Ugrás a tartalomhoz


  • Loading Countdowns
Fotó

Általános műszaki problémák! - Astra G

astra astra-g

  • Please log in to reply
32983 válasz erre a témára

#2341 opel16v

opel16v

    www.opel16v.hu

  • Opel Klub, Budapest
  • 23.584 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 11 - 12:44

Azt nem értem, miért olyanok a szervizek amilyenek: totál félre tájékoztatnak és van hozzá egy nagy adag nemtörődömség is!
Aki meg nem tapasztalt benyeli szépen és csodálkozik, hogy a szalonból vett új autó meg sem éri motorikusan a 100 ezret.....


Általában hozzánemértés és tapasztalat hiánya a fő ok, amikor nem azt ajánlják bele, ami bele való.
Persze néha az üzleti haszonszerzés is hajtja őket, hiszen az 5W-s olaj jóval drágább, több hasznot hoz :(
http://www.opel16v.hu, http://www.e85power.hu
Rali, Képek, Videók, Autóról, E85, bioetanol... ;)



#2342 ROLÓ

ROLÓ

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 1.194 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 11 - 13:06

Csak a "cigiszüneteim" töltöm itt hasznosan (remélem) :(



Sok okosságot olvasni tőled... ;)

#2343 heted7

heted7

    heted7

  • Fórumlakó
  • 57 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 11 - 13:10

Köszi az "olajos" tippeket!

Fékfolyadék/váltóolaj ügyben valami?

Kösz! H7

#2344 Qpack

Qpack

    Qpack

  • Fórumlakó
  • 1.788 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 11 - 14:17

Köszi az "olajos" tippeket!

Fékfolyadék/váltóolaj ügyben valami?

Kösz! H7

A fékfolyadék az jogos, de a váltóban 2 évente cserélni....hát anno még az "ásványis" időkben is km-ben volt meghatározva ha jól emlékszem...a OFF: "Wartburg" életében 200ekm alatt kb 3x vagy 4x cseréltem benne 25 év alatt amíg nálunk volt és olyan volt a váltója mnt a vaj : ON ha ezt 2 évente kellett volna, akkor kb 12x kellett volna cserélnem...az előző kadettünk életében pedig 150ekm ig a gyári olaj volt benne, aztán GM-es gyári de már általam... :(

Az astrám is már 100ekm felett van, most kellene kicserélni szerintem a váltóolajat...
Astra G 1998.09.10. 1.6 16V Club + (GYÁRI!) -> 4 Tárcsafék+ ABS+ TC(ASR) + Tempomat+ Kormányról távvezérelhető rádió(JVC)+ Elektromos tolótető+ Fényszóró mosó+ Angel Eyes+ Xenon+ Guardian G9 !!!THX WESSZ!!!

"Amikor először láttam a végtelent, rájöttem, hogy a minden az semmi!!!"

#2345 opel16v

opel16v

    www.opel16v.hu

  • Opel Klub, Budapest
  • 23.584 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 11 - 14:47

Köszi az "olajos" tippeket!

Fékfolyadék/váltóolaj ügyben valami?

Kösz! H7


Fékfolyadékot két évente vagy 40000km-ként szokták ajánlani.
Hűtőfolyadékot 3 évente.
Váltóolaj opel szerint élettartamos, szerintem 200ezer környékén, vagy ha
váltóhoz nyúlni kellett, akkor kell cserélni.
http://www.opel16v.hu, http://www.e85power.hu
Rali, Képek, Videók, Autóról, E85, bioetanol... ;)

#2346 imy

imy

    gázos

  • Fórumlakó
  • 6.161 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 11 - 16:31

Más... Ha már kinyitottam a szervizfüzetet gondoltam megnézem, mit kellett volna csinálni a két éves szervizen. Olaj, olajszűrő levegő- és pollenszűrő, benzinszűrő csere megvolt. Amit még ír, de nem volt meg: távirányító elem és fékfolyadék és váltóolaj csere. Ez utóbbin kicsit meglepődtem: előtte 120-as Skodám volt, azon sose cseréltem ilyeneket. (Na jüó, távirányító elemet se :( ) Amin szintén meglepődtem, hogy a szerviz sem.

