hemi

Általános műszaki problémák!

38,038 posts in this topic

Ne nyisssssatok már minden kis hibáért klülön témát.

Tessék a hozzászólásokat átmásolni 2 hétig bezárom az érintett témákat és utána törlés rulez!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hát ez majdnem meg volt :oops: nem sok dolog lett ide áttéve, de szerintem hemi az "Astra G gondok"-ba a nyitott témák teljesen beleférnek...inkább ezt töröld... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szóval. Van nekem egy Astra G 1.4 16V 5 ajtós járművem. Az ajtók felől igen kellemetlen nyiszorgó hangokat tudnak gerjeszteni a kiváló magyar utak. Minnél több kilométer (jelenleg bő 50000) annál több zaj. Mitévő legyek? Valakinek hasonló jelenség?

Köszi és üdv: koco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajtóktól jövő zajok:

1. Ajtókeret: megoldás: ajtóbeállítás

2. Ajtókárpit: megoldás: leszerel, érintkezési pontokhoz szivacsszigetelés, visszaszerel

3. Ablak a keretében: megoldás: sínek zsírzása évente.

Más zajt még nem tapasztaltam G-nél.

Zoli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bocs: helyesen: más zajt az ajtó felől még nem tapasztaltam G-nél..

Azért nem ugyanaz :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Köszi, valamikor nekiállok, és amit tudok megoldom.

koco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok!

Friss Astra G tulajdonosként kérem szíves segítségeteket: 1998-as 1.6i autómnak valamiért nem világít egyik féklámpája sem. Az izzók jók. Mi lehet a gond?

Köszi a segitséget!

Judy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sziasztok!

Friss Astra G tulajdonosként kérem szíves segítségeteket: 1998-as 1.6i autómnak valamiért nem világít egyik féklámpája sem. Az izzók jók. Mi lehet a gond?

Köszi a segitséget!

Judy

szija!

ha az izzok jók, akkor a féklámpa kapcsolo vagy a biztositékja rossz.

de inkább a kapcsoló....

egy párezer forintos tétel....

és a fékpedál fölé van egy kis konzolba bepattintva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bocsika! A tolatólámpa nem ég. Első autóm, még egy kicsit szoknom kell, mi micsoda. Gondolom ugyanez lenne a probléma. A barátom szerint viszont a kapcsolás rajz alapján ez a lámpa egy másikkal van összekötve, a többi viszont jó.

Ha a kapcsolója rossz, akkor azt hol találjuk?

Köszike!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bocsika! A tolatólámpa nem ég. Első autóm, még egy kicsit szoknom kell, mi micsoda. Gondolom ugyanez lenne a probléma. A barátom szerint viszont a kapcsolás rajz alapján ez a lámpa egy másikkal van összekötve, a többi viszont jó.

Ha a kapcsolója rossz, akkor azt hol találjuk?

Köszike!

a váltóba van beletekerve a tolatólámpa kapcsolo.

az szokott elromlani.

szintén egy párezres téma.

biztosan az a rossz. ki kő cserélni.

de a féklámpát és a tolatólámpát hogy lehet összekeverni :?: :?: :?:

:) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagyon köszi!

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy kezdjünk hozzá? Alá kell feküdni, vagy az utastérből érjük el a kapcsolót?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagyon köszi!

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy kezdjünk hozzá? Alá kell feküdni, vagy az utastérből érjük el a kapcsolót?

a moptortérből felülről.

ugy kb. itt keresendő:

tol.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szasztok!

1.4 16v. Motor kattogó hangot ad. Több független megfigyelő egyöntetűen hidrotőke kopást diagnosztizált. "Ki kéne cserélni mindet!" = drágadolog. (Hidrotőkeadalékot már próbáltam, de nem segített...)

Kérdés: Nem tudtok véletlenül olyan szakembert, aki el tudná dönteni, hogy melyik hidrotőke rendetlenkedik, vagy legalább azt, hogy :) melyik henger... (4 hidrotőkényit még beruháznék).

Köszi.

Tom

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szasztok!

1.4 16v. Motor kattogó hangot ad. Több független megfigyelő egyöntetűen hidrotőke kopást diagnosztizált. "Ki kéne cserélni mindet!" = drágadolog. (Hidrotőkeadalékot már próbáltam, de nem segített...)

Kérdés: Nem tudtok véletlenül olyan szakembert, aki el tudná dönteni, hogy melyik hidrotőke rendetlenkedik, vagy legalább azt, hogy :) melyik henger... (4 hidrotőkényit még beruháznék).

Köszi.

Tom

szerintem nincs olyan ember, aki meg tudná mondani hogy melyik kattog...

mennyi km-t futott a motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

szerintem nincs olyan ember, aki meg tudná mondani hogy melyik kattog...

mennyi km-t futott a motor?

Jelenleg 40e Km körül járok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jelenleg 40e Km körül járok.

