Jump to content

Recommended Posts

Szevasztok! Tudnátok nekem abban segíteni,h vettem egy multikormányt egy 2005-ös Corsa C-be csévével együtt . Kormány cséve kicserél az autóban gyári balupunkt rádió van. Sajnos nem működik nem vezérli ki rádiót. :( Ehhez is kell interface káben(mármint gyári Balupunkt rádióhoz is)?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Biztos LAMA kérdés de nézzétek el nekem kérlek:

Adott egy 2005 ös Corsa, ami ma a következő jelenséget produkálta:

Bekapcsoltam a világítást és jobb oldalon nincs tompított, na ez eddig világos is lenne, de ami elbizonytalanít hogy a bekapcsolással egy időben minden belső kijelző kialszik.

Ez mi lehet? Zárlak, kapcsoló hiba?

Valaki tapasztalt már hasonlót?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Biztos LAMA kérdés de nézzétek el nekem kérlek:

Adott egy 2005 ös Corsa, ami ma a következő jelenséget produkálta:

Bekapcsoltam a világítást és jobb oldalon nincs tompított, na ez eddig világos is lenne, de ami elbizonytalanít hogy a bekapcsolással egy időben minden belső kijelző kialszik.

Ez mi lehet? Zárlak, kapcsoló hiba?

Valaki tapasztalt már hasonlót?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Már rájöttem, csak az izzó...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok volna egy kérdésem

c-s corsárol van szó bemelegszik 90fokra majd leáll,de ha visszahül 80ra megint beindul mi lehet ez?

(ja és ha leáll akkor a szervizlámpa villog )

(mielött leáll a motor a fordulatszámmérő is leesik 0-ra)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok volna egy kérdésem

c-s corsárol van szó bemelegszik 90fokra majd leáll,de ha visszahül 80ra megint beindul mi lehet ez?

(ja és ha leáll akkor a szervizlámpa villog )

(mielött leáll a motor a fordulatszámmérő is leesik 0-ra)

Hibakódot kellene kiolvasni abból kiderülhet mi a baja.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ha van tárolt hibakód akkor olyankor is ki tudod olvasni ha éppen nem világít a szervizlámpa. Amúgy ez a lámpa a "kisautó kulccsal"? Mert ha az villog az általában immo hibát szokott jelezni...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szevasztok

A kérdésem az, hogyan tudom a tompított égőt az aljzatból kiszedni (a képen látható)? A járgány egy 2004-es Opel Corsa C 1.0 60Le (nem az 58 Le-s). A választ előre is köszönöm.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

A motornak semmi köze ahhoz hogy hogyan tudod a tompított égőt kiszedni az aljzatból, annak viszont annál inkább lenne hogy sima halogén avagy xenonlámpád van, mert a kép sajnos nem látszik, úgyhogy ebből nem derül ki...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Üdvözlet

tgabika76 csak azért adtam meg a pontos típust, mert lehet, hogy annak a másik típusnak másképpen van ez megoldva, amit nem tudhatok, mert olyanom még nem volt. Például a Citroenünkön másképpen lehet égőt cserélni. Képet meg többször is próbáltam a szöveg mellé beilleszteni, ami sikerült is látszatra, de végül ezt írta "Be kell írnod egy üzenetet". Na de hova? Mert a kép előtt volt szöveg/üzenet is. Na de mindegy a kép itt látható a kérdéssel együtt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017137

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Üdvözlet

tgabika76 csak azért adtam meg a pontos típust, mert lehet, hogy annak a másik típusnak másképpen van ez megoldva, amit nem tudhatok, mert olyanom még nem volt. Például a Citroenünkön másképpen lehet égőt cserélni. Képet meg többször is próbáltam a szöveg mellé beilleszteni, ami sikerült is látszatra, de végül ezt írta "Be kell írnod egy üzenetet". Na de hova? Mert a kép előtt volt szöveg/üzenet is. Na de mindegy a kép itt látható a kérdéssel együtt: http://forum.index.h...ticle?t=9017137

Szerintem csak ki kell húzni a foglalatból ahogy képen látom, 3 darab érintkezője van az izzónak, olyanok mint egy natúr kábel sarú ellendarabjai, tehát húzásra engednie kell, csak lehet, hogy hosszú idő után bekötött, de csak húzni kell.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Így van, azt csak simán ki kell húzni. Ha nem jön akkor erősebben. :D

Amúgy C Corsában gyárilag csak kétféle izzó volt a tompítottban: a xenonosban D2S, a sima halogénben meg H7, ezért kérdeztem hogy milyen lámpád van. A tied az utóbbi.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Így van, azt csak simán ki kell húzni. Ha nem jön akkor erősebben. :D

Amúgy C Corsában gyárilag csak kétféle izzó volt a tompítottban: a xenonosban D2S, a sima halogénben meg H7, ezért kérdeztem hogy milyen lámpád van. A tied az utóbbi.

