Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA K-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

Sziasztok!

Egy másik fórumon találtam ilyen topicot, de az csak arról szól, kié drágább. Örülök, hogy visszatérhetek ide. 

3 hete vagyok boldog tulaja egy 5 ajtós Enjoynak és nem bántam meg, hogy Opelos maradtam a 15 éves G Astrám után. Amotornak semmi hangja, csak a gumit hallani. Igaz még bejáratós, nem hajtottam még meg, akkor talán lesz majd hangja is. Nagyon jó uttartás, a rugózás a hátul ülőknek sem fapados. Anyagi okokból kihagytam a LED fényszórókat, de nekem a halogénnel is tökéletes. OnStar nincs, mert tavaly rendeltem meg, de idén már alapfelszereltség, 12 hónapig ingyenes utána kb 32ezer HUF évente. Az 5 ajtósban kicsit kevés a tároló rekesz. De szép kényelmes és minden kézre esik benne. A kocsi tanulmányozásánál kicsit meglepett, hogy az akku a kocsi alján van a hátsó kerekeknél.

Egyetlen apró zavaró dolog, hogy nemigazán lehet utólag beépíteni semmit, a computer vezérlés miatt. A legtöbbhöz computert is kellene cserélni. 

A lényeg: tetszik és kell nekem ☺

Bocs, ha hosszú lett.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2 órája, cinke írta:

Sziasztok!

Egy másik fórumon találtam ilyen topicot, de az csak arról szól, kié drágább. Örülök, hogy visszatérhetek ide. 

3 hete vagyok boldog tulaja egy 5 ajtós Enjoynak és nem bántam meg, hogy Opelos maradtam a 15 éves G Astrám után. Amotornak semmi hangja, csak a gumit hallani. Igaz még bejáratós, nem hajtottam még meg, akkor talán lesz majd hangja is. Nagyon jó uttartás, a rugózás a hátul ülőknek sem fapados. Anyagi okokból kihagytam a LED fényszórókat, de nekem a halogénnel is tökéletes. OnStar nincs, mert tavaly rendeltem meg, de idén már alapfelszereltség, 12 hónapig ingyenes utána kb 32ezer HUF évente. Az 5 ajtósban kicsit kevés a tároló rekesz. De szép kényelmes és minden kézre esik benne. A kocsi tanulmányozásánál kicsit meglepett, hogy az akku a kocsi alján van a hátsó kerekeknél.

Egyetlen apró zavaró dolog, hogy nemigazán lehet utólag beépíteni semmit, a computer vezérlés miatt. A legtöbbhöz computert is kellene cserélni. 

A lényeg: tetszik és kell nekem ☺

Bocs, ha hosszú lett.

Most már szinte minden autóban hátra kerül az akkumulátor biztonsági okokból, illetve súlyelosztás miatt is. Mondjuk baleset esetén a tűzoltók nem tudom mennyire örülnek neki! :)

Link to comment
Megosztás:

Az az igazság, hogy nehezen tudom elhinni, hogy szinte semmit nem lehet utólag beletenni. Itthon több kereskedésben is ezt mondták, a fedélzeti masinára hivatkozva. Honnan tudhatnám meg tutira, hogy így van-? Küldjem el a gyárnak az alvázszámom? :D

Link to comment
Megosztás:

31 perce, cinke írta:

Az az igazság, hogy nehezen tudom elhinni, hogy szinte semmit nem lehet utólag beletenni. Itthon több kereskedésben is ezt mondták, a fedélzeti masinára hivatkozva. Honnan tudhatnám meg tutira, hogy így van-? Küldjem el a gyárnak az alvázszámom? :D

Erősen kétlem, hogy ne lehetne, szakszerviz valószínűleg azért mondja ezt mert vagy túl egyszerű és azért nem éri meg, vagy bonyolult ergo sok munka és azért.

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 03. 28. at 18:56, Davee írta:

Erősen kétlem, hogy ne lehetne, szakszerviz valószínűleg azért mondja ezt mert vagy túl egyszerű és azért nem éri meg, vagy bonyolult ergo sok munka és azért.

