Jump to content

flali

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    319
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    7

flali last won the day on Március 9 2017

flali had the most liked content!

Hírnév

110 Segítőkész

flali névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra J sedan B16XER
  • Város
    Pét
  1. Fogyasztás

    Ez mind igaz, de ennyire nem sz@r a B16 XER motor, csak egy kis odafigyeléssel a fenti értékek mínusz 2 liter könnyen hozható. A 12 liter megitatásához kell a balf@szság, vagy a nemtörődömség. Ez a konstrukció, súly stb közúti! közlekedést feltételezve tudnia kell legrosszabb esetben is a 8-9 literes átlagot. Ha ez nem megy, akkor a vezetőben vagy a gépben kell keresni a hibát.
  2. https://photos.app.goo.gl/Secj8Jc0PjUw4wjB2 Kész a projekt - kb. 2 óra, komótosan - semmi köze a can-bus-hoz...szerencsém volt, mert a tolatóradar miatt már volt egy gumidugó a hátsó falon a rendszámtámla mögötti belső falon Minden ott volt ahogyan a "nagykönyvben" leírva.
  3. Elég nagy a választék a plug & play eszközökből, pl.: https://www.ebay.com/itm/Quad-Core-Android-7-1-1-Car-DVD-GPS-for-Opel-ASTRA-J-2010-2012-Wifi-Radio-Navi/272394369374?_trksid=p2485497.m4902.l9144 Nem kérdés, a CD300 szívfajdalom nélkül kihajítható.... Még a CD400 is repülhet nálam - egyenlőre a garancia miatt várok vele.
  4. Fogyasztás

    Biztos, hogy nem. 8000 km után nekem 6.6 a teljes átlagom: https://photos.app.goo.gl/nMxwtyYw8y0WEIQp1
  5. Utastér,Belsőtér

  6. Fogyasztás

    B16XER három hónap után. Zömében autóút, 100-110 km/h, minimális városi forgalom. https://photos.app.goo.gl/F1ThPxnyHU4tLAb42
  7. Az ebay-es cucc esetén a kamera áramköre csak a vezérlő jelet kapja a tolató áramkörtől, a rendszámtábla világítás az eredeti izzó foglalat által megy, így nem gond a can-bus. Azonban, Ha biztos akarsz lenni, akkor egy relével vezéreled a kamerát.
  8. Hivatalosan nem lehet sedan-hoz gyári kamerát csatolni, legalábbis a szakszerviz szerint. Az oroszoknál lehet: Másik megoldás a GVIF videointerface + rendszámtábla világítás helyére építhető kamera, kb. 120 eFt. https://www.car-interface.com/vendita/en/interfaces-a-v-video-opel/296-video-interface-foropel-dvd-navi-900-dvd-navi-800-dvd-navi-600-cd500-cd600-intellilink-navi-950-intellilink.html Harmadik megoldás: már megrendeltem ebay-rol a kamerát, és a visszapillantó tükörre helyezett másik tükörben van a monitor. Így az összköltség kb 20+ a munkadíjam
  9. Sziasztok! Tud-e valaki ajánlani szakembert Veszprém, Fejér megye térségből, aki BC (fedélzeti computer) programozást (OP-COM) vállal - nem "opel szalon" áron? A nemrég átvett - elég jól felszerelt - autómon a lehetséges BC funkciók töredéke van aktiválva. Azonban a néhány perces műveletnek horror ára van a márkakereskedésben. Köszönöm....
  10. Szia! Cd600 csak a gyári tolatókamerát tudja kezelni (kivéve sedan - ott nincs "gyári") - a videó bemenete, feltéve, hogy valamilyen tolatóradar rendszer már van benne, ki van építve. A telefon tükrözéshez külön egység (car airplay) szükséges, de annak a video jelét alapból sem tudja megjeleníteni. Már a tolalatókamerához (feltéve, hogy nem gyári), pl. rendszámtábla világítás helyére építhető - un. LVDS videomodul szükséges (ccca. 100 e.Ft). https://drive.google.com/file/d/13uzZuJ2ILfD2dzSWPnwrWwHbDgUewCey/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1_PacQHpXL-5YPVxesIoGpcQeFk7m9pow/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1m1TKYbI9l3AuIYMd6lqTkrPAvupzA9ZT/view?usp=sharing
  11. Általános műszaki problémák!

    Nálam is ez van, szintén Z14XEP - a műszer szerint kb. 87 C az üzemi hőmérséklet, nagyon nehéz függőleges mutatóálláson "túlvinni" a mutatót. Egyszer sikerült, amikor elfogyott a kiegyenlítőből a víz. Egyébként ahogy túlmegy a függőleges álláson a beinduló venti 2 perc alatt visszaállítja 90 C fok alá. Amúgy ventilátor nálam általában csak 40 fokos melegben csúcsforgalmi, kuplungégetős helyzetben kapcsol be. Mintha "túlméretezve" lenne a hűtés....legalább is biztonságos.
  12. Gumi, felni kérdések

    Én sem értem, miért erőltetik a nem gyári méreteket? Van netán valami előnye? Ráadásul eléggé bután" néz ki - látszik, hogy nem odavaló... Annak idején (80-as évek) skoda 120L - 14" felni - mint egy lovaskocsi
  13. Utastér,Belsőtér

    Én is pont ilyet használok kb. 10 éve, nagyon kényelmes, praktikus. Sajnos nem régen megsérült a felső műbőr borítása. Szeretném áthúzni bőrrel, csak sajnos nem tudom leszedni a csúsztatható fedélrészt. Pedig feszítésre is látszik, ill nyilvánvaló, hogy külön darabból áll. Ha valaki tudja, hogyan szerelhető le a csúsztatható fedél felső része megköszönném....
  14. Konkrétan nekem nincs - de van olyan ismerősöm, aki már használta megelégedéssel. Én is "ezzel" fogok menni augusztus első hetében, Trogír környékére. Nagyon-nagyon érdemes használni - nincs dugó a kapuknál, nem kell előre pénzváltás stb. problémák, habár mindenhol használható a bankkártya is. Külön ENC kapu van..... Az oktató animációs filmben benne minden: www.noroaming.hu
  15. Általános műszaki problémák!

    Húzd le a sarut a motorról, nekem is le van, mióta eltörte újra a lapát tengelyét, már 2X cseréltem a lapátot - pedig volt benn DV féle elektronika ritka sz@r konstrukció....
×