Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Köszi a fékfolyadékos tippeket is. Közben kiderült, hogy hülyeséget írtam, mert nem a váltóolajról írt a könyv, csak én néztem el. "Tengelykapcsoló folyadék (MTA)" szerepel benne. Ez gondolom akkor valami kuplung-hidraulikafolyadék? És akkor ezt is cserélni kell?

Link to comment
Megosztás:

az MTA az easytronic váltó müködtető egységének a röviditése. azt is kell cserélni...

csak azt otthon nemnagyon lehet, mert kell hozzá egy légtelenitő egység + Tech2 a váltás, kuplung ujratanitásához...

Szuper! Olyanom nincs (mármint MTA), egy gonddal kevesebb :( Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Köszi a fékfolyadékos tippeket is. Közben kiderült, hogy hülyeséget írtam, mert nem a váltóolajról írt a könyv, csak én néztem el. "Tengelykapcsoló folyadék (MTA)" szerepel benne. Ez gondolom akkor valami kuplung-hidraulikafolyadék? És akkor ezt is cserélni kell?

Ákos...

A hidraulikus kuplung kinyomóban hogy cserélhető az olaj? melyik körön van? esetleg a szervóval együtt?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hétvégén kicserértem a labda szondát és minden szuper......volt

máig...

Ismét játsza a játékát.

Gondol egyet, elkezd rángatni a motor, elgyengül a talicska....

Gáz adáskor villog a motor visszajelző lámpa (padlógáz vagy 1/4-es benyomás egyre megy)

Icuri picuri gázadásnál nem csinálja.

Üresben hiába padlózom, csak sebességben fordul elő...

A lámpa villogás után elalszik

Ha nyomok kövérebbet megint villog, rángat stb..

Trafósorok cserélve, gyertyák cserélve, lambda cserélve, agr szelep megtakarítva..

Holnap reggel ha megint csinálja elgurolok ismerőshöz és rátesszük a diagnosztikai gépre, hátha valami mást ír, mint a megszokott

"szabálytalan gyújtás a 4. hengerben"-t.

Link to comment
Megosztás:

Kicsit még a fékfolyadék témához. Elmentem Strohméhoz (avagy Dedeoékhoz) az olajcserére, és kérdeztem, hogy akkor most kell-e kétévente fékfolyadékot cserélni. A válasz nagyon tetszett. Fogott a szaki egy pipettát, mintát vett a folyadékból, berakta valami gépbe, majd közölte, hogy 220 fok a forráspontja, 180 és 240 között jó, szóval tök felesleges cserélni. Így kell ezt. Ha nincs mérés, akkor vagy kockáztatsz, ami veszélyes, vagy potyára cserélsz, ami az túl, hogy pénzkidobás, még a környezetet is jelentősen terheli. Szóval lehet ezt mérni, hurrá!

Link to comment
Megosztás:

akkó az veddki, és dobd el. az utánygyártottak sose jók...

Nemár, hogy 3 napig bírja egy szonda... :D

Ez egyszerűen elképesztő lenne, vagy méginkább felháborító. Tipus szerint illik hozzá a készülék, ezért nem tudom fölfogni, hogy a fenébe engedheti meg magának egyetlen gyártó is hogy ilyen problémák legyenek a termékeivel ;) :) :(

. Ha valaki a munkáját végezné így akkor az hamar ki lenne rúgva, vagy ha vállalkozó akkor hamar fölkopna az álla ;)

Asszem áttanulmányozom a fogyasztó védelem ide vonatkozó részeit.

Kiváncsi vagyok garanciában kicserélik-e a szondát GM-re érték egyztetéssel. :(

Ja elfelejtettem..

Azt nem tujod megmondani mitől nem jók az utángyártottak? Mi az amiben eltérő, vagy valami?

Felépítét tekintve valamelyest eltér a gyáritól a kipufogóba kerülő része, dehát oxigén tartalmat mérni ilyen ördögien nagy feladat, hogy egy olyan cég aki a földön természetes állapotában elő sem forduló fémből (iridiumból) gyárt gyertyát sem tudja jól megoldani ezt a kérdés kört?

Tényleg!

Mi van ka kiszedem a francba???

Kell az bele nagyon? Ha jól tudom amíg be nem melegszik addig az elektronika nem is figyeli a jeleit.

