Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Hogy a francba vegyem ki a blokkból a beragadt porlasztócsúcsot?

Nem merem nagy erővel tekerni, mert beleszakad vagy kikapja a menetet a blokkból...

Most ázik csavarlazító fékolaj keverékben, remélem kijön valahogy...

Konkrétan ilyen esetben még nem próbáltam ezt a módszert, de sokszor már segített az ilyesfajta berágódásoknál:

http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/korroziogatlok/-LT40617

Nem olcsó, szívtam is a fogam , mert kedvezménnyel is elég húzós, de miután láttam mit tud, már nem bántam meg :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Opel vectra b 1.7 TD...Most lett cserélve a vezérlés!!

Előtte minden jóó volt,jól ment,nem kormólt mikor megjött a nyomás!!

Ahogy össze lett rakva pontosan ahogy kell,elkezdett kormólni iszonyatosan és nem is nagyon akar menni.

Mi oka lehet szerintetek??Esetleg előtöltés kellene állítani??Előre is köszönöm a választ!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Opel vectra b 1.7 TD...Most lett cserélve a vezérlés!!

Előtte minden jóó volt,jól ment,nem kormólt mikor megjött a nyomás!!

Ahogy össze lett rakva pontosan ahogy kell,elkezdett kormólni iszonyatosan és nem is nagyon akar menni.

Mi oka lehet szerintetek??Esetleg előtöltés kellene állítani??Előre is köszönöm a választ!!

Azért rá kellene nézni mégegyszer hogy tuti jelen van-e. Nekem akkor nem ment amikor ugrott egy fokot a vezérlés...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Opel vectra b 1.7 TD...Most lett cserélve a vezérlés!!

Előtte minden jóó volt,jól ment,nem kormólt mikor megjött a nyomás!!

Ahogy össze lett rakva pontosan ahogy kell,elkezdett kormólni iszonyatosan és nem is nagyon akar menni.

Mi oka lehet szerintetek??Esetleg előtöltés kellene állítani??Előre is köszönöm a választ!!

Elrakták a vezérlést :)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

sziasztok

A kis corsát nagyon megszerette az asszony, motorja csendes mint ha benyás lenne, ez az x1.7dt igazán jól sikerült az isuzunak. Az alapjáratot is sikerült beállítani, már nem rázkódik a moci hidegen, viszont a váltó nagyon kicsi hozzá, lehet az 1,5 td váltója van benne. Váltó számot pl F13 nem látok csak sorozat számot valami 94573....

A kérdésem melyik váltó passzolna az 1,7 motorhoz ? aminek hosszabb az áttétele, mert a mostani váltóval 150 Km-nél már 4500-at pörög

Féltengelyt, ha lehet nem cserélnék :)

F16-vagy F18 ? Valaki tud okosítani? megköszönném

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

A kis corsát nagyon megszerette az asszony, motorja csendes mint ha benyás lenne, ez az x1.7dt igazán jól sikerült az isuzunak. Az alapjáratot is sikerült beállítani, már nem rázkódik a moci hidegen, viszont a váltó nagyon kicsi hozzá, lehet az 1,5 td váltója van benne. Váltó számot pl F13 nem látok csak sorozat számot valami 94573....

A kérdésem melyik váltó passzolna az 1,7 motorhoz ? aminek hosszabb az áttétele, mert a mostani váltóval 150 Km-nél már 4500-at pörög

Féltengelyt, ha lehet nem cserélnék :)

F16-vagy F18 ? Valaki tud okosítani? megköszönném

F16, B vekibe rakták az F18at inkább már, de sok különbség nincs a végáttétel között tapasztalatom szerint. Csak hát ezen belül is van a CR (rövid) és WR (hosszabb), nekem WR van, faternak CR-es, a nagy különbség a 2-3-4 között van, én jobban el tudom húzni a száját. Ja meg, ha már F16 v. F18, akkor a 16-os jobb, mert az bovdenes, a 18as meg hidraulikus elméletileg, bár lehet akad bovdenes is belőle.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.. valaki meg tudná mondani ,hogy x17dtl motoron hol találom azt a jeladót ami a műszeregységnek adja a jelet .hogy hány fokos a viz..? sajna nem működik.... ja majd elfelejtettem f astra ..

Módosítva : endre1
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.. valaki meg tudná mondani ,hogy x17dtl motoron hol találom azt a jeladót ami a műszeregységnek adja a jelet .hogy hány fokos a viz..? sajna nem működik.... ja majd elfelejtettem f astra ..

