Ugrás a tartalomhoz


  • Loading Countdowns
Fotó

Általános műszaki problémák/kérdések


  • Please log in to reply
1010 válasz erre a témára

#221 toma69

toma69

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 11 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 08 - 08:40

remélem tudtam segiteni :huh:

ismet kerem a tanacsod ahogy irtad takaritottam meg mindig semmi vagyis a kontrol lampa nem vilagit es a rele mikor mozgatom katog lehet hogy az a baj koszi



#222 tascona

tascona

    tascona

  • Opel Klub, Budapest
  • 556 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 09 - 09:18

ismet kerem a tanacsod ahogy irtad takaritottam meg mindig semmi vagyis a kontrol lampa nem vilagit es a rele mikor mozgatom katog lehet hogy az a baj koszi

ha nem méred ki müsszerrel mind nem találod meg a hibát de ehez minimális elektromos tudás is szukségeltetik :huh:
tudtommal a gyujtásnak nincs reléje ami kint a motortérbe van az az üzemanyag pumpa és inyektor relé hütő ventilátor hosszufény de jólenne egy rajzot is megnézni igy tovább juthatsz a gya num még mindég (ha nem variáltak sokat az opelék) kekell hogy legyen egy zöld kábel ami a kondira megy abba ha hiányzik a plussz akkor csinál ilyet
ha adsz email cimet küldök bekötési rajzot a motronic 1.5 röl

#223 skyrangr

skyrangr

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 2.311 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 10 - 10:06

Kérdésem a következő lenne... Kb mekkora meló A Omiban motort cserélni!?
(Ugyanolyan típusú motorra lenne cserélve /20cne/)
Több egyéb típussal már volt hasonló projektem, de konkrétan Omival még nem.
Van valami buktatója a dolognak? Esetleges nehézség?
z20net

#224 tascona

tascona

    tascona

  • Opel Klub, Budapest
  • 556 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 10 - 10:21

Kérdésem a következő lenne... Kb mekkora meló A Omiban motort cserélni!?
(Ugyanolyan típusú motorra lenne cserélve /20cne/)
Több egyéb típussal már volt hasonló projektem, de konkrétan Omival még nem.
Van valami buktatója a dolognak? Esetleges nehézség?

ha már csináltál ilyet nemhiszem hogy lenne buktató
rutinosoknak 2 óra is elég ha a kipuff csonkból lelazitod a csavarokat nem törik megy gyorsan
ja kellö szerszámok egy zsiráf motorkiemelö meg egy kroki emelö a váltót alátámasztani :huh:

#225 skyrangr

skyrangr

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 2.311 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 10 - 13:01

ha már csináltál ilyet nemhiszem hogy lenne buktató
rutinosoknak 2 óra is elég ha a kipuff csonkból lelazitod a csavarokat nem törik megy gyorsan
ja kellö szerszámok egy zsiráf motorkiemelö meg egy kroki emelö a váltót alátámasztani :huh:



Ok, thx... Kipuff csonktól tartok énis, gondoltam van más nehézség.
Csápossal ugyrok neki, úgyhogy nincs probléma ilyesmivel.
Kíváncsi leszek, hogy az elektronika hogyan fog megmoccanni... remélem nem lesz probléma!
Thx!
z20net

#226 toma69

toma69

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 11 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 11 - 20:44

ha nem méred ki müsszerrel mind nem találod meg a hibát de ehez minimális elektromos tudás is szukségeltetik :huh:
tudtommal a gyujtásnak nincs reléje ami kint a motortérbe van az az üzemanyag pumpa és inyektor relé hütő ventilátor hosszufény de jólenne egy rajzot is megnézni igy tovább juthatsz a gya num még mindég (ha nem variáltak sokat az opelék) kekell hogy legyen egy zöld kábel ami a kondira megy abba ha hiányzik a plussz akkor csinál ilyet
ha adsz email cimet küldök bekötési rajzot a motronic 1.5 röl

koszonom a segitseget hasznos tanacsokat kaptam nehezen de sikerult meg egy kerdesem lenne most alapjaraton melegen le all el inditom 2perc ismet le all mi lehet a gond koszonom :lol:

#227 tascona

tascona

    tascona

  • Opel Klub, Budapest
  • 556 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 14 - 04:43

koszonom a segitseget hasznos tanacsokat kaptam nehezen de sikerult meg egy kerdesem lenne most alapjaraton melegen le all el inditom 2perc ismet le all mi lehet a gond koszonom :lol:

talán az alapjárati léptetö motor van lekormosodva mosogasd el jól féktisztitóval vagy fals levegőt tud szivni a kornyéken :huh:

#228 Joec20ne

Joec20ne
  • Fórumlakó
  • 3 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 14 - 18:19

Üdv Mindenkinek!
Szeretnék egy kis segítséget kérni van egy 2 literes opel omega A-m és azt szeretném tudni hogy mitől lehet az hogy egyszer csak mint akit elvágtak leállt a motor .Én üzemanyag ellátásra gondolok mert kis idő múlva ha indítok akkor "dobban" egy párat a szive és utánna ismét megáll.Üzemanyagszivattyú v. üzamanyagszivattyú relé v. valami más? Ha relé akkor azt hol találom?
Segítségeteket előre is köszi

#229 tgabika76

tgabika76

    Fórumlakó

  • Moderátorok
  • 9.249 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 17 - 20:42

AC relé nem valószínű, mert akkor el sem indulna az autó... Sajna Omegában nemtom merre van, nekem Calim van, ott a jobb első ülés lábterében az oldalsó borítás alatt van, ahol az ECU is.

Astra Coupé Bertone Z18XE (2001) MTB Fahrzeughtechnik Stufe 1 263820.pngGyárilag: elektromos ablak, elektromos tükör, 4 légzsák, multikormányUtólagos beszerelés: xenon/projektoros lámpa, tempomat, CCLED, Insignia ablakmosófúvókák, Omega B állítható intervallumú ablaktörlőkar, Veramon BC, félautomata klíma, daylight, hűthető kesztyűtartó, autokróm belső visszapillantó tükör, kikapcsolható kipörgésgátló, ülésfűtés, megvilágított sminktükör az utasoldalon. Folyt. köv.

Corsa C Z10XE (2002)485571.pngGyárilag: full fapad, se központizár, se elektromos ablak, de még ABS, sőt szervókormány sincs. Mindössze 1db légzsák van a vezetőoldalon, meg egy gyári vonóhorog.


#230 tascona

tascona

    tascona

  • Opel Klub, Budapest
  • 556 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 17 - 23:18

Üdv Mindenkinek!
Szeretnék egy kis segítséget kérni van egy 2 literes opel omega A-m és azt szeretném tudni hogy mitől lehet az hogy egyszer csak mint akit elvágtak leállt a motor .Én üzemanyag ellátásra gondolok mert kis idő múlva ha indítok akkor "dobban" egy párat a szive és utánna ismét megáll.Üzemanyagszivattyú v. üzamanyagszivattyú relé v. valami más? Ha relé akkor azt hol találom?
Segítségeteket előre is köszi

Kezd úgy mikor volt üzemanyag szürő csere
ac rele a motortérben a szervódob mellet van a relés dobozba
a relét ugy tudod kizárni hogy direkt állandó tápot adsz az ac pumpának
de ha tankban levő ac pumpád van az beszokott halni és hol megy hol megakad leáll

#231 Joec20ne

Joec20ne
  • Fórumlakó
  • 3 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 19 - 08:18

Kezd úgy mikor volt üzemanyag szürő csere
ac rele a motortérben a szervódob mellet van a relés dobozba
a relét ugy tudod kizárni hogy direkt állandó tápot adsz az ac pumpának
de ha tankban levő ac pumpád van az beszokott halni és hol megy hol megakad leáll

Kössz a segitséget4

Közben kiderült hogy az Ac pumpa volt(direkt tápot adtam és meg sem nyikkant) kicseréltem a üzemanyag szőrőt is és most minden klappol.


mégegyszer kösz

#232 Joec20ne

Joec20ne
  • Fórumlakó
  • 3 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 január 19 - 08:19

AC relé nem valószínű, mert akkor el sem indulna az autó... Sajna Omegában nemtom merre van, nekem Calim van, ott a jobb első ülés lábterében az oldalsó borítás alatt van, ahol az ECU is.