Link to comment
Megosztás:

Nemár, hogy 3 napig bírja egy szonda... :D

Ez egyszerűen elképesztő lenne, vagy méginkább felháborító. Tipus szerint illik hozzá a készülék, ezért nem tudom fölfogni, hogy a fenébe engedheti meg magának egyetlen gyártó is hogy ilyen problémák legyenek a termékeivel ;) :) :(

. Ha valaki a munkáját végezné így akkor az hamar ki lenne rúgva, vagy ha vállalkozó akkor hamar fölkopna az álla ;)

Asszem áttanulmányozom a fogyasztó védelem ide vonatkozó részeit.

Kiváncsi vagyok garanciában kicserélik-e a szondát GM-re érték egyztetéssel. :(

Ja elfelejtettem..

Azt nem tujod megmondani mitől nem jók az utángyártottak? Mi az amiben eltérő, vagy valami?

Felépítét tekintve valamelyest eltér a gyáritól a kipufogóba kerülő része, dehát oxigén tartalmat mérni ilyen ördögien nagy feladat, hogy egy olyan cég aki a földön természetes állapotában elő sem forduló fémből (iridiumból) gyárt gyertyát sem tudja jól megoldani ezt a kérdés kört?

Tényleg!

Mi van ka kiszedem a francba???

Kell az bele nagyon? Ha jól tudom amíg be nem melegszik addig az elektronika nem is figyeli a jeleit.

Nem tudom, hol vetted, de jobb helyeken nem is ajánlják az UGY lambdákat, max. ident Opel-t.

a csere meg érdekes, mert bizonyítsd be, hogy rossz, és vigyél róla papírt is.

Amúgy meg kell, sőt, amióta vannak fűtött lambdák, azóta nem csak melegen nézi a compi az értékeit. Szóval kell. :D

Link to comment
Megosztás:

Érdekes hogy már vagy 100x írtuk itt a fórumon vagy 10 topicban, hogy nem ajánlott

az UGY lambdaszonda, és mégis még mindig veszi valaki :(

Lambda kell, az alap a működéshez, anélkül hibakód meg vészprogram is lehetséges.

Az univerzálisak pont abban térnek el a gyáritól, hogy "univerzális" a jelük, nem pontosan

olyan a karakterisztikájuk, mint a gyárié. És ezt hibának veszi a motorvezérlő.

Valamint nem is olyan tartósak (közel sem).

Link to comment
Megosztás:

Érdekes hogy már vagy 100x írtuk itt a fórumon vagy 10 topicban, hogy nem ajánlott

az UGY lambdaszonda, és mégis még mindig veszi valaki :(

Lambda kell, az alap a működéshez, anélkül hibakód meg vészprogram is lehetséges.

Az univerzálisak pont abban térnek el a gyáritól, hogy "univerzális" a jelük, nem pontosan

olyan a karakterisztikájuk, mint a gyárié. És ezt hibának veszi a motorvezérlő.

Valamint nem is olyan tartósak (közel sem).

Ilyenekből (is) "élnek" a keresekedők.. ;)

Link to comment
Megosztás:

Érdekes hogy már vagy 100x írtuk itt a fórumon vagy 10 topicban, hogy nem ajánlott

az UGY lambdaszonda, és mégis még mindig veszi valaki :(

Lambda kell, az alap a működéshez, anélkül hibakód meg vészprogram is lehetséges.

Az univerzálisak pont abban térnek el a gyáritól, hogy "univerzális" a jelük, nem pontosan

olyan a karakterisztikájuk, mint a gyárié. És ezt hibának veszi a motorvezérlő.

Valamint nem is olyan tartósak (közel sem).

én is ugyanezt akartam írni ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hétvégén kicserértem a labda szondát és minden szuper......volt

máig...

Ismét játsza a játékát.

Gondol egyet, elkezd rángatni a motor, elgyengül a talicska....

Gáz adáskor villog a motor visszajelző lámpa (padlógáz vagy 1/4-es benyomás egyre megy)

Icuri picuri gázadásnál nem csinálja.

Üresben hiába padlózom, csak sebességben fordul elő...

A lámpa villogás után elalszik

Ha nyomok kövérebbet megint villog, rángat stb..

Trafósorok cserélve, gyertyák cserélve, lambda cserélve, agr szelep megtakarítva..

Holnap reggel ha megint csinálja elgurolok ismerőshöz és rátesszük a diagnosztikai gépre, hátha valami mást ír, mint a megszokott

"szabálytalan gyújtás a 4. hengerben"-t.

Én még az F-Astrámmal játam így. Akkor a gyújtókábeleket kellett kicserélni. Főleg esős időben jött elő - meg amikor olyan kedve volt. Állítólag ez "népbetegség" volt az F-Astráknál. Nem tudom a G-nél kiküszöbölték-e ezt a hibát.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.