Jump to content

Recommended Posts

Dini    2

Na vettem egy hatsó lámpat a kicsi Astramhoz!

Nem tudom hogy fog neki állni remélem csinos lesz vele :)

626a_1.JPG

60f8_1.JPG

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Dini    2
hát én nem tom... nekem nem tetszik. De ez az én véleményem mindössze.

Ha nekem se jön be élőáben akkor eladom :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Dini    2
Hát szerintem sötét belsejű kristálylámpa jobban illene az ezüst metálhoz. De fel kell tenni és meglátjuk :)

nekem nem ezüstmetal hanem sötét szürke de hatul a króm diszléc végett lehet jol fog mutatni! :) Na meg ez volt olcsóóóó B)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Dini    2

Na végre találtam Angel Eyes H Astrara igaz még kicsit drága 299euro de majd lesz ez olcosbb is :)

FKFSOP029.jpg

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
FBalazs    1
Na végre találtam Angel Eyes H Astrara igaz még kicsit drága 299euro de majd lesz ez olcosbb is :)

Nekem nem jön be... Egyébként olyan, mintha a gyári lámpára dobtak volna valami sufnituningot...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Dini    2
Nekem nem jön be... Egyébként olyan, mintha a gyári lámpára dobtak volna valami sufnituningot...

Én is sufni tuningot akartam de lehetetlen szétszedni ezta lámpat !!!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
FBalazs    1

Jah, olvastam...

Keresd meg a Kadettes brigádot. Én már hallottam tőlük okosságokat...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
FPeter    1

nyaralásból visszatérve beszereltem a xenont. nem is volt olyan egyszerű... még jó, hogy minden autóban kötelező az izzókészlet, hogy az út szélén is ki tudja a szöszi cserélni a kiégettet... a pótizzón kívül csak egy torx készlet kell, hogy a teljes legszűrőházat kiszerelve ki lehessen cserélni a jobb izzót, a bal izzóhoz pedig elég pár év nőgyógyászati gyakorlat... :)

közben kiderült a fő probléma: az izzó kiégés érzékelőnek sajna nem igazán tetszett a xenyon trafó, és hidegen csak minden többedik felkapcsolásra maradt égve, többször lekapcsolt egy másodperc után... így némi sufnituningra kényszerültem: egy 20 wattos izzó + relé (diódával védve a visszarúgás ellen) már stabilan megtartja, a reléhez meg biztosítékkal közvetlenül megy a tápkábel, és kapcsolja a xenon trafókat. egyszerűen gyönyörű a 6000K... :) még a helyzetjelzőket cserélem le fehér ledekre, mert elég ótvarul néz ki a sárga pislákolás a fehérségben... B) plussz valszeg a távolsági izzókat is valami izmosabb fehérebb halogénre cserélem...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Dini    2
nyaralásból visszatérve beszereltem a xenont. nem is volt olyan egyszerű... még jó, hogy minden autóban kötelező az izzókészlet, hogy az út szélén is ki tudja a szöszi cserélni a kiégettet... a pótizzón kívül csak egy torx készlet kell, hogy a teljes legszűrőházat kiszerelve ki lehessen cserélni a jobb izzót, a bal izzóhoz pedig elég pár év nőgyógyászati gyakorlat... :o

közben kiderült a fő probléma: az izzó kiégés érzékelőnek sajna nem igazán tetszett a xenyon trafó, és hidegen csak minden többedik felkapcsolásra maradt égve, többször lekapcsolt egy másodperc után... így némi sufnituningra kényszerültem: egy 20 wattos izzó + relé (diódával védve a visszarúgás ellen) már stabilan megtartja, a reléhez meg biztosítékkal közvetlenül megy a tápkábel, és kapcsolja a xenon trafókat. egyszerűen gyönyörű a 6000K... :) még a helyzetjelzőket cserélem le fehér ledekre, mert elég ótvarul néz ki a sárga pislákolás a fehérségben... B) plussz valszeg a távolsági izzókat is valami izmosabb fehérebb halogénre cserélem...

