Jump to content

wookie

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4.628
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    36

wookie last won the day on Április 16

wookie had the most liked content!

Hírnév

392 Segítőkész

1 követő

wookie névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-07-20

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://napivuki.blog.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Autók, motorok, bicikli, minden ami gurul. :)

Város, Autók

  • Autó(k)
    '81 Opel Rekord E1, '90 Opel Vectra A1
  • Város
    Gyula

Legutóbbi látogatók

7.287 profile views
  1. Elektronikák, elektromos kérdések

    Az nem ez a topic lesz.
  2. Fék, futómű kérdések

    Piros dexron II kell bele. Kormányművet fel lehet újíttatni, kb 50 rugó környékén csinálja egy pesti cég. De ha gondolod leugrasz hozzám gyulára, és válogathatsz 4 kormánymű közül is.
  3. Elektromos

    A mérnök általában véve nem hülye ember, szóval nem véletlenül került az oda.
  4. Elektronikák, elektromos kérdések

    Kivéve ha fiathoz kell.... Opelbe 3000 a wahler, még az xe-be is csakn4 valamennyi, a tempraba 11500..... :'(
  5. Elektromos

    Szerintem meg kábelköteget kell cserélni és akkor minden gyári funkció működni fog, és kigyulladni sem akar majd.
  6. Sziasztok! Nem találtam más topicot amihez hozzá is tudok szólni, így itt érdeklődnék, hogy a kedvezményes bizti téma él még a klubban? Ha kiváltom a tagságit akkor tudok kötni? Kit kell ez ügyben zargatni?
  7. Fék

    Tehát. Calibrabol a hátsó fék nem jó, mert az független felfüggesztéses hátul, teljesen más az agy, max a nyereg menne át, de azt önmagában elhozni értelmetlen, ráadásul abban a munkahenger kisebb is mint a csatolt lengokarosé. A többit elhozhatod. Főfékhengert is cserélni kell mindenképp mert nagyon puha lesz a pedál. Hátra a tárcsaféket gsi astrabol vagy nagy motoros vectrarol tudod beszerezni, nem kell az egész híd, bár belemegy és nem szélesebb, tök egyforma a főbb méreteiben, de a.kombinak a fordított gátló bekötés miatt csak a kombi híd jó. Szóval elég 4csavarral agyastul áttenni a féket. Kézifék kötél csak tárcsafékes astráé vagy kadetté jó, vectráé más. (Fel lehet tenni de kézifék kart kell cserélni hozzá) A méretek a következők: 236 a kis fék, erre felmegy a 13-as felni is, 256 a nagy fék, ehhez már 14es kerék kell, ehhez tartozik a 260as tárcsa hátul. Előbbinek 20, utóbbinak 22es a főfékhengere. Ezenkívül van még a nagyon nagy fék, 280as, erre van több megoldás, ehhez már 15os felni kell, de nem Mind1 az ET szám, illetve 308 is akad, ahhoz meg már 16os felni kell, viszont ez már kizárólag 5csavaros futóművel van. Ami még fontos, hogy 22es ffhbol ritka a 4 csonkos, a legtöbb abs-es, tehát csak 2 csonkja van, ilyenkor kell még egy fékcső elosztó, amit találhatsz ABS nélküli g astraban, C corsaban, ehhez kell két köztes fékcső.
  8. Egyéb csevegés

    Jah, főleg mikor már visszaraktam a műszerfalat, és előtte elfelejtettem betenni. XD
  9. Motor

    De ha kidobja hogy szegény a keverék, az nem azt jelenti hogy rossz a lambdaszonda, hanem azt, hogy szegény a keverék....
  10. Egyéb csevegés

    Ha már takarítás mánia:
  11. Egyéb csevegés

    He? 22500 Egy 1.4re????!!!!
  12. Fék, futómű, kormánymű

    Se az összekötőt, se a stabit nem szoktam lekötni. Összekötőhöz elég, ha az ember kitekeri a kormány jobbra pl, ha a baloldalt akarja kivenni, mert akkor már le lehet fordítani róla a gólyalábat, a lengőkart meg egy vascsővel szoktam lenyomni, a talpas kiugrasztáshoz amúgy is be kell feszíteni.
  13. Általános műszaki problémák

    Pontosan. AWa bilinccsel kiváltható.
  14. Gumik, felnik

    Felni függő. A gyáriakhoz elég a gyári csavar, de a tg-s felnikhez hosszabb szokott kelleni, illetve ugye a kúp sem mindegy.
  15. Fék, futómű, kormánymű

    Igazából a réginek tök mind1, az újat nem szabad ütni. No meg ezzel ezt még meg lehet, van olyan típus amibe még a prés is beleizzad.
×