ScatMan

Elektromos

1.336 hozzászólás ebben a témában

Tápiószecső!

A befejezetlen fényváltókapcsolóhoz: nem szedtem szét, hanem kontaktsprével körbefújkáltam és most szuperül mükszik :)

Asszem te írtad, hogy neked is Future Light Gold fényszóróizzóid vannak. Na, én most cseréltettem másodszor, megint leszakadt az egyik tompított szál. Három hónapig bírja ezek szerint. Mivel a mostanin 1 év gari van feltüntetve, kíváncsi leszek majd jövő januárban, mert én még 5 év jótállással vettem :?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Tápiószecső!

A befejezetlen fényváltókapcsolóhoz: nem szedtem szét, hanem kontaktsprével körbefújkáltam és most szuperül mükszik :)

Asszem te írtad, hogy neked is Future Light Gold fényszóróizzóid vannak. Na, én most cseréltettem másodszor, megint leszakadt az egyik tompított szál. Három hónapig bírja ezek szerint. Mivel a mostanin 1 év gari van feltüntetve, kíváncsi leszek majd jövő januárban, mert én még 5 év jótállással vettem :?

OFF

Nem akartam ebbe a topikba írni de ha már megszólítanak nem leszek udvariatlan. Nem értem mire jó hogy ugyanazokat az altopikokat létrehozzuk itt is!? :smt017

ON

Örülük hogy te is megoldottad. Szerencsére azóta én sem vettem észre hogy beugrott volna úgy hogy nem akartam.

Az 1 év gari nekem is feltűnt de a mostanit úgy cserélte hogy odaadtam a régit és kaptam az újat. Nem nézte meg hogy rossz-e, hogy a számlán milyen dátum van. Ha ez így működik akkor örök életre el vagyok látva izzóval. :D

Ha meg nem így működik akkor abból érdekes történetek keverednek majd ki. Először is beleegyezésem nélkül módosították a garanciafeltételeket. :shock:

Másodszor pedig ha visszacserélek valamit akkor szerintem újraindul a garancia, viszont a cseréről nem kaptam semmi papírt. Honnan fogják tudni meddig tart a garim? :shock:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
OFF

Nem akartam ebbe a topikba írni de ha már megszólítanak nem leszek udvariatlan. Nem értem mire jó hogy ugyanazokat az altopikokat létrehozzuk itt is!? :smt017

ON

Bocs :oops:

OFF

egyenlőre ez van :) de VAN :D tudom, hogy őrület így, de nesztrájkojjunkmán

ON

...Az 1 év gari nekem is feltűnt de a mostanit úgy cserélte hogy odaadtam a régit és kaptam az újat. Nem nézte meg hogy rossz-e, hogy a számlán milyen dátum van. Ha ez így működik akkor örök életre el vagyok látva izzóval. :D

Ha meg nem így működik akkor abból érdekes történetek keverednek majd ki. Először is beleegyezésem nélkül módosították a garanciafeltételeket. :shock:

Másodszor pedig ha visszacserélek valamit akkor szerintem újraindul a garancia, viszont a cseréről nem kaptam semmi papírt. Honnan fogják tudni meddig tart a garim? :shock:

vhogy így volt velem is. Viszont nekem rányomott egy dátumot az eredeti számlámra. Az tuti, hogy balhé lesz, ha 1 évre módosították :twisted:

Viszont nem tudom mivel bizonyítani, mert a számlán (természetesen) nincs rajta, ellenben őrizgetem az eredeti újságot, amiben a reklám volt. Ha nem fogadják el (nyomdahuba), akkor megtévesztés "a fennforgás" :D

Amúgy a csomagoláson 5 év van, a matricán 1. nnamindegy, ez úgyse most fog kiderülni.

Üdv!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
OFF

tudom, hogy őrület így, de nesztrájkojjunkmán

ON

OFF

Nem akartam és nem is fogok de ha az úgymond aktív fórumozó nem klubtagok elkezdenek ide rendszeresen irogatni akkor abból akkora összevisszaság lesz hogy még. Ez a topik annak lenne jó aki felnéz évente 3-szor és akad valami gondja amit amott nem talált meg. (szvsz)

ON

Amúgy a csomagoláson 5 év van, a matricán 1. nnamindegy, ez úgyse most fog kiderülni.

