Jump to content
mélykék76

Egyéb csevegés

Recommended Posts

Kéne menni majd tesztvezetésre, amint lesz magyarországon. :D Gergolabs-szal beszéltük pár hete, hogy kéne. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Kíváncsi leszek a rugalmassági és a zajkomfort adatokra. Mert az a gyorsulási értékeből hamar kiderült, hogy hosszú áttételeket kapott, úgyh még a 180 LE is csak 8,5 alatt gyorsítja százra a kocsit. Amikor nyáron a német Bild kipróbálta még 7,5 volt az érték... Bár annak ellenére, h hosszúak az áttételek, még be lehet lőni jól egy váltót, és az csak a rugalmasságnál, na meg a fogyasztásnál fog megmutatkozni.

Egyébként biztosan jó kocsi lett az I, ez a J-s butaság vagyis egy marketing maszlag, letojom, h a sok nagyokos ingyenélő marketinges milyen butaságokat gügyög... Mégha ez a 10. alsóközepes Opel... Vagy netán nem szeretnék, ha úgy járnának, mint a Golf VI. esetében, ami egy alapos ráncfelvarrás?:D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Kíváncsi leszek a rugalmassági és a zajkomfort adatokra. Mert az a gyorsulási értékeből hamar kiderült, hogy hosszú áttételeket kapott, úgyh még a 180 LE is csak 8,5 alatt gyorsítja százra a kocsit. Amikor nyáron a német Bild kipróbálta még 7,5 volt az érték... Bár annak ellenére, h hosszúak az áttételek, még be lehet lőni jól egy váltót, és az csak a rugalmasságnál, na meg a fogyasztásnál fog megmutatkozni.

Egyébként biztosan jó kocsi lett az I, ez a J-s butaság vagyis egy marketing maszlag, letojom, h a sok nagyokos ingyenélő marketinges milyen butaságokat gügyög... Mégha ez a 10. alsóközepes Opel... Vagy netán nem szeretnék, ha úgy járnának, mint a Golf VI. esetében, ami egy alapos ráncfelvarrás?:D

nem maszlag, opel-infos.de-n is Jként szerepel, ott pedig még nem találkoztam valótlan adattal....az meg letojod, az a Te dolgod :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Érdekes lesz a mini Insignia.Talán kapós is.Formára nekem bejövős.Jobban mint a H. :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
mi ez a I - J mizéria ? H után I jön nem ? :)

De a Románok azt hiszik, hogy szám, nem érted? :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Kéne menni majd tesztvezetésre, amint lesz magyarországon. :) Gergolabs-szal beszéltük pár hete, hogy kéne. :)

Jóhogy megyünk! Jól megteperjük neki! Nem kérdés! :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Jóhogy megyünk! Jól megteperjük neki! Nem kérdés! :)

Ja-ja és meddíg pörgetjük? :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
nem lesz olcsó az biztos. bár a konkurencia sem az :)

Hátt, minőségben túlnőtt az F szérián....Szal...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Kérdés : Miért kell ehhez a topichoz regisztráció, hogy olvasni lehessen?

Tele van titkokkal ?

Számomra kicsit furcsa...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Hátt, minőségben túlnőtt az F szérián....Szal...

Na, azért ne ahhoz mérjük !

Az alap F 1.4NZ 1992-ben 998.500 Ft.- volt, ez meg árban közel 4 Méterrel több.

Ha a Classic III-at beárazzák 3,5M-re, akkor azért elgondolkodsz, hogy mibe ülsz, nem ?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Na, azért ne ahhoz mérjük !

Az alap F 1.4NZ 1992-ben 998.500 Ft.- volt, ez meg árban közel 4 Méterrel több.

Ha a Classic III-at beárazzák 3,5M-re, akkor azért elgondolkodsz, hogy mibe ülsz, nem ?

Inkább a minőségre akartam utalni.Honnan/hová.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Inkább a minőségre akartam utalni.Honnan/hová.

hasonlíts össze egy F astrát egy 3as golffal vagy escorttal. tök ugyanaz.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
hasonlíts össze egy F astrát egy 3as golffal vagy escorttal. tök ugyanaz.

Látom te sem érted.Leülhetsz, egyes! :) Tedd az Escort mellé az új fókát, ill. a szakadalom golf3 mellé a VI-ot.....

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Látom te sem érted.Leülhetsz, egyes! :lol: Tedd az Escort mellé az új fókát, ill. a szakadalom golf3 mellé a VI-ot.....

értem én csak leszarom :) :) :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Én akkor is szerelmes vagyok a G formájába (feltéve, ha 5 ajtós, najó 3). A sedant meg a kombit én nem szeretem. De azért kiváncsi lennék a J (I) formájára életben.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×