Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

van egy OPEL Vectra 2.0 DTH autom és folyamatosan ég a motor kontrol lámpa elvitem kiolvastatni a hibát. A szerviz szerint az izzitó körben van a hiba Kicseréltem a hibásnak mondott alkatrészt de a hiba nem múlt el.

Ha valaki járt már igy kérem irja meg. Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Ma szerelünk be a 2001-es B vectramba egy rhino 3000IT indításgátlót, teljesen jól működik normál üzemben, viszont az lenne a problémám vele, hogy ha belépek szervizüzemmódba akkor az első indítás sikeres. A második indításnál pedig már az elektronika közbeszól és 1500 fordulatszámmal pörög a motor és a gázpedál pedig nem érzékel semmit és világít a motorhiba jelző lámpa. Ha valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a gond, kérem ossza meg velem. Köszi

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 10 months later...

Üdv mindenkinek!

A npokban vettem egy opel vectra B-t 1.8-as benzines!

Kérdésem az, hogy honnan lehet megtudni, hogy a motor mennyire erős még és milyen állapotban van?A chip pisztergálása nélkül honnan lehetne még egy kis plusz lovat előhozni!Nem értek a dologhoz lehet h hülyeséget kérdeztem!Amúgy caraván 1,8as benzines elegance felszereléssel 100e km-el 2,1 milla volt!megérte???Ja igen 4 éves a kocsi!!!Köszi

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

A npokban vettem egy opel vectra B-t 1.8-as benzines!

Kérdésem az, hogy honnan lehet megtudni, hogy a motor mennyire erős még és milyen állapotban van?A chip pisztergálása nélkül honnan lehetne még egy kis plusz lovat előhozni!Nem értek a dologhoz lehet h hülyeséget kérdeztem!Amúgy caraván 1,8as benzines elegance felszereléssel 100e km-el 2,1 milla volt!megérte???Ja igen 4 éves a kocsi!!!Köszi

Azt hogy mennyire erős egy motor, kiválóan megmutatja pölö egy teljesítménymérés, az állapot meg kideríthető mondjuk egy kompresszióméréssel, de erről egy autószerelő valszeg többet tudna mondani. A tuning témában meg látogass át a tuning topicba, ott biztos találsz hasznos ötleteket, mert a teljesítménynövelés elég szerteágazó téma.

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek!

Problémám az, hogy a kocsiban lévő CDR500 típusú cd-s rádióba, ha berakok egy gyári audió cd-t egy ideig tekergeti és azt írja ki, hogy ER1 (gondolom error 1) ha valakinek van hasonló tapasztalata vagy vmi ötlete kérem segítsen!!(a cd-t biztos , h jól rakom be és több cd-vel is próbálkoztam, most totál halott a cd-je vagy vmi egyéb hiba, nem tudom, hogy segít-e de akksi csere volt és bekapcsoláskor kérte a kódot amit beírtam és el is fogadott, a rádió kifogástalanúl működik)

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Két dolog lehet:

- El van koszolódva az olvasófej - el kell vinni kitakaríttatni;

- Meghalt az olvasófej.

Egyébként a fej közelgő halálát jól mutatja, ha tisztítás után is csak gyári lemezeket játszik; nehezen találja meg a lemez elejét; minél inkább a lemez vége felé játszik, annál többet hibázik; esetleg a lemez végén lévő pár track-et már nem játssza le.

Link to comment
Megosztás:

Két dolog lehet:

- El van koszolódva az olvasófej - el kell vinni kitakaríttatni;

- Meghalt az olvasófej.

Egyébként a fej közelgő halálát jól mutatja, ha tisztítás után is csak gyári lemezeket játszik; nehezen találja meg a lemez elejét; minél inkább a lemez vége felé játszik, annál többet hibázik; esetleg a lemez végén lévő pár track-et már nem játssza le.

Milyen tapasztalatok vannak a cdr500-al?hamar elromlik?kb mennyit bír ki?Az enyém 4 éves!

Link to comment
Megosztás:

Milyen tapasztalatok vannak a cdr500-al?hamar elromlik?kb mennyit bír ki?Az enyém 4 éves!

Attól függ, mennyit használják. Belül ugyanazok az alkatrészek vannak, mint bármelyik, boltban kapható CD-ben, amik azért négyévesen elég öregnek számítanak. Nekem volt egy üzletkötő haverom, aki egy év alatt lakott le egy fejegységet, mert csak lemezt hallgatott. Aki meg csak rádiózik, annak kitart élete végéig.

Mindenesetre, ha fejhiba, érdemes lecserélni valami aftermarket termékre...

Link to comment
Megosztás:

Attól függ, mennyit használják. Belül ugyanazok az alkatrészek vannak, mint bármelyik, boltban kapható CD-ben, amik azért négyévesen elég öregnek számítanak. Nekem volt egy üzletkötő haverom, aki egy év alatt lakott le egy fejegységet, mert csak lemezt hallgatott. Aki meg csak rádiózik, annak kitart élete végéig.

Mindenesetre, ha fejhiba, érdemes lecserélni valami aftermarket termékre...

Hát nem tudom, még próbálkozok azért!Egy ilyen cdr500 milyen árban van? azt hallottam, hogy 70-80 e forint!ez igaz?Gondolom azért érdemes ilyet venni, mert ezt lehet frankón rácsatlakoztatni a központi kijelzőre!Vagy rosszul tudom?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Egy ilyen cdr500 milyen árban van? azt hallottam, hogy 70-80 e forint!ez igaz?Gondolom azért érdemes ilyet venni, mert ezt lehet frankón rácsatlakoztatni a központi kijelzőre!Vagy rosszul tudom?

