berlina

Saab

192 hozzászólás ebben a témában

saab_60anniv_03.jpg

3734.jpg

A hátulja :)

saab_9-3_sportcombi_2005_03.jpg

A tetőkorlátot nagyon elb@$zták :) (szerintem nem illik rá):

saab_9-3_sportkombi_2.8_v6_ts_aero_2005_04.jpg

Láttam már szebb utasteret is. A "pohártartó" és a kézifékkar elég érdekes B)

saab_9-3_sportkombi_2.8_v6_ts_aero_2005_07.jpg

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Mohácson is van egy ilyen fehér hátsólámpás metálfekete színben, és mindig megcsodálom a gyönyörű popsiját :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Mohácson is van egy ilyen fehér hátsólámpás metálfekete színben, és mindig megcsodálom a gyönyörű popsiját B)

És az asszony ezt tudja?! :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Vége :lol: :D

A kérdés az, hogy mi lesz a megmaradt (használt) autókkal. Lenyomja e ez az árakat? Lesz e szervíz és alkatrész utánpótlás? Lehet, hogy a használt Saab-ok ára emiatt kicsit mélyrepülést vesz

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
A kérdés az, hogy mi lesz a megmaradt (használt) autókkal. Lenyomja e ez az árakat? Lesz e szervíz és alkatrész utánpótlás? Lehet, hogy a használt Saab-ok ára emiatt kicsit mélyrepülést vesz

Legalább spz-nek lesz olcsón alkatrész az autójához. :lol:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Pont tegnap futottam át egy cikk címét, miszerint USA-ban a Saab épp azon agyal hogyan fogja tudni fenntartani a garanciás időszakot

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Most látom csak, hogy itt van ilyen téma is. Király.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Beszélgessünk:) Mióta van Saab-od? Melyik típus van neked? Milyen moci? Tapasztaltok? Stb...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Két hete van meg. Most fogom átíratni (olcsó lesz... <_< ). Egy fekete 2005-ös 9-3 Aero V6. Nagyon jó. Imádom :D.

Még túl sok tapasztalatom nincs vele. De ha odalépek, akkor nem kérdez. Bűntet. :D

Amúgy teljesen más kategória, mint az Astra. Nem is érdemes összehasonlítani, de amikor visszaülök az Opelbe, feltűnik, hogy az mennyivel kisebb és milyen őszinte gép. A Saab más, az egy fullos nagy csatahajó és úgy megy, mintha húznák.

A fogyasztás szerintem kb 10 körül van. Bár a kijelzőn 8,4 és 16,2 között minden volt már. :D

Nálad mizu? Hogy megy a TiD? Milyen felszereltség?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nekem 6 napja van meg. Költeni kell majd rá rendesen,mivel picit lelakták. A 2.2-es dízel Opel motor húz rendesen, nincs vele gond, de nem egy repülő, sőt. :-) Egy alap GSI-vel körbe autózom:)

Fogyasztást olyan 7 lityóra saccolom, de majd meglátjuk.

Az Astrával nem hasonlítom én sem. Az Astra F C20NE az nekem egy örök barát marad, hálás egy autó volt, szeretem is, de már 20 éves sajnos.

Melyik szervizt preferálod?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Na ezért (is) akartam egy Saabot. Az Astra jó, meg tetszik, de már ahhoz túl öreg, hogy elsőszámú autó legyen.

Na meg azért is, mert ez már nagyon régi álmom volt. A Saab már akkor is tetszett, amikor a kilencvenes években a 9000-es volt a csúcsmodell.

Nem hiszem, hogy van értelme két kocsit fenntartani, de lehet, hogy mégis megtartom az Astrát, mert úgysem kapnék érte sokat. Ha meg nem költök rá, akkor a fenntartás is olcsó. :) Már megfenyegettek itt a fórumon, hogy nehogy el merjem adni... :D

Szervizben eddig csak egyszer voltam a Saabbal, amikor átnézettem a vásárlás előtt. Pár apróbb baja van csak, meg egy nagyobb. A hűtő szivárog, bár én csöpögés nyomokat még nem láttam. Amikor megkérdeztem, hogy akkor mibe fájna a csere, azt mondták, hogy 192 ezer lesz a gyári hűtő. Ott a helyszínen kaptam egy kétoldali infarktust. Aztán abban maradtunk, hogy jó lesz bele 45-ért a Valeo is. Plusz a munka természetesen. De ezt majd valamikor az ünnepek után megcsináltatom. Az aprajával együtt egy 100-as lesz kb. És akkor tényleg hibátlan lesz a kocsi.

Ezt amúgy a polár-mobilban csináltattam. Lehet, hogy van olcsóbb hely is, de mégiscsak ők a márkaszerviz. Viszont ajánlottak egy másikat is, majd meglátom mi lesz.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Egyszer jártam pár napot egy sokak által jól ismert 9.3-assal.