Fotot kérünk! mweg hogy milyen xenon mennyibe fájt stb :) mert engem is érdekel :omg:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
FPeter    1
Fotot kérünk! mweg hogy milyen xenon mennyibe fájt stb B) mert engem is érdekel :)

még szerzek ledeket a helyzetjelzőkbe, és alkotok fotót róla... nagyon megvadítja :) és látásban is sokat számít nagyon... plusz marha feltűnő, tuti nem fog senki elbambulva belém sávváltani...

egyébként innen van: katt

Standard Pro, 40e - kell még valami filléreset rendelni hozzá, és akkor ingyen kiszállítják bárhová 1 nap alatt... 3 év teljeskörű gar van rá (izzóra is), és évek múlva is tuti lesz még hozzá pótizzó megfizethetően...

ezenfelül két teszkó gazdaságos 20 wattos féklámpa izzó, két olcsó relé, biztosíték, kábelek, filléres dióda, meg némi idő...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Dini    2
még szerzek ledeket a helyzetjelzőkbe, és alkotok fotót róla... nagyon megvadítja :) és látásban is sokat számít nagyon... plusz marha feltűnő, tuti nem fog senki elbambulva belém sávváltani...

egyébként innen van: katt

Standard Pro, 40e - kell még valami filléreset rendelni hozzá, és akkor ingyen kiszállítják bárhová 1 nap alatt... 3 év teljeskörű gar van rá (izzóra is), és évek múlva is tuti lesz még hozzá pótizzó megfizethetően...

ezenfelül két teszkó gazdaságos 20 wattos féklámpa izzó, két olcsó relé, biztosíték, kábelek, filléres dióda, meg némi idő...

Tech2 vel nem lehet kikapcsolni azt a vackot ami figyeli a kiégett lámpákat hogy ne kapcsolja le?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
FPeter    1
Tech2 vel nem lehet kikapcsolni azt a vackot ami figyeli a kiégett lámpákat hogy ne kapcsolja le?

előfordulhat, de már megoldottam, és most így jó...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
FPeter    1
nem a CAN-BUS miatt rinyál?

de ha jól tudom van ezzel kompatibilis cuccuk is

igazából tudtommal nincsen köze a canbus-hoz, csak azzal együtt hozták be ezeket a bonyolításokat is, ha már egyszer adott lett a kommunikációs vonal... a lényeg, hogy figyeli az izzót, és talán a magas indítóáram miatt letiltja. ha a xenont közvetlenül az akkuhoz nyomtam, akkor tette a dolgát nyikkanás nélkül, szóval a trafó/izzó tökéletes...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Dini    2
igazából tudtommal nincsen köze a canbus-hoz, csak azzal együtt hozták be ezeket a bonyolításokat is, ha már egyszer adott lett a kommunikációs vonal... a lényeg, hogy figyeli az izzót, és talán a magas indítóáram miatt letiltja. ha a xenont közvetlenül az akkuhoz nyomtam, akkor tette a dolgát nyikkanás nélkül, szóval a trafó/izzó tökéletes...

Na majd opeles szervizest megkérdezek! lehet csak be kell neki álítani hogy Xenon van benn és akkor engedi a nagyáramot rövid ideig amig elindul a xenon :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
FPeter    1
Na majd opeles szervizest megkérdezek! lehet csak be kell neki álítani hogy Xenon van benn és akkor engedi a nagyáramot rövid ideig amig elindul a xenon :)

hasznos infó lenne, thx

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
FPeter    1

próbáltam képeket alkotni, de xar a fényképezőgépem, tiszta sárgás rajta a fénye... :S

(majd még próbálkozok vele azért)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
FPeter    1
Helyén a lámpa

%7Boption%7D

%7Boption%7D

pofás, mennyi volt?

próbálta már valaki eltűntetni a hátsó emblémát? lyukakba is kapaszkodik, vagy csak ragasztva van, és le kell polírozni a nyomát?

a hűtőrácsra olyan ötletet kaptam, hogy vigyem el műanyagoshoz, ki tudják vágni belőle az emblémát, kipótolják, lefestik, és szép egyedi lesz...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Dini    2
pofás, mennyi volt?

próbálta már valaki eltűntetni a hátsó emblémát? lyukakba is kapaszkodik, vagy csak ragasztva van, és le kell polírozni a nyomát?

a hűtőrácsra olyan ötletet kaptam, hogy vigyem el műanyagoshoz, ki tudják vágni belőle az emblémát, kipótolják, lefestik, és szép egyedi lesz...

Nincs juk 100% polirozni nem kell! 300ft ért gyogyszertárban kell venni sebbenzibt az leoldja az a ragasztót ami fogta! természetesen elötte damilla le kell vágni az emblémat!

Én még filozok hogy levegyem e !

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
mackosajt    126

nem tom, nekem amelyik kocsin nincs semmi, picit egyből puffgyanús lesz. Szal én nem venném le.

Amúgy ahogy mondtam ott is Dini, így már egész pofás a lámpa! :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×