wookie

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4.409
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    28

wookie last won the day on May 23

wookie had the most liked content!

Hírnév

356 Segítőkész

1 követő

wookie névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-07-20

Város, Autók

  • Autó(k)
    '81 Opel Rekord E1, '90 Opel Vectra A1
  • Város
    Gyula

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://napivuki.blog.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Autók, motorok, bicikli, minden ami gurul. :)

Legutóbbi látogatók

6.719 profile views
  1. A vectra, de a sima, nem a 4x4, az tök más. A veci nehezebb alapból, ezért erősebb, de mivel azok is 20+ évesek, pont annyira van összeülve hogy astrához meg jó. Nekem a saját vectrám gyári rugói kerültek be az astra alá, azzal pont jó volt. A kombi rugó nagyon kiemeli.
  2. Keress bontott vectra hátsórugót, azzal pont jó lesz.
  3. Én ezt úgy kezdeném hogy szerzek egy komplett kombi köteget, amiben mindez benne van.
  4. Első: Lámpamagasságállító motor, de egy érintkezője hiányzik a kép alapján. Második a tankajtó központizár motorjának a csatlakozója. A jobb lámpacsatiból a ködzárfény kábele hiányzik, a legtöbbet gyárilag csak balos zárfénnyel szerelték, csak a jellemzően svéd piacosokon van dupla. Érintkező tisztításra a forró ecetet ajánlom.
  5. Ha egy lapos téglalap alakú 8 érintkezős csatiról van szó, akkor az a gyári nappali menetfény relé csatija.
  6. Gyárilag a veciben nincs pollenszűrő, a calibráé meg azért jó bele mert a calibra egy vectra. :D Az astráé nem jó egy az egyben, mert vagy a keretet rakod be, vagy az ablaktörlőrudazatot. Kicsit át kell alakítani a keretet, és akkor berakható az effé.
  7. Ja, az elég tipikus hiba. Főleg ennél a verziónál. A 92 utáni már csavaros gömbfejes.
  8. Ja. Akkor az inkább valóban valami lenti alkatrész lesz. Az is lehet hogy fellazult a hátsó szilent csavarja, és mozog a lengőkar.
  9. Meg kell rángatni, lehet az is, de ha tekeréskor jelentkezik akkor meg toronycsapágy.
  10. Mindegyikből van, mert évjáratfüggő a milyensége.
  11. Le kell csapni a távtartókat síkba, és feltenni pasztával.
  12. Inkább egy lecsapató bödönt tegyél be, mint Zotya. A kartergáz alapvetően jó, tele van elégethető gázokkal. Csak ki kell csapatni belőle a zolajat.
  13. A mocitető az vectra, csak rá lett téve a toldás.
  14. Úristen szegény.... Omi az szélesebb, és laposabban dől a belső fele, valóban kadett lehet, de az indexből kiindulva akár teljesen típusidegen is.
  15. Igen, az még a1. A cali itt nem játszik, ugyanis teljesen más a hátsó futóműve mint egy mezei vectrának. Vectrából csak a 4x4-é ugyanaz mint a calibráé hátul.