69 hozzászólás ebben a témában

én az astra G-be járok dízel témával, mert az egy olyan kaszni amibe a legkisebbtől a legnagyobbig (tehert kivéve) mindent beletettek.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

A Z13DT -ről egy érdekesség, 180.000 Km van a motorban és megadta magát a magasnyomású üzemanyag pumpa. No, ez nem egy olcsó játék. Szerencsére nem csak cserélni lehet.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Az 1.3 CDTI motorokról mit kell tudni, mik a tipushibái mire kell igyelni ilyesmi?

Asszony most kinézett egy 2005-ös Corsat és hát nem is tűnik rossznak a dolog csak ezt a Fiat motort nem ismerem és sok vegyeset hallottam róla.

Tudna valaki esetleg saját tapasztalatokról írni?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

T uzsi!

Mitől Fiat az a motor?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Amitől a Kadett-Astra 1.7 dízeleket "Isuzu"-nak szokták nevezni, vagy az Omega B 2.5TD-jét BMW-nek. Fiat-GM közös fejlesztés, nem feltétlen azt jelenti hogy a Fiatnál készül, de nagyon hasonló formában megtalálható ott is.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

T uzsi!

Mitől Fiat az a motor?

Több helyen olvastam hogy a FIAT gyártja de hogy ez mennyire igaz v nem, azt én nem tudom, ezért kérdezősködök a motorról.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

T uzsi!

"... olvastam ..."

És Te mindent, amit olvasol kész tényként adod tovább?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

T tgabika76!

"... Amitől a Kadett-Astra 1.7 dízeleket "Isuzu"-nak szokták nevezni ..."

Azt, az Isuzu gyártja.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Az 1.3 CDTI motorokról mit kell tudni, mik a tipushibái mire kell igyelni ilyesmi?

Asszony most kinézett egy 2005-ös Corsat és hát nem is tűnik rossznak a dolog csak ezt a Fiat motort nem ismerem és sok vegyeset hallottam róla.

Tudna valaki esetleg saját tapasztalatokról írni?

Városban ill. 90-ig jó motor, folyamatos autópályázásra nem javaslom.

Picit pörgős, rövid váltós, így viszonylag jó a gyorsulás és nyomaték.

Egész alacsony fogyasztása van, viszont több hiba is lehet (de ez minden comm.r. dízelre igaz lehet)

-magasnyomású szivattyú kopása

-turbó kopása

-porlasztócsúcs halála

-egr szelep halála

-kormolás

Egyik sem olcsó hiba, ha éppenséggel minden jelen van akkor legalább 600e-ret kell majd költened rá. De ha áron alul veszed és belekalkulálod akkor akár jól is kijöhet a dolog, mert akkor újabb 200e-ig valószínüleg nem lesz gond.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Városban ill. 90-ig jó motor, folyamatos autópályázásra nem javaslom.

Picit pörgős, rövid váltós, így viszonylag jó a gyorsulás és nyomaték.

Egész alacsony fogyasztása van, viszont több hiba is lehet (de ez minden comm.r. dízelre igaz lehet)

-magasnyomású szivattyú kopása

-turbó kopása

-porlasztócsúcs halála

-egr szelep halála

-kormolás

Egyik sem olcsó hiba, ha éppenséggel minden jelen van akkor legalább 600e-ret kell majd költened rá. De ha áron alul veszed és belekalkulálod akkor akár jól is kijöhet a dolog, mert akkor újabb 200e-ig valószínüleg nem lesz gond.

Hú..

Hát megvettük neki,elhoztuk.

Egész jól megy a méretéhez képest, mondjuk ahogy írtad is, inkább városi autó.

Kormolni nem kormol, de már láttam füstöt magam mögött úgy 3000es fordulatnál.

A kuplung ot nem tudom hova tenni. Semmi ellenállása nincs, nem tudom hogy ez normális dolog - e ..

Ahol el kezd fogni a kuplung ott minimális vibrációt érzek a pedálban, nem tudom hogy ez jellemző dolog - e a típusra avagy egy hiba előjele...

Váltó tipp topp és finom, 2000-től jön meg a nyomaték, alatta öreguras, de kellemes vele autózni rövid távon, ás asszonynak több mint elegendő.. (Városban nekem is tetszik) Jó kis verda, majd átnézzük, csak a motor még idegen nekem.

Az utólsó dízelem egy 2,4 es mercedes volt 84-ből. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Kiss Ferenc vagyok.

Segítségre lenne szükségem legalább a hiba felderítésében-megállapításában!