2.0 turbo felhúzva 250le környékére...jó volt :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Saab nekem is tetszik, tetszett mindig is. Én nem terveztem venni, egyszerűen jött egy visszautasíthatatlan ajánlat, így most van. A 9-3-al sok élményem és tapasztalatom volt. Közel 2 évig használtam egy 1,9-est cégautóként. Azt az 1,9-est (vector) és ezt a 2.2-est nem lehet egy lapon említeni. Az egy tuningolt csoda volt minden okossággal "karaly" egy gép volt, ez meg egy igazi papás Saab:). Utazó tepsi, elfogadható biztonsággal és fogyasztással. Mivel sok az Opel rokonság, így olyan mintha egy Vectra B és / vagy C-ben ülnék. Kívülről jobban tetszik mint a Vectra, majd meglátjuk megszeretem-e.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Hogy pont most vettem meg, az mondjuk úgy, a véletlenen múlt. Ráakadtam a hirdetésre és egyszerűen nem lehetett otthagyni.

Na igen, amikor 250 ló meg 350 nyútonméter elindul, az eléggé odab**z... :D

Sok a rokonság az Opellel, és lehet, hogy B/C Veki alapja van, azért eléggé más. Én pl soha nem vennék C Vectrát, egyáltalán nem tetszik. (Remélem nem ez nem számít itt szentségtörésnek... :D )

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Az, hogy te nem vennél Vectra C nem számít szentségtörésnek. Szerintem:) Nekem az is bejön (ráncfelvarott pl), de nem egy szép autó az biztos. Van 2-3 Opel típus ami nem az álmom:) , de pszt nem én mondtam:)

Kép az autódról:)?

Népítéleten olvastam,idézek belőle jópofa:

- Egy öreg Saab határozottan fejleszti az emberi kapcsolatokat: Autószerelőddel annyit vagy együtt, hogy előbb utóbb beszélgetni, barátkozni kezdesz vele, aztán kis kedvezményeket is kapsz, mint törzsvendég, később saját bögréd, majd saját széked is lesz a műhely előtti terasz-szerűségen. Én már ott tartok, hogy kijönnek elém a metróhoz. Egy Toyotás azt sem tudja, hogy hívják a szerelőt.

- Ha Szabót veszel, akkor időnként törvényszerű, hogy meg akarsz tőle szabadulni, mert bosszantó a sok apró hiba. Fájdalmas tény azonban, hogy akárhány alternatívába csak beteszed a segged, mindig örülsz, ha végre visszaülhetsz a Szabóba.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

"kijönnek elém a metróhoz" :D :D

Tettem fel képeket a galériámba, nézd meg.

Ha már népítélet akkor ezt olvasd el:

http://nepitelet.hu/autok/saab/9-3_2002/a_titkos_bmw-vadasz/

Szét röhögtem magam rajta. :D

Ez a legjobb:

"De egy Saabos nem aláz senkit, nem csinál ilyet...rájön, hogy nem szabad, ott van a tudat, hogy tudok menni, mint az állat, ahogy a 3 német bivalymárka..de nem én nem megyek, ezért van Saabom.." :D

1 személy kedveli ezt

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

:)
jó kis V6
Nekem is az a moci van , csak liftes c vekiben :) (300le 500Nm) :)

Ha van rá lehetőséged akkor kapjon egy phase1-t ;)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Igen, az. ;)

Ezek szerint z28net a kódja? Ezt nem is tudtam.

Ezzel a phase1-gyel spzoli is piszkált már. :D De egyelőre nem nyúlok hozzá, - még - nem érzem kevésnek. Azt nem tudom viszont, hogy ez miért "csak" 250, mikor 2008-tól 280-at tudott ugyanez a moci, valahol meg 300-at is. Most ez tényleg csak a chipen múlik?

Játszunk el a gondolattal. Mi kell hozzá? :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Igen, az. ;)

Ezek szerint z28net a kódja? Ezt nem is tudtam.

Ezzel a phase1-gyel spzoli is piszkált már. :D De egyelőre nem nyúlok hozzá, - még - nem érzem kevésnek. Azt nem tudom viszont, hogy ez miért "csak" 250, mikor 2008-tól 280-at tudott ugyanez a moci, valahol meg 300-at is. Most ez tényleg csak a chipen múlik?

Játszunk el a gondolattal. Mi kell hozzá? :)

Gyárilag más ecuval szerelrék

Úgy mint a vekiben

Az is van 230, 250, 255, 280 le változatban

De ugyan ez a motor az insignia opc ben 325 tud

A phase1 az egy más tészta vekinél az összes variánsból ugyan azt tudják kihozni

A hardwer ua. (a 230nál van pár eltérés) csak a szoftver más gyárilag

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!


Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!


Bejelentkezés