Jump to content

wookie

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4.446
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    30

wookie last won the day on Szeptember 4

wookie had the most liked content!

Hírnév

364 Segítőkész

1 követő

wookie névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-07-20

Város, Autók

  • Autó(k)
    '81 Opel Rekord E1, '90 Opel Vectra A1
  • Város
    Gyula

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://napivuki.blog.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Autók, motorok, bicikli, minden ami gurul. :)

Legutóbbi látogatók

6.810 profile views
  1. Motor

    olyannyira hogy van otthon egy csomó.
  2. Fék, futómű, kormánymű

    Sziasztok! Tudja valaki hogy van e különbség a vastag alu, és a vékony lemezházas kormánymű között?
  3. Fék

    cseréljétek ki a visszacsapo szelepet a vakuumcsőben, ha ezután sem szűnik meg, akkor devandert. (feltételezem a fekpedal mozgását ellenőriztétek hogy nem szorul)
  4. Elektronikák, elektromos kérdések

    Az bizony egy főtengely vagy vezérműtengely jeladó lesz. Anélkül nem indul.
  5. Elektromos

    Én az szr-el simán elmentem kecsóig mire kiabált érte, pedig az a legokosabb a multecek közül.
  6. Elektromos

    Multeccel simán lehet menni szonda nélkül, sokáig nem sír miatta. Bezzeg mikor kilőtte arra egyből pofázott.... :D
  7. Fék, futómű, kormánymű

    Alapesetben 2 betét per tárcsa, de aki jó sofőr az annál lehet 3-4 is.
  8. Kadett E

    1.6-ig jó az astra-vectra is.
  9. Általános műszaki problémák

    Ki kellene villogtatni, rögtön azután, ahogy kigyullad.
  10. Általános műszaki problémák

    Kereten. :D Le kéne fényeztetni, csak most kicsit mást dobott az élet. Utána már lehetne összedobálni, nagyjából minden megvan hozzá.
  11. Általános műszaki problémák

    Futómű komplett, kormánymű/oszlop, váltókar/rudazat/kulissza, motor/váltó, bakok, bölcső, zárak, központi motorok, fényszóró magasságállító motorok, rádió, antenna, hangszórók, övek, első ülések, kapcsolók, és kb ennyi. Hátsóhíd más, fizikailag, de minden mérete megegyezik, nem szélesebb, nem keskenyebb, egy az egyben bemegy, nekem mondjuk pont az astra féle lesz betéve a gsi stabrúd miatt.
  12. Általános műszaki problémák

    Elég egy adásvételi.
  13. Általános műszaki problémák

    '15ben még osztrák műszakija volt, megvan az utolsó vizsgalapja. Én másfél évig használtam egy astrában. Kell rajta tömítéseket cserélni (a főtengely szimering a vezérlés felől az cserélve lett mikor beraktuk) de ezen kívül hibátlanul üzemelt, kb 250ezer volt benne (vizsgalap szerint) mikor beraktuk, én vagy 50-et beletekertem a másfél év alatt. Nem füstölt, olajat annyira ette hogy két olajcsere közt (10k km) lement minimumra, de szinte csak pályán mentem vele nagy gázzal, és egy 60-as nyitott rendszer volt rajta, azért annak nagy a huzatja. Normálisan közlekedve még ennyi sem fogyott. Vezérlése az amivel vettem, igazából megnéztük, a szíj szép volt, a vízpumpa nem lógott, viszont ha elviszed a motort, akkor postaköltségért elküldöm neked hozzá az akkor megvett új vezérlésszettet ami végül nem került fel. (szíj, görgő, vp)
  14. Motor

    Pont hogy a kisebb motornál érzed meg jobban, hiszen kevés a ló. 150 lónál -5-6 különbség nem tűnik fel.
  15. Általános műszaki problémák

    Akkor bizony ki kell méregetni a kábeleket, hogy minden okés-e.
×