Opel Combo 1.7 CDTI (Z17DTH) 2005 180eKm

A motor indul hidegen is de az alapjárat hidegen borzalmasan ingadozik van hogy le is áll(tartani kell a gázt)! Melegen tökéletesen jár könnyen indul műszer szerint minden rendben! Találkoztatok már ilyennel? Hol kezdjek neki? Segítsetek KÖSZÖNÖM!

Üdv.:Feri Debrecenből

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Jó reggelt mindenkinek.

2004 corsa van 1,3 cdti. 292ezer km(na jó,picit több.).nyáron cserélt alkatrészek: generátor,lendkerék,turbo,magasnyomásu szivattyu,akksi.

Az autót szeretném eladni,de nem merem meghirdetni,mert jelenleg 1-2 nap állás után csak spray-vel, esetleg 2-2,5 perc folyamatos inditózással indul,jelentős szmoggal..de utána csodaszépen jár,170 es tempónál 6 literrel beéri,4000km-enként kér egy liter olajat.melegen,langyosan kiválló az autó,hidegen ipari hulladék.

ötlet: szeretném az izzítás időtartamát megnövelni.ezt a számitógépen kellene elvégezni,vagy van rá manuális mód?izzítógyertyák rendben,porlasztót meg nem szeretnék bele már vásárolni...

Köszönöm az ötleteket.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Üdv.

Tanácsot vagy megoldást kérnék a következőre:

Van egy Opel Corsa Combo C 1.7 DI autóm nemrég jutottam hozz "szerény" 270e km van bent, a kis motoros ha jól tudom 65 Le környékén van.

Előéletét nem tudom vagyis csak amit mondtak dehát az vagy elhiszem vagy nem...

A panasz az hogy eléggé füstöl és nem tudom mihez kellene nyúlni.

-Hideg indításnál minimális füst ami azt mondom még rendben is van.

-Alapjáraton semmi hidegen- melegen semmi tanán csak az hogy egy kicsit csípő szag a kipufogótól...

-Vezetéskor 1800-2000 környékén látható valami fél fehéres füst aztán ha bármelyik fokozatban odalépek (kigyorsítás ilyesmi) akkor gondolkodik egyet 2000 könyékén kicsit mintha vissza is fogná magát aztán megindul viszont iszonyatos korommal, majd ezzel együtt egy érdekes sípoló hang a motortérből.

Szerelőtől érdeklődtem mindenki csak találgat.

A turbóra azt mondják az darálna is és véleményük szerint megy...

EGR szelep takarítva volt de nem tudják meghatározni hogy rendesen működik e...

Még mondták hogy a kipufogó katalizátor lehet tele...

Nem tudom mi az igazság...

De bármelyik megoldást is nézem nem 1-2 ezer forint...

Várnám a hozzászólásokat...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Egy 2002 es corsa c -m van 1.7dti motorral y17dt a motorkód. Kérdésem az lenne, hogy nem-e tudjátok hogy az obd csatlakozó hogy van bekötve? Mert vettem egy blututh os obd2 es csatlakozót amit ki is próbáltam már több kocsin, és simán működött, viszont a saját kocsimhoz csatlakoztatva egyszerűen nem hajlandó kommunikálni az ecu val! Nem tudom mivel lehet a gond több számítógépes programot is kipróbáltam de egy sem működött valamint mobilon a torqe alkalmazással próbálkoztam. Remélem valaki tud segíteni.

Elöre is köszönöm:Gabi

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Egy 2002 es corsa c -m van 1.7dti motorral y17dt a motorkód. Kérdésem az lenne, hogy nem-e tudjátok hogy az obd csatlakozó hogy van bekötve? Mert vettem egy blututh os obd2 es csatlakozót amit ki is próbáltam már több kocsin, és simán működött, viszont a saját kocsimhoz csatlakoztatva egyszerűen nem hajlandó kommunikálni az ecu val! Nem tudom mivel lehet a gond több számítógépes programot is kipróbáltam de egy sem működött valamint mobilon a torqe alkalmazással próbálkoztam. Remélem valaki tud segíteni.

Elöre is köszönöm:Gabi

Opelek esetében a 1.5-os elm327 eddigi tapasztalatok alapján csak 2003-tól felfelé működik.

1 személy kedveli ezt

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Opelek esetében a 1.5-os elm327 eddigi tapasztalatok alapján csak 2003-tól felfelé működik.