40.000 km-nél nem szokott kattogni a motor.

mit töltöttél idáig bele??

prolong?, olajadalék? valami??

milyen olajjal jársz??

csak valami ilyen baja lehet...

mennyi idős???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok!

Hogy / hol lehet G astrában a fényszóró magasságot állítani?

(mert az utastérben lévő 0 állásban is nagyon lefelé világít)

Az F astrában volt a fényszórónál egy nagy tekerő gomb, valami ilyesmit keresek itt is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sziasztok!

Hogy / hol lehet G astrában a fényszóró magasságot állítani?

(mert az utastérben lévő 0 állásban is nagyon lefelé világít)

Az F astrában volt a fényszórónál egy nagy tekerő gomb, valami ilyesmit keresek itt is.

a fényszoró tetén lévő imbusz nyilásokba behelyezett imbuszkulcs tekergetésével.

na ezt jól megaszondtam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a fényszoró tetén lévő imbusz nyilásokba behelyezett imbuszkulcs tekergetésével.

na ezt jól megaszondtam :)

Sejtettem, csak nem akartam eltekerni.

De majd most...

Köszi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ez nem műszaki és nem is probléma , mégis...

:!: Eladó 4db 185/60vagy65 R15-ös gyári G Astra Continental gumi kb70-80%osak.

Ir.ár.: 7eFt/db

Írj, megegyezünk! :wink:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok! A következQ kérdésem lenne. Van egy Astra G-m amit használtan vettem -1999 -es, 1,4- 16 szelepes, 60000 km-t futott, és eddig minden rendben vokt vele. Néhány napja azonban egyszerqen nem indult el. egyet-kettQt hörrent a motor aztán csak az önindító megy.

Elvittem szerelQhöz. azt mondta, hogy az egész vezérlés elállítódott, de Q is értetlenül ált a dolog elQtt, mert azt mondta úgy néz ki, mintha valaki rosszul rakta volna össze, úgy el vannak fordulva egymástól

vezérmqtárcsák, a vezérmqszíj meg tök feszes. Azt mondta vigyem szervízbe mert evvel nem tud mit kezdeni ill. nem akar belenyúlni.

Jelenleg a szervízben van a kocsi, de még nem tudok semmit.

Mi okozhatja ezt a hibát? Lehetett-e valami elQzménye az elQzQ tulajnál?

Mekkora hiba ez, javítási költségek? Ha most sikerül megcsinálni,

akkor a jövQben mire számíthatok- jó lesz, vagy elQfordulhat még?

(megítélésem szerint nem szokványos a dolog, és eléggé zsebbenyúlós lesz) :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sziasztok! A következQ kérdésem lenne. Van egy Astra G-m amit használtan vettem -1999 -es, 1,4- 16 szelepes, 60000 km-t futott, és eddig minden rendben vokt vele. Néhány napja azonban egyszerqen nem indult el. egyet-kettQt hörrent a motor aztán csak az önindító megy.

Elvittem szerelQhöz. azt mondta, hogy az egész vezérlés elállítódott, de Q is értetlenül ált a dolog elQtt, mert azt mondta úgy néz ki, mintha valaki rosszul rakta volna össze, úgy el vannak fordulva egymástól

vezérmqtárcsák, a vezérmqszíj meg tök feszes. Azt mondta vigyem szervízbe mert evvel nem tud mit kezdeni ill. nem akar belenyúlni.

Jelenleg a szervízben van a kocsi, de még nem tudok semmit.

Mi okozhatja ezt a hibát? Lehetett-e valami elQzménye az elQzQ tulajnál?

Mekkora hiba ez, javítási költségek? Ha most sikerül megcsinálni,

akkor a jövQben mire számíthatok- jó lesz, vagy elQfordulhat még?

(megítélésem szerint nem szokványos a dolog, és eléggé zsebbenyúlós lesz) :?

sajnos ha átugrott a vezérlés akkor zsebbenyulós lesz,mert összeakad a motor, és elgörbülhetnek a szelepek.

Vagy a vizpumpád szart be, vagy egyszerüen a vezérmü szij elkopott, és vagy elszakadt, vagy átugrott.

ezért kell kicserélni vásárláskor a vezérlést.

gyári cuccokból olyan 100-150 ezer simán szokott lenni....

melyik szervizben áűlla za utó??

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

sajnos ha átugrott a vezérlés akkor zsebbenyulós lesz,mert összeakad a motor, és elgörbülhetnek a szelepek.

Vagy a vizpumpád szart be, vagy egyszerüen a vezérmü szij elkopott, és vagy elszakadt, vagy átugrott.

ezért kell kicserélni vásárláskor a vezérlést.

gyári cuccokból olyan 100-150 ezer simán szokott lenni....

melyik szervizben áűlla za utó??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok!

A hideg idő beálltával felmerült egy kis problémám: nem működik a hátsó ablak fűtése. Kérdésem, hogy mi lehet a hiba? Ha a szállban van szakadás, akkor azt szélvédő-csere nélkül meg lehet oldani?

Köszi!

Judy

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now