Nos. Arra jutottam, hogy szinte mindent meg lehet csinálni... de fedélzeti vezérlőt kell cserélni. Ami több százezres tétel. Indok, hogy amilyen konfigot alapból rendelsz, az azt éppen kiszolgáló vezérlőt építenek be. Nehogy több dolgot tudjon lekezelni, mint amit kell.

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 04. 01. at 12:14, cinke írta:

Nos. Arra jutottam, hogy szinte mindent meg lehet csinálni... de fedélzeti vezérlőt kell cserélni. Ami több százezres tétel. Indok, hogy amilyen konfigot alapból rendelsz, az azt éppen kiszolgáló vezérlőt építenek be. Nehogy több dolgot tudjon lekezelni, mint amit kell.

Biztos spórolnak rajta pár eurocentet azzal hogy nem egységes a vezérlő, hanem legyártanak harminc félét... :( Amúgy én azt vallom, hogy inkább rendeléskor legyen picit drágább a kocsi, átgondolom hogy mi kellhet bele és azt meg is rendelem, de ne kelljen vele utólag "barkácsolni".

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 04. 04. at 20:30, Cserenkov írta:

Biztos spórolnak rajta pár eurocentet azzal hogy nem egységes a vezérlő, hanem legyártanak harminc félét... :( Amúgy én azt vallom, hogy inkább rendeléskor legyen picit drágább a kocsi, átgondolom hogy mi kellhet bele és azt meg is rendelem, de ne kelljen vele utólag "barkácsolni".

Alapvetően én is. Ha hitelre vettem volna a kocsit, belerakok mindent, de mivel a keretem adott volt, így csak amit nagyon akartam azt tettem bele. Végül is a többi már tényleg csak extra lenne. Imádom :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...
On 2017. 06. 20. at 20:46, Bakos István írta:

Üdv!

Úgy látom nem tolongunk!

Minden esetre leírom ,én nagyon megszívtam a 150l K val,és senkinek nem ajánlom, a saját hibámból tanulva!

1 éve kinlódok vele!

Nagy rakás szar!

Külföldi oldalakat nézegessétek,úgynevezett bakugrás,rángató motor!

 

 

Kicsit konkrétabban, részletesebben leírva hasznos lenne, ha megoldható...

 

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 06. 28. at 13:51, Kishenceg írta:

 

Kicsit konkrétabban, részletesebben leírva hasznos lenne, ha megoldható...

 

Az egész azzal kezdődött,hogy az intellink rendszer nem érzékelte a telefont, 1-2 hónap után kicserélték....

Aztán pár ezer km után elkezdett rángatni ,dadogni az autó ,de hibajelző lámpa hiányában nem tudtak vele mit kezdeni!

Aztán kis idő multán valami csörgő hangot is hallottam gyorsításkor....Elvittem szervízbe de lámpa nem volt,a hibákat próbaút során nem produkálta....így megint semmi!

Közben volt pár necces helyzet előzéskor,úgy hogy a családom mellettem ült,egyszerűen bedadogott nem ment az autó!

Találtam 1 normális szervízt ahol elkezdtek foglalkozni a kocsival....de sajnos akkor pont nem jelentkezett a hiba.Így semmi előrrelépés!

Elég bosszantó volt így elkezdtem magam utána olvasgatni mi lehet ez.

Aztán megtaláltam:

https://www.astra-k-forum.de/index.php/Thread/1820-150-PS-mit-ohne-S-S-ruckelt/

 

Ez a baja az autónak és így sem történik semmi!

A lényeg az,hogy az új olaj ha be is válik az én autómban már van 23000km ami alatt jelentkezet az úgynevezett surlódásos égés,és nem tudom hogy károsodott e a motor!

Na ezért nem ajánlom senkinek!!!!!

Itt 1 videó!

 

Módosítva : Bakos István
Link to comment
Megosztás:

Nem tudom ezen a videón mit kellene nézni.. 14500 km-nél járok, egyetlen egyszer csörgött be, amikor autópályán, építkezés után 6.-ból akartam kigyorsítani padlógázzal 60-nál, persze mutatta ő hogy kérné a harmadikat, de én jobban tudtam. Karbantartásnál megkap mindent, 5000 km-nél olajcsere, dexos1 gen2 motorolaj, azóta egy éves szerviznél szintén, prémium benzin, és fordulatszám :D Nem kímélem, kapja az ívet. Egyébként a  magyar GM panaszkezelése, garanciális elbírálása a legszemetebb, legaljasabb eljárás egész európában.

