UPS

Általános műszaki problémák

1.081 hozzászólás ebben a témában

Gondoltam nyitok egy témát az általános és mindenféle gondok megvitatására. Tessék siránkozni, kinek mi a gondja?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Kicsit bizonytalan vagyok még a fórum használatában de majd belejövök. Kicsit siránkozom is:

-Gyenge a tompítottam

-Szivárog a drága olajam a teknő tömítésénél

-Langyi levit fúj a klímám

-Cicmereg valami a beltérben és fél éve nem találom meg mi az

-Nincs pénzem DVD lejátszót venni az autóba

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
-Gyenge a tompítottam

Mindenkinek.

-Szivárog a drága olajam a teknő tömítésénél

Mindenkinek.

-Langyi levit fúj a klímám

Mindenkinek.

-Cicmereg valami a beltérben és fél éve nem találom meg mi az

szelvedo jobb & bal szelen ket feltenyernyi muanyag v. oldalso muanyag boritas (ajto, stb)

-Nincs pénzem DVD lejátszót venni az autóba

Nem adok. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Hátsó ablaktörlő kómában, kapcsoló ok, biztosíték ok

?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kíván a MOTE

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok! :)

Látom ezt az oldalt nagyon nem látogatjátok, de azért feldobnék 1 kérdést.

A calimban elromlott az elakadásjelző kapcsoló. Ez általános probléma :?:

Ha nagynehezen sikerül bekapcsolni utána nem tudom visszanyomni ugyanis nem marad bent. :lol:

Most 1kis papírdarab kiékel .. most pause.. :?

Tudtok valami megoldást :?: Hogyan kell kiszedni a kapcsolót :?:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sziasztok! :)

A calimban elromlott az elakadásjelző kapcsoló. Ez általános probléma :?:

Ha nagynehezen sikerül bekapcsolni utána nem tudom visszanyomni ugyanis nem marad bent. :lol:

Most 1kis papírdarab kiékel .. most pause.. :?

Tudtok valami megoldást :?: Hogyan kell kiszedni a kapcsolót :?:

Sajan általános probléma... selejtes minőségűek a 90-97-es elakadásjelző kapcsolók.

Csere és alig hazsnálod, vagy leszarod:)

Illetve beépítesz valami másiok kapcs. és azzal használod.

Üdv

hemi

UI: Az Astrába szarabb.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszönöm válaszod Hemi!

Ugyan most 1 kicsit :) vagyok. Pedig az elakadásjelző jó dolog.

A használata kezd elterjedni Főleg M0-on vagy autópályán de máshol is.

Ezért lenne rá szükségem nekem is.

Hát akkor megpróbálkozom a cserével. :wink:

Üdv: Öcsi_8V

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Kicsit bizonytalan vagyok még a fórum használatában de majd belejövök. Kicsit siránkozom is:

-Gyenge a tompítottam

-Szivárog a drága olajam a teknő tömítésénél

-Langyi levit fúj a klímám

-Cicmereg valami a beltérben és fél éve nem találom meg mi az

-Nincs pénzem DVD lejátszót venni az autóba

ez nálam is van de csak alacsony fordulat számon nem tudom mi lehet

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Talán ebbe a témába illik a kérdésem és talán jár erre valaki, aki tudja a választ...

A motor kontroll lámpám időnként felgyullad és ugye ettől kezdve a komputer valamilyen "vészprogramon" megy, azaz a kocsi nem megy, hiába nyomom a gázt.... Tehát ilyenkor leállítom és újraindítom a motort, elég idegesítő.

Általában (ill. talán mindig) autópályán történik, és kb. 3e fordulat felett. Azonban ha csak úgy időnként kihúzatom 6-7e-ig, nem gyullad fel. Volt, hogy csak úgy nyugodtan, 2,5e-el mentem és felgyulladt. Volt, hogy egy nap 10x, de néha napokig nem.

A hibakód a kopogásérzékelőt és az induktív jeladót mutatja, de nemigen hiszem, hogy ezek a rosszak (a kopogásérzékelő cserélve is volt).

