Jump to content

Recommended Posts

Helló, hülye vagyok vagy mi de hogy kell fűteni
egy B omegával? (...) :shock:

Hűteni tudok vele, de ma kipróbáltam és nem akar 22 fokra fűteni és nem csinál semmi lényegeset...
Kétoldali klimás kocsi 98-as
évjárat

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

A fűtőradiátor vízcsöveinél a tűzfalon egyfojtában folyik a hűtővíz.Kicseréltem mind a két csövet , de még mindig folyik.A radiátort nem hiszem hogy lyukas,mert a kondenzvíz cső és az utastér por száraz.Lehet hogy e rézcsövek lyukattak ki?

Kérem a szakik segítségét, mert nem szeretném ezért megfőzni a motort, a radiátort meg nagyon bonyolult kiszedni.

THX :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
A fűtőradiátor vízcsöveinél a tűzfalon egyfojtában folyik a hűtővíz.Kicseréltem mind a két csövet , de még mindig folyik.A radiátort nem hiszem hogy lyukas,mert a kondenzvíz cső és az utastér por száraz.Lehet hogy e rézcsövek lyukattak ki?

Kérem a szakik segítségét, mert nem szeretném ezért megfőzni a motort, a radiátort meg nagyon bonyolult kiszedni.

THX :)

nézd meg a fütéscsapot!

az szokott elrepedni.

az a motor mögött van a tüzfal és a motor között. fekete kör alaku, és 1 be és 1 kivezetése van.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

hát ebből nemtudom mennyi látszik:

o-b2.jpg

a bekarikázott a fütéscsap.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszi a gyors válaszokat :) A fűtéscsap jó. a víz a be-kimenő cső körülötti gumi tömítésnél jelenik meg,addig minden száraz.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Köszi a gyors válaszokat :) A fűtéscsap jó. a víz a be-kimenő cső körülötti gumi tömítésnél jelenik meg,addig minden száraz.

a gumicsövet bilincs foga, vagy csatlakozós?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Eredetileg csatlakozós,de az egyik nagyon folyott így mendkettőt kicseréltem és bilincsel rögzítettem :!:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Kori!

Amig folyik a hűtővized a fűtéscsap környékén, a motor mögött, ne csodálkozz hogy szarakszik a fordulatszám jeladó. Ugyanis az onnan lefolyó víz pontosan a jeladóra folyik :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

A fűtéscsap és környéke tök száraz.A fűtőtesttől szivárog a víz és végigfolyik az alvázon.Amúgy a jeladó most lett cserélve. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
A műszerfal maradt, csak a középkozol ugrott ki.Az astra nehézségi fokára az omegából következtettem,mert ott aztán jól beépítették.Tényleg,neked milyen a fűtésed,mert az enyém elég gyatra. :)

A fűtésem?

Hibátlan. 5 perc, és egész langyit fúj. 90 fokra - menet közben - 10 perc alatt fölkúszik. Vigyázok is rá!!! Nem ám gagyi víz meg fagyálló! Nehogy vízkövesedjen.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nekem is gyorsan eléri az üzemi hőfokot, de mégis langyit fúj.Igaz a hűtőmet már vízkőtelenítettem,de ezek után nem úszom meg a fűtőtestet sem._Csak az a baj hogy sztem nagy szívás azt kibontani :?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Hmmmm... No comment. Ezt nem szeretném megtapasztalni, de ha gondolod holnap itt leírom az elméleti részét. Ha lesz egy pár percem. Mert most gurulnom kell csepelre Mel-ért. Különben kikapok, és nem lesz hanky-panky este. Meg egy haveromnak is kell ma este segíteni a local-ban. Állítólag van egy-két korsó sör, amivel Qrvára nem bír.

Én off, üdv mindenkinek (2-3 hét múlva végre megbírkózik a magyar bürokrácia egy ADSL bekötésével otthon. Ye right.... Dreamin' ... )

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

hát biztos tudjátok, hogy állandó hűtővízelfogyással küzködtem...

Mivel fennt van a kart. védő, ezért nem lehet megállapítani, hogy honnan folyt... A vízpumpának már néha hülye hangja volt, ezért arra gyanakodtunk...

Vízpumpa megvesz, kicserél!

Kiderült, hogy nem ott folyt, hanem a termosztátház tömítése adta meg magát...

Mivel nem volt kéznéll tömítés (Már van, ezért tömítéssel lett megoldva.. kb fél órát bírta!) most már van...

A végeredmény hogy a leömlőm el van törve az egyes hengernél a talprésznél... :shock: Folyt rá a hűtővíz... :?

Ja és állítólag a hűtőm is el fog törni, a befolyó műanyag csőnél... :)

Hát most örülök.. :?

Üdv.: Atommanó

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Már gyűjtögetek a generálra...

2005. Január 10. Action....

Anti, ezt a technika ördöge tette veled. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Folytatás az anyázós topicban, mert már odáig jutottam... :twisted:

Újabb fejlemények... :?

Üdv.: Atommanó

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nekem mindösszesen csak annyi bajom van a fűtésemmel, hogy a középen található balos szellőzőm nem hajlandó valami miatt (biztos szét van esve a fűtésházam :roll: ) meleget fújni...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Nekem mindösszesen csak annyi bajom van a fűtésemmel, hogy a középen található balos szellőzőm nem hajlandó valami miatt (biztos szét van esve a fűtésházam :roll: ) meleget fújni...

Az Astrás fórumban volt valami értekezés arról, hogy a középső szellőzőn direkt fúj hideg(ebb)et... Aszonták ez normális, és azér van, hogy ne aludjon el a sofőr. Mondjuk az enyémen is egyforma meleg jön mindenhonnan, de én így szeretem, ha rossz. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Az Omega fűt középen is, de a Kadett és az Astra valóban nem...

C Asciban is csak hideg gyütt! :)

De az Omim.. hát az isteni meleget nyom... :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Bizony! Omi fűtés rulz! 10 perc után már vagy vetkőzni kell, vagy letekerni a fűtést. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×