Link to comment
Megosztás:

6 órája, HofiZoli írta:

Nem tudom ezen a videón mit kellene nézni.. 14500 km-nél járok, egyetlen egyszer csörgött be, amikor autópályán, építkezés után 6.-ból akartam kigyorsítani padlógázzal 60-nál, persze mutatta ő hogy kérné a harmadikat, de én jobban tudtam. Karbantartásnál megkap mindent, 5000 km-nél olajcsere, dexos1 gen2 motorolaj, azóta egy éves szerviznél szintén, prémium benzin, és fordulatszám :D Nem kímélem, kapja az ívet. Egyébként a  magyar GM panaszkezelése, garanciális elbírálása a legszemetebb, legaljasabb eljárás egész európában.

Szerintem lehet hallani a csörgést,de ha te nem hallod akkor vedd feljebb a hangot!

Én a saját tapasztalatomat írtam le,és találtam még pár száz hozzám hasonlót!

Szerintem érthető amit leírtam rajtad múlik utána nézel e....

Örülök hogy az autódban örömöd leled,elvileg én is azért vettem volna...

És részben azért írtam hogy találok e hozzám hasonlót segítség képpen...

Az biztos hogy ameddig hibajelző lámpám nincs semmit sem tesznek!!!

Ja az enyémbet mint írtam 23000 van!

1 év alatt 14500....boltba jársz vele?

Youtube-on:lspi

Módosítva : Bakos István
Link to comment
Megosztás:

4 órája, Bakos István írta:

Szerintem lehet hallani a csörgést,de ha te nem hallod akkor vedd feljebb a hangot!

Én a saját tapasztalatomat írtam le,és találtam még pár száz hozzám hasonlót!

Szerintem érthető amit leírtam rajtad múlik utána nézel e....

Örülök hogy az autódban örömöd leled,elvileg én is azért vettem volna...

És részben azért írtam hogy találok e hozzám hasonlót segítség képpen...

Az biztos hogy ameddig hibajelző lámpám nincs semmit sem tesznek!!!

Ja az enyémbet mint írtam 23000 van!

1 év alatt 14500....boltba jársz vele?

Youtube-on:lspi

Találtál pár száz hasonlót. Kellemetlen, mert már most több tíz ezret adtak el. 

 

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 07. 02. at 20:58, HofiZoli írta:

Jól megmondtad.. ................ :)

Látom azért kicsit bántotta a lelked....:-)

Nem akartam személyeskedni,ne haragudj már rám,légyszives...Legalább ír már valaki ide is.Nem rád haragszom nehogy azt hidd.Gondolkoztam egy kis tábortüzes sörözésen,ha van kedved megírom hogy mikor és hol....A végén meg felgyujtjuk a kocsimat és csak ülünk mellette és jót beszélgetünk.Még barátok is lehetünk...Mit szólsz?

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 06. 30. at 10:13, Bakos István írta:

Az egész azzal kezdődött,hogy az intellink rendszer nem érzékelte a telefont, 1-2 hónap után kicserélték....

Aztán pár ezer km után elkezdett rángatni ,dadogni az autó ,de hibajelző lámpa hiányában nem tudtak vele mit kezdeni!

Aztán kis idő multán valami csörgő hangot is hallottam gyorsításkor....Elvittem szervízbe de lámpa nem volt,a hibákat próbaút során nem produkálta....így megint semmi!

Közben volt pár necces helyzet előzéskor,úgy hogy a családom mellettem ült,egyszerűen bedadogott nem ment az autó!

Találtam 1 normális szervízt ahol elkezdtek foglalkozni a kocsival....de sajnos akkor pont nem jelentkezett a hiba.Így semmi előrrelépés!

Elég bosszantó volt így elkezdtem magam utána olvasgatni mi lehet ez.

Aztán megtaláltam:

https://www.astra-k-forum.de/index.php/Thread/1820-150-PS-mit-ohne-S-S-ruckelt/

 

Ez a baja az autónak és így sem történik semmi!