Köszi igazad volt ac volt a bűnös..

#233 toma69

toma69

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 11 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 február 15 - 17:10

c20ne motornal hol talalom a fordulatszam szenzort 31-es hiba cod koszonom a segitseget 91-es OMEGA

#234 Rekord

Rekord

    Fórumlakó

  • MVOK klubtag
  • 141 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 február 28 - 20:52

Uraim egy láma kérdésem lenne:

A Omega váltója kompatibilis a régebbi CIH motorokkal?

Másodjára előbb kérdezek és utána vásárolok :)

#235 nagy istván

nagy istván

    kilométerfaló

  • MVOK klubtag
  • 3.087 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 február 28 - 22:38

Uraim egy láma kérdésem lenne:

A Omega váltója kompatibilis a régebbi CIH motorokkal?

Másodjára előbb kérdezek és utána vásárolok :)


csak a 2.4-2.6-3.0 váltója jó.
a tőlem vásárolt váltóval mi a próbléma?mert amit írtál PÜ-ben az nem frankó,szerintem.én elmondtam amit tudok az overdrive váltórol,szerintem korrekt módon.az hogy a szerelőd nem ismeri az nem az én bajom.a váltónak nincs semmi baja,vagy ha van akkor miért nem mondod.te mondtad,hogy hosszabb áttételt szeretnél,erre én elmondtam a véleményem.a váltó tökéletesen jó a cih motorra.
nem szeretnék veszekedni ezért irom ezeket.
GIBBONPITTI.......ÉLJEN A VAUXHALL!!!!!!!!!!

isten volt aki a sperr-t kitalálta.. :)

#236 Rekord

Rekord

    Fórumlakó

  • MVOK klubtag
  • 141 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 február 28 - 23:50

csak a 2.4-2.6-3.0 váltója jó.
a tőlem vásárolt váltóval mi a próbléma?mert amit írtál PÜ-ben az nem frankó,szerintem.én elmondtam amit tudok az overdrive váltórol,szerintem korrekt módon.az hogy a szerelőd nem ismeri az nem az én bajom.a váltónak nincs semmi baja,vagy ha van akkor miért nem mondod.te mondtad,hogy hosszabb áttételt szeretnél,erre én elmondtam a véleményem.a váltó tökéletesen jó a cih motorra.
nem szeretnék veszekedni ezért irom ezeket.


István!

Nem veszekedtem veled! Beszéltem egy emberrel, aki több váltót javított és rakott autóba mint amennyit mi ketten valaha láttunk. Ez ugyan az az ember aki bekötött szemmel javít OD váltót. Nos Ő annyit mondott, hogy egy 5-ös manuális váltó kb. ugyan azt tudja mint a 4-es OD-vel. Senki nem vitatta hogy a végáttételben meg lehet az a különbség amit írsz, de az OD egyben teljesítmény csökkenést is okoz, ami egy ilyen kis motornál (20E már érezhető). Egyszóval bele lehet tenni a 4-es OD váltót de nem érdemes, azért nem mert az OD egység felújítása költséges (ez számomra a vétel pillanatában is nyilvánvaló volt) cserébe viszont nem kapsz szinte semmit (ez nekem nem volt nyilvánvaló). Te nem tévesztettél meg engem, egyszerűen amire te vetted ezt a váltót és amire én tőled arra nem alkalmas. Szemben az USA-ban gyártott OD-kel ehhez csak aranyárban lehet alkatrészeket kapni, mert egy angol cég terméke. A miénk sorozat száma 28-al kezdődik amit még a cég netes katalógusában sem találtam. Ennyi.

