Szenti
  14. szgabor

    Kadett E

    De szerintem az 1,3-as motor teljes fölújítása is közel 70-80 eFt körűl lehet...(mindennel eggyütt)csakhát akkó van viszonylag egy 90%-os motor ...... Nemm?????? 70-80 kevés sajnos:( Tapasztaltam. Igaz nekem az első motorgenerál el lett tolva, így kétszer kellett köszörültetni két csapágysor stb... de ha egyszer megbontod biztos lehetsz benne, hogy mást is találsz amit cserélni kell nem csak azt amire számítasz. Nekem közel 130-ban állt meg a dolog, úgyhogy a munkadíj csak 15.000 volt. Üdv.
  15. szgabor

    Kadett E

    Köszi Warwolf, elmegyek akkor aztán megnézetem majd. Eddig azt hittem, hogy a motor csattog alacsony fordulaton, de ezekszerint ezt a hangot hallom mindig:) Ez még mindig sokkal jobb, motorgenerál után furcsa lett volna ilyen hangot hallani a vasból. Üdv. Szenti
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.