Jump to content
berlina

Saab

Recommended Posts

ivannorbi    3

saab_60anniv_03.jpg

3734.jpg

A hátulja :)

saab_9-3_sportcombi_2005_03.jpg

A tetőkorlátot nagyon elb@$zták :) (szerintem nem illik rá):

saab_9-3_sportkombi_2.8_v6_ts_aero_2005_04.jpg

Láttam már szebb utasteret is. A "pohártartó" és a kézifékkar elég érdekes B)

saab_9-3_sportkombi_2.8_v6_ts_aero_2005_07.jpg

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
kori    184

Mohácson is van egy ilyen fehér hátsólámpás metálfekete színben, és mindig megcsodálom a gyönyörű popsiját :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
ivannorbi    3
Mohácson is van egy ilyen fehér hátsólámpás metálfekete színben, és mindig megcsodálom a gyönyörű popsiját B)

És az asszony ezt tudja?! :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
redline    151
Vége :lol: :D

A kérdés az, hogy mi lesz a megmaradt (használt) autókkal. Lenyomja e ez az árakat? Lesz e szervíz és alkatrész utánpótlás? Lehet, hogy a használt Saab-ok ára emiatt kicsit mélyrepülést vesz

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Zsoltee    25
A kérdés az, hogy mi lesz a megmaradt (használt) autókkal. Lenyomja e ez az árakat? Lesz e szervíz és alkatrész utánpótlás? Lehet, hogy a használt Saab-ok ára emiatt kicsit mélyrepülést vesz

Legalább spz-nek lesz olcsón alkatrész az autójához. :lol:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
redline    151

Pont tegnap futottam át egy cikk címét, miszerint USA-ban a Saab épp azon agyal hogyan fogja tudni fenntartani a garanciás időszakot

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
hemi    32

Most látom csak, hogy itt van ilyen téma is. Király.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
hemi    32

Beszélgessünk:) Mióta van Saab-od? Melyik típus van neked? Milyen moci? Tapasztaltok? Stb...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
megadave    47

Két hete van meg. Most fogom átíratni (olcsó lesz... <_< ). Egy fekete 2005-ös 9-3 Aero V6. Nagyon jó. Imádom :D.

Még túl sok tapasztalatom nincs vele. De ha odalépek, akkor nem kérdez. Bűntet. :D

Amúgy teljesen más kategória, mint az Astra. Nem is érdemes összehasonlítani, de amikor visszaülök az Opelbe, feltűnik, hogy az mennyivel kisebb és milyen őszinte gép. A Saab más, az egy fullos nagy csatahajó és úgy megy, mintha húznák.

A fogyasztás szerintem kb 10 körül van. Bár a kijelzőn 8,4 és 16,2 között minden volt már. :D

Nálad mizu? Hogy megy a TiD? Milyen felszereltség?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
hemi    32

Nekem 6 napja van meg. Költeni kell majd rá rendesen,mivel picit lelakták. A 2.2-es dízel Opel motor húz rendesen, nincs vele gond, de nem egy repülő, sőt. :-) Egy alap GSI-vel körbe autózom:)

Fogyasztást olyan 7 lityóra saccolom, de majd meglátjuk.

Az Astrával nem hasonlítom én sem. Az Astra F C20NE az nekem egy örök barát marad, hálás egy autó volt, szeretem is, de már 20 éves sajnos.

Melyik szervizt preferálod?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
megadave    47

Na ezért (is) akartam egy Saabot. Az Astra jó, meg tetszik, de már ahhoz túl öreg, hogy elsőszámú autó legyen.

Na meg azért is, mert ez már nagyon régi álmom volt. A Saab már akkor is tetszett, amikor a kilencvenes években a 9000-es volt a csúcsmodell.

Nem hiszem, hogy van értelme két kocsit fenntartani, de lehet, hogy mégis megtartom az Astrát, mert úgysem kapnék érte sokat. Ha meg nem költök rá, akkor a fenntartás is olcsó. :) Már megfenyegettek itt a fórumon, hogy nehogy el merjem adni... :D

Szervizben eddig csak egyszer voltam a Saabbal, amikor átnézettem a vásárlás előtt. Pár apróbb baja van csak, meg egy nagyobb. A hűtő szivárog, bár én csöpögés nyomokat még nem láttam. Amikor megkérdeztem, hogy akkor mibe fájna a csere, azt mondták, hogy 192 ezer lesz a gyári hűtő. Ott a helyszínen kaptam egy kétoldali infarktust. Aztán abban maradtunk, hogy jó lesz bele 45-ért a Valeo is. Plusz a munka természetesen. De ezt majd valamikor az ünnepek után megcsináltatom. Az aprajával együtt egy 100-as lesz kb. És akkor tényleg hibátlan lesz a kocsi.

Ezt amúgy a polár-mobilban csináltattam. Lehet, hogy van olcsóbb hely is, de mégiscsak ők a márkaszerviz. Viszont ajánlottak egy másikat is, majd meglátom mi lesz.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Gelko    1.067

Egyszer jártam pár napot egy sokak által jól ismert 9.3-assal.

