bazs

Dízel tuning

699 hozzászólás ebben a témában

P

20%-kal nagyobb teljesítmény, 20%-kal nagyobb forgatónyomaték - ez önmagáért beszél!

A PBOX egy műanyag borítású, nagy komplexitású elektronika, amely optimalizálja a gépjármű üzemanyag-befecskendezését. A PBOX nem befolyásolja aktívan sem a turbónyomást, sem a rail-nyomást a common-rail befecskendezésénél.

Természetesen az eredeti gyári motorvezérmű-funkciók érintetlenek maradnak, így élvezhető a PBOX által nyert dinamikus autózás anélkül, hogy a jármű karaktere, élettartama vagy fogyasztási értékei módosulnának.

A PBOX beszerelése egyszerű, megközelítőleg 20 perc alatt elvégezhető, szakértelmet nem igényel, hiszen a gyári csatlakozókkal történik.

Főbb tulajdonságok:

- 20%-kal nagyobb teljesítmény

- 20%-kal nagyobb forgatónyomaték

- magasabb forgatónyomaték alacsonyabb fordulatszámnál

- a turbó-lyuk lecsökken, illetve eltűnik

- egyszerű, költségkímélő beszerelés, gyári csatlakozókkal

- a gyári vezérlőegység érintetlen marad!

- a turbónyomás, illetve a rail-nyomás változatlan marad

- a szervízintervallumok változatlanok maradnak

- a motor, a sebességváltó és a hajtáslánc garanciájának átvállalása új autó esetén

- 3 év garancia a PBOX-ra

- széria- és többletteljesítmény közötti átkapcsolás lehetséges

- az érvényes károsanyag-kibocsátási normák betartása- márkafüggetlenül, szinte minden autótípushoz rendelhető

Na ilyet tudok hozni klubtagoknak 20% kedvezménnyel. Az ára elég borsos, de a teljesítmény-növekedés garantált! Durván 100-200e forint közötti összeg, autótól függően. További infó nálam.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Leírhatnád, hogy mely Opelekben fellelhető motorokhoz jó :wink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

1.3 CDTI, 1.7DI, 1.7DTI, 1.7CDTI, 1.9DTI, 2.0DI, 2.0DTI, 2.2DTI, 2.5DI, 2.5DTI, 3.0CDTI

az, hogy mi mennyit nő, meg mi a pontos ára, azt egyesével, mer nincs kedvem beírni 8)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

És nekem mit tudsz ajánlani a kis 1.7 td (isuzu) motoros Astramhoz? Mert abba nem sok lektronika van tudomasom szerint. :) Igaz igy is 82LE jobb mint az opel diesel de azert en azt szertnem hogy a büvös 100Le elérje. de lehet hogy ez csak álom. De ha van ötlet ami megbizhato és a pénztárcát se vesz nagyon igénybe akkor vevő lennék rá!

Köszi Ú.t.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

hát ehhez a motorhoz nem nagyon tudok semmit ajánlani, talán kérdezd meg a "szakembereket", lehet, hogy van ötletük ;-)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
És nekem mit tudsz ajánlani a kis 1.7 td (isuzu) motoros Astramhoz? Mert abba nem sok lektronika van tudomasom szerint. :) Igaz igy is 82LE jobb mint az opel diesel de azert en azt szertnem hogy a büvös 100Le elérje. de lehet hogy ez csak álom. De ha van ötlet ami megbizhato és a pénztárcát se vesz nagyon igénybe akkor vevő lennék rá!

Köszi Ú.t.

Hát szerintem nehéz lesz 100le elérni, még mindig a szívó és kipufógó oldal berhelése és talán a turbó nyomás növelése ami elérhető a számodra. Vagy autó csere 16v 2.0dtlre vagy mire

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Én szorítok neked Dénes! (Előbb vagy utóbb csak összejön!) :wink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszönöm a biztatást!!!!

A szivo oldali tuning az ok megvalosítás alatt van a direkt szürű elkülönitese a motortér meleg levegőjétől. és akkor abba bizok hogy az segít.

A kipufogó tuningal az a baj hogy mar több hozzá értő mondta hogyha ott kezdek el bütykolni akkor az fog történni hogy nyomaték leesik :) és hát ha a dizelnek van mivel büszkélkedni akkor az a nyometék :) :D ,de Le oly csekély lessz a változás hogy a prifik szerint 5km/h-val fog talán jobban menni az pedig minimalis.( az egyiknek seat leonja van (td) éa minden kütyü ke lett rajta cserelve de a kipufogo renszer gyári,biztos nem azért mert nem volt ra pénte)

Ja és a turbo nyomas azt is kellene varialni de nem találok olyan embert akinél erzem hogy rábizhatom az autot es nem fog 2honap mulva meghalni a turboja vagy valami tönkre menni.

Ha tud valaki ilyet akkor szivesen fogadom a tanácsot.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

( az egyiknek seat leonja van (td) éa minden kütyü ke lett rajta cserelve de a kipufogo renszer gyári,biztos nem azért mert nem volt ra pénte)

kicsit furcsálom ,valszeg gyári de teljesen átlélegzik az tuti, szerintem .

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

én nem tudom! bementem hozzá hogy kell kipufogo az automra!