Tényleg mivan ha lekaparom a matricát és azt mondom soha nem is volt rajta? Számlán még úgyis az eredeti dátum van akkor meg még 5 évre adták. :) Egyébként amíg ebből nincs gond addig nem izgatom nagyon magam.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Tényleg mivan ha lekaparom a matricát és azt mondom soha nem is volt rajta? Számlán még úgyis az eredeti dátum van akkor meg még 5 évre adták. :) Egyébként amíg ebből nincs gond addig nem izgatom nagyon magam.

Az elsőn, amit vettem 5 éves matrica volt és így is reklámozták, ezért vettem meg. Az első cserélten semmi nem volt, most a másodikon megy 1 év gari. Gyanítom, hogy kb. kétszer fog még kiégni az 1. év leteltéig, ebből a második csere lesz vicces :wink: majd meglátjuk :?

Neked rá van írva a számlára, hogy 5 év a gari?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Reggel elszállt a km.óra spirálom, szerencsére könnyen cserélhető helyen a toldás előtt a sebváltó felé.

Amikor a sebességem az óra szerint 50-ről 0-ra esett, ( 1mp alatt) utána a motorkontroll lámpa is elkezdett világítani( nem állandóan, de néha azért ég egy darabig aztán kialszik), ill. néha leesik az alapjárat (üresben) annyira, hogy időnként meg is áll, (eddig ilyen soha nem volt).

A kérdésem a következő, ez utóbbi események a spirál szakadása után jelentkeztek először, ha kicserélem újra akkor elméletileg megszünnek?

Esetleg lesz-e még valami teendőm (kiolvastatni a hibakódot stb...)

Ha valakinek volt már ebben tapasztalata kérem jelezzen, előre is köszi

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Gepard!

Mivel az ECU a km-óra felől kapja a sebességjelet, természetes hogy

annak kimaradása esetén furcsálja a MAP szenzor és a lambdaszonda

értékeit sebesség nélkül, így hibát jelez, ill. vészprogramra kapcsol.

Nekem is most ugyanez a bajom, csak Nekem a sperrdifi miatt nem

működik jelenleg a km-óra. :)

Hibakódot ki lehet olvastatni, de nem kötelező.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszi megnyugtattál, remélem ilyen nyugodt leszek az új beszerelése után is :)

Az ártól már úgyis elakadt a lélegzetem, de azért nem vészes 8180 ( -10% törzsvásárlói) péz a gyári, talán már itt is van az országban, holnap délre ígérték, hogy itt lesz.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

HALi!!

szerintetek ha veszek 1 BC kijelzöt a gépembe az mutat valamit??

Legalábbis az alapdolgokat pl:dátum idö stb..

persze most csak sima kijelzöm van.Azt rá lehet kötni??

TANXX.

BalázsC20ne

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ezt a Társalgóban kezdtem, de ide jobban illik.

Ilyen Astra F-re való FK gyártmányú lámpáról keresek infókat egy ideje. Írtam a gyártónak egy hete, mai napig nem reagáltak. A D&W-nél találtam (kicsit olcsóbban), de a bécsi bolt nem tud semmit róla, még csak nem is látták. A német központ még nem válaszolt, a magyar drágán hozná, ha lenne német készleten...de nincs. A honlapon júliust írtak, de ezek szerint még csak prototipus lehet. Hozzáteszem, hogy elvileg létezik majd Vectra A-hoz is... Nem olcsó játék (EUR 280-300+behozni), de szvsz baromi szép. Ha megtudok vmit közzéteszem, talán nem csak engem érdekel.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Egy ismerősöm törötten vett egy C18XE motoros '93-as F astrát.

A javításig 3 évet állt az autó. A motorja újra össze lett rakva, az elöregedett, rozsdásodott alkatrészek cserélve lettek, így a vezérműtengelyek is. Pestről hozattak "sport" tengelyeket, de adatokat nem közöltek, csak hogy elindulni biztos,hogy el fog,csak hozzá kell programozni a vezérlőegységet.

A probléma ott kezdődött,hogy első indításnál kb 10mp után kapta csak el és akkor is csattogva puffogva tért magához, majd beállt az alapjárat. A fordulatot nehezen vette, kipörgött rendesen és lassan is ejtette vissza. kb 5-10 perc járatás után az 5. indítózásra már nem akart többé elinduni.

Ez után lett "levillogtatva" és az 56-os hibakódot jelzi, ami elvileg az alapjárati léptető motor "alacson feszültségét"(zárlat) jelenti.

Kimérve ez is jó és a hiba törlése után, a csatlakozót lehúzva is ugyan ezt jelzi. Tudomásom szerint ez még nem befolyásolná az indulást.