Mindenképpen valahol a vízkörben van beletekerve és gondolom fent, a legegyszerűbb ha a kábelkötegeket nézed végig, szerintem az anyósoldalival kezd, ugye a végén egy kábelsarú van.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Mindenképpen valahol a vízkörben van beletekerve és gondolom fent, a legegyszerűbb ha a kábelkötegeket nézed végig, szerintem az anyósoldalival kezd, ugye a végén egy kábelsarú van.

Sajnos csak egy szakadt vezetéket találtam anyósoldalon. amin már saru sincs..de nem találom a jeladót...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Kint van mind a 4, elég fosul porlasztanak, mennek a doktor bácsihoz.

Vigyázz, nem mindegy, hogy hideg, vagy meleg motornál szeded ki őket. Melegnél kell.

Meggyilkoltam én is hidegnél, jött is a menet vele együtt.

És a meghúzásával is vigyázz, ha túlhúzod, elreped a menetnél, és nyomja ki mellette a hűtővizet!!!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok! Lenne egy kérdésem... Van egy Isuzu 1.7 Td! Hidegen nehezen indul és nagyon füstöl kéken! 20-30mp és elhagyja... Melegen semmi korom! Jól megy az autó! Turbó nem hordja az olajat! Izzítógyertyák jók, porlasztócsúcsok jók! Kompresszió van! Szóval ott tartok hogy adagoló.. sokan mondták előtöltés! esetleg a hidegindítást segítő kütyün kéne állítani! Na szóval ötleteket várnék valakinek produkált-e már ilyet... vagy esetleg egy adagoló alap beállítást tud nekem valaki mondani ??? Segítségeteket előre is köszi
Ja és plussz 20ban is ugyan olyan szarul indul mint -15ben..:S Télen mindig elindult.. egy izzítás forgatok 4et! még egy izzítás és egyből röffen..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki szedett már szét közületek isuzu hengerfejet?

Van egy olyan gondom hogy hengerfejes lett a kocsi. Gátrepedés.

Vettem egy bontottat, elvileg jó kocsiról. Felújítattam: síkba köszörülés, szelepek köszörülése, ülékek köszörülése, szelepszár szimeringek cseréje.

Nyomáspróba.

A felújító műhely szerint minden oké pénzt elrakták.

Összeraktuk minden kötelezően cserélendő alkatrész kicserélve.

Az első perctől nyomás volt megint a rendszerben, és csipegette a vizet.

2000km után durva nyomás a vízben, és megint levettük a fejet.

A hengerfejen minden hengernél fagyálló lerakódás a szelepek körül. Szétszedve 2 szelepnél a beszívónyílásban a szelepvezető mellett víz nyom van.

Most visszavittem a felújító műhelynek, és szép szóval elhajtottak azzal hogy a nyomáspróba sem 100%

Meg hogy ők nem baszták el, mert a víztér környékén nem is munkáltak.

Találkozott már valaki ilyennel???

Lehetséges olyan hogy egyszerre mind a 4 hengernél a szelepek alatt megreped a fej????

Vagy megmunkálás során el lehet baszni valamit??

Módosítva : Kisisti
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki szedett már szét közületek isuzu hengerfejet?

Van egy olyan gondom hogy hengerfejes lett a kocsi. Gátrepedés.

Vettem egy bontottat, elvileg jó kocsiról. Felújítattam: síkba köszörülés, szelepek köszörülése, ülékek köszörülése, szelepszár szimeringek cseréje.

Nyomáspróba.

A felújító műhely szerint minden oké pénzt elrakták.

Összeraktuk minden kötelezően cserélendő alkatrész kicserélve.

Az első perctől nyomás volt megint a rendszerben, és csipegette a vizet.

2000km után durva nyomás a vízben, és megint levettük a fejet.

A hengerfejen minden hengernél fagyálló lerakódás a szelepek körül. Szétszedve 2 szelepnél a beszívónyílásban a szelepvezető mellett víz nyom van.

Most visszavittem a felújító műhelynek, és szép szóval elhajtottak azzal hogy a nyomáspróba sem 100%

Meg hogy ők nem baszták el, mert a víztér környékén nem is munkáltak.

Találkozott már valaki ilyennel???

Lehetséges olyan hogy egyszerre mind a 4 hengernél a szelepek alatt megreped a fej????

Vagy megmunkálás során el lehet baszni valamit??