2.0 turbo felhúzva 250le környékére...jó volt :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
hemi    32

Saab nekem is tetszik, tetszett mindig is. Én nem terveztem venni, egyszerűen jött egy visszautasíthatatlan ajánlat, így most van. A 9-3-al sok élményem és tapasztalatom volt. Közel 2 évig használtam egy 1,9-est cégautóként. Azt az 1,9-est (vector) és ezt a 2.2-est nem lehet egy lapon említeni. Az egy tuningolt csoda volt minden okossággal "karaly" egy gép volt, ez meg egy igazi papás Saab:). Utazó tepsi, elfogadható biztonsággal és fogyasztással. Mivel sok az Opel rokonság, így olyan mintha egy Vectra B és / vagy C-ben ülnék. Kívülről jobban tetszik mint a Vectra, majd meglátjuk megszeretem-e.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
megadave    47

Hogy pont most vettem meg, az mondjuk úgy, a véletlenen múlt. Ráakadtam a hirdetésre és egyszerűen nem lehetett otthagyni.

Na igen, amikor 250 ló meg 350 nyútonméter elindul, az eléggé odab**z... :D

Sok a rokonság az Opellel, és lehet, hogy B/C Veki alapja van, azért eléggé más. Én pl soha nem vennék C Vectrát, egyáltalán nem tetszik. (Remélem nem ez nem számít itt szentségtörésnek... :D )

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
hemi    32

Az, hogy te nem vennél Vectra C nem számít szentségtörésnek. Szerintem:) Nekem az is bejön (ráncfelvarott pl), de nem egy szép autó az biztos. Van 2-3 Opel típus ami nem az álmom:) , de pszt nem én mondtam:)

Kép az autódról:)?

Népítéleten olvastam,idézek belőle jópofa:

- Egy öreg Saab határozottan fejleszti az emberi kapcsolatokat: Autószerelőddel annyit vagy együtt, hogy előbb utóbb beszélgetni, barátkozni kezdesz vele, aztán kis kedvezményeket is kapsz, mint törzsvendég, később saját bögréd, majd saját széked is lesz a műhely előtti terasz-szerűségen. Én már ott tartok, hogy kijönnek elém a metróhoz. Egy Toyotás azt sem tudja, hogy hívják a szerelőt.

- Ha Szabót veszel, akkor időnként törvényszerű, hogy meg akarsz tőle szabadulni, mert bosszantó a sok apró hiba. Fájdalmas tény azonban, hogy akárhány alternatívába csak beteszed a segged, mindig örülsz, ha végre visszaülhetsz a Szabóba.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
megadave    47

"kijönnek elém a metróhoz" :D :D

Tettem fel képeket a galériámba, nézd meg.

Ha már népítélet akkor ezt olvasd el:

http://nepitelet.hu/autok/saab/9-3_2002/a_titkos_bmw-vadasz/

Szét röhögtem magam rajta. :D

Ez a legjobb:

"De egy Saabos nem aláz senkit, nem csinál ilyet...rájön, hogy nem szabad, ott van a tudat, hogy tudok menni, mint az állat, ahogy a 3 német bivalymárka..de nem én nem megyek, ezért van Saabom.." :D

  • Like 1

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Mc-elek    150

:)
jó kis V6
Nekem is az a moci van , csak liftes c vekiben :) (300le 500Nm) :)

Ha van rá lehetőséged akkor kapjon egy phase1-t ;)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
megadave    47

Igen, az. ;)

Ezek szerint z28net a kódja? Ezt nem is tudtam.

Ezzel a phase1-gyel spzoli is piszkált már. :D De egyelőre nem nyúlok hozzá, - még - nem érzem kevésnek. Azt nem tudom viszont, hogy ez miért "csak" 250, mikor 2008-tól 280-at tudott ugyanez a moci, valahol meg 300-at is. Most ez tényleg csak a chipen múlik?

Játszunk el a gondolattal. Mi kell hozzá? :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Mc-elek    150

Igen, az. ;)

Ezek szerint z28net a kódja? Ezt nem is tudtam.

Ezzel a phase1-gyel spzoli is piszkált már. :D De egyelőre nem nyúlok hozzá, - még - nem érzem kevésnek. Azt nem tudom viszont, hogy ez miért "csak" 250, mikor 2008-tól 280-at tudott ugyanez a moci, valahol meg 300-at is. Most ez tényleg csak a chipen múlik?

Játszunk el a gondolattal. Mi kell hozzá? :)

Gyárilag más ecuval szerelrék

Úgy mint a vekiben

Az is van 230, 250, 255, 280 le változatban

De ugyan ez a motor az insignia opc ben 325 tud

A phase1 az egy más tészta vekinél az összes variánsból ugyan azt tudják kihozni

A hardwer ua. (a 230nál van pár eltérés) csak a szoftver más gyárilag

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×