Újonnan biztos jó drága, drágább, mint amennyit ér. Használtan is.

Ha neked az kell, hogy központi kijelezzen, akkor meg is válaszoltad a saját kérdésed; ha megfelel a fejegység saját kijelzője - pláne, ha számít a hangminőség, akkor válassz valami mást. Valljuk be, a CDR500 nem a hangzás bajnoka...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Újonnan biztos jó drága, drágább, mint amennyit ér. Használtan is.

Ha neked az kell, hogy központi kijelezzen, akkor meg is válaszoltad a saját kérdésed; ha megfelel a fejegység saját kijelzője - pláne, ha számít a hangminőség, akkor válassz valami mást. Valljuk be, a CDR500 nem a hangzás bajnoka...

Egy másik fórumon most kaptam egy ötletet, hogy kell lenn rajta egy reset gombnak4 te tudsz erről valamit?Hol keresssem?az előlapon, a kezelőfelületen nincs, de a cucc meg be van építve!Állítólag az okozhat ilyen hibát ha kiveszik az akksit és rossz helyen áll meg a fej!

Link to comment
Megosztás:

Én nem tudok reset gombról, de ha megszakad a táp, az gyakorlatilag resetelésnek minősül. Nem ez lesz a baja (sajnos)! De hogy megnyugtasd magad, tegyél bele lemezt, és hallgasd meg, hogy a cd forgásán kívül hallasz-e más motorhangot (nem a fej kattogását). Ha hallható a fejmozgató motor hangja, akkor az működik.

Link to comment
Megosztás:

Én nem tudok reset gombról, de ha megszakad a táp, az gyakorlatilag resetelésnek minősül. Nem ez lesz a baja (sajnos)! De hogy megnyugtasd magad, tegyél bele lemezt, és hallgasd meg, hogy a cd forgásán kívül hallasz-e más motorhangot (nem a fej kattogását). Ha hallható a fejmozgató motor hangja, akkor az működik.

Épp most kaptam egy ajánlatot, egy használt cdr500 ra, 10ezerért odaadnák csak sajna nincs meg nekik a kódja, kihez forduljak ezügyben?Ki tudja valaki kódolni nekem?Tudsz ebben segíteni?

Link to comment
Megosztás:

Minek kellene kikódolni? Ha ugyanaz a mechanikája, mint a tiédnek, át kell tenni bele, és szalad tovább! De ha legalább a két olvasófej stimmel, már lehet cserélni. Azt sajnos nem tudom, hogy a Delco és a Philips mennyire ugyanaz belülről, mert nem volt még szerencsém szétszedni mindkettőt.

Link to comment
Megosztás:

Minek kellene kikódolni? Ha ugyanaz a mechanikája, mint a tiédnek, át kell tenni bele, és szalad tovább! De ha legalább a két olvasófej stimmel, már lehet cserélni. Azt sajnos nem tudom, hogy a Delco és a Philips mennyire ugyanaz belülről, mert nem volt még szerencsém szétszedni mindkettőt.

Azért mert amit használtan vennék az állítólag teljesen hibátlan, csak a kódja nincs meg és gondoltam, hogy akkor egyben kicserélném nem szarakodnák vele!

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek!

Problémám az, hogy a kocsiban lévő CDR500 típusú cd-s rádióba, ha berakok egy gyári audió cd-t egy ideig tekergeti és azt írja ki, hogy ER1 (gondolom error 1) ha valakinek van hasonló tapasztalata vagy vmi ötlete kérem segítsen!!(a cd-t biztos , h jól rakom be és több cd-vel is próbálkoztam, most totál halott a cd-je vagy vmi egyéb hiba, nem tudom, hogy segít-e de akksi csere volt és bekapcsoláskor kérte a kódot amit beírtam és el is fogadott, a rádió kifogástalanúl működik)

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Azért mert amit használtan vennék az állítólag teljesen hibátlan, csak a kódja nincs meg és gondoltam, hogy akkor egyben kicserélném nem szarakodnák vele!

Ha esetleg valamiért nem tartanál igényt a kódos CDR-500-ra engem érdekelne. Vagy a tiéd, amelyiknek nem működik a CD része.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tegnap szereltem szomszédom X20XE motoros b vectráját, mert ha indult egyben legtöbbször leállt, ha menet közben kitolta üresbe szintén leállt, és elég egyenletlen volt az alapjárat. Megoldás: alapjárat állító motor le- és szétszed, féktisztító spray-vel jól beáztat és átmos; kartergázcső leszed, kipucol ( a szelepfedélen lévő csonkját is); pillangószelep és környéke szintén féktisztító spray-vel megpucol. Eddig úgy néz ki sikerült a mutatvány. De a jobb hátsó kp-i zárja megint sz@rakodik :evil: , de többször szét nem szedem, inkább vegyen másikat. Különben az óracsoportot hogy lehet kivenni belőle? Legfontosabb hogy a rácsok hogy jönnek ki?

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Üdvözlet!

A B vectramban menet közben a computeren a pillanatnyi fogyasztásra szoktam állítani a kijelzőt!DE kb 1 perc múlva mindig átvált egy COOLANT LEVEL feliratra automatikusan, majd visszaállítom, de megint ez jön be kb 1 perc múlva!!!A műszerfali kijelző szerint 90 fokos a motor menet közben állandóan!

Miért jön be ez az üzenet??Vmi érzékelő rossz??Kevés a hűtőziz vagy mi???

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.