Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ferere26

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    43
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

ferere26 névjegye

  • Születésnap 1978-09-21

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    pécs
  • Érdeklődés
    Opel

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1.7 DTI
  • Város
    Vajszló

ferere26's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok segítséget szereném kérni. Opel astrag 1.7DTI, Hibajelenség leállitás után nem indul el adagoló vez megnézve donorral kiprobálva motorvezérlő is.Nem kap valami miatt üzemanyagot. Áram van adva a fejszelepnek elindul.Tudna valaki segíteni mihez fogjunk neki mert már tele van a t....vele. Előzmény nehezen indult utána eggyáltalán nem.
  2. szia nézd meg az adagolónak meg van e mind 2 csavarja nekem akor csinálta ezt mikor az egyik tőcsavar eltörött és a másik meg fellazult édett mozogni üdv:feri
  3. Sziasztok nem tudom ki irta azt a problémát hogy G astra 1.7 DTI isuzu eltört az adagoló felfogató tőcsavar sajnos nálam is ez történt várom a segítő válaszokat mitől lehet ez Üdv:Ferere
  4. Úgynézki megoldódott az aksi hiba. Mindenkinek Üdv:ferere
  5. Ha sok pénzed van vidd szervízbe!!!! Ha kevés és tényleg akarod hogy meglegyen a baja a kocsinak akkor vidd Danihoz(Wessz) Keni vágja az isuzu típushibáit 1 évig jártam szervizből szervizbe nem tudták megmondani mi a hiba mindig valami mást találtak ki Dani 1óra átnézés után tudta mit kell cserélni a vason és nem kopó alkatrész volt hanem elektronika amit a szervizek gyári opel programokkal nem találtak 1 évik szenvedtem mire Danit megismertem a fórumozókon keresztül és képes voltam 500km utazni is érte de vannak akik még ennél többet is hogy biztos jó legyen a vasuk és nem egy lehúzos fajta az anyagot tényleg anyagárban adja semmi plusz mint egyes szerelők és nem hetekig ül rajta. Mi fórumosok csak segíteni akarunk ja amit javít az garanciális.Párszor már telefonon is segített nem ködösített elmondta a híbát ő hogy javítaná mit érdemes megnézni stb melyik szerelő aki segítene ilyenbe mert én még nem sokkal találkoztam. Üdv:ferere Hol tudtátok megjavíttatni az elektronikát...és mi az a vicc összeg? azt mondták, hogy ha a mágnesszelepet nem cserélik akkor megint tönkre fogja tenni a vezérlőelektronikát és mindezt nem tapasztalat alapján mondták, hanem valamilyen diagnosztikai műszerrel állapították meg, hogy mind a 2 halott...:S
  6. Köszi. várom mások hozzászólását is. üdv:ferere Szerintem próbáld meg egy másik akksival,hátha csak az rendetlenkedik. Vagy ha jó az akksi akkor esetleg önindító .Volt már itt valakinek ilyen,de most nem érek rá visszakeresni! :lol: Gáz és fék benyom ,gyujtást ráad és számolja a sárga lámpa villogásait utána ide visszajön -beír-megfejtjük-autó megjavít és örül! ;)
  7. Sziasztok!!! Tudna valaki segíteni vagy valakinek volt e ilyen jellegű problémája. AstraG DTI y17dto motorkód reggeli indításnál teker az önindító a műszerek mintha megbolondulnának ugrálnak összevissza eddig mindig elindult de ma reggel nehezen utána leálltam parkolni 10-15 percet ált nem akart elindulni olyan jelenség volt mintha tökre lemerült volna az aksi meg se mozdította az önindítót aksi 1éves 74amperes . semmi híbakód vagy valami.Ráraktam töltőre utána indult. Csinált hasonlót még régen de akkor a generátor ment tönkre.
  8. Szia!! Úgy látszik hazafelé kibírják a vasak mi is horvátból értünk haza épp hogy beértünk pécsre egyik pirosnál észrevettem hogy a motor máshogy jár kerreg alacsony fordulaton azt hittem elszakadt valami vagy hozzáér valami.motorháztető felnyit és keresgélés után az adagoló 1ik csavarja a külső sehol nincs tőbe beletörve a másikon meg semmi anya, irány szép lassan haza és ezután kezdődött a szopás szétszed minden motor megdönt és kifúrni a beletört tőcsavart ez volt a művészet...