Most ha az erdekli hogy legyen pénz a zsebébe akkor ad egyet az jol van.

Ha normalis es segitökész akkor elmondja a velemenyet es lehet (valoszinü) hogy nem lesz pénz a zsebébe!

Összegezve neki nem az az erdeke hogy nem vegyek nala kipufogot!

Miert beszelt volna le?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
én nem tudom! bementem hozzá hogy kell kipufogo az automra!

Most ha az erdekli hogy legyen pénz a zsebébe akkor ad egyet az jol van.

Ha normalis es segitökész akkor elmondja a velemenyet es lehet (valoszinü) hogy nem lesz pénz a zsebébe!

Összegezve neki nem az az erdeke hogy nem vegyek nala kipufogot!

Miert beszelt volna le?

Tanácstalan vagyok :arrow: de de a sógor Gtd -nek a hátsódobját cseréltük teljesen áteresztőre és érezhető volt a javulás. A régi dizil Kadett-tomnak szintén áteresztő volt a hátsó dobja és szintén érezhető volt. Azt nem állítom hogy dobott a lovakon is. Én most kivágom a katalizátort és másik hátsó dobot fog kapni, a 82 lórol meg csak álmodok oszt jóvan.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Az biztos hogy erezheto mert autoztam mar kipufogo rendszer nelkul, de a turbo meg dolgozott. de nagyobb fordulatot most hogy minden rendben jobban megy mint akkor és pl most meg lett csinalva normalisan mert amikor megvettem szelelt de most franko mindenhol, igy kettesben ha egy kicsit murvas a talaj akko ugy kapar ha gyorsulni akarok mint alat ilyet elötte nem csinalt akkor amikor nem kipufff akkor meg szinta alig indult meg.

De franc tudja van a magnum auto tuningnal kimondottan turbo diesel re sport donb hogy az most jobb vagíy ugyen az mint a tobbi azt nem tudom. majd megkrdezem egyszer.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Az biztos hogy erezheto mert autoztam mar kipufogo rendszer nelkul, de a turbo meg dolgozott. de nagyobb fordulatot most hogy minden rendben jobban megy mint akkor és pl most meg lett csinalva normalisan mert amikor megvettem szelelt de most franko mindenhol, igy kettesben ha egy kicsit murvas a talaj akko ugy kapar ha gyorsulni akarok mint alat ilyet elötte nem csinalt akkor amikor nem kipufff akkor meg szinta alig indult meg.

De franc tudja  van a magnum auto tuningnal kimondottan turbo diesel re sport donb hogy az most jobb vagíy ugyen az mint a tobbi azt nem tudom. majd megkrdezem egyszer.

Ok de valamit áldozni kell ha a géped erősiteni akarod (turbó) :wink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

ez igy van!

De ugy lenne az igazi hogy ne veszicsen. majd lessz megoldás.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Érdeklődöm az 1.7 dti 16v -hez való PBOX áráról :oops:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
1.3 CDTI, 1.7DI, 1.7DTI, 1.7CDTI, 1.9DTI, 2.0DI, 2.0DTI, 2.2DTI, 2.5DI, 2.5DTI, 3.0CDTI

az, hogy mi mennyit nő, meg mi a pontos ára, azt egyesével, mer nincs kedvem beírni 8)

Engem érdekelne az 1.7 DTI ára. :shock:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

este tudok pontos árat mondani, de emlékeim szerint valahol 150e+ÁFA körül van, kedvezménnyel (számla nélkül persze nincs ÁFA, de gari úgyis van!)

pontosat írok este

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

1.7 DTI

gyári adatok: 55(75) kW(LE), 165 NM

PBox: 65(89) kW(LE), 210 NM

Ára 175.500.- +ÁFA, ebből lejön 20% kedvezmény, így neked 140.400.- +ÁFA az ára :wink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszi az infót, de ennyivel megtoldom az Astrám árát és 1 évvel fiatalabb 100 lovas 2.0 -est veszek. Max 60 ezret szánok erre a célra. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Köszi az infót, de ennyivel megtoldom az Astrám árát és 1 évvel fiatalabb 100 lovas 2.0 -est veszek. Max 60 ezret szánok erre a célra. :)

Na ja de azt még át is kell iratnod + eredetvizsga azt lassan kijon a 140400+áfa :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

www.dieseltuning.hu probáld meg veluk én láttam az off golfjukat on gyorsulni hát ha jól emlékszem még harmadikba kipörgette a kerekeit. lehet hogy tudnalk kezdeni a tiéddel is valamit. 60 ezerért nem a maximumot hozzák ki belölle de legalább hosszabb életű lesz!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Adagoló tuning + turbo nyomás 0.7-0.8-ra és böven megvan a 100 Paci.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nekem turbo nyomas gyarilag 0,72 akkor ott nem kell mit emelni csak az adagolo mrad, de sajna a hegerfejem javított én nem akarom még nagyobb terhelésnek kitenni!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ha gyárilag 0.72 (bár egy kicsit soknak tünik, akkor nyugodtan 0.9

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Auo data cd-m van és abban néztem utánna hogy mennyinek kéne lenni!

És ott volt hogy 0,72

Én ehez nem értek sajnos hogy hol mennyit lehet csavarni és az mennyire fogja jobban terhelni a motort!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!


Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!


Bejelentkezés