kori

Általános műszaki problémák

1.090 hozzászólás ebben a témában

V.melyik nap láttam egy fehér kombit.Nekem nem nyerte meg a tetszésemet,nemúgy mint a GTS :smt060 .Azt nagyon eltalálták.De szerintem azért a 3,2 V6 lehetne egy kicsit erősebb is.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nekem az a bajom vele, hogy a GTS csak ötajtósban van (ha jól tudom) Jobban szeretem az autóformájú autókat, a Vectra C is négyajtósban a legszebb szerintem

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nekem a Signum a szívem csücske, de a négyajtós limuzin ott van a sarkában. :))

Valóban csak 5 ajtósban létezik a GTS...felépítéséből adódóan. Ami még a GTS-ben és a Signum-ban nagyon vadító az a 3,2-es dupla kipufogó rendszere. És szerencsére a limuzint is fel lehet szerelni dupla rendszerrel.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Hali!

Találkozott már valaki olyan "hibával", hogy ha beindítás után rögtön bekapcsolja a hátsó ablak fűtést akkor az automatikusan pár mp után kikapcsolódik? Ha beindítás után 10mp múlva kapcsolom be akkor már nem csinál ilyet.

Hiba, vagy "speciális" tulajdonság?

Kösz

Zeuss

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Azt hallottam több C Vectra tulajdonostól,hogy a vezetőülés

eléggé kényelmetlen. Állítólag a B.Vectra kényelmesebb.

Azért valahogy kibírnám. (Szerintem)

Vélemény?

:prayer: OPEL

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Azt hallottam több C Vectra tulajdonostól,hogy a vezetőülés

eléggé kényelmetlen. Állítólag a B.Vectra kényelmesebb.

Azért valahogy kibírnám. (Szerintem)

Vélemény?

:prayer: OPEL

hát egy 3.2 V6-os gts-ben én is feszítenék mint pók a lucernásban :wink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Van a Steimetznek is egy Vectra tuningja, az egy kicsit jobban meg van piszkálva, ha találok linket, akkor felteszem.Talán a Vezessen van.A'sszem. 8)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

B Vectrát még nem vezettem, de B Senatort igen és bizton állíthatom, hogy megfelelő. Eddig a leghosszabb 700km-es út alatt egyszer sem gondoltam arra, hogy lehetne kényelmesebb is. Jó a keménysége és jó az oldaltartása is. Előre, hátra, fel, le, deréktámasz, csombtámasz szóval rengeteg lehetőség, hogy az ember "magára szabja" a vezető poziciót.

A lomhaság tényleg jelen van 2 főtől, de egyedül utazva eléggé dinamikus és lehet élvezni a vezetést...persze ez az 1.8-tól igaz.

Zeuss

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Volt alkalmam kipróbálni egy 1,9 CTDI Vectrát. Hát...nem rossz. Sőt eléggé tetszik. mitöbb hulla jó. Az 1,8-ashoz képest is dinamikus és a turbó lyuk után húz, mint a mozdony. Egy bajom van vele...eszement drága. Hat és fél milla. Az 1,8 alap 5,5 misi vagyis az 1 millió többletet nem lehet kigazdálkodni vele.

Zeuss

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Láttátok már az új C Vectra e. fényszóróit? Szerintem :pukeright:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ez a moci kéne a Corsába... :twisted:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nekem nem tetszik az "új" vectra, sztem a mostani sokkal harmónikusabb, az újnak pedig az eleje nem illik az autó karakteréhez.

A tesztautót pedig tegnap vittem vissza, és egy Vectra GTS-el hoztak haza, amiben szintén a 150 lovas diesel volt.

Legnagyobb csalódás a futómű volt: nagyokat bólogatott az autó, és ez kanyarban instabilitás érzését váltotta ki, de ennek ellenére jól fogta az utat. De a motor az egy csoda. Nyomtam egy rögtönzött gyorsulási versenyt egy GSI astrával, és ha indulásnál nem pörögnek el a kerekek és kettőbe kapcsoláskor nincs egy kis torpanása (turbólyuk) az autónak, akkor nem nagyon ment volna el. De mindenért kárpótolt a fogyasztása, ami kb 6.4 literre jött ki, és azárt volt bőven padlógázas gyorsítás 8)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Nekem nem tetszik az "új" vectra, sztem a mostani sokkal harmónikusabb, az újnak pedig az eleje nem illik az autó karakteréhez.

A tesztautót pedig tegnap vittem vissza, és egy Vectra GTS-el hoztak haza, amiben szintén a 150 lovas diesel volt.

Legnagyobb csalódás a futómű volt: nagyokat bólogatott az autó, és ez kanyarban instabilitás érzését váltotta ki, de ennek ellenére jól fogta az utat. De a motor az egy csoda. Nyomtam egy rögtönzött gyorsulási versenyt egy GSI astrával, és ha indulásnál nem pörögnek el a kerekek és kettőbe kapcsoláskor nincs egy kis torpanása (turbólyuk) az autónak, akkor nem nagyon ment volna el. De mindenért kárpótolt a fogyasztása, ami kb 6.4 literre jött ki, és azárt volt bőven padlógázas gyorsítás 8)

Kircsi Kori, hogy tetszett. Sajna a futómű szerintem sem pöpec, de ezen egy alapos tuning biztos nagyságrendeket javít. A fogyasztás tényleg fantörpikus, de ezért cirka 1 millával többet adni szerintem nem érdemes, bár izlések és pofonok.

Nekem is sikerült intézni egyet próbát bár csak egy napra. Nem is én hozom el az autót, hanem egy haverom mert Ő akar egy ilyen dízelt.

Údv

Zeuss

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok, help plíííz: a C Vectra 16-os felnijének az osztóköre 5x110-es?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

mentem ma kb 60 km-t egy C Vectrával...jó kis a ótó.18as moci volt benne...ment is rendesen,a váltó is teccet.a fék meg olyan votl h majd becaciltam.....(utána voltak is gondjaim az asconában) szóval az összhatás pozitív de valami plussz hiányzik nekem a vectrából.....

ja és a tulaj szerint 7,2 es fogyasztássa lmászkál...igaz h inkább országút,meg kertváros

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!


Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!


Bejelentkezés