  9. Szia!! Hibakódot nem tudom haverom olvasta ki a kódot nem mondta hanem csak annyit hogy főtengely jeladó a hiba gyári opel kézi számítógéppel olvasta ki nem is kérdeztem a híbakód számát.csa annyit fontos e ezt cserélni vagy ráér ha lessz zsé rá.azt mondta előfordul teljesítmény vesztés alapjáraton apróbb rángatás. szervizjelet meg csak 120 felett dobja ki folyamatos haladásnál autópályán érdekes... 5 perc után elalszik és megy tovább szépen.
  10. Egy kis segítség valakitől!!! Volt valakinek gondja a főtengely jeladóval mik a tünetek stb Nekem ezt dobja ki hibának jelenségek:ingadozó alapjárat kis gyengeség hibajelzésnél
  11. Szia!!! Engem érdekelne mik voltak a tünetek az adagolónál amikor eltört az a szelep. Nekem is eltört az egyik tőcsavar a másikon meg anya sem volt a szerelő azt mondta szerelési hiba volt aki előtte szerelte nem húzta meg rendesen. (kezdek kételkedni úgy látom másoknak is volt gondja a tőcsavarokkal) Azóta semmi gondom a kocsival 2 új tőcsavar csere óta .
  12. Szia !!!! Ezt találtam itt a fórumon én is ez alapján cseréltem ki a hibás alkatrészt Üdv:ferere Sziasztok! Megtaláltam egy régebbi hozzászólásom ezzel a gázolaj szivárgással kapcsolatban. Valami ilyesmire gondoltatok? Az előtöltés állíó szelepet az Y17DT motornál úgy lehet megtalálni, hogy elsőnek az alsó teljes motor burkolatot le kell bontani. Le kell venni az adagoló vezérlő elektonikát /EDU/, ezt 4db M6-os csavar fogja, meg a csatlakozóját kell kihúzni. Az elektronikát tartó aluminíum bakot le kell csavarozni ezt 4-db M10 es csavar fogja. A turbónyomás szabályozó szelep gumi csöveit és az elektromos csatit le kell szedni. Egy barna színű test kábelt le kell kötni a bakról .A bakhoz van még csavarozva két kis 6-os csavarral a fölfelé menő kábelkorbács tartó lemeze, ezt is le kell venni. A bak nem fér ki teljesen csak félre kell fordítani és így már lehet látni az adagoó hátulján a nyomócső fejszelepek alatt az előtöltés állítót. Okker sárga színű a szelep műanyag része, két szálas vezeték megy rá műanyag csatlakozóval. Ha rossz a szelep akkor vezeték tiszta gázolaj lesz és ha a csatit leveszed akkor onnan is csöpögni fog a gázolaj. A szelepet az adagolóba két 5-ös kulcsnyílású imbusz csavar fogja. A belső csavar nagyon szemét helyen van én csak a pipa alakú kulcsal fértem oda, de úgy is macerás volt. Egy gagyi imbusz kulcsot le vágtam kicsit rövidebbre, hogy jobban odaférjen.
  13. Szia én nem sokáig várnák vele kb 1hetet mentem így vele mire rászántam magam hogy megnézem hogy tudnám kicserélni a szelepet a vezérlőbe már ált a gázolaj és már kezdte feloldani a benne lévő szigetelést kb1dl gázolaj volt benne mikor szétszedtem.Ez a kisebbik gond volt a szelepet nehezebb volt beszerezni mert nem mindenki bontja meg az adagolót szerencsém volt 7ezerért sikerült bajáról hozni.Ha van egy kis kézügyességed és megfelelő szerszámaid te is kitudod cserélni ha nincs akkor ne is álj neki mert szívás. aki márt csinált ilyet 2óra alatt kicseréli nekem sikerült5 óra alatt de az tömény szívás volt mert alig férsz hozzá. üdv:ferere
  14. szia küldj egy email címet. van egy leírásom átküldöm hátha segít Üdv:Ferere Tiszteletem Mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni. 1999-es X17DTL Astra G Caravan-om van, egy ideje ha a fűtés hőfokszabályzót melegre állítom, akkor kerregő hangot ad. Ez még elviselhető volt, amíg fűtött, de újabban csak hideget fúj. Azt hiszem, hogy valamilyen motor gyengélkedhet benne, de lövésem sincs, hogy honnan lehet megtámadni. Megköszönném, ha valaki tudna segíteni akár leírással, vagy rajzzal. Köszönettel: Tölgyfa
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.