Később ez a hibajelenség meg is szűnt és most nincs semilyen hibakód.

Üzemanyag nyomás megvan a gyújtás ráadás után egyből, indítózás alatt viszont nem megy a szivattyú és a gyújtótrafó sem kap vezérlést.

Lehet ez a vezértengelyek miatt?

Ha a MAF,főtengely,vez.tengely szenzor jó, a vez. egység minden tápfeszt megpap, akkor mi miatt gátolhatja még az indulást?

AZ ECU típusa: Siemens Simtec 5G 5WK9 052 90 414 966A

A tengelyek nem állíthatók

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Ezt a Társalgóban kezdtem, de ide jobban illik.

Ilyen Astra F-re való FK gyártmányú lámpáról keresek infókat egy ideje. Írtam a gyártónak egy hete, mai napig nem reagáltak. A D&W-nél találtam (kicsit olcsóbban), de a bécsi bolt nem tud semmit róla, még csak nem is látták. A német központ még nem válaszolt, a magyar drágán hozná, ha lenne német készleten...de nincs. A honlapon júliust írtak, de ezek szerint még csak prototipus lehet. Hozzáteszem, hogy elvileg létezik majd Vectra A-hoz is... Nem olcsó játék (EUR 280-300+behozni), de szvsz baromi szép. Ha megtudok vmit közzéteszem, talán nem csak engem érdekel.

A levelek megtették hatásukat. Október/november... :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

"indítózás alatt viszont nem megy a szivattyú és a gyújtótrafó sem kap vezérlést."

Na ezt egészen biztos hogy nem a tengelyek okozzák. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem tud valaki segíteni!

Van egy 1995.11. havi F Astrám,1,4-es.Nincs benne fordulatszámmérő,de most tudnék venni egy olyan kilóméterórát,amelyikben van.Kérdésem:be lehet simán rakni a régi helyére a fordszámmérőset,vagy kell valamit alakítani(csatik,saruk előkészítés,stb).+A furdszámmérőnek az előkészítése vajon benne van-e?

AKI TUD SEGÍTSEN!!!!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ha nincs is benne a fordszámjel, elég könnyen be lehet vezetni.

Simán bele lehet rakni, akár otthon is.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Hogyan?Mit kell hova kötni,hogy működjön a fordszámmérő?

Megvehetem a cuccot nyugodtan?(8000HUF)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Igen, ha Te nem is tudod otthon megcsinálni, pl. Patyi Laci szívesen

berakja párezerért... Amúgy a fordszámjel vezetékét kell elvezetni

az ECUtól a műszerfalig. De hallottam már olyanról is, hogy gyári

fordszámmérő nélküli autóban már benne volt a kábelkötegben.

Egyébként egy full zöld színű vezetékről van szó.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Hogyan?Mit kell hova kötni,hogy működjön a fordszámmérő?

Megvehetem a cuccot nyugodtan?(8000HUF)

Ráadásul az ár is igen jónak tűnik. Anno 15 körül mondogatták. Egyszer én is fogok tenni bele... remélem már ott van a zöld vezeték :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
...Na ezt egészen biztos hogy nem a tengelyek okozzák.

Pedig minden más jó elvileg, MAP szenzoron megvannak az előírt feszültségek, a főtengely és vez. tengely jeladó is jó.

Elvileg mástól még nem tiltaná le a befecskendezést meg a gyújtást.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Egyszerű téma: ellenőrizzétek, milyen értéket mér a lambdaszonda,

abból megtudjátok a keverékarányt. Mert a tengely csak abba tud

beleszólni.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Egyszerű téma: ellenőrizzétek, milyen értéket mér a lambdaszonda,

abból megtudjátok a keverékarányt. Mert a tengely csak abba tud

beleszólni.

De hogyan ellenőrizzük, ha el sem indul? Pedig ettől még el kellene...

Amúgy az feltehetően rossz.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

OPEL16V írta:"... Amúgy a fordszámjel vezetékét kell elvezetni

az ECUtól a műszerfalig."

Az ECU a computer?Vagy mi az?És hol van?És hogy néz ki?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

ECU=komputer. :)

Lambdát húzzátok le, ilyenkor vészprogrammal el kellene indulni.

Egyébként Én először kábelköteg, vagy csati hibára gyanakodnék,

és az ilyet nagyon nehéz kivadászni.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ja és az ECU az Astrákban az anyós lábánál van az A oszlop aljában

a műanyag borítás mögött.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Guest
Ez a téma már lezárult.