A lényeg az,hogy az új olaj ha be is válik az én autómban már van 23000km ami alatt jelentkezet az úgynevezett surlódásos égés,és nem tudom hogy károsodott e a motor!

Na ezért nem ajánlom senkinek!!!!!

Itt 1 videó!

 

 

Köszönöm, hogy leírtad! Remélem megoldódik!

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Látom a vitát. Hála az égnek semmit ilyet nem tapasztalok. Állítólag az új olaj (az enyémben már az van) segít a problémán. De én azt a megoldást választottam (másik fórumon más is javasolta), hogy nem kell alacsony fordulaton váltani és padlózni. Vagy lassan kell gázt adni, vagy 3500 fölött kell váltani és semmi csörgés. Minden esetre nekem semmi probléma az autóval.

 

Egyébként igen én is olvastam az angol fórumon a problémáról. Bízom benne, hogy így is marad Igaz még csak5 hónapos a gép :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2 hete új olajjal járok,100-as benzinnel.Eddig úgy néz ki rendbe jön az autó,bár nem sok kilométert futott,de eddig 3x tapasztaltam kopogást ami jelentős javulás!A bakugrást pedig betudom a pillangószelep beállításának...Nehéz lesz újra megbízni az autóban de...hátha.Számomra ennyi pénzért több az elvárás.Örülök hogy nektek bevált!

 

Link to comment
Megosztás:

13 órája, Bakos István írta:

Sziasztok!

2 hete új olajjal járok,100-as benzinnel.Eddig úgy néz ki rendbe jön az autó,bár nem sok kilométert futott,de eddig 3x tapasztaltam kopogást ami jelentős javulás!A bakugrást pedig betudom a pillangószelep beállításának...Nehéz lesz újra megbízni az autóban de...hátha.Számomra ennyi pénzért több az elvárás.Örülök hogy nektek bevált!

 

ha visszaolvasol, pont azt írtam, hogy dexos1 gen2 motorolaj. állítólag ezekhez fejlesztették kifejezetten, és a shell dynaflex üzemanyagát is.

Link to comment
Megosztás:

7 órája, HofiZoli írta:

ha visszaolvasol, pont azt írtam, hogy dexos1 gen2 motorolaj. állítólag ezekhez fejlesztették kifejezetten, és a shell dynaflex üzemanyagát is.

Az olajjal az volt a baj állítólag, hogy "túl vékony" volt, bejutott az égéstérbe ami még nem is lenne baj, de nem bírta a kompressziót és a hőhatást és a kohóhatás miatt bekormolta a szelepeket s a dugattyúkat. Aztán vagy így van vagy nem, én ezt hallottam. Csak az a fura, hogy akiknek 2 éve K Astrájuk van, nekik miért nem jött elő ez a probléma? Szinte csak a 2016-osoknál van. Lehet, hogy ez is csak marketing. Főleg, hogy a gyártó kijelentette, hogy ha a régebbi olajjal használod (dexos2), akkor is vállalja a garanciát, tehát nem fogja azt mondani, hogy így jártál, miért nem cseréltél olajat. Igaz Magyarországon bármi megtörténhet és annak az ellenkezője is :D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

8 órája, HofiZoli írta:

ha visszaolvasol, pont azt írtam, hogy dexos1 gen2 motorolaj. állítólag ezekhez fejlesztették kifejezetten, és a shell dynaflex üzemanyagát is.

Azért is írtam mert úgy ahogy,de működik.Olajhoz csak most tudtam hozzájutni,hozzáteszem szerintem ezt az opelnek kellett volna állnia.Ami a benzint illeti 95 re írják...Nem akarok senkit megbántani, de az meg hogy ne padlózd meg ilyenek,egyszerűen felfoghatatlan számomra...Úgy gondolom de javítsatok ki ha tévedek,de amikor az ember elősször ilyen problémával szervízhez fordul,nekik azon nyomban tájékoztatni kellettek volna,nem pedig ha lámpa nincs akkor nem tudnak mit csinálni.Ami pedig még mindig fennál,hogy  eddig ha károsodott a motor arra hogy derül fény,és ki a felelős?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.