wookie

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4.379
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    28

wookie last won the day on May 23

wookie had the most liked content!

Hírnév

348 Segítőkész

1 követő

wookie névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-07-20

Város, Autók

  • Autó(k)
    '81 Opel Rekord E1, '90 Opel Vectra A1
  • Város
    Gyula

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://napivuki.blog.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Autók, motorok, bicikli, minden ami gurul. :)

Legutóbbi látogatók

6.641 profile views
  1. Hát, érdemes azt pontosan lemérni, mert azt az 5 centit se egyszerű benne eltenni.
  2. Jó.
  3. Múltkor láttam valakinél egy ilyen komplett lengőkart kettészakadva.... én inkább megszilentezem a gyárit.... Hehe, ezzel én is beszopattam magam a szürkénél egyszer.
  4. Nem a felnimérettől függ a nyomás. Inkább a gumiétól, mennyire peres, milyen a formája, mennyire tartja magát, illetve ami még lényegesebb az autó súlya. Az befolyásolja a leginkább a nyomást. Ilyen egy tonna körüli autókba bőven jó az elöl 2.2 hátul 2. Pótkerékbe én 3 bart szoktam tenni, mert mire az ember eszébe jut megint ránézni, bőven leereszti azt az egy bar pluszt. Ja illetve az is számít, hogy hol használja az ember az autót, pl pályán nagy tempóhoz érdemes lehet kicsit keményebbre fújni a gumit az egyenletesebb kopás miatt, ugyanis bizonyos tempónál már a centrifugális erő kifelé húzza a gumi közepét, ha alacsony a nyomás. (pont olyan mint ha sok lenne, de nem)
  5. Természetesen nem jó.
  6. Gyári kódolások.
  7. Az se mindegy hogy a1 vagy a2.
  8. Gondolom üresre ki volt pakolva a beltér. Az első ülések alatt megy át a kábelköteg amiben a villanyablak kábelei vannak, itt van is egy testkábel a kereszttartóra csavarozva, esetleg ez kimaradhatott.
  9. Anno az enyémen sem látszott kopás, még az új mellé téve sem. Ennek ellenére az újat beszerelve elmúlt a kótogás.
  10. Zotya akkor inkább a jeladót takarítsd ki. :D Ha nem segít, akkor meg cserés a pumpa.
  11. Bmw-kben volt szerencsém ilyen a befúvott levegőt melegítő fűtéspanelhez, hát azt háziban lemásolni úgy, hogy legyen értelmes hatásfoka és ne is legyen tűzveszélyes... nem egyszerű. Ráadásul egy évesen már dobáltuk ki őket. Amúgy dízel omegából (sorhat) lehet találni fillérekért 12v-os vízpumpát. Hosszú és hideg tél? Nem ugyanabban az országban töltöttük a telet? :D
  12. AZ lesz az. Nekem is az volt. Semmi nem lógott a futóműben, csak ez. Terhelésváltásra pont olyan hangot adott mint a gömbfej. Kicseréltem, utána kuss volt. kb 2-3 ezer ft-os tétel a komplett cucc, nem érdemes a bontott kormányművel szarakodni, mert az is ilyen lesz.
  13. Állófűtésnek nem érdemes használni, viszont járó motornál már besegíthet a melegedésbe.
  14. Van itt valakinek diaviás szervós gépe? Hogy van az megoldva?
  15. Hankookban nagyon kellemesen csalódtam, legalábbis a nyáriban. Cégtől lett egy túltárolt 2008-as szett, gyakorlatilag új gumi, csak állt a raktárban. Nem lehet lerúgni vele az útról az autót, még esőben sem.