Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

manta

Recommended Posts

Idén szerény körünkben két darab autó átépítése ill. építése van tervben, illetve kezdődött meg.
Ákos 3ezres verdájának további tuningolása és újjászületése elkezdődött és Mr. Manta 400as vasát igyekszünk az álomból valósággá váltani.
Az elkövetkezendő hónapokban igyekszem beszámolni ezekről képekkel és kommentekkel - hátha mást is érdekel rajtunk kívül. 8)

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 829
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Hello

Ha már van ilyen építek oldal akkor írok. Épp nagy fába kezdem vágni a fejszémet. Most tavasszal kezdek építeni egy okos kis Mantát, a motor megvan , már csak a nagyrésze kell a dolgoknak, de majd meglátjuk, hogy lesz rá keret. Előbb a motort alakítattom át, vagyis egy kicsit felpöckölöm, rakok rá egy 2 db iker webert vagy dellortót, még nem tudom melyik lesz, aztán egyk is lendkerék könnyítést is szeretnék, na meg a hengerfejet is átalakíttatom. aztán meg a leömlőket cserélem a kipufogóval együtt.

Tavaszra még csak ennyi a tervem. Aztán majd meglátom meddig jutok és folytatom. Ez a Manta dolog nálam beteges, azzal kelek és azzal fekszem és egész nap azon gondolokodom mit hogyan csináljak.

Na hello

Link to comment
Megosztás:

Huhh kedves Manta örülök, hogy ilyen topicot nyitottál. Akkor kérdezek egyet, hátha lesz segítség. Van egy 1.9 -es Mantám ami egyenlőre karbis, de szeretném átépíteni injektorosra. Tudna valaki segíteni egy pontos listával, hogy mi is kell ehhez? Kicsit lémer a kérdés, de a szervízkönyvet amit vettem, mindenki fikázza, így kicsit elbizonytalanodtam. Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Na, amik tuti kellenek:

- másik vezérmű tengely

- szívósor kompletten, spriccfejekkel

- kipufogó leömlő - Y

- computer

- kábelköteg (computeré)

- AC relé

- elektromos AC

- plussz benzincső a motortértől a tankig

- tank

De ha már belevágsz egy ilyenbe, szerintem érdemes lenne az 1,9et felfúrni, ha lúd legyen kövér alapon 8)

remélem tudtam segíteni :roll:

Link to comment
Megosztás:

Köszi, akkor nem is állok olyan rosszul. :) Amúgy melyik szervízkönyv használható szerintetek? Én megvételeztem egy angolnyelvűt horror árért, de a srác akitől vettem a gépezetet eléggé lehúzta. :? . Jahh és ma sem integettél a kocsimnak....... Kb arra van ahol ma egy szép fékezés után jobbra kerültél :lol:

Link to comment
Megosztás:

Láttad? :shock: Majdnem megnéztem a pözsó seggét igen-igen közelről :shock: nem is az volt a vicces, hanem ilyenkor elkezd táncolni a kocsi segge, oszt győzzem egyenesen tartani. :shock: Úgy kapaszkodtam a kormányba, hogy még a 12es karizmom is begörcsölt 8) de egyenesbe maradtunk 8) Aztán azt mondta a pözsós, hogy a bömbi miatt fékezett az egész sor, aki be akart jönni oldalról...

De figyu! Ha te nézed a reggeli műsort, akkor milyen autót kell nekem néznem??? :shock: Meg hol??? :shock: És milyen színű??? :shock: És ki vagy teeeeeeeeeee????? :shock: És miért nem regisztálsz be? :shock: És miért van a Mississippi-ben 4s, 4i, 2p, de csak egy M???? :shock: És még megannyi kérdés merült fel bennem :)

Link to comment
Megosztás:

Jaja láttam a műsort. Illetve a végkifejletet, a csikorgásra lettem figyelmes, mondom minnyá műsor. Aztán látom itt Mantát akarnak amortizálni (nem te) az nem vicces. A kilétem meg nem fontos, kezdő mantás vagyok, írtam már, hogy talin megkereslek egyszer. Amúgy ülés ügyben én hívtalak a múlthéten, tudod a beszédhibás fickó. A készülék meg a reggeli fékezéstől vissza kb 20-25 méterre jobbra található és (míly véletlen) fekete. :)

Link to comment
Megosztás:

:) Köszi előre is. A Recaro biznyic egyenlőre ugrott, mert egy kollégám kitépte a Caprijából és meg kaptam tőle így szert tettem két csodás, motoros, fűthető sámlira. Viszont a palotai kipuffogós számát elárulhatnád, ha nem túl bizalmas kérés.

Link to comment
Megosztás:

Hello

Előbb utőbb össze szedem magam és írok magamról és képet is teszek.

De az a nagy hírem, hogy vettem komplett első futóművet és mennyiért? 5000 Ft. Ennek annyira megörültem, hogy gyorsan autóztam 300 km -t. De azt hiszem megérte.

Volt még a tagnak 2,4 -es mocija 80 eFT -ért, meg 4 Recaró ülése 30 eFt- ért, meg alufelnik olcsó pénzért.

-----manta mondtad, hogy keresel kasztnit volt a múlheti pénteki mai hirdetésben 100 eFt -ért egy komplett Manta vagy bontásra is eladű volt.

Én nem hívtam fel mert elvileg van két gép Ajkán amik évek óta kinn vannak az utcán és nem használja őket senki. Azokat majd megnézem aztán ha tudok valamit szólok. Találtál már kasztnit?

Üdvözletem.

Link to comment
Megosztás:

Jól vetted. Ha nem autózol érte 300kmert, akkor még félárba is lett volna :lol: De nem adja drágán a cuccokat.

Kasznim meg elvileg ki van fizetve egy éve, csak még egyben van autóként és járnak vele. De ha kész lesz a 400as, akkor megkapom. Már csak annyi marad a nyígom, hogy melyikből építsek várat :roll:

Mert amit vettem, az egy 87v.88as töretlen sibedás kaszni, enyhe váznyúlvány rohadással. Az enyém meg szintén váznyúlványrohadt, viszont törve is volt (körbe :) ). Még nem álmodtam meg, hogy mit akarok. Mer egyik se kis meló. Azért egy komplett kocsit kipufogóstól mindenestől átpakolni egy másik kaszniba........ :?

Link to comment
Megosztás:

Hello Manta

Ismét van egy két kérdésem.

Mennyit ér egy jó állapotú 2.4 -es motor? Vagyis mennyiért érdemes megvenni.

A másik meg, hogy van itt Pesten egy 78' -as manta fekete 2.0 L -es az Örs vezértől nem messze , nem tudsz róla valamit? Egy kicsit meg van törve? 60 eFt -ért árulja valaki.

Köszönöm DAni

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.