Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

abasc

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Gyula

abasc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. abasc

    LPG

    Köszönöm a válaszokat! Ma mentem vele hosszabb távon, összességében jól működik, a felső tartományban is erős, egyedül az alapjárat kicsit egyenetlen, talán már az is jobb. Mindenképpen visszamegyek a szervízbe a programozás miatt. Majd megírom mi lett a megoldás. Üdv
  2. abasc

    LPG

    Köszönöm a válaszokat! Be lettek kötve a lambda szondák jelei is, így real time látható, hogy az egyik szonda benzinen tökéletesen működik, gázsra kapcsolva folymatosan "küzd". Tehát annál a hengersornál vmelyik hengerben nem tökéletes az égés. Talán ha jól gondolom, vagy a trafó lesz a ludas, vagy azon henger gyertyája rakoncátlankodik. Mondjuk kb. 5000-8000 km-rel ezelőtt cseréltem, GM került bele. (Lehet hogy a hézag rossz) Gyertya kábelek kb. 2 évesek. Mi a véleményetek? Üdv
  3. abasc

    LPG

    Sziasztok! Zavoli superset került a 3 literes V6-os omegámba. Benzinen szépen egyenletesen jár, gázon kifejezetten egyenetlen lett az alapjárat. 1500/min fordulatnál még darabosabb a járás. Párszor hidegen, amikor már átkapcsol gázra leállt már a motor. Terhelésen gázzal is jól teljesít, szépen megy. Motorkontroll lámpa nem gyulladt ki, hibakód nincs. A gázszett beállítását jónak mondják. Mi lehet a baj? Mondtak gyújtást, mivel érzékenyebb a gázüzem erre. Esetleg trafócsere, vagy gyertya csere (bár 5000km van csak a gyertyákban), vagy gyújtókábel szett cseréje lehet a megoldás. Felmerült bennük, hogy vmelyik hengerben a kompresszió kisebb, ez okozva a fentieket. Nem tudom reális-e ez? Benzinen ennek csak kellett volna jelét látni. Előre is köszi a válaszokat! Üdv
  4. abasc

    Egyéb csevegés

    Sziszatok! Eladó az alábbi irmscher ültetőrugó szett: http://www.autoalkatresz.hu/auto-futomu/lo...o_szett-132761# Üdv
  5. Sziasztok! A jobb oldali ülésemnél (bőrös) a hátámla ülésfűtése egy helyen éget, gondolom vmi zárlat lehet a bőr alatt. Melegíteni melegít, bár azóta nem is használtam. Szerintetek meg lehet javítani? (áthidalni?) Vagy felejtős a dolog. Előre is köszi! Üdv
  6. abasc

    Egyéb csevegés

    Köszi, ha megvan a baj forrása megírom. Üdv
  7. abasc

    Egyéb csevegés

    Köszi a tanácsot, odafigyelek rá. A drágábbikat vettem. Bár lassan már azon gondolkodom, hogy lehet az a gyári hibás. Annyira nehéz behatárolni a nyikorgó hangot:( Ma még jobban befújtam a klíma kompresszor kuplung részét, godolom ha sok WD 40-et kap nem lehet vele bajt okozni. Az biztos, mindig be kell melegedni az autónak, hogy előjöjjön a hang. Holnap próbálgatom. Üdv
  8. abasc

    Egyéb csevegés

    Köszi a válaszokat! A hosszbordászíj feszítő görgő új, klíma kompresszor kuplungot már fújtam WD40-el (ugye a vékony résbe kell fújni a kuplungjához), egyedül a generatort nem néztem még. Annak a csapágya adhatja a hangot?borzasztó hangja van:( Mindig csak 500-as fordulatnál van, se alatta(ha picit meginog a fordulat), se felette nincs ez folyamatosnak mondható a nyikorgó hang. Üdv
  9. abasc

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Nemrégen regisztráltam ide, Üdv Mindenkinek! 2000-es évj. MV6-om van. Olyan gondom van, hogy pár napja alapjáraton "nyikorgás" hallatszik a motortérből, mintha a hosszbordásszíj csúszna (de nem az). (Főként ha bemelgszik.)Csak az 500-as alapfordulat esetén hallható, amint minimálisan emlkedik a fordulatszám, megszűnik a hang. Ha bekapcsolom a klímát, ugye kissé megemelkedik a fordulatszám, ilyenkor sem hallható, bár néha 1-1 nyikkanás van. Kimondottan az alapfordulat esetén folyamatosan hallani. Esetleg van ötletetek? Előre is köszi! Üdv
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.