5.330 hozzászólás ebben a témában

Párásodik a bal első indexem. Mit lehet tenni?

Volt már ilyen?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Párásodik a bal első indexem. Mit lehet tenni?

Volt már ilyen?

Hívd fel Balázst. :) Amúgy semmit.Ez előfordul.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Párásodik a bal első indexem. Mit lehet tenni?

Volt már ilyen?

Nekem is párásodott az Astrán, kivettem, és vékonyan bekentem 2 komponensű ragasztóval a búra és a ház illesztésénél. :D

Azóta semmi gond vele. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Párásodik a bal első indexem. Mit lehet tenni?

Volt már ilyen?

Nem az én találmányom, nekem a B2 lámpa nem csinálja, de:

vedd ki az egész lámpát/lököst és az alján található párátlanító/szellőzőcsöcsre tegyél egy kb.5cm-es szilikon, vagy gumicsövet, aztán hadd lógjon lefele !

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Kérdésem a következő...

Elvileg egy 97-es B vekiben a fedélzetit berakni csak annyi, hogy a megfelelő csatlakozókat rádugni, bajuszkapcsolót kicserélni? Vagyis elvileg teljesen be van kábelezve?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Kérdésem a következő...

Elvileg egy 97-es B vekiben a fedélzetit berakni csak annyi, hogy a megfelelő csatlakozókat rádugni, bajuszkapcsolót kicserélni? Vagyis elvileg teljesen be van kábelezve?

Ha nem alapfelszereltségű(vagy az közeli) az autó akkor nagy a valószínűsége,hogy igen. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Ha nem alapfelszereltségű(vagy az közeli) az autó akkor nagy a valószínűsége,hogy igen. :)

Elvileg nem alap... Köszi!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Mekkora az első ajtó középső hangszórója?

És milyen kiemelőkeret kell ha nem gyári kerül be?

Van valakinek ilyen hagszóró bent gyárilag?

THX

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tudja véletlenül valaki, hogy a központi kijelző csatlakozójánál melyik az a kábel, amelyik rádiótól jön, és azt vezérli, hogy kikapcsolt rádiónál a dátumot írja ki? Nem gyári rádióm van és szeretném, ha a dátumot mindig kiírná. Ha a rádiónál kötöm ki a megfelelő vezetéket, az nem jó mert a rádió antennájának az erősítőjének is az kábele.

A síma kis kijelzőm van egyébként, sárga csatlakozóval.

Köszi!

Bazsó

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a központi kijelző csatlakozójánál melyik az a kábel, amelyik rádiótól jön, és azt vezérli, hogy kikapcsolt rádiónál a dátumot írja ki?

a 8-as lábat iktasd ki. :blink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
a 8-as lábat iktasd ki. :blink:

Köszi! És honnan tudom melyik a 8-as? Meg van számozva?

Bazsó

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Még egy kis segítség:

Szerintem jobban jársz ha a rádió mögött kötöd ki, egyszerűbb talán.

De vigyázz mert az Opel csati számozása nem egyezik az ISO szabvánnyal!

Az opel csati szerint a 7-es lábin van a kijelző, de ott van az antennaerősítő is.

radiocsati_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Az antennáé a piros/fehér a kijelző a szürke. A színekben lehet eltérés. Javaslom először csak húzd ki a tüskét a csatiból. Ehez kell egy pici csavarhúzó vagy hegyes drót a tüske két oldalán van rögzítőfül amit vissza kell hajtani.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Még egy kis segítség:

Szerintem jobban jársz ha a rádió mögött kötöd ki, egyszerűbb talán.

De vigyázz mert az Opel csati számozása nem egyezik az ISO szabvánnyal!

Az opel csati szerint a 7-es lábin van a kijelző, de ott van az antennaerősítő is.

http://www.kepfeltoltes.hu/view/060418/rad...ltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Az antennáé a piros/fehér a kijelző a szürke. A színekben lehet eltérés. Javaslom először csak húzd ki a tüskét a csatiból. Ehez kell egy pici csavarhúzó vagy hegyes drót a tüske két oldalán van rögzítőfül amit vissza kell hajtani.

