Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G OPC


forumadmin

Recommended Posts

  • 1 month later...

az ezüstöt nagyon régen árulják... nincs már rajta a nagy szárny.. kis recaro ülések vannak benne, pedig az opc1-be a nagy recaro az nagyon szimpatikus ülés...

svájc, nem annyira egyszerű forgalomba helyezni...

feketét 1.3rol hirdették.. szép, de csak szivó, sacc 12körül fogyaszt

Link to comment
Megosztás:

Na, ez meg egy szénné húzott szívó OPC, ha lehet még nagyobb fogyasztással és a turbóhoz képest kisebb nyomatékkal (ráadásul érdekes színben). Igazából aki teljesítményt akar Astrából annak a Z20LET-nél nemigen van jobb választás, csak az a baj hogy 90%-uk agyon van hajtva és turbócseréért kiáltanak (és ha már lúd akkor LEH turbó H Astrából), szóval nem olcsóak ami a karbantartást illeti...

Link to comment
Megosztás:

Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt.

Link to comment
Megosztás:

Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt.

Szivon is opc tukor van. Elso lokoson a koptato is csak erre a modellre jellemzo. Rajta van a szarny is.
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt.

Azért az átlag autókhoz képest nem rossz... ;) Igaza van Gábornak, inkább egy megkímélt x20xev, viszonylag kis költségvetéssel közel x20xer szintre lehet hozni...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt.

mennyi pontosan a C18XE szelepemelése? az X20XER mintha 10,6 mm-re emlékeznék. csak a tengely a különbség a hengerfejben az X20XEV-hez képest?

Link to comment
Megosztás:

szia Gabi!

köszi az infót! az XER-nek a szívósora, meg mindene azonos? mindössze a tengely tehet arról, hogy van plusz 24 paci? oké, 7000-ig forog, de a csúcsteljesítmény valamivel biztos lejjebb van.

azon agyalok, hogy XEV-t vagy XER motorost kéne venni pályanaphoz, ha nem akarok komoly motortuningot. futómű, minden azonos, semmi értelme az XER-nek?

Link to comment
Megosztás:

szia Gabi!

köszi az infót! az XER-nek a szívósora, meg mindene azonos? mindössze a tengely tehet arról, hogy van plusz 24 paci? oké, 7000-ig forog, de a csúcsteljesítmény valamivel biztos lejjebb van.

azon agyalok, hogy XEV-t vagy XER motorost kéne venni pályanaphoz, ha nem akarok komoly motortuningot. futómű, minden azonos, semmi értelme az XER-nek?

Úgy tűnik igen. A hengerfej és a szívósor azonos (cikkszám szerint is), a leömlő viszont különbözik, ráadásul az egyedi a szívó OPC-nél, semelyik másik motoré nem jó hozzá, csak az X20XER-é. Érdekes viszont hogy a dugattyúk és a főtengely cikkszám szerint különböznek, pedig a sűrítés a két motornak ugyanakkora, ahogy a furat és a lökethossz is. Talán a dugattyúk kialakításában lehet a különbség (a nagyobb szelepnyitás miatt?), lehet hogy ez kompenzálható a jól megírt chippel.

Link to comment
Megosztás:

Ááá...nem. Az is más cikkszámon van, de itt sem értem mi indokolja a különbséget, ahogy a főtengelynél sem, ha egyszer azonos a két motor lökethossza és a sűrítési viszony is. Dugattyúnál még elfogadtam hogy esetleg a dugattyútető kialakítása miatt, de itt? Hacsak az nem hogy más (fordulatszámtűrőbb) anyagból van, mert az XER motor pörgősebb, mind a maximális teljesítményét, mind pedig a nyomatékát magasabb fordulaton adja le mint az XEV. Ja igen: a hajtókarcsapágy is más, gondolom ugyanezért.

De sztem hétköznapi használatra elmegy ez az épített motor az XEV dugattyújával, hajtókarával és főtengelyével is, az ember úgysem pörgeti mindig 6500-on (itt adja le az XER a legnagyobb teljesítményét).

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.