Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések


busójárás

Recommended Posts

  • 8 months later...

Üdvözlet!

Nekem lenne egy problémám és szeretném ebben a segítségeteket kérni.

Van egy 2.2dti c vectrám,ami hidegben tökéletesen izzít és pöcre indul.

De ha megállok vele és egy kis idő múlva beszállok az autóba,akkor nagyon nehezen akar beindulni.

Tudnátok nekem segíteni,mi lehet a baj?

Előre is köszönöm.

B)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Sziasztok!

2006 vectra c 19d cdti z19dth motorkód.

Jó ideje bajlódom vele,mert állandóan hibát ír ki a részecskeszűrővel kapcsolatban P1901.

Párszor regeneráltattam opcommal,de a végén már levettem és kitisztítottam,de így is 1000 km bír ki.

Szeretnék tanácsot kérni tőletek.

Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2006 vectra c 19d cdti z19dth motorkód.

Jó ideje bajlódom vele,mert állandóan hibát ír ki a részecskeszűrővel kapcsolatban P1901.

Párszor regeneráltattam opcommal,de a végén már levettem és kitisztítottam,de így is 1000 km bír ki.

Szeretnék tanácsot kérni tőletek.

Előre is köszi.

Le kellene ellenorizni a befecskendezo fuvokakat.

En mar jartam ugy hogy 500-1000 km utan eldugult a reszecske szuro es TECH2-vel mar nem lehetett regeneralni

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Sziasztok.

Nekem egy 2.2 DTi Vectram van és BudaPestre utazva félúton az autópályán a műszerfal kijelzőn előjött egy pittogramma (egy autó és benne egy villáskulcs). Az autó a következő féleképpen kezdett el viselkedni: Nem volt tempomat, nem volt turbó, nem pörgött a motor 3000 nél többet. max 120-al mendtem 5.-ben a pályán. Azért írtam múltidőben, mert miután leállítottam a kocsit az uticélom végén majd újra beindítottam elmult a hiba. De nem olyan rég újra előjött és azóta folyamatosan csinálja. Most már tudom, hogy gyakorlatilag vészüzemmódba helyezte magát az autó, hogy megvédje magát a további károsodástól. A legközelebbi servizben rátettük comparáterre és az valami ilyesmit írt ki hibakódként: Nem megfelelő a levegő nyomás, vagy a levegő keringése, vagy valami ilyesmi. Egyből elmendtem vettem új levegőszűrőt a kocsiba, mert arra gondoltam hogy elkoszolódott és az lehet a hiba oka. Hát persze a levegőszűrőre valóban ráfért már a csere, de a hiba még mindíg él. Jó ötlet volt szerintem, de nem jött be. :D

A kérdésem az, hogy tudja-e valaki, hogy mi lehet a kocsi baja, találkozott-e már valaki hasonló szituációval?

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...
Sziasztok.

Nekem egy 2.2 DTi Vectram van és BudaPestre utazva félúton az autópályán a műszerfal kijelzőn előjött egy pittogramma (egy autó és benne egy villáskulcs). Az autó a következő féleképpen kezdett el viselkedni: Nem volt tempomat, nem volt turbó, nem pörgött a motor 3000 nél többet. max 120-al mendtem 5.-ben a pályán. Azért írtam múltidőben, mert miután leállítottam a kocsit az uticélom végén majd újra beindítottam elmult a hiba. De nem olyan rég újra előjött és azóta folyamatosan csinálja. Most már tudom, hogy gyakorlatilag vészüzemmódba helyezte magát az autó, hogy megvédje magát a további károsodástól. A legközelebbi servizben rátettük comparáterre és az valami ilyesmit írt ki hibakódként: Nem megfelelő a levegő nyomás, vagy a levegő keringése, vagy valami ilyesmi. Egyből elmendtem vettem új levegőszűrőt a kocsiba, mert arra gondoltam hogy elkoszolódott és az lehet a hiba oka. Hát persze a levegőszűrőre valóban ráfért már a csere, de a hiba még mindíg él. Jó ötlet volt szerintem, de nem jött be. :rolleyes:

A kérdésem az, hogy tudja-e valaki, hogy mi lehet a kocsi baja, találkozott-e már valaki hasonló szituációval?

Szia,

Én most tervezem 2,2 DTi motoros kocsi vásárlását. Külföldi fórumokon olvastam hasonló problémát, melyet az kipufogó gáz visszavezetés hibája okozta asszem neve EGR ez a szelep megszorul a sok rárakódott olajsáros kokszos cucctól. Szétszed tisztít megjárat többnyire segít ha nem akkor csere. További hiba ehhez a motorhoz hasonló jelenséggel: a vákuumcső lyukadás (turbónyomás vezérlés... stb szoval át kell nézni az összes vákuumcsövet).

Ezeket nézzétek át először.

Üdv: Mátyás

UI: lehet a turbó és a szívócső közötti szakaszon valamelyik gumicső el van repedve és esetenként kifúj. (elsőre hihetetlennek tűnt nekem is hogy lehet hogy csak néha fúj ki.. de találkoztam már ilyen hibával (ford).

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Sziasztok! Tudna valaki segíteni, most voltam pár hete a szervizben cseréltek szívósort és azóta folyamatosan feldobálja a szervízkulcsot, hibakód kipufogógáz visszavezetés elégtelen. Az AGR-t is kitisztították, azóta van kulcsocskám. Valaki nem tudna kölcsönözni egy egr-t, és segítene a cserében, mert nincs szerszámom sem.? Ha azzal meggyógyulna akkor meg is venném, ha addig nem adom el.1.9 DTH a motor kódja

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Segitsegre volna szükségem,már összejártam akörnyék szervizeit,de nincs orvoslat.

Opel Signum Z19dth motor hosszabb idejü gyorsitásnál kb. 3500/ford-nál hibakód,megszünik a turbó a tempomat és lesz belöle egy 1,7-es szivó Astra.

Most cseréltettem szivosort,de nem ez volt a gond.A szervizesek olyanokat mondtak,hogy "nem megfelelö a nyomás",de hol és miért nincs tovább.

Remélem nekem is tud Valaki segiteni.

Kösz

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Segitsegre volna szükségem,már összejártam akörnyék szervizeit,de nincs orvoslat.

Opel Signum Z19dth motor hosszabb idejü gyorsitásnál kb. 3500/ford-nál hibakód,megszünik a turbó a tempomat és lesz belöle egy 1,7-es szivó Astra.

Most cseréltettem szivosort,de nem ez volt a gond.A szervizesek olyanokat mondtak,hogy "nem megfelelö a nyomás",de hol és miért nincs tovább.

Remélem nekem is tud Valaki segiteni.

Kösz

ez így nagyon kevés.

a szivósorral együtt kicserélték a müködtető egységét is? márkaszervizben cserélték? valamelyikben kell programozni, ha nem lehet akkor meg tesztel meg kell neki mutatni a két végállást... ez okozhat ilyet.

milyen nyomás kevés? üzemanyag nyomás, turbó nyomás, kipufogógáz visszavezetés?

valami értelmesebb szervizbe kéne menned, nem sufniba...

Link to comment
Megosztás:

Szakszervizben cseréltettem,az Agr-en kivül minden ki lett cserélve.Ebben a szervizben azt mondták,hogy minden Ok,de elötte 3-ban hallottam a nyomás problémáról.A szivósor azert cseréltettem,mert én magam vettem észre,hogy le van esve az összekötösin.Olyan TECH2-vel rendelkezőt keresek aki tudja,hogy mit is olvas.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.