Mindenesetre idegesítő néha, ha valkinek volna jó ötlete, örülnék...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Pedig a teljesítmény visszavétel a kopogásérzékelő hibára utal. Ilyenkor

a kopogásos égés elkerülése végett a Motronic drasztikusan levesz a teljesítményből.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Pedig a teljesítmény visszavétel a kopogásérzékelő hibára utal. Ilyenkor

a kopogásos égés elkerülése végett a Motronic drasztikusan levesz a teljesítményből.

De hát az jó:))) Pedig tényleg az a rossz....

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszi...

Biztosan igazatok van, hát akkor megint kopogásérzékelő csere...

De miért adja ki az induktív jeladót is?? Annak miköze ehhez?

Esetleg a benzin minőségétől függhet a dolog? A legutóbbi tankoláskor adtam hozzá valami kerozinos tisztító adalékot, akkor egy ideig nem jelzett...

Hát, ez van. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nem tuti a kop.érzékelő, de innen a képernyő elől nagyon gyanús. :roll:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok ezen az oldalon.

Nekem is hasonló a problémám,mint "nyirpet"-nek.

Régebben shell-el tankoltam,de mióta mol-al,azóta nem

jelentkezett.Lehet,hogy a benzin nem volt megfelelő?

Ha véletlenül valaki rájön a megoldásra,vagy van valami jó ötlete,

legyen szíves ossza meg velem,velünk.

Kössz előre is.

Üdv.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Hali!

Az, hogy fogyogat a kiegyenlítő tartályból a hűtővíz, az mitől lehet? Vízpumpa kizárva, mert az most lett cserélve a vezérműszíjjal együtt, és a hűtőm sem lyukas. :)

Meg mostanában a benzinszintjelzőm kezd xarakodni. Teljesen összevissza néha (ritkábban) jól mutat, de általában alig a piros mező fölött áll a mutató, még akkor is, ha épp az imént tankoltam tele. Vagy ez attól függ, épp hogy állnak a csillagok :?: :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
...Az, hogy fogyogat a kiegyenlítő tartályból a hűtővíz, az mitől lehet? Vízpumpa kizárva, mert az most lett cserélve a vezérműszíjjal együtt, és a hűtőm sem lyukas. :)....

Gumicsöveket is jóóól megnézted ? :roll:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Gumicsöveket is jóóól megnézted ?

Nem nagyon van módom alulról is szemügyre venni az autót, de majd igyekszem... Csak nehogy kiderüljön, hogy a vezérműszíj van túlfeszítve.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ide is beírom.:

Egy kis segítség kellene.

Eddig fedett helyen állt a Calim , de ez megszünt , az eső jött , a Calim beázott

kicsit ideges vagyok emiatt , ajobb oldali lábtérben elől-hátul áll a viz.

Szerintem a szélvédőnél ázik be , mivel tömítsem körbe?

Várom a használható tanácsokat,javaslatokat.

Köszi.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Ide is beírom.:

Egy kis segítség kellene.

Eddig fedett helyen állt a Calim , de ez megszünt , az eső jött , a Calim beázott

kicsit ideges vagyok emiatt , ajobb oldali lábtérben elől-hátul áll a viz.

Szerintem a szélvédőnél ázik be , mivel tömítsem körbe?

Várom a használható tanácsokat,javaslatokat.

Köszi.

Mennyjjjel mósóba és kezd el locsolni az ablakok mentén. Figyeld meg hol engedi be a vizet. Na az a tömités rula:) Ha a szélvédő akkor szarul rakták be amikor cserélték.

Csak akkor ázik be ha cserélték. Szerintem vidd szagemberhez és Ő újra kitömití... Kivülről szilóóóóplaszt kicsit gánny lenne.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
CALIBRA SZEKCIÓ nem lesz gyerekek???????

BAZS? Zorro? Tgabika? Vktr?

Jó példa lehet: http://gsi.opelclub.hu

Üdv

hemi

ne offoljunk itten, kéremszépen! :)

amúgy az ott csak 4 név, nem 5 :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!


Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!


Bejelentkezés