Sajnos tényleg nincs semmi garancia arra, hogy a hengerfejfelújítás sikeres lesz, bármilyen körültekintően jár is el a műhely. Az már más kérdés hogy a műhely vállalhatna kicsit több felelősséget a munkája után.

Egyébként lehetett rossz a bontott hengerfej is, ugye az sem új, hanem használt.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A napokban észre vettem hogy a gépem rángat.

3-4 fokozatban mikor gyorsítok.

Városban 50-es tempónál semmi baj,csak mikor kimegyek lakot területen kívülre és fel szeretnék gyorsítani 90-re akkor rángat elégé.

Valaki találkozott már ilyennel?

X17dtl motor.96 évjárat.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A napokban észre vettem hogy a gépem rángat.

3-4 fokozatban mikor gyorsítok.

Városban 50-es tempónál semmi baj,csak mikor kimegyek lakot területen kívülre és fel szeretnék gyorsítani 90-re akkor rángat elégé.

Valaki találkozott már ilyennel?

X17dtl motor.96 évjárat.

Bizony!

Az enyém még le is állt! Az üziszűrőre menő csőcsatlakozásnál volt eltömődve(mint utóbb kiderült). Amikor nagyobb gázt adtam, mondjuk emelkedőn ahol kelettek a lovak is, rángatot, néha le is állt. Nem kapot elég naftát. Elöször kicseréltem az üziszűrőt, de nem ez volt a gond! Majd hogy kizárjuk hogy az adagoló e a ludas, ejtőtartályról mentem vele pár kört. Így jó volt! Örültem hogy az adagoló ok! Vettem 6m üzemanyagcsövet,a vastagabból, (8mm a belső átmérője), és kicseréltem az oda-vissza ágat! Ekkor láttam hogy 4db-ból volt a szentem,és egy helyen el volt picit tömődve! Gondolom az előző tulaj cserélte mindig csak a hibás részt! Plussz kicseréltem a visszacsapó szelepet is rézre, nem műanyagra, és átmostam a csőcsatlakozásokat. Majd az üziszűrő és az adagoló közé beraktam még egy átfolyó diesel szűrőt is, hogy tuti csak tiszta üzemanyag jusson az adagolóba!

Nem állítom hogy neked is ez a gondod, de én így jártam,csak leírtam hátha segít! :D

Link to comment
Megosztás:

Bizony!

Az enyém még le is állt! Az üziszűrőre menő csőcsatlakozásnál volt eltömődve(mint utóbb kiderült). Amikor nagyobb gázt adtam, mondjuk emelkedőn ahol kelettek a lovak is, rángatot, néha le is állt. Nem kapot elég naftát. Elöször kicseréltem az üziszűrőt, de nem ez volt a gond! Majd hogy kizárjuk hogy az adagoló e a ludas, ejtőtartályról mentem vele pár kört. Így jó volt! Örültem hogy az adagoló ok! Vettem 6m üzemanyagcsövet,a vastagabból, (8mm a belső átmérője), és kicseréltem az oda-vissza ágat! Ekkor láttam hogy 4db-ból volt a szentem,és egy helyen el volt picit tömődve! Gondolom az előző tulaj cserélte mindig csak a hibás részt! Plussz kicseréltem a visszacsapó szelepet is rézre, nem műanyagra, és átmostam a csőcsatlakozásokat. Majd az üziszűrő és az adagoló közé beraktam még egy átfolyó diesel szűrőt is, hogy tuti csak tiszta üzemanyag jusson az adagolóba!

Nem állítom hogy neked is ez a gondod, de én így jártam,csak leírtam hátha segít! :D

Köszi a segítséget!

Látom elég lakatlan ez a fórum....

A mai napon az adagolón csavargattam és kicsit több naftát adtam a gépnek és szinte meg van táltosodva a paripa!!!!!!Nem rángat!megy mint barom!!!!!

Szerintem ahogy kopik a rendszer néha utána kell állítani!

Főleg hogy az előző tulaj cserélt rajta adagolót de nem állított utána!

Én meg mikor meg vettem csak városba csámborogtam,ahol nem is volt gond!

De mikor kint mentem volna pl 90-el akkor rángatott mint állat!

Ma állítás után 170-el mentem mint rakéta!!!!!

Ez csak teszt volt!Nem szoktam ennyivel menni!

De jó hogy ilyen fürge is tud lenni a pokolgépem! :icon1:

Módosítva : sakál
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.