Jump to content

oggy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    713
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    4

oggy last won the day on Augusztus 3 2017

oggy had the most liked content!

Hírnév

39 Segítőkész

oggy névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1971-12-19

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Attala
  • Érdeklődés
    ótók, motrok

Város, Autók

  • Autó(k)
    Y17DT 2001 Elegance
  • Város
    Attala

Legutóbbi látogatók

1.664 profile views
  1. Előző ködlámpátlan G astramon pillanatforrasztóval "vágtam" ki a ködös helyét, belülről a vonal mellett, aztán kis reszelés és tökéletes lett a végeredmény.
  2. Persze, hogy Uv álló, meg ufó álló! Nade komolyan, a gyári kihuzott 16 évet, meg ugye a nap is szítta, mert peremes, de az én szuper tömítesem kisem fog látszani a talp alól! Akkor most miről beszélünk?
  3. Ezt az antennatalp tömítés dolgot most énis körüljártam rendesen! Az itt belinkelt dolgokra is rábukkantam, de a legjobb és legolcsóbb tömítést a Wish-en találtam, 700 Ft, de az kb egy jó hónap alatt ér ide. Ráadásul hétvégén lekaptam az antennát, és most rádió nuku, terroista szalaggal a lyuk leragasztva, ideiglenesen. Aztán kínomban vettem egy noném antennát 1500ér, mert a tömítese hasonlított, de nem lett jó mert kicsi, igy visszavittem. Most viszont szereztem 2mm-es gumilemezt, s abból legyártom, aztán kész! Nem lesz gyári kinézete, de lexarom, csak ne ázzon be! Jaa a gyári töm. sz.rrá volt öregedve, totál elmálott, igy hiába szilóztam körbe akkor is beengedte a vizet!
  4. Utastér,Belsőtér

    Jajj, már megint az antenna talp tömítés!! Picit beázik az enyém is, a "spec" külső szilózás ellenére is.. Cserélném, de spricnis a kocsi.Jó a sima tömítés, vagy csak az ablakmosós verzió? Kárpitot bontani kell? Láttam róla videót. Vagy csak kívülről ráhúzni? Meg ahogy láttam, nem olcsó a nem sima töm.
  5. Kész a kulcsom, megoldottam, elemtartó egyik lába volt törött, ahogy cobraCode fórumtárs is irta. Sima forrasztóval sikerült megforrasztanom, némi trükkel, mert kicsi a hely a láb mellett.
  6. Még az ősszel cseréltem hosszbordás szíjat, meg görgőket, ha jól emlékszem Magnetti Marelli gyártmányúak voltak a görgők, de ezeken sem középen futott a szíj. Szentségeltem is rendesen! Aztán csináltam hézagoló alátéteket és így jó lett.
  7. 100x szétszedtem már de nem látok ott semmi bibit, pedig az lehet a baj amit irsz. Megugye nincs se nagyítóm meg ilyen pirinyó forrasztó berendezésem sincs, csak a sima pill. forrasztóm van, azzal meg nem lehet megforrasztani, mégha megtalálnám a hibát akkorse. Ezért lehet élnék majd vmikor a lehetőséggel, hogy ránéznél erre a kulcsra. Irok Pü-t..
  8. Háát az én kulcsom is elég hektikusan működik, már egy jó ideje. Szinte naponta újra kell tanítani, meg sokszor hiába nyomom a gombot, a kis piros led baxik világítani!Olyankor a kezemhez ütögetem a kulcsházat, s magához tér. Vmi forrasztás lehet lötyög? kobraCode látom te kulcsban otthon vagy. Nem tudnál ebben esetleg segíteni nekem? Kaposvártól nem messze lakom.
  9. Utastér,Belsőtér

    Tegnap hatalmasat szívtam! Történt, hogy pár napot kint állt az autóm, s közben volt eső is, és észrevettem, hogy beázik a csomagtartóm!! Óó hogyaza!! Elkezdtem nyomozni, bontani. Baloldalt, volt vizes az alsó filc, meg az elsősegély doboz ürege is vizes volt, meg felette is. Kédert levettem egy jó szakaszon, kitakarítottam a dzsuvát. Közben lebontottam baloldalt minden kárpitot is. Kannából locsoltam a kérdéses részt, de csak befolyt valahol. Több óra kinlódás után kijött a párom, és aztmondja, bakker ott folyik be a viz ahol a vezeték bemegy a kaszniba, bal fent. Oo, s tényleg igaza volt, (ezért is érdemes nőt tartani )! Az a gumi gégecső ahol bemegy az kaszniba, az lötyög az idő vasfogától, meg ugye felnyitva a hátsó ajtót oda folyik a viz is és belül végigfolyva a kaszniba a csomagtartóba landolt. Kap majd vmi nem ecetes szilót, oszt kész! Csak azért irtam le ilyen hosszan, ha másnál is vizes csomitartó bal fele, itt kezdjen el kutakodni!
  10. A Francia autó témához:Cimbimhez most vittek javításra egy egyöt décéji megányét. 2010-es autó, egygazdás, 130e km van benne. CSAK prémium gázolajjal jártak vele, hidegen nó padló, 10 ezrenként olajcsere. ÉS most főtengelycsapágyas lett a teknika
  11. Volt itt szó fentebb a G és a 2es Fóka közötti különbségekről. Volt 06-os, 2es kombi fókám 5 évig, a pozitívumok:irtó jó futómű, fékek, kormánymű, kényelmes és nagy utas/csomagtér, viszonylag frissebb forma kívülről. A negatívumok:az első a dízelmotor, na az egy francia hulladék! (1,6 benzin az jó!), az ajtókárpitok full műanyagok, brr.., szegényes felszereltség, rohadó első sárvédők. Röviden ennyi. A 3 f-es mondást viszont azóta még komolyabban veszem!!!
  12. Igen felhúzta, de csak a vezetőoldalit. Azt próbáld még megcsinálni, hogy gyújtáson nyomd tovább az ablakemőket, még azután, hogy felment az ablak, egészen addig, amíg nem hallasz egy halk kattanást, s ezután "elvileg" le-fel is automata lesz az ablak.
  13. Tavaly csináltam ezt az előtöltés állító szelep cserét. Nincs az a pénz amiért még egyszer nekiállnék! Egy jó fél napom ráment, irtó vacak helyen van!
  14. Mondjuk, énis imádok barkácsolni, szerelgetni (az a szerencse az én vasam gyárilag se egy fapados darab), meg ugye mindenféle fórumot bújni, de van egy határ, ami fölé nem megyek! Nekem igazából a motorozás hobbim.
×