Most kinek van igaza? A GM-nek -- és akkor a szerviz miért nem csinálta meg? Vagy a szerviznek -- és akkor a GM miért ír elő hülyeségeket?

Nem tartom rossz dolognak ezt az "előzzük meg a bajt" dolgot (a Skodán mindent csak akkor cseréltem, amikor tönkrement, ez olcsó, megoldás volt, de nem túl üzembiztos), és az is oké, hogy ők gyártották, ők tudják, de pl. a két éves fékfolyadék csere kicsit gyanús. Szerintetek?

H7



A fékfolyadékot 2 évente cserélni kell!
A fékfolyadék egy hátrányos tulajdonsága, hogy a levegő víztartalmát megköti, és ez által a forráspontja drasztikussan csökken. Ha a fékfolyadékot eléri azt a hőmérsékletet, és a felszívott nedvesség gözzé alakul, akkor fékhatásod csökken. A gáz (gőz) összenyomható, de a folyadék Nem!
AstraG Z14XEP 2007/12 LPG => kép

#2347 meriva1.8

meriva1.8

    KeePositive

  • Fórumlakó
  • 1.849 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 11 - 16:45

Torx kulcsos?

Ha igen, akkor lehet az enyémet cserélték már :(

Ja, torxos.
Z1.6XE .... megy, mint az állat! Didn't say which one...
Z16XE 1/8 - 11,3sec ----- 1/4 - 17,4sec

#2348 Hic

Hic

    Buheramájszter

  • Fórumlakó
  • 3.098 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 11 - 17:46

Torxos borz.... :( ;) :)
There's no gravity! Earth just sucks....
"Hát értem én, hogy gőzgép.... de mitől megy?!..."
Past: Astra G Van 2002, Y17DT - The Audio Project
Present: Raumschiff Enterprise 1.8...

#2349 copymix

copymix

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 5 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 11 - 20:43

az nem semmi...


Üdv!

Már csak azt szeretném tudni, hogy hol 30 e. az a ..hadt termosztát?
Az is szimpibb az 50 e.-nél.

#2350 pkaresz

pkaresz
  • Fórumlakó
  • 2 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 12 - 00:56

Az előtétellenállások elvileg a pollenszűrő kiszedése után a pollenszűrőházon keresztül érhetők el... Alulról kell kinyomni fölfele a pollenszűrőház felé vezető csatornába benyúlva...


Köszönöm a segítséget! Most már minden világos, a biztosíték nem áram, hanem hőbiztosíték volt, és amikor kipróbáltam a motort beszerelés nélkül, nem volt az ellenállásoknak hűtése, és a biztosíték kioldott. Először csak megpatkoltam, de már sikerült 170 Ft-ért pontosan ugyanolyat (144 fokosat) vásárolni. Még nem szereltem be, de mivel forrasztáskor tönkremenne, ezért először sorkapocs belsőt fogok ráforrasztani, és abba csavarozom be a biztosítékot...

#2351 heted7

heted7

    heted7

  • Fórumlakó
  • 57 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 12 - 09:59

Köszi a fékfolyadékos tippeket is. Közben kiderült, hogy hülyeséget írtam, mert nem a váltóolajról írt a könyv, csak én néztem el. "Tengelykapcsoló folyadék (MTA)" szerepel benne. Ez gondolom akkor valami kuplung-hidraulikafolyadék? És akkor ezt is cserélni kell?

#2352 uhuhu

uhuhu

    Fórumlakó

  • MOTE klubtag
  • 14.101 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 12 - 10:14

az MTA az easytronic váltó müködtető egységének a röviditése. azt is kell cserélni...
csak azt otthon nemnagyon lehet, mert kell hozzá egy légtelenitő egység + Tech2 a váltás, kuplung ujratanitásához...

