Jump to content
cszoli

Belső keringetés megbuherálása

Recommended Posts

Valami egyszerű módszert keresek (pl. egy csatlakozó lehúzása, egy vezeték elvágása, stb.) amivel azt az átkozott funkciót deaktiválhatnám, hogy a szélvédőre fújáskor a belső keringetés automatikusan kikapcsol.

Tudom mire való, de már nagyfiú vagyok és észreveszem, ha párásodik az ablakom. Ráadásul klíma mellett ez nem probléma (legalábbis nyáron nem)

Valakinek van ötlete?

Zoli

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Valami egyszerű módszert keresek (pl. egy csatlakozó lehúzása, egy vezeték elvágása, stb.) amivel azt az átkozott funkciót deaktiválhatnám, hogy a szélvédőre fújáskor a belső keringetés automatikusan kikapcsol.

Tudom mire való, de már nagyfiú vagyok és észreveszem, ha párásodik az ablakom. Ráadásul klíma mellett ez nem probléma (legalábbis nyáron nem)

Valakinek van ötlete?

Zoli

Én egy picivel a kattanás elé szoktam tekerni a levegőelosztót (épp hogy csak nem kattan be). Ezzel a workaround-al szinte semmit nem vesztek a szélvédőre áramló levegő mennyiségéből (legalábbis én nem vettem észre különbséget), és mégis mehet a belső keringtetés. Nem túl elegáns megoldás, de nekem megteszi :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Dipa kérdése a témakörben :

"Légyszi segítsetek!

Van egy 1.4 16V G Astrám anno 1999. Nem működik rajta a belső-levegő keringetést kapcsoló gomb. Vagyis a gomb működik, de a levegő mindig belső keringetésre van kapcsolva. Hol van a lezáró "szelep"? Van hozzá külön relé, biztosíték?

Még egy kérdés. Van valakinek hozzá elektromos rajza? És el is tudná küldeni? Köszi!"

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

A kesztyütartót ha kiszereled, mögötte van a válto, egy félgömb alaku müanyag doboz. Probáld meg az elektromos csatlakozót megmozgatni vagy megpucolni. Elvileg ha elektromos hiba lenne, akkor csak külső levegőnek kéne jönni. Szerintem ott mechanikai hiba van.

  • Like 1

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
A kesztyütartót ha kiszereled, mögötte van a válto, egy félgömb alaku müanyag doboz. Probáld meg az elektromos csatlakozót megmozgatni vagy megpucolni. Elvileg ha elektromos hiba lenne, akkor csak külső levegőnek kéne jönni. Szerintem ott mechanikai hiba van.

általában a belső keringetém motorja vagy az ajtaja törik el.

ilyenkor a belső keringetés müködik csak.

az onnan található ki, hogy gyujtás ráadása után halk motorhangot hallasz a kesztyütartó felöl. ugyanis ha eltörik,akkor a motor állandóan megy.

ha hallod, akkor valami eltört.

ha csönd van, akkor lehet hogy elektromos hibád van......

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Guest
Ez a téma már lezárult.

×