Corsa B-ben rosszabb a helyzet, ott közvetlenül a lámpára megy a csatlakozó, olyan szinten be volt rohadva múltkor a jobb oldali csatlakozóm, hogy sikerült eltörnöm az izzó, és még nem jött le, leválott a középső részről a külső korong rész, ami központosítja is az izzót, de hála isten sikerült megmentenem :D

Ennél sokkal jobb a helyzet, mert ki tudod venni égőstől, foglalatostól az egészet aztán utána az izzót, így még eltörni is nehéz, mert meg tudod fogni.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Nagy gondom támadt. Cseréltem egy mikrokapcsolót egy corsa C távirányítóban, és azóta se a nyitás se a zárás nem megy. Mi lehet a gond? Előtte a nyitás ment. Köszi szépen! Ha valaki tud valamit, kérem írja meg. Sűrgős lenne. Köszi! G.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Néztem a feszkót a kocsiban, alapjáraton 14V, 2000-ren 14.1 körül van.

Ez megfelelő?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Néztem a feszkót a kocsiban, alapjáraton 14V, 2000-ren 14.1 körül van.

Ez megfelelő?

igen

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszi, akkor a 7éves gyári akku járja a végét...

Faternak 8 évig bírta az Exide akksija, az enyém még tartja magát, mondjuk majd a télen meglátjuk. :)

Igaz a generátorom már "foltozott", de van pót 70-esem :P

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszi, akkor a 7éves gyári akku járja a végét...

a töltési feszültség nincs összefüggésben az akku tároló kapacitásával

egyébként a 7éves aksival már ne indulj neki a télnek ;)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

a töltési feszültség nincs összefüggésben az akku tároló kapacitásával

egyébként a 7éves aksival már ne indulj neki a télnek ;)

Faternak pöccre indult vele, a 8. év telén (tavaly) kellett tölteni rá, de akkor is asszem 2x töltött rá. Ezek az Exide akksit meglepően jók, mondjuk nem is olcsó :D Most majd kíváncsi leszek a Bosch-ra :P

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Kb fél hónapja töltöttem fullra az akkut itthon, akkor úgy tekerte az indítót mint még soha. Akkor 12.7-8V körül volt a feszkója, most vmikor épp ránéztem akkor 12.1V volt, most már nem teker olyan erősen. Ezért gondoltam, hogy talán a töltő fesz. nem volt elég. De akkor az akku járja a végét gondolom.

Van a transitban még 2 nagy akkum, azt majd átteszem télire az opelba, úgyse közlekedek télen a transittal...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Az mitől lehet, hogy a bal hátsó helyzetjelző lámpa nem ég?

Nincs kiégve, most cseréltem, a fék lámpa része ég. Szétszedtem, de semmi rendelleneset nem láttam. A jobb oldali ég rendesen.

Van vonóhorog a kocsin és innen van levíve az áram hozzá. Lehet esetleg itt a hibaforrás? Mozgattam a kötéseket, de úgy sem gyulladt fel.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Az mitől lehet, hogy a bal hátsó helyzetjelző lámpa nem ég?

Nincs kiégve, most cseréltem, a fék lámpa része ég. Szétszedtem, de semmi rendelleneset nem láttam. A jobb oldali ég rendesen.

Van vonóhorog a kocsin és innen van levíve az áram hozzá. Lehet esetleg itt a hibaforrás? Mozgattam a kötéseket, de úgy sem gyulladt fel.

Lehetséges, hogy a vonóhorog zavar be, kösd le az ágaztatást és kiderül, hogy az-e, utána már könnyebb kideríteni, lehet zárlatos a csatlakozó.

Vagy biztosíték, nem vagyok bent biztos, de lehet a bal és jobb oldal külön biztis.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×