#2353 heted7

heted7

    heted7

  • Fórumlakó
  • 57 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 12 - 10:24

az MTA az easytronic váltó müködtető egységének a röviditése. azt is kell cserélni...
csak azt otthon nemnagyon lehet, mert kell hozzá egy légtelenitő egység + Tech2 a váltás, kuplung ujratanitásához...

Szuper! Olyanom nincs (mármint MTA), egy gonddal kevesebb :( Köszi!

#2354 uhuhu

uhuhu

    Fórumlakó

  • MOTE klubtag
  • 14.101 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 12 - 10:25

ja. az astra g ben nem gyártották, csak a corsa c, astra h, tigra b, zafira b, és vectra c ben :(

#2355 Qpack

Qpack

    Qpack

  • Fórumlakó
  • 1.788 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 12 - 15:02

Köszi a fékfolyadékos tippeket is. Közben kiderült, hogy hülyeséget írtam, mert nem a váltóolajról írt a könyv, csak én néztem el. "Tengelykapcsoló folyadék (MTA)" szerepel benne. Ez gondolom akkor valami kuplung-hidraulikafolyadék? És akkor ezt is cserélni kell?


Ákos...
A hidraulikus kuplung kinyomóban hogy cserélhető az olaj? melyik körön van? esetleg a szervóval együtt?
Astra G 1998.09.10. 1.6 16V Club + (GYÁRI!) -> 4 Tárcsafék+ ABS+ TC(ASR) + Tempomat+ Kormányról távvezérelhető rádió(JVC)+ Elektromos tolótető+ Fényszóró mosó+ Angel Eyes+ Xenon+ Guardian G9 !!!THX WESSZ!!!

"Amikor először láttam a végtelent, rájöttem, hogy a minden az semmi!!!"

#2356 uhuhu

uhuhu

    Fórumlakó

  • MOTE klubtag
  • 14.101 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 12 - 17:46

nem, hanem a fékolaj körön van :(

ugyanis a kuplungban fékfolyadék van ami közvetlenül a fékolajtartályból kapja az olajat.

#2357 Gonczgabi

Gonczgabi

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 256 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 12 - 18:48

Sziasztok!
Hétvégén kicserértem a labda szondát és minden szuper......volt
máig...
Ismét játsza a játékát.
Gondol egyet, elkezd rángatni a motor, elgyengül a talicska....
Gáz adáskor villog a motor visszajelző lámpa (padlógáz vagy 1/4-es benyomás egyre megy)
Icuri picuri gázadásnál nem csinálja.
Üresben hiába padlózom, csak sebességben fordul elő...
A lámpa villogás után elalszik
Ha nyomok kövérebbet megint villog, rángat stb..

Trafósorok cserélve, gyertyák cserélve, lambda cserélve, agr szelep megtakarítva..
Holnap reggel ha megint csinálja elgurolok ismerőshöz és rátesszük a diagnosztikai gépre, hátha valami mást ír, mint a megszokott
"szabálytalan gyújtás a 4. hengerben"-t.

#2358 uhuhu

uhuhu

    Fórumlakó

  • MOTE klubtag
  • 14.101 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 12 - 18:52

mérjetek kompressziot. mertha el van égve a szelep egy picit, akkor nem jó a gyujtás.

vagy computer csere...

#2359 Gonczgabi

Gonczgabi

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 256 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 12 - 18:55

mérjetek kompressziot. mertha el van égve a szelep egy picit, akkor nem jó a gyujtás.

vagy computer csere...


Kompresszióra azt mondták rendben van 13 és egy pici mindegyik hengerben....

#2360 imy

imy

    gázos

  • Fórumlakó
  • 6.161 Hozzászólás:

Elküldve: 2007 december 12 - 19:31

Kompresszióra azt mondták rendben van 13 és egy pici mindegyik hengerben....


Nem az elektronikádal van valami bibi? Vagy injektor?
AstraG Z14XEP 2007/12 LPG => kép





11 felhasználó olvassa ezt a témát.

3 felhasználó, 8 vendég, 0 anonim felhasználó






Google PageRank

Hosted by AZ-NET ZRT