Köszönöm akkor valószínűleg ez lehet a gond az én 1.7 esem-el is. Szerinted opel márkakereskedés tud biztos választ adni?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszönöm akkor valószínűleg ez lehet a gond az én 1.7 esem-el is. Szerinted opel márkakereskedés tud biztos választ adni?

Ők kiröhögnek kb ha megkérdezed, hogy melyik ELM327-el megy. Megmondják vidd be aztán ők majd kiolvassák ha gond van.

Nem az autóddal van a gond, csak a régi odb2-es protokol fut rajta, ennyi...

1 személy kedveli ezt

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ők kiröhögnek kb ha megkérdezed, hogy melyik ELM327-el megy. Megmondják vidd be aztán ők majd kiolvassák ha gond van.

Nem az autóddal van a gond, csak a régi odb2-es protokol fut rajta, ennyi...

Köszi! Nem tudom, szerinted az én corsa -m is átalakítható tempómatosra? Illetve nem tudsz valakit aki tud benne segíteni?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszi! Nem tudom, szerinted az én corsa -m is átalakítható tempómatosra? Illetve nem tudsz valakit aki tud benne segíteni?

Utólagos univerzális tempomatok vannak mindenhez, ami megfogja a gázbowdent amikor aktiválod, de 100 ezer körül kezdődnek, egyáltalán nem éri meg.

1 személy kedveli ezt

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok. Vasaroltam egy 2006-os opel corsat 1.3cdti. 120ekmrel. Az a kerdesem hogy a vezerles mikor aktualis es hogy pontosan milyen motorolajat hasznaljak?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

T windowsmaker!

"... vezerles ..."

Ha nemcsak hidegen, de melegen is csörög a lánc.

"... milyen motorolajat ..."

A gyártó (GM) aktuális olajkövetelménye (GM dexos2).

dexos2-t teljesítő és Mo-on kapható motorolajok:

Mobil 1 ESP 0W-40 olajwebshop.hu
Mobil Super 3000 XE 5W-30 olajdokk.hu

Castrol Edge Titanium Fst 0W-40 castrolmintabolt.hu
Castrol Edge Titanium Fst 0W-30 olajshop.hu

Castrol Edge Titanium Fst 5W-40 olajshop.hu

Castrol Edge Titanium Fst Turbo Diesel 5W-40 the-filtershop.com
Castrol Magnatec 5W-40 C3 olaj24.hu
Total Quartz Ineo Mc3 5W-30 totalolaj.hu

Elf Evolution Full-Tech Msx 5W-30 bardiauto.hu

Elf Evolution Full-Tech Lsx 5W-40 bardiauto.hu
Eni i-Sint Ms 5W-30 olajshop.hu
Shell Helix Ultra AG 5W-30 shellshop.hu
Statoil LazerWay G 5W-30 webautoshop.hu
Mol Dynamic Gold 5W-30 kenoanyagfutar.hu
Motul Specific dexos2 5W-30 motul-bolt.hu
Omv Bixxol special C3 5W-30 premiumolaj.hu
Q8 Formula Special G Long Life 5W-30 formula3000.hu
Eneos Premium Hyper 5W-40 szilkerauto.hu

Eneos Premium Hyper 5W-30 szilkerauto.hu

Gulf Formula Gmd 5W-30 gulf.hu

Fuchs Titan Gt1 Pro Flex 5W-30 olajborze.hu

Comma Syner-Z 5W-30 gepex.hu

Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30 kicsikocsiautosbolt.hu

Genuine GM Motor Oil dexos2 5W-30 autoteka2000.hu

Valvoline SynPower Mst 5W-30 sgconsult.hu

Mannol O.e.m. Opel 5W.30 the-filtershop.com

Megol Motorenoel Efficiency 5W-30 goldolaj.hu

Ravenol Longlife LSG SAE 5W-30 sct-hungary.hu
Rowe Hightec Synt Rs 5W-30 Hc-Fe west-autoteka.hu

Midland Axxept 5W-30 midland.hu

Vat Oil SynGold 5W-30 olaj24.hu

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszönöm a korrekt valaszt. Esetleg konkretan 5w30 vagy 5w40 olajat hasznaljam? Jelenleg 10w40 van benne.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

T windowsmaker!

"... 10w40 ..."

Az említett viszkozitási osztályba tartozó motorolajoknak nincs semmilyen gyártóművi jóváhagyása.

Ezért GM (Opel) motorba nem valók.

"... 5w30 ... 5w40 ..."

Mindegy.

Minőségi ugrás a 0W-40-nél van.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!


Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!


Bejelentkezés