Jump to content
mélykék76

E85 a gyakorlatban

Recommended Posts

mélykék76    5

Téma Lali kérésére lett létrehozva.

Hamarosan megosztja velünk a C20XE Veki programozásával és a végeredménnyel kapcsolatos tasztalatait :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
nagy istván    21
Téma Lali kérésére lett létrehozva.

Hamarosan megosztja velünk a C20XE Veki programozásával és a végeredménnyel kapcsolatos tasztalatait :D

végre valaki aki kipróbálta az E-85-öt.

én is gondoltam már rá csak nem mertem.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
warwolf    4
végre valaki aki kipróbálta az E-85-öt.

én is gondoltam már rá csak nem mertem.

Nos, én is kipróbáltam, és amint lesz idő, a Flextek bekerül az Astrába is. :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
mélykék76    5
végre valaki aki kipróbálta az E-85-öt.

én is gondoltam már rá csak nem mertem.

Van már egy téma, ami a klubtagoknak szóló részben található, többen próbálták már.

Csak ez most nem a Flextek/HunFlex vonal lesz.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Udi    0

Ha jól sejtem akkor a mocivezérlő lett átprogramozva? Egyébként régóta E85-el járok, eddig a 8 Celsius fok alatti nehezebb indításon kívül más negatívumot nem tapasztaltam.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
FPepe    79
Ha jól sejtem akkor a mocivezérlő lett átprogramozva? Egyébként régóta E85-el járok, eddig a 8 Celsius fok alatti nehezebb indításon kívül más negatívumot nem tapasztaltam.

Nem támad meg bizonyos fém alkatrészeket? Mintha ilyesmit hallottam volna...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Atommanó    94

de igen...de így nem 20-30 éve alatt eszi meg a benya...hanem 10-15 éve alatt az etanol...na bumm...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Udi    0

Van tartalék moci, benyatank tehát no para....szerintem még veterán korában is E85-el fog menni. :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
warwolf    4
Nem támad meg bizonyos fém alkatrészeket? Mintha ilyesmit hallottam volna...

Mindenkit ezzel paráztatnak, de semmi baja nem lesz.No meg legalább ki lesz takarítva az üza.rendszer! :D

Joe asszonyának a régi Swiftje is átállt E85-re, csak ahhoz nem kellett elektronika! :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
J0hnny    53

Nyáron a sarki kifőzdéből horodom majd a "traktorba" az "olajat"! :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
nagy istván    21
Van tartalék moci, benyatank tehát no para....szerintem még veterán korában is E85-el fog menni. :D

valamit kell átalakítani?

arra gondolok megeszi a gumicsövet,vastankot,dugót,szelepeket,stb.

gyengébb vele a motor?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Udi    0

Tévhitekről itt találsz egy jó leírást: http://www.e85kft.hu/tevhitek.pdf

Flextek az egy elektronika ami hengerenkénti befecskendezéses motornál egy kicsivel tovább tartja nyitva az injektorokat így biztosítja, hogy kellő mennyiségű E85 üzemanyag jusson be az égéstérbe. Bővebb infót az E85kft weboldalán találsz. Másik megoldás a mocivezérlő átprogramozása amiről gondolom Laller cartárs fog beszámolni. :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
laller    0

kiprobáltuk az automat tiszta e85 el, nem módosítottuk az üzemanyag rendszert csak a vezérlő elektronikát irtuk át, mind gyujtás, kigyorsításos befecskendzés ,ill részterhelés ezek után az emlitett autót végig figyeltük mi történik mivel egy szélessávú digitális o2 szenzor üzemel a vasban, az autó egy 2.0 16v opel motor van , majd elvittük megmérni KEEPITRETRO-hoz :www.classiccar.hu nos a gyári programmal a lambda egy fos, nem kompenzál csak minimálisat 1,3 lambda 5000rpm ig majd 1,25 re állt meg 5-7000 ig szar is lett , ezután kiprobáltuk az álltalunk modosított programot amivel már sokkal jobb eredmény született , megprobálom feltölteni akit érdekel......

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
laller    0

ha valaki elmondja a saját képekből hogy kell belinkelni ide megmutatom mi a külömbség gyári illetve a modositott program közt

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Atommanó    94
ha valaki elmondja a saját képekből hogy kell belinkelni ide megmutatom mi a külömbség gyári illetve a modositott program közt

Elöbb fel kell töltened valahova...aztán tudod linkelni...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
laller    0

hát az én gépem nem ir linket be ha megnézem azt ahová feltöltöttem csak az egész forumot hozza

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Atommanó    94
hát az én gépem nem ir linket be ha megnézem azt ahová feltöltöttem csak az egész forumot hozza

A kép amit akarsz linkelni, ha már neten van, akkor a képre menj rá, jobb gomb katt, tulajdonságok, és a legfelső sort (linket) másold ki...

Vagy csak rakd be ide simán vagy amikor írod az üzit akkor menj rá a b, i, u, a, smile, zöld kocka+, és az utána következő zöld ikonra katt...oda másold be...(így már látszani is fog a kép egyből)...remélem érthetően írtam le...

Ha csak a Te gépeden van fennt, akkor viszont elöbb le kell mentened, és valamilyen tárhelyre feltölteni...(pl keptar.hu...)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
opel16v    4

Na ez érdekes!

Érdekelnének majd minket a további tapasztalatok is, pl a fogyasztás alakulása :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
warwolf    4
Na ez érdekes!

Érdekelnének majd minket a további tapasztalatok is, pl a fogyasztás alakulása :D

A Vectra 13%-al evet többet az E85-ből nálam. (215ft vs. 310ft)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
nagy istván    21
A Vectra 13%-al evet többet az E85-ből nálam. (215ft vs. 310ft)

volt vmi változás?

erő,dinamika,stb?

kellet átalakítani vmit,

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
warwolf    4
volt vmi változás?

erő,dinamika,stb?

kellet átalakítani vmit,

Egy idő után, miután gondolom átmosta a rendszert, vehemensebb lett.Hamarosan bekerül az Astrába is a cucc, remélem ennél is hasonlóan jól fog üzemelni.

Annyi volt vele a probléma, hogy 5 fok alatt nehezebben indult be az autó, de ezt meg az E85 "dúsításával" lehetett megoldani.Vagyis kellett hozzá tankolni még 4-5L benzint.

Na meg az a páleszfőző szag! :D

Átalakítani semmit nem kellett, csak be kellett tenni hozzá a FlexTeket.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Alex75    178

És szerintetek megéri? Mármint tiszta E85-tel járni... Nálunk 240 literje, plusz FlexTek még 40 pénz... Ha hozzászámolom a kb. 15%-os fogyasztásnövekedést... Hááát... nálam min. 30.000 km lenne a megtérülés, ha az árakat nem birizgálják. M.o-on pedig erre nincs garancia, lásd gázüzem. Azzal sem igazán éri meg foglalkozni. Amit pedig a gázolajjal művelnek, kritikán aluli. :S Magyarázza meg nekem valaki, hogy kerülhet többe a gázolaj, mint a 98-as???

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×