A 2.4-3.0 váltója mennyire alkalmas egy 20E motorhoz?

#237 nagy istván

nagy istván

    kilométerfaló

  • MVOK klubtag
  • 3.087 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 február 29 - 08:19

István!

Nem veszekedtem veled! Beszéltem egy emberrel, aki több váltót javított és rakott autóba mint amennyit mi ketten valaha láttunk. Ez ugyan az az ember aki bekötött szemmel javít OD váltót. Nos Ő annyit mondott, hogy egy 5-ös manuális váltó kb. ugyan azt tudja mint a 4-es OD-vel. Senki nem vitatta hogy a végáttételben meg lehet az a különbség amit írsz, de az OD egyben teljesítmény csökkenést is okoz, ami egy ilyen kis motornál (20E már érezhető). Egyszóval bele lehet tenni a 4-es OD váltót de nem érdemes, azért nem mert az OD egység felújítása költséges (ez számomra a vétel pillanatában is nyilvánvaló volt) cserébe viszont nem kapsz szinte semmit (ez nekem nem volt nyilvánvaló). Te nem tévesztettél meg engem, egyszerűen amire te vetted ezt a váltót és amire én tőled arra nem alkalmas. Szemben az USA-ban gyártott OD-kel ehhez csak aranyárban lehet alkatrészeket kapni, mert egy angol cég terméke. A miénk sorozat száma 28-al kezdődik amit még a cég netes katalógusában sem találtam. Ennyi.

A 2.4-3.0 váltója mennyire alkalmas egy 20E motorhoz?

azt nem értem,ha ez teljesítménycsökenést okoz,akkor miért rakták rendőrautóba.nem hiszem azért,hogy lassaban üldőzék az üldöznivalót.
sztem az omiváltó áttétele nagyobb mint a rekié,de kérdezd meg az embered ő biztos tudja.
márciusban belekerül az autóba a váltóm.majd akkor elválik mi az igazság.nekem is meglepetés lesz.
GIBBONPITTI.......ÉLJEN A VAUXHALL!!!!!!!!!!

isten volt aki a sperr-t kitalálta.. :)

#238 TZSOLT

TZSOLT

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 7 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 március 24 - 11:52

helló.
tudna nekem valaki segíteni!?
van egy 1991 opel omega A 2.4i autómatám , leállítottam és nem tudom elindítani.agyújtotrafó nem kap áramot.
mit lehet vele kezdeni?

#239 tascona

tascona

    tascona

  • Opel Klub, Budapest
  • 556 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 április 03 - 10:06

helló.
tudna nekem valaki segíteni!?
van egy 1991 opel omega A 2.4i autómatám , leállítottam és nem tudom elindítani.agyújtotrafó nem kap áramot.
mit lehet vele kezdeni?

hat barmi lehet mindent nezz meg ha a motor forog az jo jel mert nem tilt a program kapcsolo csak egy kis baki lessz valahol de sajna a 2.4 elektronikajat nem vagom ugy de feltetelezem a tranzisztort a gyujtason vagy kabelhiba
szory ez a tipus kiesett az en palettamon :D

#240 TZSOLT

TZSOLT

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 7 Hozzászólás:

Elküldve: 2008 április 05 - 20:16

hat barmi lehet mindent nezz meg ha a motor forog az jo jel mert nem tilt a program kapcsolo csak egy kis baki lessz valahol de sajna a 2.4 elektronikajat nem vagom ugy de feltetelezem a tranzisztort a gyujtason vagy kabelhiba
szory ez a tipus kiesett az en palettamon :D

köszi!




0 felhasználó olvassa ezt a témát.

0 felhasználó, 0 vendég, 0 anonim felhasználó





Google PageRank

Hosted by AZ-NET ZRT