Köszi, majd megpróbálom. A rádiónál már próbáltam, csak én a rádióból jövő szálat kötöttem ki, és így az erősítőm is meghalt. De akkor megpróbállom majd az opel csatiból kikötni

picit átalakítottam, mackosajt

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Történt, hogy Szegeden 1x csak arra lettem figyelmes, hogy a mögöttem jövő srác 2x is visító gumikkal állt meg mögöttem... mikor megálltunk a központban, kicseréltem a féklámpák biztijét( ilyen marhaságot, hogy olyan körön vannak, amit nem veszek észre ha kimegy), és egészen máig bírta...

Ma nekiestem, szétkaptam a kocsi seggét... hosszas vizsgálódás után a kasztni és a csomiajtó közötti átvezető gumiharangra terelődött a gyanú...

Nyert.. nem tudom, hogy ez típus-konstrukciós vagy mi a fene hiba, de benne a vezetékek szigetelése szét volt 1-2 cm-enként töredezve, meg 4 vezeték teljesen elszakadt(ezért nem ment a pótféklámpám pl.)

most hirtelen szigszalagtuningot kaptak, később kerítek helyettük új zsineget.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
most hirtelen szigszalagtuningot kaptak, később kerítek helyettük új zsineget.

Az is jó ha szépen összeforrasztod,előtte húz rá zsugorcsövet,aztán melegítsd rá.Tökéletes lesz!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Az is jó ha szépen összeforrasztod,előtte húz rá zsugorcsövet,aztán melegítsd rá.Tökéletes lesz!

az átvezetőben szerintem újakra cserélem majd őket, és a toldási pontokat zsugorcsövezem... zsugorral már merev lenne nagyon, és pont az átvezetőben ez nem bizti, hogy jó lenne. :unsure:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Én B omi limoval jártam így, de nekem csak a csomitérvilágítás szakadt el, de a bizti kedvéért mindet cseréltem. Így 10 évig ismét nem lesz rá gond.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

a keresek topicba má beírtam de semmi reakció, KELL ülésfűtéskapcsoló 2db ha valakinek akad vagy van a környéken bontó, légyszi szerezzen nekem

THX

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nem szertnék csúnyát írni de rosszlány mérges lettem!

Már megint kiégett a csoda Hella izzóm. Többet Hella be nem teszi a lábát az autóba az biztos!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

A hétvégén beszereltük a gyári BC-t (90569346) meg az izzó tesztert (09135155). Van vele pár gond. Ha valakinek van ötlete írja le nekem :unsure:

Minden bekötés OK kivéve a MID 28-as lába ami a Telematik áramkörön keresztük csatlakozik a féklámpakapcsoló 2-es lábára.

Mi van ha nincs Telematik?

Miért írkálja mindíg, hogy féklámpabiztosíték hiba?

És néha hogy hátsólámpa hiba :huh:

Az autómata váltó hiányában arra is panaszkodik, de nem tudom onnan milyen jelet vár?

THX!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Találtunk eg ymásik kapcsolási rajzot,az már jobban illik az én autómhoz.

Abban nincs is bekötve a MID 28-as láb :unsure: Meg van pár meglepő változtatás másik bizti meg ilyenek.

Most az baj, hogy a féklámpa vizsgálat nem fut le rendesen. Ha a MID helyesen van bekötve, akkor felengedett fékpedál estén (féklámpa nem világít) egyből betárolja a fékbiztosíték hibát. Ha benyomom a féket (féklámpa világít) akkor nem tárol hibát csak kéri a fékpedál lenyomását. Ha megcserélem a MID 15 és 16-os lábát majdnem megjavul. akkor csak kéri az ellenőrzést de nem tárol hbát.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Kész a MID!

Mindene OK!

A trukk az, hogy az én autómban még gyárilag a sárga 26 lábú csati van a TIDen. tehát ezt a csatit kell amiden is használni. Csak ki kell egészíteni pár + kábellel meg kell hozzá a Check Control ami az izzókat vizsgálja. Ennyi az egész :blush:

Kell hozzá az autó pontos kapcsolási rajza. Fontos, hogy az évjárat stimmeljen.

Köszi Udi!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

ezek a kapcsolási rajz dolgok érdekelnének 1997 második feléből. :blush:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!


Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!


Bejelentkezés