Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Motor


gabo007

Recommended Posts

Üdv.

Mivel Mr. Ascona és Ms. Kadett ugyanazokkal a motorokkal fut (söt nem csak ez a 2 tipus) igy hát közös a téma..

Gondoltam eztet is becsinálom már ide, hátha látok még valami újat 8)

Egy gond rögtön: (motor C20NE) Ha csont hideg a motor, pöccre indul (még a legnagyobb hidegben is).

Ha kicsit állni hagyom -félig melegen sokkal tovább kell inditózni. ..mintha valamiért nem akarna rögtön beindulni.

Mi lehet rossz? Régen eztet nem csinálta.

Arról már nem is beszélek (mert ez már jó ideje ilyen) h. ha bemelegszik, hullámzik az alapjárat.. Mr mindent kitakaritottam 3szor, meg kicserélgettem amit tudtam de nem múlt el a hullámzás..

Ha v.kinek van tapasztalata ebben várom a hozzászólását, vagy bármilyen egyéb más problémával kapcsolatban is..

Link to comment
Megosztás:

Hát végül elvittem (harmadszor is) egy szerelőhöz, azt mondta nem tud vele mit kezdeni -minden jó a computer szerint. (egyik sem tudott)

Állitani pedig semmin sem lehet.

Sajnos ezek az első generációs elektronikus befecskendezők elég butácskák.. :evil:

Link to comment
Megosztás:

Micsodaaaaa? :D) Nincs is vesekövem!! :D :) Ez az Omega meg nagyon öregurasá tesz engem, szal meg kell tankolnom az Ascit és ki kell mennem a rétre vele :D Amúgy nem tom miről beszéltek :P

1. Nem látom az saját füstömet! :D

2. Kerozintól nem nagyon füstölhet! :D

3. Nem tehetek róla, hogy csak széthajszolt dieseleket ismertek, és nem hiszitek el, hogy van "gyári" állapotú motorral használt.... :D

Link to comment
Megosztás:

Figyu, komolyan sokáig azt használtam (amíg rendkíííívül olcsón hozzájutottam - ingyé). 20 lityinként 1 lityi 2 ütemű motorolaj, csak hogy az adagoló is jól érezze magát. Nem melegedett jobban mint egyébként, csak a "káros" következményektől szabadultam meg. (Korom & füst) És abban az időben nem volt se szűrőproblémám, se dermedésem télen (végülis -40 fokig kell bírnia a gyűrődést 8) ) Szal nagy "érvágás volt mikor már nem tudtam hozzájutni :) :D

Link to comment
Megosztás:

Hm... szépen megy azzal is. Legfeljebb jobban füstöl.. bár ezt eljátszotta az osztrák kutak után is, ott nem füstölt úgy a gázolajtól mint nálunk, pedig csak kútnál tankolok, olcsónak sose hiszek.

Gabo007, rosszindulatú vagy 8) . Jobban egyben van ez az autó mint sok fiatalabb társa.

Link to comment
Megosztás:

Szegények GPS-e :D

Hihetetlen.... Az hogy jobban füstöl ugye relatív, lehet / biztos!/ hogy kevésbé mint egy olajzabáló benzines. :) :D

Gazdagok Gps-e :D Amúgy láttam már új, 5 literes dieselt 3x jobban kormolni mint az enyémet, szal sztem még mindig nyerő a kicsike.

Minek vkinek ellenség, ha ilyen Asconás társai vannak?? :P :D

Link to comment
Megosztás:

:D :D :P

Mondd ki! Agyagból készült vízhordó edény vagyok! :D Tudom, degecről származom! :wink:

Amúgy nem komoly, csak olllyan jólesik! :twisted:

Akko se mondok ilyet :D Me tom, hogy nem :?: komoly :?: :lol: :D

Csak nem szeretem ha cikizik a társamat. Igaz KITT? :D Meine genosse. 10 évig hűen szolgált engem, érthető ha nem hagyom hogy "fikázzák" :evil:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Gabo! Az én verdám detto ugyanezt müveli,csak az enyém 1.8 as.Namármost,nekem azt mondta egy szerelö arc hogy vegyem le az injektor elejét,ahol bemegy a levehöcsö,és koppra takaritsan ki,akkor megoldodik a probléma.Indoklás:a kartergáz csöve ugye ott megy be az injektorba,és egy idö után csak bedolgozza azt a kis füstöt,és koszos lesz a pillangoszelep tengelye vagy mi:)és nem tud a teljesen nullába állni.Namár most,ha ez nem alapálláson van,mindenféle jeleket küld a jelado a szgépnek,ezért hullámzik.

Én még nem csináltam meg,de talán jövö héten lesz rá idöm:)

Amugy hidegen nekem is 1 -et fordul a motor és már indul is,melegen 2-5 mp mire beindul.

Link to comment
Megosztás:

Ez volt az első lépés h. kitisztitottam, utána kezdtem csereberélni a dolgokat. Új gyertya, kábelek, légszűrő.. Majd egy bontóban rápróbáltunk új komputert, légtömegmérőt és lambdaszondát is kellett időközben cserélnem.

Semmi sem változik..

Az enyémen csak egy alapjárati kapcsoló van a folytócsappantyú tengely végén, 2 vezeték jön le róla -alapjáraton zár.. itt jeladónak kellene lennie????

Link to comment
Megosztás:

Fogalmam sincs :)

Én csak elmondtam amit nekem mondott a szerelö fazon.De ha te igy átnyálaztál már mindent,hát akkor lövésem sincs.Ha rájössz véletlenül,akkor plz dobd föl az infot:)Én is körbejárok még 1 pár csokát ,tudnak-e vmit mondani erre.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.