Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Hoember

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    hodikrisz@hotmail.com
  • Weboldal URL
    http://www.rubena.co.hu

Személyes információ

  • Lakhely
    Budapest, Balaton
  • Érdeklődés
    Sport, sport, sport, autó, fotózás

Hoember's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm! ...akkor az említett kiadónál meg fogom nézni, remélem szerencsével járok! Kösz még1x!
  2. Sziasztok! Tud-e vlki olyan Zafira könyv létezéséről magyar (angol, német) nyelven, mint pl. a Jetzt helfe ich mir selbst sorozat Zafira könyve (vagy érdemes ezt beszerezni vlhonnan)? Tippek, trükkök, hogy bizonyos szétszereléseket, apróbb javításokat hogyan lehet otthon elvégezni, illetve adatok az autókról, motorokról. Ha vlki tud ilyen könyvet, kiadót ajánlani, megköszönném! ...és egy komlett kapcsolási rajz is jól jönne (Zafira '99, 1,8 aut.), de nem tudom merre induljak, hol keressem... Előre is köszönöm a válaszokat!
  3. Hemi-nek köszönöm a hozzászólást! Én egy maximálisan türelmes és úgy gondolom kultúrált ügyfél vagyok, még akkor is, ha kiborul a bili. A bérekkel, üzletpolitikával kapcsolatos dolgokkal nem tudok egyet érteni: más is dolgozik kis pénzért, nekem is komolyan meg kell dolgozni minden 100,- Ft-ért, de ha egyszer is ilyen munkát adtam volna ki a kezeim közül, úgy repültem volna, hogy lábam sem éri a földet. Van aki megteheti, van aki nem. Köszönöm a reakciókat, tényleg lezártam részemről a dolgot, csak sajnálom, hogy így működik egyes helyeken (pedig ezt is úgy ajánlották ex-Opel-es ismerősök).
  4. Értem, akkor vissza is tértünk a kiinduló ponthoz, vagyis a szerviz megbízhatóságához: 2 óra 10 percből 2 hét és teljes első kibelezés lett, arról már nem is beszélek, mennyit fizettem érte. Részemről lezárom a témát, változatlanul negatív véleménnyel vagyok a szervizekről, sajnos nem győztél meg semmiről. Komolyan modnom egyszerűbb, ha beszerzek egy szerelési könyvet, egy kapcsolási rajzot, nem Opel-nél vásárolok 2x annyiért alkatrészt, és otthon szépen minden megcsinálok magamnak. Tök jó! Megnyugodtam! Csináld magad - 2005-ben. Nem is "tépem tovább a számat", bocsánat, hogy egyáltalán kritizálni mertem a szent és sérthetetlen MÁRKAKERESKEDÉST. Ja, és egyelőre nem "anyáztam" le senkit. Egyelőre!
  5. Szárítani azért nem tudom, mert az első kárpit 6 cm vastag, átmegy a kardánbox alatt, és eléggé szét kell bontani hozzá az autót, hogy kivegyük. Hajszárítóval, fentről meg eltart egy-két hétig. Ha meg nem szárítom, akkor szépen bepenészedik és csodás szaga lesz... A fűtéscső, -csap cseréhez (és kárpit szárításhoz) pedig teljes műszerfal, kormány, első ülések kiszerelése volt szükséges, ami pedig nem két óra. Persze én nem értek hozzá...
  6. Bocsánat, ha vlkit megbántottam volna, csak rosszak a tapasztalataim. Persze, vissza fogok menni, csak az a bajom, hogy nem tudom ismét "csak úgy" újabb 2 hétre kivonni az autót a forgalomból. Ha már ott van, ha már fűtéscsövet cserélnek és ha már ATOMJAIRA VAN SZEDVE AZ AUTÓ, akkor miért nem lehet az egyéb, csatlakozó dolgokra is rápillantani? OK, visszaviszem, kiderül hogy más is rossz, akkor újabb két hét autó nélkül (vagy harc és fizetés a csereautóért), remek! Ne haragudj, nem az OPEL márkaszervizek ellen szóltam, hanem márkaszervizek ellen ÁLTALÁBAN. A problémám továbbá, hogy én még így vagy úgy értek hozzá: megjavítom a rádió hibáját, kicserélem a kapcsolót, stb. De mi van azzal, aki nem ért hozzá, és csak azt látja, hogy rosszabb lett az autója szerviz után, mint volt... Szóval nem bántani akarok senkit, csak nem értem, hogy ennek miért kell így mennie?!
  7. Köszönöm, csak attól tartok, hogy ha valaki reklamál, akkor legközelebb még inkább lehúzzák! Ha máshová kell vinnem, akkor pedig ismét ott a zsákbamacska, hogy jól fognak-e dolgozni, vagy sem. Sajnos nincs pénzem (és türelmem arra), hogy végigjárjam és végigpróbáljam az össze márkakereskedést, ezért keresnék egy megbízható, becsületes Opel szervizt. ...azt már meg sem kérdezem, hogy ez miért nem várható ez el egy MÁRKASZERVIZ-től, ahol 3x annyit fizetek, és elvileg ők értenek hozzá (hivatalosan) a legjobban. Nnaa mindegy, ez Magyarország...!
  8. Sziasztok! Használtan vettem egy Zafira-t, tavasszal vizet találtam a vezető-padlón. Elvittem egy OPEL Márkaker. szervizébe, szétszedték, fűtéscsövet, -csapot kicserélték, két hétig szárították majd visszaadták (más kérdés, hogy azóta riasztó nem működik, vészvillogó kapcsolót elrontották, és a rádiót is ki-be kellett szerelnem, hogy az antenna a helyére kerüljön). ...most 2 hét után újra víz van az autóban, mit csináljak: 1. Menjek vissza és gyújtsam rájuk a házat? 2. Menjek vissza, reklamáljak, kérjek csereautót és "ingyen" vagy legalábbis kedvezményesen rendehozatni (másodszorra) a hibát? 3. Felejtsem el a reklamációt, és keressek egy másik Márkakert (ahol talán ismét átvernek)? 4. Tudtok ajánlani vlmi megbízható Opel-es szervizt a márkakereskedések helyett? Köszönöm a válaszokat!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.