Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Bigblock Corsák / kérdések, válaszok, infók


Demó

Recommended Posts

Gondoltam létrehozok egy ilyen témát, ahol csak az ezzel kapcsolatos kérdéseket vitatjuk meg.
Sokkal könnyebb lesz visszakeresni, visszaolvasni, mint az eddigi fórumokban.

Ha lehet, ne használjuk ezt a témát felesleges csetelésre, offolásra, hogy áttekinthető maradjon és ne kelljen az érdeklődőknek oldalakon át olyan hozzászólásokat olvasgatnia, amik semmi használható infót nem tartalmaznak.

Link to comment
Megosztás:

Remélem nem off a dolog, de a féltengelyeken melyik bevágásba kell beleakasztani a csuklót? Kék vagy piros?

Azért van kettő, hogy legyen egy kis korrigálási lehetőség. A motorpoziciótól és a gumibakoktól is függ, hogy hogy kell állnia.

Ha bent van a motor, akkor próbáld ki, hogy külső pozicióban hogy állnak a csuklók. Ha a csuklót nem tudod legalább 2 centire benyomni a kerékagyba, akkor át kell rakni a belsőbe.

Link to comment
Megosztás:

Mi is lett átalakítva ezen a fékrásegítőn, hogy plug&play legyen? Érdekelnének a részletek! :D

Erre a fékrásegítőre csak a Kadett 16V ABS-nélküli ATE főfékhengere passzol, ami 4 kimenetes, tehát elég kicsi az esély, hogy találj olyant és fel tudj szerelni ilyen rásegítőt.

Akarsz hátsó tárcsát is?

Link to comment
Megosztás:

Igen lesz hátsó tárcsa is. A jelenlegi elképzelés a következő, de ezt már egyszer megbeszéltük nagyjából, de azért leírom mégegyszer, hátha hasznos lesz másnak is. Előre a Tőled vásárolt 284-es nyergek kerülnek fúrt/mart tárcsákkal és Ferrodo DS2000-el, hátra Astra Gsi tárcsafék, ehez elkészült már az átalakított híd, hátul sima Brembo tárcsa és Ferrodo Preimier betét lesz. Bekerül egy hidrós kézifék és egy AP Racing fékerőszabályzó. Eddig a főfék/devander kombó ami gondot okozott, valószínű, hogy ide egy V2000-es Vekiből lesz komplettan berakva egy rásegítő és a hozzá való főfékhenger, csak ugye az ABS-es, tehát két kivezetéses, de ez nem gond. Most még szemezek egy készlet teflonos fékcsővel a gumi fékcsövek helyére, ez is sokat számít, Ladán iszonyatosan érezhető a különbség.

Huhh, most, hogy ezt leírtam, nagyjából átfutott az agyamon, hogy mi pénz ez a kis fék uprgade..... :D

Fékcső: http://viewitem.eim.ebay.hu/HEL-Brake-Lines-For-Opel-Corsa-A-16-GSi-19881993from-G4000001/220910902069/item

Link to comment
Megosztás:

Annyian mesélnek ezt-azt, az átalakításaikról, terveikről, hogy inkább mindig rákérdezek mindenkire 5x, hogy nála mi is a felállás. :D

Ez egy Omega A / Senator B duplamembrános rásegítő. Erre fel lehet rakni a V2000 főfékhengerét is, csak belül ki kell hézagolni pár mm-t.

Annyiban jobb, mint a V2000 saját rásegítője, hogy átmérőben kicsit kisebb, így nem kell kalapálni a nyúlványt. Felfogatásra is jobban passzol, mert nem kell adaptert építeni és nem kell rudazatot vágni és hegeszteni, mint a V2000-nél.

Ha van állítható szabályzód, akkor teljesen jó az ABS-es is, előre bele egy T-t, hátra, a hídhoz pedig még egyet.

Link to comment
Megosztás:

Még egy tanács, a fúrt tárcsákat felejtsd el, nekem egy garnitúra betét nem kopott el rajtuk, de már 1000 kis hajszálrepedés volt rajtuk látható és dobhattam ki az egészet.

Sima tárcsák kellenek csak és ha úgy gondolod, hogy nem feltétlenül kell DS2000 betét, akkor tudok gyári GM betéteket azokhoz a nyergekhez 5e/ készlet áron.

Nekem annó sima tárcsák voltak és valami jobb utángyártott betétek. Sokkal jobb volt, mint a 256, slickekkel még meg is emelte a kocsi a hátulját fékezésnél, pedig benne volt még minden, még a pótkerék is. :D

Link to comment
Megosztás:

Még egy tanács, a fúrt tárcsákat felejtsd el, nekem egy garnitúra betét nem kopott el rajtuk, de már 1000 kis hajszálrepedés volt rajtuk látható és dobhattam ki az egészet.

Sima tárcsák kellenek csak és ha úgy gondolod, hogy nem feltétlenül kell DS2000 betét, akkor tudok gyári GM betéteket azokhoz a nyergekhez 5e/ készlet áron.

Nekem annó sima tárcsák voltak és valami jobb utángyártott betétek. Sokkal jobb volt, mint a 256, slickekkel még meg is emelte a kocsi a hátulját fékezésnél, pedig benne volt még minden, még a pótkerék is. :D

Hát a tárcsák és a DS2000-ek megvannak, egyébként alkatrészeket én is baromi jó áron szerzem be, szóval az nem gáz. Gyári GM betéttel nekem rosszak a tapasztalataim, több G Astrabol, meg C Vekiből is dobtuk már ki, Ferrodo Premierrel sokkal jobbak lettek. Van egyik barátomnál itt Pécsen ilyen Omega devander, lehet lecsapok rá.

Link to comment
Megosztás:

Majd figyelj a tárcsáidra, nekem nagyon hamar elrepedtek.

Olyan a rásegítő, mint a képen? Ha neked esetleg mégse kellene, akkor én szerintem igényt tartanék rá. :)

Van még egy Kadett 16V főfékem és ahhoz kellene valami jó devander.

Sima 16V devander van már egy otthon átalakítva hozzá, de a duplával azért csak más lenne.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Este Corsázok! :D :devlish: :hehe:

Kész a lakatolás, jár a motor, ma még visszarakom a szélessávú lambdaszondát, befaragjuk a géptetőleszorítókat és utána behozom a céghez. Itt majd befejezem, hogy szombatra kész legyen és ki tudjam vinni Lacházára. :)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Demó mi lenne ha, ideiglenesen egy 20-as főfékkel raknám össze a nagyfékeimet? Minden megvan, kivéve a főféket, az ABS-est nem teszem be, mert kicsit változtattam koncepción (hidrós kézi és a AP Racing fékerőszabályzó nem lesz berakva, az megy a versenyautóba inkább).

Nagyon szar lesz úgy? Véleményeket, tapasztalatokat szívesen fogadok bárkitől!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.