Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Nem írja ki a hőfokot, azért is van a tekerő köré rajzolva a hideg meleg csík! a kétzónás ki írja mindkét oldalnak külön!

Két féle klimatizálás van a C Vectrában. A legalapabb, az amit belinkeltetek, ahol számok vannak a tekerő köré írva, az a manuális. Be lehet kapcsolni gombbal a klíma kompresszort, lehet tekergetni, hova fújja a levegőt, milyen hőmérsékletet akarsz kb, és milyen gyorsan pörögjön a ventilátor. A másik az automata vagy digit klíma, ami csak kétoldaliba létezik. Tehát nem mint a H Astrába, ha már digit, akkor egyben kétzónás is egyben, egy zónás digit Vecta C-ben nincs. Ehhez már járt a GID kijelző. mert ez már ott jelenít meg dolgokat.

Én így tudom.

Zafirába, Asta H-ba más féle is van, de Vectrába csak ez a kettő. Elég jó a digit klímája, ajánlani tudom csak.

Link to comment
Megosztás:

Két féle klimatizálás van a C Vectrában. A legalapabb, az amit belinkeltetek, ahol számok vannak a tekerő köré írva, az a manuális. Be lehet kapcsolni gombbal a klíma kompresszort, lehet tekergetni, hova fújja a levegőt, milyen hőmérsékletet akarsz kb, és milyen gyorsan pörögjön a ventilátor. A másik az automata vagy digit klíma, ami csak kétoldaliba létezik. Tehát nem mint a H Astrába, ha már digit, akkor egyben kétzónás is egyben, egy zónás digit Vecta C-ben nincs. Ehhez már járt a GID kijelző. mert ez már ott jelenít meg dolgokat.

Én így tudom.

Zafirába, Asta H-ba más féle is van, de Vectrába csak ez a kettő. Elég jó a digit klímája, ajánlani tudom csak.

A hirdetésekben az általad manuálisnak nevezett klímát jobbára automata klímának nevezik, ritkán manuálisnak, a C Vectráknál.

Ha szabályoz a külső és az utastéri hőmérséklettől függően, akkor automata, ha nem akkor manuális. De mindegy is, választ kaptam az eredeti kérdésemre, így csak a digitális kétzónás érdekel.

Link to comment
Megosztás:

A hirdetésekben az általad manuálisnak nevezett klímát jobbára automata klímának nevezik, ritkán manuálisnak, a C Vectráknál.

Ha szabályoz a külső és az utastéri hőmérséklettől függően, akkor automata, ha nem akkor manuális. De mindegy is, választ kaptam az eredeti kérdésemre, így csak a digitális kétzónás érdekel.

Na igen, a hirdetések szövegeit nem szakemberek írják, láttam már hülyeségeket, ezért kell informálódni. Azt jól teszed, ha nem adsz a kétzónás digitális klímából. Beállítod hány fokot szeretnél, plusz menübe bekapcsolod kell-e klíma kompresszor vagy nem, a többit elvégzi ő. Egyedül nagy esőnél kell belenyúlni, néha az első szélvédő párátlanítás gombját be kell kapcsolni, és ennyi. Ő végzi hova kell nyomni a levegőt, milyen hőmérsékletűt, és mennyit. És ha nyavalyog valaki melletted, hogy hideg van, vagy meleg van, pár fokot tud állítani, hogy az ő oldalán melegebb, vagy hidegebb legyen, néha ez is hasznosnak bizonyult.

Link to comment
Megosztás:

Két féle klimatizálás van a C Vectrában. A legalapabb, az amit belinkeltetek, ahol számok vannak a tekerő köré írva, az a manuális. Be lehet kapcsolni gombbal a klíma kompresszort, lehet tekergetni, hova fújja a levegőt, milyen hőmérsékletet akarsz kb, és milyen gyorsan pörögjön a ventilátor. A másik az automata vagy digit klíma, ami csak kétoldaliba létezik. Tehát nem mint a H Astrába, ha már digit, akkor egyben kétzónás is egyben, egy zónás digit Vecta C-ben nincs. Ehhez már járt a GID kijelző. mert ez már ott jelenít meg dolgokat.

Én így tudom.

Zafirába, Asta H-ba más féle is van, de Vectrába csak ez a kettő. Elég jó a digit klímája, ajánlani tudom csak.

:up: :icon10:

Link to comment
Megosztás:

Azt jól teszed, ha nem adsz a kétzónás digitális klímából. Beállítod hány fokot szeretnél, plusz menübe bekapcsolod kell-e klíma kompresszor vagy nem, a többit elvégzi ő. Egyedül nagy esőnél kell belenyúlni, néha az első szélvédő párátlanítás gombját be kell kapcsolni, és ennyi. Ő végzi hova kell nyomni a levegőt, milyen hőmérsékletűt, és mennyit. És ha nyavalyog valaki melletted, hogy hideg van, vagy meleg van, pár fokot tud állítani, hogy az ő oldalán melegebb, vagy hidegebb legyen, néha ez is hasznosnak bizonyult.

Igen ezt már megfogadtam. A kétzónás klímához nem ragaszkodnék, elég lenne az egyzónás is, de ha nincs ilyen, akkor marad a kétzónás. Meg a GID-hez is ragaszkodtam volna, ne ezeréves MID legyen már benne, de ha ezek együtt járnak, az akkor egy problémával kevesebb.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

ha van valami 2.8T-s kérdés ne tarsd magadba :)

Köszi :)

Lepattintottam, de jó is, mert egy nem volt rendesen odaoattintva, meg az akkufedél is csálén állt.

Mondjuk a motort akartam megnézni, de kb semmit nem látni, csak a három trafót, a másik három az injektorház alatt van, ha azt úgy hívják egyáltalán :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi :)

Lepattintottam, de jó is, mert egy nem volt rendesen odaoattintva, meg az akkufedél is csálén állt.

Mondjuk a motort akartam megnézni, de kb semmit nem látni, csak a három trafót, a másik három az injektorház alatt van, ha azt úgy hívják egyáltalán :)

Szívó csonk ;)

Gyertya csere megvolt már?

Avagy mennyi km van benne? ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, szervizkönyvnek meg nem hiszek :) szűrőket cseréltem csak, majd ismerős szerelővel kicseréltetem az olajat meg a gyertyákat jól.

Jah és beszereztem egy haynest, de ez a motor nincs benne:(

Ugye könyv szerint 120ekm a csereperiodus

Én 112nél cseréltem

Egy élmény volt.

Talán még képeket is tettem fel ide

Kb 2 éve ;)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.